skip to Main Content

صدای زیاد آبسردکن یکی از رایج ترین مشکلاتی می‌باشد که ممکن است برای آبسردکن شما رخ دهد و رخ دادن آن نیز می‌تواند منجر به سردرد شدید در شما عزیزان شود. با این وجود اگر به دنبال علت صدای زیاد آبسردکن هستید، در این گزارش از آریابهکار قصد داریم تا شما عزیزان را با مواردی آشنا سازیم که دلیل علت اصلی این خرابی هستند و بتوانید بدون نیاز به تعمیرات آبسردکن این مشکل را برطرف نمایید. همراه ما باشید.

توجه: معمولا در اکثر مواقع مشکل صدای زیاد آبسردکن ناشی از یک مشکل فنی می‌باشد که باید توسط تکنسین مجرب و باتجربه رفع گردد؛ بنابراین اگر تخصص کافی ندارید، می‌توانید دستگاه خود را به تکنسین‌های مجرب ما بسپارید.

1. خراب شدن برد آبسردکن

قطعه‌ای که تمام عملکرد آبسردکن تحت نظر آن می‌باشد، برد آبسردکن است چرا که این تمامی قطعات برای آنکه کوچکترین فعالیتی از خود نشان دهند، نیاز به مجوز برد آبسردکن دارند. بنابراین برد یک قطعه راهبردی می‌باشد که معمولا به دلیل استفاده نادرست از آبسردکن و همچنین وارد کردن فشار قابل توجه، می‌تواند کارایی خود را از دست دهد و دیگر همانند سابق نمی‌توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

در این مواقع یک راهکار در مقابل شما عزیزان می‌باشد و آن هم تعمیر تخصصی برد آبسردکن توسط فرد تکنسین و باتجربه است که از این طریق و بدون پرداخت هر گونه هزینه اضافی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید؛ در غیر اینصورت اگر به مراکز غیر مجاز مراجعه کنید، اقدام به تعویض برد آبسردکن با هزینه هنگفت خواهند کرد و این در حالی می‌باشد که صرفا با یک تعمیر تخصصی این مشکل قابل رفع است!

صدای زیاد آبسردکن به دلیل خرابی برد

با این وجود اگر مشکل صدای زیاد آبسردکن از برد آبسردکن شما می‌باشد، می‌توانید با مراجعه به شعب شرق و غرب آریابهکار، مشکل برد را از طریق تعمیر برد آبسردکن توسط تکنسین مجرب به همراه 90 روز گارانتی شرکتی برطرف نمایید.

بخوانید: نمایندگی تعمیر آبسردکن مجیک

2. تراز نبودن آبسردکن

یکی دیگر از رایج ترین دلایلی که می‌تواند منجر به صدای زیاد آبسردکن شما عزیزان شود، عدم تراز بودن آبسردکن نسبت به سطح می‌باشد. در این مواقع صدای زیادی را خواهید شنید که معمولا به دلیل وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه شما رخ می‌دهد! بنابراین در این مواقع اگر دستگاه به‌درستی تراز نشود، احتمال خرابی بیش از حد در قطعات آبسردکن وجود دارد.

به همین دلیل توصیه‌ای که برای شما عزیزان داریم این است که حتما آبسردکن نسبت به سطحی که بر روی آن قرار دارد، باید به‌صورت دقیق تراز شود تا با مشکلاتی اعم از صدای زیاد آبسردکن، خرابی برد و… روبرو نشوید.

بخوانید: نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ شرق تهران

3. عدم قرار گیری صحیح مخزن

اگر آبسردکن شما از نوع مخزن دار می‌باشد، طبیعتا پس از هر بار اتمام آب موجود در مخزن، باید اقدام به پر کردن آن نمایید. اما تصور کنید که در هنگام جایگذاری مخزن بر روی آبسردکن، به‌صورت اتفاقی آنرا کمی مورب قرار دهید! در این مواقع ممکن است با مشکل صدای زیاد آبسردکن روبرو شوید که صرفا با جایگذاری صحیح و تراز شده مخزن می‌توانید این مشکل را بدون نیاز به تکنسین برطرف کنید.

توجه: به آرامی باید مخزن را بردارید و به آرامی نیز سر جای خود قرار دهید.

