skip to Main Content
تعمیر اتوپرس بکو
شماره نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو

اتوپرس بکو، یکی از محبوب ترین دستگاه‌های اتو پرس موجود در کشور می‌باشد که تاکنون توانسته به میزان قابل توجهی مورد استقبال قرار گیرد. با این وجود، اتوپرس از آن دسته از وسایل برقی می‌باشد که این روزها در زندگی نوین هر یک از ما تاثیر بسزایی دارد و از هدر رفتن زمان جلوگیری می‌کند. اما اتوپرس بکو نیز مانند دیگر وسایل برقی، پس از گذشت مدتی استفاده، دچار مشکلاتی می‌شود که پس از رویت هر یک از این مشکلات، باید اقدام به رفع آنها نمایید؛ لازم به ذکر است که هر چند مدت یکبار باید اقدام به سرویس اتو پرس بکو کنید. در ادامه این گزارش از آریابهکار، با مشکلات و نحوه تعمیر اتو پرس بکو آشنا خواهید شد.

تعمیر تخصصی اتو پرس بکو

تعمیر اتو پرس بکو موضوعی می باشد که به صورت کاملا تخصصی باید انجام شود تا اختلالات ایجاد شده در دستگاه به صورت تمام و کمال برطرف گردد. تعمیرات اتو پرس بکو نیازمند برخورداری از دانش و مهارت می باشد و نیروی تعمیرکار باید با تمامی بخش های داخلی دستگاه به خوبی آشنا باشد.

تعمیر تخصصی اتو پرس بکو

سیستم انتقال حرارت و المنت های قرار گرفته در دستگاه های پرس بخار از مهمترین بخش های تعریف شده می باشند که بیشتر خرابی های دستگاه مربوط به این قسمت ها می باشد. در رویه تعمیر اتو پرس بکو باید بخش مدار برق هم به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا اگر اتصالی در این قسمت وجود داشت به صورت کامل برطرف گردد.

اگر رویه تعمیرات این دستگاه به صورت دقیق انجام نشود، در طول استفاده از آن ممکن است به دلیل تنظیم نبودن شدت حرارت در آن، به لباس ها و هر آنچه که با آن اتو می شود آسیب برساند و خسارت به بار آورد. به همین دلیل تعمیر این دستگاه باید به صورت دقیق صورت پذیرد تا ایجاد چنین شرایطی جلوگیری شود.

یک نکته بسیار مهم که در رویه تعمیر اتو پرس بکو وجود دارد، مهار آسیب به جای برطرف سازی آن می باشد. در برخی از موارد مشاهده شده است که تعمیرکار به دلیل نداشتن تخصص کافی در این خصوص، اقدام به مهار آسیب نموده است و آن را برطرف نگرده. این موضوع سبب می شود که در صورت کوچکترین اختلالی، تمامی نواقص مجددا خود را نشان داده که این مورد میزان هزینه های تعمیرات را به شدت افزایش می دهد.
تعمیر اتو پرس بکو باید توسط یک نیروی متخصص صورت پذیرد تا با بررسی دقیق تمامی بخش های موجود در دستگاه، نواقص آن را تشخیص و اقدام به برطرف سازی آن نماید. قطعه ای که نیاز به تعمیرات دارد باید به صورت تخصصی وارد این پروسه شود و در پایان از آن در طی چندین مرحله تست گرفته شود. تست های صورت گرفته باید در شدت جریان های متفاوت انجام شود تا میزان مقاومت آن در برابر تنش های اعمال شده سنجیده شود.

نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو

اگر از اتو پرس های برند بکو استفاده می نمایید و اکنون می خواهید دستگاه خود را تعمیر و یا سرویس نمایید، بهتر است تمام روال کار خود را در نمایندگی های معتبر تعمیر اتو پرس بکو پیش ببرید. این دسته از نمایندگی های دارای بورد کاملا تخصصی بوده و از دانش بالایی در زمینه کاری خود برخوردارند.

تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو مشغول به فعالیت می باشند، جزو برترین های حوزه کاری خود هستند که این مورد را می توان از سابقه کاری آنان به سادگی متوجه شد. این دسته از تعمیرکاران بر حوزه تعمیرات اتو پرس بکو تسلط کامل داشته و با تمامی راهکار های برطرف سازی نواقص آن به خوبی آشنا می باشند.

نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو

آریابهکار به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های فعال در حوزه تعمیر اتو پرس بکو می باشد که دارای شعبه های متعددی در سراسر استان تهران است. این نمایندگی تمامی نواحی استان تهران را تحت پوشش خود دارد و در کمترین بازه زمانی به آنها خدمات رسانی می نماید.

خدمات و قابلیت هایی که آریابهکار در خود تعریف نموده است، به کاربران و متقاضیان تعمیر اتو پرس بکو این فرصت را می دهد تا در نهایت امنیت خاط، دستگاه خود را به این نمایندگی معتبر سپرده تا شاهد رفع یکایک عیب های ایجاد شده در آن باشند.

تعمیر اتو پرس بکو در منزل و محل مورد نظر متقاضی

تعمیر اتو پرس بکو در محل نیاز به مراجعه حضوری متقاضی را به صورت کامل حذف نموده است و اکنون تنها با یک تماس، تعمیرکار مجرب به منزل و یا محل مورد نظر او اعزام می شود. اگر قصد تعمیر اتو پرس بکو خود را دارید باید بدانید که نمایندگی آریابهکار در کوتاه ترین بازه زمانی، تعمیرکار متخصص را به محل شما اعزام می نماید تا تمامی روال برطرف سازی نواقص در محیطی خارج از نمایندگی صورت پذیرد.

برای استفاده از تعمیر اتو پرس بکو در محل در گام اول باید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید و یا فرم درخواست داخل صفحه را به صورت دقیق تکمیل نمایید. پس از انجام هر یک از حالات گفته شده، تعمیرکار آریابهکار با تمامی تجهیزات و ادوات مورد نیاز به محل اعزام شده و بررسی های لازم را انجام می دهد. تمامی اقدامات صورت گرفته به صورت کامل ضمانت شده و یک هفته مهلت تست رایگان برای آن در نظر گرفته شده است.

مراجعه به نمایندگی اتو پرس بکو

توصیه‌ای که ما در ابتدا به مشتریان خود داریم این است که قبل از اقدام به تعمیر اتو پرس بکو، کارت گارانتی دستگاه را بررسی نمایند و در صورت داشتن اعتبار، به نمایندگی اتوپرس بکو یا مراکز تعمیر اتوپرس بکو مراجعه نمایند تا مشکل پیش آمده به‌صورت رایگان رفع شود. اما اگر دستگاه شما فاقد گارانتی است، می‌توانید از خدمات تعمیر اتو پرس بکو در آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان، مشکل خود را در اسرع وقت با استفاده از قطعات اصلی و وارداتی به همراه کادری مجرب برطرف کنید.

تعمیر اتوپرس بکو
نمایندگی تعمیر اتوپرس بکو

جهت تماس با کارشناسان ما، از طریق خطوط 09190111214 و 02145437 و 02191006676 اقدام نمایید.

مشکلات رایج اتو پرس بکو

اتوپرس بکو علیرغم تمام قایلیت‌هایی که دارد، ممکن است در صورت استفاده نادرست و اشتباه، در طول زمان آسیب ببیند و تبدیل به یک دستگاه معیوب گردد. به همین دلیل قبل از استفاده، توصیه می‌کنیم که حتما دفترچه راهنمای اتوپرس بکو را یکبار مطالعه کنید تا در حین استفاده از دستگاه دچار اشتباه نشوید. با این وجود اگر از اتوپرس بکو به شیوه صحیح استفاده نکنید، دچار مشکلاتی خواهید شد که عبارتند از:

بخار ندادن اتوپرس بکو

بخار نکردن اتوپرس بکو، از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد. با دیدن چنین مشکلی، ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و سپس دستگاه را از برق بکشید. اما چرا اتوپرس بخار نمی‌کند؟ دلایل متعددی وجود دارند که می‌توانند از بخار کردن اتوپرس جلوگیری نمایند. این موارد عبارتند از:

1. عدم وجود آب کافی در مخزن:

اولین نکته مهم که باید آنرا بررسی کنید، مخزن اتوپرس بکو می‌باشد. این در حالی است که اگر مخزن آب کافی نداشته باشد، هیچ بخاری تولید نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما مخزن آب اتوپرس را قبل از روشن کردن آن بررسی کنید.

