skip to Main Content

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در حین استفاده از آبسردکن با آن روبرو شوید، خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن می‌باشد؛ چرا که چراغ سبز باید نهایتا تا 3-4 دقیقه روشن باشد!

از این رو روشن ماندن دائم این چراغ نشان دهنده یک خرابی می‌باشد و حتما باید توسط شما یا تکنسین تعمیر آبسردکن مورد بازبینی و عیب یابی قرار بگیرد تا این مشکل شناسایی و رفع گردد! اما علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن چیست؟ در این گزارش از آریابهکار با دلایل این خرابی آشنا خواهید شد.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن

در ابتدا اجازه دهید به این موضوع بپردازیم که اصلا چراغ سبز آبسردکن چیست؟ زمانیکه شما آبسردکن را روشن می‌کنید و می‌بینید که چراغ سبز آن روشن می‌شود، نشان دهنده این است که آبسردکن در حال تلاش برای رسیدن به دمای مناسبی است تا آب به میزان کافی خنک شود.

با این وجود، این پروسه گاهی اوقات برحسب مدل و برند آبسردکن ممکن است بین 1 الی 4 دقیقه زمان ببرد و سپس خاموش می‌شود و به مراتب چند دقیقه روشن و سپس خاموش می‌شود (اصطلاحا اتومات می‌کند).

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن
خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن

به همین دلیل اگر با مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن روبرو شده اید و با انجام تکنیک‌های مختلف موفق به تعمیر و رفع آن نشده اید، جای نگرانی نیست چرا که این مشکل و خرابی به ساده‌ترین حالت ممکن قابل تعمیر است و نیازی به خرید آبسردکن جدید ندارد. در ادامه موارد و دلایلی که می‌توانند مستقیما منجر به بروز چنین خرابی شوند را برای شما عزیزان مطرح کرده ایم.

1. نوسان برق

رایج‌ترین علت خرابی که می‌تواند آغاز کننده خرابی‌های دیگر در آبسردکن شما شود، نوسان برق می‌باشد که مستقیما می‌تواند تمام عملکرد، قطعات و قابلیت‌های آبسردکن را مختل کند. از این رو مطمئن باشید که روزانه تحت هر شرایطی چندین بار نوسان برق برای محل سکونت شما رخ می‌دهد و تمام وسایل الکتریکی شما نیز می‌توانند از این خرابی، آسیب ببینند.

از این رو توصیه‌ای که برای شما داریم این است که حتما سر راه آبسردکن از محافظ برق استاندارد استفاده کنید. در غیر اینصورت نوسان برق می‌تواند منجر به بروز مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن شما شود.

بخوانید: تعمیر آبسردکن مجیک در تهران

2. خرابی سیم پیچی آبسردکن

آبسردکن از قطعات متعددی تشکیل شده است که تمامی این قطعات از طریق سیم پیچی، به یکدیگر متصل هستند. اما این سیم پیچی ممکن است در طول زمان به دلیل استفاده نادرست، اشتباه و طولانی مدت از آبسردکن تحت تاثیر قرار بگیرد و آسیب ببیند.

برای مثال اگر شما به مدت 3 سال از آبسردکن استفاده این شکلی داشته باشید، مطمئنا با خرابی سیم پیچی روبرو می‌شود. در این مواقع حتما دستگاه باید توسط تکنسین مورد بازبینی و عیب یابی قرار بگیرد.

اما اگر این موضوع به‌درستی پیگیری و رفع نشود، می‌تواند منجر به بروز اتصالی قطعات داخلی دستگاه شما شود و عملا آبسردکن شما از کار خواهد افتاد.

3. بسته نشدن دریچه داخلی

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند منجر به خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن شود، بسته نشدن دریچه‌های داخلی آبسردکن می‌باشد که معمولا اگر سرویس آبسردکن توسط فرد کارشناس انجام نشود، این مشکل به وجود خواهد آمد!

بنابراین اگر به هر دلیلی مایل به باز کردن قطعات داخلی آبسردکن هستید، باید از این موضوع مطلع باشید که تمامی قطعات باید به‌درستی بسته شوند تا دستگاه بتواند کار کند. اما اگر به هر دلیلی دریچه‌های داخلی به یکدیگر چفت نشوند، امکان بروز خرابی بیشتر وجود دارد!

بخوانید: تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران

4. استفاده نادرست

تمام دستگاه‌ها و ابزارهای الکترونیکی که ما به هر طریقی خریداری می‌کنیم، دارای یک دفترچه راهنمای استفاده هستند که کمپانی سازنده تمام نکاتی که باید به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم در حین استفاده از دستگاه رعایت کنید را نوشته است. بدین معنا که اگر شما این نکات را رعایت کنید، احتمال خرابی دستگاه وجود نخواهد داشت و در بازه زمانی کوتاهی هم خراب نخواهد شد و نیازی به تعمیرات آبسردکن نخواهید داشت.

