skip to Main Content

اگر به تازگی اقدام به خرید لباسشویی بوش کرده اید، ممکن است با یکسری اصطلاحاتی روبرو شوید که تا پیش از خرید لباسشویی بوش آنها را نشنیده باشید! یکی از همین اصطلاحاتی که ممکن است به ندرست آنرا شنیده باشید، ریست لباسشویی بوش می باشد که این اصطلاح را بیشتر در گوشی های موبایل، تبلیت ها و… شنیده بودید. با این وجود اگر مشکل خاصی در لباسشویی بوش شما رخ داده است و در طی تماس تلفنی با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش، به شما اعلام گردید که اقدام به ریست لباسشویی بوش کنید، جای نگرانی نیست!

شما عزیزان خیلی ساده و آسان می توانید اقدام به ریست لباسشویی بوش کنید و خیلی ساده و آسان هم مشکل دستگاه شما رفع خواهد شد. از این رو در گام اول توصیه ای که در این مقاله از سری مقالات تعمیر مجاز لباسشویی بوش برای شما داریم این است که به هیچ وجه با دانش قبلی خود اقدام به ریست لباسشویی بوش نکنید و صرفا براساس آموزش ذیل اقدام به انجام ریست لباسشویی بوش نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بصورت کاملا تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد. همراه ما باشید.

ریست لباسشویی بوش چیست؟

اگر در حین استفاده از لباسشویی بوش با مشکلاتی مانند از کار افتادن دیگ شستشو، مشکل در خشک کردن لباس‌ها یا موارد مشابه در لباسشویی خود مواجه شده‌اید، احتمال دارد که ریست کردن دستگاه بتواند این مشکلات را رفع کند و نیازی به خدمات تعمیرکار لباسشویی بوش نداشته باشید. لازم به ذکر می باشد که یکی از اصلی‌ترین فواید ریست کردن لباسشویی بوش، رفع کدهای خطا است که ممکن است بر روی صفحه نمایشگر یا همان پنل دستگاه ظاهر شده باشند. با این حال باید خاطر نشان کرد که ریست کردن لباسشویی بوش در صورت بروز مشکلات فنی جدی یا خرابی یا سوختگی قطعات داخلی، کارایی نخواهد داشت.

از این رو ریست لباسشویی بوش، یک قابلیت در لباسشویی بوش می باشد که می تواند دستگاه شما را به حالت عادی و روز کارخانه منتقل نماید و تمام تنظیماتی که شما در این دستگاه تنظیم کرده اید، همگی غیر فعال خواهند شد و انگار دستگاه را به تازگی از کارخانه تهیه کرده اید.

علت ریست لباسشویی بوش

بدون شک ریست لباسشویی بوش که یک قابلیت در این دستگاه می باشد، یک پروسه خاص و البته آسانی است که با استفاده از آن می توانید دستگاه خود را به حالت کارخانه بازگردانید. اما هدف و علت ریست لباسشویی بوش چیست؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ریست لباسشویی بوش جهت از بین بردن و حذف تنظیمات دستی ای است که به اشتباه آنها را در این دستگاه تنظیم کرده اید. به عبارتی اگر بصورت اتفاقی دست شما به گزینه ای در لباسشویی بوش برخورد کرده است و نمی توانید مشکل را رفع کنید، حتما باید اقدام به ریست لباسشویی بوش نمایید.

از این رو توصیه می کنیم ریست لباسشویی بوش را در یاد و خاطر خود نگه دارید تا مشکل خاصی در طول زمان برای دستگاه شما رخ داد، فورا بتوانید دستگاه خود را ریست کنید. در ادامه نیز روش های مختلف ریست لباسشویی بوش را بصورت کامل توضیح داده ایم تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نیاز به تکنسین تعمیرکار متخصص، اقدام به ریست لباسشویی بوش کنید.

ریست لباسشویی بوش با استفاده از دکمه Reset

اولین آموزشی که مبنی بر ریست لباسشویی بوش قرار است به شما عزیزان دهیم، ریست لباسشویی بوش با استفاده از دکمه Reset می باشد که یک پروسه بسیار ساده و آسان می باشد. اما با مشاهده مراحل این آموزش ممکن است به خودتان شک و تردید داشته باشید و این در حالی می باشد که اگر کمی وقت بگذارید خیلی ساده می توانید این پروسه را انجام دهید و نیازی به تعمیرکاران متخصص لباسشویی بوش نداشته باشید. از این رو توصیه می کنیم بصورت گام به گام پیش بروید و این پروسه را خودتان در خانه انجام دهید.

توجه: اگر احساس می کنید که از پس این آموزش بر نمی آیید، توصیه می کنیم پروسه ریست لباسشویی بوش را به تکنسین های متخصص و مجرب بسپارید تا مشکل دستگاه شما توسط تکنسین های متخصص رفع شود.

  1. جهت ریست کردن لباسشویی بوش با استفاده از این دکمه، در ابتدا باید لباسشویی بوش را خاموش کنید.
  2. اینک دکمه Cotton را بفشارید و سپس اقدام به روشن کردن لباسشویی بوش نمایید.
  3. در این مرحله باید فورا دکمه Temp یا Speed Sppin را بفشارید.
  4. هم اکنون باید دکمه Function یا Level Water را در لباسشویی بوش بفشارید.
  5. اینک بر روی پنل نمایش لباسشویی بوش، به ترتیب عبارت T01 و سپس T02 را مشاهده خواهید کرد و با مشاهده عبارت T02 باید فورا اقدام به فشردن دکمه Start در لباسشویی بوش نمایید.
  6. در این مرحله نیز عبارت ELT را بر روی نمایشگر لباسشویی بوش مشاهده خواهید کرد که باید دکمه Reset را بفشارید.
  7. هم اکنون باید به مدت 5 ثانیه دکمه Temp را نگهدارید تا هشدار نمایش داده شده در لباسشویی بوش، غیر فعال شود.
  8. در آخرین مرحله نیز کد EOD را در لباسشویی بوش مشاهده خواهید کرد که این به معنای ریست لباسشویی بوش شما می باشد.

مقالات مرتبط: معنی کلمات روی ماشین لباسشویی بوش سری 4

ریست لباسشویی بوش سری 6

یکی از سری های لباسشویی بوش که می توانید آنرا خریداری کنید، لباسشویی بوش سری 6 می باشد. با این وجود اگر لباسشویی بوش سری 6 دارید و مایل به ریست این مدل از لباسشویی بوش هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که روند و پروسه ریست این دستگاه بسیار ساده است و با استفاده از آموزش گام به گام در قسمت بالا می توانید این پروسه را انجام دهید. لازم به ذکر می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به دفترچه راهنمای استفاده از لباسشویی بوش مراجعه نمایید تا این پروسه را بصورت تخصصی و اصولی سپری کنید.

ریست لباسشویی بوش سری 8

همچنین اگر لباسشویی بوش سری 8 دارید و مایل به ریست لباسشویی بوش سری 8 هستید، طبق آموزش بالا می توانید این پروسه را خودتان در خانه انجام دهید و نیازی به خدمات تکنسین های متخصص در این زمینه نداشته باشید. لازم به ذکر می باشد که اگر به دفترچه دستگاه خود دسترسی دارید، می توانید این پروسه را نیز در دفترچه دستگاه خود مطالعه و بررسی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214