بخوانید: نمایندگی تعمیر آبسردکن گوسونیک

4. خراب شدن کمپرسور آبسردکن

رایج ترین علتی که ممکن است منجر به صدای زیاد آبسردکن شما عزیزان شود، کمپرسور آبسردکن می‌باشد چرا که این قطعه، مهم‌ترین و اصلی ترین قطعه در خصوص سرد کردن آب در آبسردکن می‌باشد و زمانیکه فشار قابل توجهی به آن وارد می‌شود، به مراتب دچار خرابی و فرسایش می‌شود و نتیجه این خرابی نیز بروز صدای زیاد آبسردکن خواهد بود. بنابراین اگر تکنسین تعمیرات آبسردکن می‌خواهد دستگاه شما را عیب یابی کند، باید موارد ذیل را به‌صورت قدم به قدم بررسی نماید:

  1. بررسی اتصال صحیح کمپرسور به سایر قطعات.
  2. میزان شارژ گاز کمپرسور.
  3. فرسایش و از بین رفتن کمپرسور.
  4. بررسی لوله‌های متصل به کمپرسور.

تعمیر و تعویض کمپرسور آبسردکن

نکته: تمامی خدمات مربوط به کمپرسور در آریابهکار به‌صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود؛ جهت شارژ گاز کمپرسور آبسردکن می‌توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس حاصل نمایید.

5. استفاده نادرست

اگر به دنبال منشاء خرابی آبسردکن خود هستید، تنها یک عامل وجود دارد و آن هم استفاده نادرست از آبسردکن در طول زمان می‌باشد! چرا؟ تمامی آبسردکن‌ها دارای دفترچه راهنمای استفاده هستند و این در حالی است که ما به هیچ وجه حتی برای یکبار هم این دفترچه را مطالعه نمی‌کنیم و صرفا براساس دانشی که از قبل داریم (خواه صحیح و خواه اشتباه)، از آبسردکن استفاده می‌کنیم و این در حالیست که کمپانی سازنده آبسردکن تمام نکات قابل توجه را برای مشتریان دستگه، ذکر کرده است.

بنابراین اگر استفاده نادرستی از آبسردکن در طول چند وقت اخیر داشته اید و به هیچ یک از نکات مهم در این خصوص اهمیت نداده اید و با مشکل صدای زیاد آبسردکن روبرو شده اید، توصیه می‌کنیم دستگاه را جهت عیب یابی تخصصی به شعب آریابهکار منتقل کنید تا مشکل دستگاه به‌صورت دقیق شناسایی شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

  • عیب یابی آبسردکن در حضور شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

بخوانید: نمایندگی تعمیر آبسردکن افترون

6. نیم سوز شدن موتور آبسردکن

تمامی آبسردکن‌ها دارای موتور هستند و همانگونه که در موارد بالا توضیح داده شد، موتور نیز می‌تواند در طول زمان به دلیل وارد شدن فشار بیش از حد دچار خرابی شود و کارایی خود را از دست بدهد. با این وجود اگر صدای امروز آبسردکن با صدای روز اخیر آن تغییر چشمگیری داشته است، ممکن است ناشی از نیم سوز شدن موتور آبسردکن باشد که باید توسط تکنسین مجرب مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد تا مشکل صدای زیاد آبسردکن شناسایی و رفع گردد.

توجه: موتور آبسردکن در آریابهکار به‌صورت تخصصی توسط تکنسین‌های مجرب مورد تعمیر قرار می‌گیرد تا نیازی به تعویض موتور آبسردکن نداشته باشید.

7. شل شدن پیچ‌های بدنه آبسردکن

در اثر جابجایی و یا باز کردن پیچ‌های آبسردکن جهت تعمیرات، ممکن است با صدای زیاد آبسردکن روبرو شوید و تا زمانیکه این پیچ‌ها به‌درستی سفت نشوند، باز هم این مشکل وجود خواهد داشت. بنابراین توصیه‌ای که برای شما عزیزان داریم این است که با استفاده از یک پیچ گوشتی، به‌صورت دقیق پیچ‌های بدنه آبسردکن را سفت کنید تا این مشکل برطرف شود. اما اگر با سفت کردن پیچ‌ها باز هم این مشکل وجود داشت، می‌توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا راهنمایی لازم، صورت گیرد.