2. تنظیمات اشتباه:

همانگونه که روی سطح دستگاه را مشاهده می‌کنید، تنظیماتی روی دستگاه قرار دارند که ممکن است در حین استفاده به‌صورت ناخودآگاه این تنظیمات را تغییر داده باشید. از این رو اگر احساس می‌کنید این تنظیمات توسط شما یا کودک‌تان تغییر داده شده اند، سری به دفترچه راهنمای اتوپرس بکو بزنید و تنظیمات را برحسب نیاز و جنس پارچه تغییر دهید.

3. رسوب گرفتگی دستگاه:

مشکل رایجی که معمولا باعث می‌شود اتو پرس شما بخار ندهد، رسوب گرفتگی می‌باشد. علت اصلی این مشکل نیز استفاده از آب شهری (آب شیر) به‌جای آب مقطر و عدم تخلیه آن پس از هر بار استفاده می‌باشد. از این رو توصیه می‌شود که حتما از آب مقطر استفاده نمایید و پس از هر بار استفاده از اتوپرس، مخزن آب آنرا به‌صورت کامل تخلیه کنید.

  • دستگاه را حداکثر هفته ایی یکبار روشن کنید.
  • فیلتر اتوپرس به موقع تعویض شود.
  • از محافظ برق برای دستگاه استفاده شود.
  • مخزن آب را به درستی سر جای خود قرار دهید.

داغ نشدن اتوپرس بکو

داغ نشدن اتوپرس یکی دیگر از اصلی ترین مشکلات اتوپرس بکو می‌باشد که با رخ دادن این مشکل، علنا دستگاه شما علیرغم داشتن قابلیت‌های متعددی، هیچ کاربردی نخواهد داشت. اما به چه علتی داغ نشدن اتوپرس رخ می‌دهد؟ این مشکل صرفا دارای یک علت مشخص نیست و می‌تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد که در ادامه به چند دلیل رایج آن پرداخته ایم:

1. خرابی برد الکترونیک:

برد اکترونیک اتوپرس بکو، به عنوان یک عضو راهبردی در دستگاه می‌باشد که در صورت خراب شدن این قطعه مهم، تمام عملکرد دستگاه دچار مشکل می‌شود. برد الکترونیک وظیفه برق رسانی به قطعاتی که نیاز به ولتاژ معینی دارند را برعهده دارد. در صورت خرابی برد، صرفا باید توسط تکنسین عیب یابی و تعمیر شود.

2. خرابی ترموستات:

ترموستات اتو پرس بکو، به قطعه‌ای گفته می‌شود که وظیفه کنترل دما را بر عهده دارد و از داغ شدن بیش از حد دستگاه خودداری می‌کند. با این وجود اگر این قطعه خراب شود، به هیچ وجه دستگاه گرم نخواهد شد. ترموستات هم به گرم شدن اتوپرس در دمای معین کمک می‌کند، هم جلوی بیش از حد گرم شدن اتوپرس بکو را می‌گیرد. از این رو اگر این قطعه خراب شود، به هیچ وجه نمی‌توانید دمای اتوپرس را کنترل کنید.

  • تمامی نکات ایمنی هنگام استفاده رعایت کنید.
  • کابل اتوپرس از نظر سالم بودن چک شود.
  • مخزن آب اتوپرس را بررسی نمایید.
  • جلوی هرگونه ضربه را بگیرید.

تعویض ترموستات اتوپرس بکو

بوق زدن اتوپرس بکو (بوق ممتد)

بوق ممتد در واقع به نوعی ارور گفته می‌شود که دارای دو معنا می‌باشد:

  1. اتوپرس توانایی گرم کردن را ندارد.
  2. کثیف شدن فیلتر یا رسوب گرفتگی.
  3. اتوپرس توانایی تولید بخار را به دلیل کاهش چشمگیر گرمادهی، از دست داده است.

در صورتی که اتوپرس بکو Beko را اخیرا خریداری کرده اید، توجه داشته باشید که ولتاژ برق اتوپرس باید با ولتاژ شهری سازگار باشد؛ در غیر اینصورت تمام اتصالات دستگاه آسیب خواهد دید. توصیه می‌شود جهت جلوگیری از نوسانات برقی، از محافظ برق مناسب استفاده کنید. همچنین کارشناسان ما توصیه می‌کنند که حداکثر یکبار از اتوپرس در طول هفته استفاده نمایید تا فشاری وارد قطعات مهم دستگاه مانند برد، ترموستات و… نشود.

  • باید از آب مقطر یا آب جوشیده استفاده کنید.
  • ابر و روکش دستگاه در صورت خرابی تعویض نمایید.
  • سرویس اتوپرس بکو هر چند مدت یکبار انجام شود.

