skip to Main Content

در حین استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است با چراغ های هشدار ماشین ظرفشویی ال جی روبرو شوید که اگر این چراغ های هشدار را جدی نگیرید، مطمئن باشید که خرابی دستگاه شما بیشتر خواهد شد و نیاز به تعویض قطعات خواهید داشت. از این رو اگر مایل به آشنایی با چراغ های هشدار ماشین ظرفشویی ال جی هستید، در ادامه این مقاله تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی از آریابهکار قصد داریم شما را با مهم ترین آنها آشنا سازیم.

چراغ هشدار OE در ماشین ظرفشویی ال جی

اولین چراغ هشدار ماشین ظرفشویی ال جی که قصد معرفی آنرا به شما عزیزان داریم، ارور OE در ماشین ظرفشویی ال جی می باشد که نشان دهنده این است که آب درون ماشین ظرفشویی ال جی بنابر دلایلی تخلیه نمی شود! با این وجود تنها یک دلیل در این زمینه وجود ندارد و باید دستگاه شما با دقت لازم و کافی مورد عیب یابی قرار گیرد تا توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار گیرد تا علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی ال جی ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

چراغ هشدار OE در ماشین ظرفشویی ال جی

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز این ارور در ماشین ظرفشویی ال جی حتما اقدام به عیب یابی و تعمیرات تخصصی کنید تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

چراغ هشدار Cd در ماشین ظرفشویی ال جی

این ارور می تواند نشان دهنده خرابی برد ماشین ظرفشویی ال جی باشد؛ چرا که در صورتی که ارور Cd در ماشین ظرفشویی ال جی شما نمایش داده می شود بدین معناست که هنوز دستگاه شما در حال خنک کردن خود می باشد و این در حالی می باشد که شاید بیش از چندین ساعت از پروسه شستشو ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی شما می گذرد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز این ارور حتما اقدام به بررسی های لازم و کافی نمایید و از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

چراغ هشدار F در ماشین ظرفشویی ال جی

اگر ظروفی که در ماشین ظرفشویی ال جی قرار داده اید از میزان چربی بالایی برخوردار هستند، ماشین ظرفشویی ال جی شما با نمایش دادن این ارور به شما هشدار خواهد داد که دستگاه شما بر روی حالت Auto قرار دارد و بهتر است برنامه شستشو را متوقف نمایید و برنامه مناسب ماشین ظرفشویی ال جی برای شستن ظروف چرب انتخاب کنید. بنابراین این ارور به سادگی قابل رفع است.

چراغ هشدار St در ماشین ظرفشویی ال جی

با توجه به اینکه محیط داخلی ماشین ظرفشویی ال جی شما حاوی رطوبت بسیار زیادی می باشد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا راهکاری برای این موضوع وجود ندارد؟ در پاسخ باید به اطلاع شما برسانیم که بر روی ماشین ظرفشویی ال جی سیستمی به نام UV وجود دارد که تمام تلاش خود را انجام می دهد تا رطوبت درون ماشین ظرفشویی ال جی را تخلیه کند و مانع رشد انواع باکتری در ماشین ظرفشویی ال جی شما شود.

اما ارور St چه زمانی فعال می شود؟ در صورتی که شما پروسه شستشوی ظروف را در ماشین ظرفشویی ال جی سپری کرده اید و سپس این ارور نمایش داده شد، نشان دهنده این است که حالت UV در ماشین ظرفشویی ال جی شما فعال است و بهتر می باشد که اقدام به عیب یابی و رفع مشکل نمایید.

چراغ هشدار FE در ماشین ظرفشویی ال جی

برای آنکه ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی به بهترین شکل ممکن شسته شوند، باید آب لازم و کافی از طریق شیر ورودی به درون ماشین ظرفشویی ال جی راه پیدا کند و در پروسه مشخص شده به درون دستگاه از طریق بازوهای آبپاش منتقل شود تا از این طریق ظروف شما شسته شوند. اما اگر با ارور FE ماشین ظرفشویی ال جی روبرو شده اید، نشان دهنده این می باشد که میزان آب ورودی ماشین ظرفشویی ال جی از میزان مشخص بیشتر می باشد و نشان دهنده هشدار است. از این رو در این مواقع چه باید کرد؟

چراغ هشدار FE در ماشین ظرفشویی ال جی

تنها راهکار پیش روی شما این است که در این مواقع از طریق شماره مرکزی 02145437 با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران تماس بگیرید و از این طریق درخواست خود را در سامانه مشتریان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرکار به محل شما اعزام شوند.

چراغ هشدار LE در ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از قطعات بسیار مهم در ماشین ظرفشویی ال جی، بدون شک موتور ماشین ظرفشویی ال جی می باشد که نقش و وظیفه بسیار مهمی در پروسه شستشوی ظروف در این دستگاه دارد. از این رو اگر موتور ماشین ظرفشویی ال جی شما خراب شود، ارور LE ماشین ظرفشویی ال جی نمایش داده خواهد شد که در این مواقع مشکل باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد تا از این طریق مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

با این وجود در صورتی که با این ارور در ماشین ظرفشویی ال جی روبرو شده اید، توصیه می کنیم حتما اقدام به متوقف کردن پروسه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی نمایید تا تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی به محل شما اعزام شود.

مقالات مرتبط: راه اندازی ظرفشویی ال جی: چگونه ظرفشویی ال جی را راه اندازی کنیم؟

چراغ هشدار IE در ماشین ظرفشویی ال جی

آخرین چراغ هشدار ماشین ظرفشویی ال جی که قصد داریم آنرا نام ببریم و توضیح دهیم، چراغ هشدار IE ماشین ظرفشویی ال جی می باشد که یک هشدار جدی در این دستگاه است. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با این چراغ هشدار در ماشین ظرفشویی ال جی روبرو شدید، حتما اقدام به بررسی آب ورودی محل سکونت خود کنید! به عبارتی ارور IE ماشین ظرفشویی ال جی نشان دهنده این است که آب لازم و کافی وارد ماشین ظرفشویی ال جی شما نشده است.

با این وجود توصیه می کنیم در این خصوص مطمئن شوید و اگر آب محل سکونت شما مشکل نداشت، نشان دهنده خرابی دستگاه است که باید عیب یابی و تعمیر شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214