skip to Main Content

اگر مایل به خرید پکیج دیواری هستید، همین ابتدا باید به اطلاع شما برسانیم که با توجه به اینکه این دستگاه یک دستگاه کاربردی در تمام فصول سال است، تاکنون در برندها و مدل های مختلفی طراحی و روانه بازار کشورمان شده است و به همین ترتیب شما با طیف گسترده محصولات پکیج دیواری روبرو خواهید بود که انتخاب سختی برای شما خواهند بود. از این رو در میان برندهای مطرح در بازار کشور ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که پکیج دیواری بوتان بهتر است یا ایران رادیاتور؟!

هر دو برند نام برده از برندهای شناخته شده و البته بسیار معروف در بازار کشورمان هستند که شما می توانید محصولات این دو برند را با گارانتی طولانی مدت از نمایندگی های مجاز خریداری نمایید. با این وجود برای خرید پکیج دیواری بوتان و پکیج دیواری ایران رادیاتور، توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما این مقاله از آریابهکار را بصورت کامل مطالعه کنید تا بتوانید با این دو برند به خوبی آشنا شوید. همراه ما باشید.

معرفی پکیج دیواری بوتان

محمود خلیلی به همراه پسرش محسن خلیلی که به پدر صنعت ایران شهرت دارد، در سال 1332 شرکت بوتان را با هدف توزیع گاز مایع تاسیس کردند. از این رو این شرکت از سال 1335 تا 1345، به تدریج محصولات نوآورانه ای نظیر اولین اجاق گاز، بخاری گازی، آبگرمکن گازی ایستاده و سیلندر گاز مایع را در ایران معرفی و تولید کرد. همچنین در سال 1338، اولین مرکز تماس مجهز به بی سیم را برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان ایجاد کرد.

معرفی پکیج دیواری بوتان

لازم به ذکر است که بوتان در سال 1346 با گازسوز کردن خودروها، و در سال 1367 با تولید آبگرمکن دیواری ابتکارات خود را ادامه داد که امروزه مدل های متنوعی از پکیج دیواری توسط این برند طراحی و روانه بازار کشور شده اند.

کاربران گرامی اگر از پکیج های بوتان در منزل و با محل کار خود استفاده می نمایید و اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده اید، برای برطرف سازی مشکلات بر روی لینک تعمیر پکیج بوتان کلیک نمایید.

مدل های پکیج دیوار بوتان

با توجه به میزان بالای قدمت برند بوتان، تاکنون مدل های متنوعی از پکیج دیواری بوتان به بازار کشور عرضه شده اند که شما می توانید تمام این محصولات را فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری و استفاده کنید. از این رو در ادامه برخی از مدل های پکیج دیواری بوتان را برای شما نام برده ایم و عبارتند از:

  1. پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو
  2. پکیج دیواری بوتان مدل بیتا
  3. پکیج دیواری بوتان مدل Parma 26 RSi
  4. پکیج دیواری بوتان مدل Bita 24 Sealed
  5. پکیج دیواری بوتان مدل Bita 26 Sealed
  6. پکیج دیواری بوتان مدل Perla 24RSI
  7. پکیج دیواری بوتان مدل Perla Pro 28i
  8. پکیج دیواری بوتان مدل بیتا 26
  9. پکیج دیواری بوتان مدل Perla 32 RSi
  10. پکیج دیواری بوتان مدل 26000
  11. پکیج دیواری بوتان مدل بیتا ۲۲۰۰۰
  12. پکیج دیواری بوتان مدل بیتا 26
  13. پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو 28i
  14. پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو 28000
  15. پکیج دیواری بوتان مدل Optima 25C pakage
  16. پکیج دیواری بوتان مدل Perla 24i
  17. پکیج دیواری بوتان مدل B3115

ارزش خرید پکیج دیواری بوتان

محصولات بوتان که تاکنون اکثر ما تجربه استفاده از آنرا داریم، از کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار هستند و از طرفی خدمات پس از فروش بوتان نیز خرابی های این دستگاه را به خوبی برای شما تعمیر خواهد کرد. با این وجود اگر مایل به اطلاع از ارزش خرید پکیج دیواری بوتان هستید باید به اطلاع شما برسانیم که تمام محصولات این برند هم کیفیت بالایی دارند و هم اینکه شما می توانید با استفاده از این دستگاه در تمام فصول سال نیاز خود را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنید.

معرفی پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور شرکتی است که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی، به ویژه پکیج های دیواری و دستگاه های اسپیلت در کشور عزیزمان فعالیت دارد. این برند با بیش از چهار دهه تجربه، به عنوان یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان در ایران و منطقه خاورمیانه شناخته می شود که قابل تحسین است. توجه داشته باشید که ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ با هدف پر کردن خلأ مهارت های صنعتی ریخته گری در داخل کشور و کاهش وابستگی به واردات رادیاتورهای آلومینیومی از اروپا تأسیس شد.

معرفی پکیج ایران رادیاتور

با این وجود این برند تنها یک سال پس از تأسیس، توانست اولین رادیاتور آلومینیومی ساخت داخل را به بازار داخلی عرضه کند و امروزه نیز همانند برند بوتان مدل های متنوعی از پکیج دیواری را طراحی و روانه بازار کشور کرده است.

کاربران گرامی اگر از پکیج های ایران رادیاتور در منزل و با محل کار خود استفاده می نمایید و اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده اید، برای برطرف سازی مشکلات بر روی لینک تعمیر پکیج ایران رادیاتورکلیک نمایید.

مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور

همچنین در ادامه برخی از مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور را برای شما نام برده ایم که عبارتند از:

  1. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L24FF
  2. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF
  3. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24CF
  4. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L 24CF
  5. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L 28CF
  6. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل BM 24FF
  7. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل BM 24CF
  8. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل E 24FF

ارزش خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

در خصوص ارزش خرید محصولات پکیج دیواری ایران رادیاتور نیز باید به اطلاع شما برسانیم که هم پکیج دیواری ایران رادیاتور و هم پکیج دیواری بوتان ساخت مهندسان کشور عزیزمان هستند و هر دو دارای کیفیت خوبی هستند و این در حالی است که مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور نسبت به پکیج دیواری بوتان به نسبت کمتر است و اما در هر صورت اگر شما پکیج دیواری ایران رادیاتور را از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری کنید، می توانید از آن برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید.

مرکز تخصصی تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیانور در تهران

اگر پکیج دیواری ایران رادیاتور و یا پکیج دیواری بوتان را خریداری کرده اید و نمی توانید از آن استفاده مطلوبی داشته باشید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور و پکیج دیواری بوتان تمام خدمات عیب یابی و تعمیرات آنها را به خوبی توسط تکنسین های متخصص انجام می دهیم تا شما بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید و مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214