همچنین بخوانید: علت بخار ندادن اتو پرس

لکه‌های زرد روی لباس

در صورتی که برای پر کردن مخزن دستگاه از آب شهری استفاده کنید، امکان دارد به دلیل وجود رسوب، لکه زرد روی لباس یا پارچه‌ای که در حال اتو کردن آن هستید، ایجاد شود. از این رو بهتر است از آب تصفیه شده در دستگاه استفاده کنید. درضمن، کفی دستگاه را قبل از هر بار استفاده چک کنید؛ اگر ذرات ریز و کثیفی را روی آن مشاهده نمودید، می‌توانید از ترکیب جوش شیرین و سرکه استفاده نمایید. اگر مشکل شما با استفاده از ترکیب جوش شیرین و سرکه برطرف نشد، به مراکز تعمیر اتوپرس بکو مراجعه نمایید.

  • دستگاه در زمان معین تمیز شود.
  • ابر و روکش اتوپرس بکو دارای عمر مفید هستند.
  • هر شش ماه یکبار فیلتر اتوپرس بکو را تعویض کنید.

نکات نگهداری از اتوپرس بکو

برای آنکه از اتوپرس بکو به مدت طولانی و بدون هر گونه ایرادی استفاده نمایید، باید یک سری نکات مهم را رعایت کنید تا جلوی هر گونه آسیب را بگیرید. بنابر نوسانات ارزی اخیر، شاهد افزایش چشمگیر قیمت دستگاه‌های اتوپرس در برندهای مختلف هستیم که در صورت خرابی دستگاه، ممکن است توانایی خرید دستگاه جدید را نداشته باشید. با این وجود، اکیدا توصیه می‌شود که نکات استفاده از اتوپرس را جدی بگیرید و تمام آنها را رعایت کنید. تا این قسمت از این گزارش از آریابهکار، برحسب مشکلات مختلف، راهکارها و نکاتی را ارائه کردیم. در ادامه به بررسی نکات استفاده از اتوپرس بکو خواهیم پرداخت:

  1. از جابجایی دائم اتوپرس خودداری کنید.
  2. قبل از روشن کردن اتوپرس، حتما مخزن چک شود.
  3. دستگاه را از هرگونه رطوبت به دور نگه دارید.
  4. مراقب هرگونه آسیب فیزیکی به دستگاه باشید.
  5. قبل از خنک شدن کامل اتوپرس، روی آنرا نپوشانید.
  6. بعد از اتمام کار، حتما آب مخزن را خالی کنید.
  7. از آب تصفیه شده یا آب مقطر استفاده نمایید.
  8. جهت جلوگیری از نوسان برق، از محافظ برق مناسب استفاده کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر اتو پرس رادکس

خدمات ما برای تعمیر اتو پرس بکو

آریابهکار با داشتن کادری مجرب و ماهر و دو شعبه در شرق و غرب استان تهران، آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات اتوپرس بکو به‌صورت حضوری و غیرحضوری با ضمانت رسمی 90 روزه می‌باشد؛ در صورت بروز هر مشکل پس از تعمیر دستگاه توسط تیم مجرب آریابهکار، به صورت رایگان مجددا تعمیر می‌شود. در ادامه به خدماتی که توسط تیم ما جهت تعمیر اتو پرس بکو انجام می‌شوند، پرداخته ایم:

  • تعمیر و تعویض ترموستات اتوپرس
  • تعویض شیر برقی اتوپرس بکو
  • تعویض برد و سنسور اتوپرس
  • تعویض المنت سوخته اتوپرس بکو
  • تعمیر و تعویض پمپ
  • تعویض مخزن و فیلتر اتو پرس بکو
  • تعویض ابر و روکش
  • تعویض دسته اتو پرس بکو
  • تعویض بدنه و ستون
تعویض شیر برقی اتوپرس بکو
خدمات تعویض شیر برقی اتوپرس بکو

در حال حاضر به دلیل نوسانات ارزی، امکان فروش جداگانه قطعات وجود ندارد و صرفا خدمات تعمیر و تعویض قطعات انجام می‌شود.