علت شل شدن پیچ های آبسردکن

بخوانید: نمایندگی تعمیر آبسردکن آلونی

نمایندگی تعمیر آبسردکن در تهران

در صورت بروز هر گونه خرابی در آبسردکن، می‌توانید به نمایندگی تعمیر آبسردکن در تهران مراجعه نمایید تا با استفاده از کارت گارانتی دستگاه که در حین خرید به شما تقدیم شد، این مشکل را به‌صورت رایگان برطرف کنید؛ اما این در حالی انجام شدنی می‌باشد که کارت گارانتی شما اعتبار کافی را داشته باشد. اما اگر به هر دلیلی اعتبار کارت گارانتی شما به اتمام رسیده است، می‌توانید به مرکز تعمیر آبسردکن آریابهکار در شرق و غرب تهران مراجعه کنید تا این مشکل شناسایی و برطرف گردد.

در ادامه نیز آدرس شعب را درج کرده ایم تا در صورت صدای زیاد آبسردکن، به نزدیک ترین شعبه نسبت به محل زندگی خود مراجعه نمایید.

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

خدمات تعمیر آبسردکن آریابهکار

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی خانگی علی الخصوص مرکز تعمیر آبسردکن در تهران با دو شعبه در شرق و غرب تهران همواره همراه شما عزیزان می‌باشد تا با استفاده از کادری جوان و کاملا مجرب، مشکلات دستگاه شما را شناسایی و تعمیر کند. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان، همواره سعی کرده ایم تا با استفاده از تعمیرات تخصصی، مشکل شما را رفع کنیم و نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت آبسردکن نداشته باشید.

خدمات ما در آریابهکار جهت تعمیر آبسردکن شما، شامل 0 تا 100 خرابی‌ها می‌باشد و از این رو می‌توانید دستگاه خود را با خیالی راحت و آسوده بدست تکنسین‌های ما بسپارید تا مشکل شما با کم‌ترین هزینه ممکن رفع گردد و بتوانید همانند روز اول از دستگاه استفاده کنید. همچنین اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید از پیک رفت و برگشت آریابهکار استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر آبسردکن در تهران

  1. ارائه 90 روز گارانتی رسمی بابت تمامی خدمات.
  2. عیب یابی آبسردکن به‌صورت کاملا رایگان.
  3. تعمیر 0 تا 100 آبسردکن در شعب.
  4. استفاده از کادری مجرب و حرفه ای.
  5. تعویض قطعات معیوب با قطعات کاملا وارداتی.
  6. امکان استفاده از خدمات ویژه آریابهکار.
  7. اعلام هزینه تعمیرات براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.
  8. تعمیر تمام آبسردکن‌های موجود در بازار کشور.
  9. عدم محدودیت در تعمیرات آبسردکن.
  10. تعمیر تخصصی برد آبسردکن در آریابهکار.

سوالات متداول

علت صدای زیاد آبسردکن چیست؟

معمولا صدای زیاد آبسردکن ناشی از عدم تراز بودن و خراب شدن کمپرسور آبسردکن رخ می دهد که باید توسط تکنسین به‌صورت دقیق بررسی شود.

چگونه صدای زیاد آبسردکن را تعمیر کنیم؟

اگر با استفاده از مواردی که در این گزارش اعلام شد موفق به تعمیر صدای زیاد آبسردکن نشدید، بهتر است به شعب شرق و غرب آریابهکار در تهران مراجعه کنید تا مشکل به‌صورت اصولی رفع گردد.

5/5 - (5 امتیاز)

This Post Has 8 Comments

    1. با سلام. لطف بفرمایید به صورت دقیق به ما بگویید که این صدا در کدام بخش از آبسردکن می باشد و در چه زمان هایی این صدا را می شنوید.

      1. موقع خواب صدای آبسردکن بیشتر شنیده میشه حس میکنم تراز نیست ،گاهی صدا کلا قطع میشه

        1. با سلام. کاربر گرامی موردی که به آن اشاره نمودید برای ما واضح نیست. لطفا برای برای ارائه پاسخ کامل ما را در خصوص مشکل خود بیشتر راهنمایی کنید. اگر احساس می کنید مشکلی که در دستگاه شما ایجاد شده است باعث اذیت و ناراحتی شما می شود، با ما تماس حاصل نمایید تا تکنسین های آریابهکار در محل شما حاضر شوند و به صورت کاملا رایگان مشکل شما را به صورت حضوری بررسی نمایند.

  1. موقع خواب صدای آبسردکن بیشتر شنیده میشه حس میکنم تراز نیست ،گاهی صدا کلا قطع میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214