تعویض دسته اتو پرس بکو

آسیب دیدن و شکستن دسته اتوپرس بکو، یکی دیگر از مشکلاتی است که در طی استفاده طولانی مدت و یا استفاده نادرست ممکن است برای اتوپرس رخ دهد. در زمان شکستن دسته اتوپرس، هرچند با استفاده از روش‌های غیراصولی امکان سرپا کردن دستگاه وجود دارد، اما به‌صورت خواه ناخواه تعمیراتی که انجام داده اید به نتیجه نخواهند رسید و باید اقدام به تعویض دسته اتو پرس بکو نمایید. لازم به ذکر است که دسته اتوپرس در صورت شکستن، به هیچ وجه قابل تعمیر نیست و باید اقدام به تعویض آن کنید.

  • به هیچ وجه دسته اتوپرس بکو را محکم باز و بسته نفرمایید.
  • از فشردن دکمه‌های دستگاه با اجسام تیز بپرهیزید.
  • اتوپرس را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
آسیب دیدن دسته اتوپرس بکو
تعویض دسته اتوپرس بکو

عیب یابی اتوپرس بکو

عیب یابی اتوپرس بکو کاری کاملا تخصصی می‌باشد و به همین دلیل بهتر است حتما متخصصین تعمیر اتوپرس بکو، اقدام به عیب یابی دستگاه نمایند؛ این در حالی است که عیب یابی دستگاه قبل از تعمیر، بسیار مهم و ضروری می‌باشد. همچنین با سرویس به موقع دستگاه با هزینه منطقی، می‌توانید دستگاه را از هر مشکل جدی در آینده حفظ کنید.

چرا باید اتوپرس بکو را عیب یابی کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است قطعه‌ای که منجر به بروز اختلالاتی در اتوپرس شما شده، نیازی به تعویض نداشته باشد و صرفا از طریق تعمیر با قیمت مناسب قابل رفع باشد. عیب یابی دقیق توسط تکنسین، در این وهله به کمک شما خواهد آمد. از این رو توصیه می‌شود که قبل از تحویل دستگاه به تعمیرگاه اتوپرس بکو، به‌صورت دقیق عیب یابی صورت گیرد.

همچنین بخوانید: ۴ علت بوق زدن اتو پرس

تعمیر اتو پرس بکو در تهران

شرکت آریابهکار با تاسیس دو شعبه در شرق و غرب استان تهران، خدمات تعمیر اتوپرس بکورا در سرتاسر تهران انجام می‌دهد. از این رو اگر اتوپرس شما دچار خرابی یا نقص فنی شده است و نیاز به سرویس و تعمیر دارد، می‌توانید به‌صورت حضوری به یکی از شعب ما در آریابهکار مراجعه کنید. اما اگر به هر دلیلی قادر به مراجعه حضوری نیستید، می‌توانید از خدمات غیر حضوری آریابهکار با پیک رفت و برگشت رایگان استفاده کنید؛ در این صورت دستگاه توسط پیک وارد شرکت شده و سپس توسط تکنسین‌های حاضر در شعب عیب یابی می‌شود و با توجه به مشکلات پیش آمده، اعلام هزینه خواهد شد.

  • هزینه تعمیر اتو پرس بکو مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و براساس نرخ‌نامه اتحادیه تعیین می‌شود.
  • برای تمامی خدمات، فاکتور رسمی صادر می‌شود.
  • تعمیر اتو پرس بکو 3400، تعمیر اتو پرس بکو 2400 و سایر مدل‌های انجام می‌شوند.
  • پیک رایگان رفت و برگشت برای خدمات غیرحضوری.
  • اعلام هزینه تعمیر پس از عیب یابی دقیق.
خدمات تعمیر اتوپرس بکو در تهران
مرکز تعمیر اتوپرس بکو در تهران

مشکلات رایج اتو پرس بکو در یک نگاه

در طی این گزارش به اکثر مشکلات رایج در تعمیر اتو پرس بکو پرداختیم و تمام آنها را به همراه نکات و راه حل‌های مربوطه، معرفی کردیم. با این وجود، در این قسمت قصد داریم تا این مشکلات را با پاسخ‌های کوتاه و مختصر ارزیابی کنیم:

داغ نشدن اتو پرسناشی از خرابی برد الکترونیک، ترموستات و… است که قابل تعمیر می‌باشد.
نشتی آب اتو پرس بکوبه دلیل خرابی مخزن آب و پر بودن بیش از حد مخزن رخ می‌دهد که در صورت سوراخ بودن مخزن، باید آنرا تعویض کنید.
خرابی فیلتر اتوپرسقابل تعمیر نیست و باید آنرا تعویض نمایید.
خرابی ابر و روکش اتو پرس بکوابر و روکش دارای عمر مفید است و در صورت خرابی، باید آنرا تعویض کنید.
بوق ممتد در اتوپرسمعمولا به دلیل کاهش گرمادهی اتو پرس رخ می‌دهد که قابل تعمیر است.
روشن نشدن اتوپرس بکودلایل متعددی دارد که مهم ترین آن، نوسان برق می‌باشد؛ در غیر اینصورت باید توسط تکنسین بازبینی و عیب یابی شود.
بخار ندادن اتو پرسمعمولا به دلیل رسوب گرفتگی رخ می‌دهد.
خرابی المنت اتو پرس بکوبه دلیل استفاده مداوم از اتوپرس اتفاق می‌افتد که قابل رفع می‌باشد.
از کار افتادن ترموستاتاستفاده نادرست و مداوم می‌تواند باعث خرابی ترموستات شود که برحسب میزان آسیب، قابل تعمیر یا قابل تعویض است.
تعویض دسته اتو پرس بکوبه دلیل تخصصی بودن این فرایند، حتما باید توسط تکنسین تعویض صورت گیرد.

سوالات متداول

برای جلوگیری از رسوب گرفتن اتوپرس بکو از چه آبی باید استفاده شود؟

از آب مقطر به جای آب شهری در اتو پرس خود استفاده کنید.

فیلتر اتوپرس بکو هر چند وقت یکبار باید تعویض شود؟

بهتر است هر ۶ ماه یکبار نسبت به تعویض فیلتر دستگاه اقدام کنید.

آیا دسته اتو پرس بکو قابل تعمیر است؟

خیر. صرفا قابل تعویض است و در صورت تعمیر، مجددا آسیب خواهد دید.

چرا اتوپرس بکو بخار نمی دهد؟

دلایل متعددی برای این مشکل وجود دارند که معمولا به دلیل رسوب گرفتن کفی ها این مشکل رخ می دهد.

امتیاز page

This Post Has 12 Comments

  1. سلام، اتوپرس مارک بکو رو دارم که ولوم تنظیم درجه حرارتش کامل میچرخه و صفحاتش گرم نمیشه. آیا قابل تعمیر هست؟

    1. باسلام
      علت گرم نشدن اتوپرس شما درواقع همین عمل نکردن ولوم تنظیم درجه حرارت است. با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا درخواست تعمیر شما رسیدگی شود.

        1. با سلام،
          کاربر گرامی برای دریافت پاسخ این سوال می توانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل نمایید.

  2. سلام بدنه اتوپرس من داغ میکنه بطوریکه قابش آب شده، درجه حرارت رو پایین هم میارم اما باز هم زیاد گرم میشه. علت چیه؟

    1. باسلام،
      سنسور های بوبلر اتوپرس شما دچار نقص فنی شده است و چون با بالا رفتن درجه حرارت سنسور عمل نمیکند، دمای دستگاه بطور مداوم افزایش پیدا کرده و قاب رو آب کرده است. بایستی توسط سرویسکار اتوپرس بررسی شود.

  3. سلامو من از اتوپرس بکو استفاده میکنم و جدیدنا خوب داغ نمیکنه و چروکارو نمیبره. مشکلش از چی می تونه باشه؟

    1. با سلام،
      به احتمال زیاد مشکل از هیتر شما و یا سیستم انتقال برق دستگاه می باشد. برای پیدا کردن مشکل دقیق دستگاه، باید توسط تعمیرکاران نمایندگی مرکزی تعمیر اتوپرس بکو مورد بررسی قرار گیرد.

  4. سلام. ببخشید این اتوپرس بکویی ک من استفاده میکنم خیلی بخار کم میده.مشکلش چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل بخار ندادن دستگاه اتوپرس شما می تواند به دلیل موارد زیر اتفاق بیوفتد:

    2. خالی بودن مخزن
    3. کثیفی فیلتر
    4. جا نخوردن مخزن
    5. رسوب گرفتن دستگاه
    6. تنظیمات نادرست
    7. نوسان برق
    8. خرابی قطعات
    9. و موارد دیگر
    10. که برخی از این موارد نیاز به بررسی و عیب یابی دقیق و تخصصی دارند. شما می توانید برای عیب یابی دقیق و رایگان دستگاه خود توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برای استعلام هزینه تعمیر دستگاه خود می توانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214