با این وجود اگر شما در طول زمان استفاده نادرستی از آبسردکن داشته باشید، مطمئنا خرابی‌هایی برای این دستگاه حساس به وجود خواهد آمد که گویای خرابی‌های جدید می‌باشد؛ یکی از همین خرابی‌ها هم خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن می‌باشد که علت آن باید توسط تکنسین مجرب آریابهکار به‌صورت تخصصی مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد تا از طریق تعمیرات تخصصی، مشکل ایجاد شده رفع گردد.

5. خرابی برد آبسردکن

تمامی قطعات آبسردکن، از طریق سیم پیچی به برد الکترونیکی آبسردکن متصل هستند و برای آنکه ساده‌ترین عملیات را از خود نشان دهند، نیاز به مجوز برد دارند. اما تصور کنید که برد به هر دلیلی خراب شده باشد!

قطعا پروسه عملیات آبسردکن مختل خواهد شد و دیگر همانند گذشته عمل نخواهد کرد. در این مواقع معمولا تعمیرگاه‌های غیر مجاز تشخیص می‌دهند که باید برد را تعویض کنید؛ این در حالی است که خرابی برد قابل تعمیر است!

صدای زیاد آبسردکن به دلیل خرابی برد
خراب شدن برد آبسردکن

ما در آریابهکار به همراه کادری مجرب تمامی خدمات تعمیر برد آبسردکن را به‌صورت تخصصی به همراه 90 روز گارانتی رسمی انجام می‌دهیم؛ از این رو نیازی به خرید برد جدید با هزینه بالا ندارید.

بخوانید: تعمیر آبسردکن بیم در تهران

6. مشکل شاسی لامپ

گاهی اوقات ممکن است مشکل فنی در دستگاه آبسردکن شما وجود نداشته باشد و آبسردکن شما بدون هر گونه خرابی فنی کار کند. اما پس چرا مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن وجود دارد؟ ممکن است علت بروز این خرابی، شاسی لامپ باشد که ناخودآگاه بدون هر گونه خرابی فنی دستگاه، روشن شود. در این مواقع دستگاه باید توسط تکنسین تعمیراتی مورد بازبینی قرار گیرد تا مشکل رفع شود.

توجه: جهت بررسی شاسی لامپ آبسردکن، باید دستگاه را از 10 دقیقه قبل از برق جدا کنید.

7. اتصالی قطعات داخلی

همانگونه که در قسمت بالا در بخش خرابی سیم پیچی آبسردکن توضیح دادیم، اگر مشکل سیم پیچی برای آبسردکن شما رخ دهد، امکان اتصالی قطعات داخلی وجود دارد! چرا که در زمان بروز چنین مشکلی جریان برق ورودی به دستگاه کنترل نخواهد شد و قطعا نتیجه این خرابی نیز اتصالی قطعات داخلی دستگاه می‌شود.

از این رو توصیه می‌کنیم در صورت بروز هر گونه خرابی در آبسردکن، آنرا از برق بکشید و به شعب آریابهکار منتقل کنید تا مشکل دستگاه شما به‌صورت رایگان در حضور شما انجام شود.

  • عیب یابی آبسردکن در آریابهکار به‌صورت کاملا رایگان توسط تکنسین مجرب و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می‌شود.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن سام

اگر آبسردکن سام دارید و در طی روزهای اخیر با مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن سام روبرو شده اید، لازم به ذکر است که این مشکل در اسرع وقت باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد! اما چرا؟

مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن سام می تواند جزء یکی از مشکلاتی باشد که می تواند تحت شرایط مختلفی برای شما عزیزان رخ دهد و رخ دادن آن نیز می تواند منجر به مشکلاتی در دستگاه شما شود که در بدترین حالت ممکن فرآیند خنک کردن آب در آبسردکن از کار خواهد افتاد.

از این رو توصیه می کنیم از طریق تماس با تیم مجرب آریابهکار درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه تعمیر این خرابی در دستگاه آبسردکن سام شما عزیزان برطرف شود.

اما علت اصلی رخ دادن مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن سام بر چه اساسی می باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که تا زمانیکه این خرابی توسط تکنسین های مجموعه مورد عیب یابی قرار نگیرد، امکان اعلام قطعی آن وجود ندارد و هیچ ارتباطی با تجربه و تخصص وجود ندارد!

چرا که گاهی اوقات این مشکلی می تواند به دلیل نوسان برق، خرابی سیم پیچی، خرابی برد آبسردکن سام و… رخ دهد که معمولا نیز به دلیل خرابی سیم پیچی رخ خواهد داد. با این وجود نتیجه نهایی بستگی به بررسی های تکنسین و ابزارهای تعمیراتی آن دارد.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن ایستکول

خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن ایستکول یکی دیگر از مشکلات رایجی می باشد که در صورت استفاده از این آبسردکن ممکن است در طول زمان روبرو شوید. اما چرا و چگونه؟ مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن ایستکول معمولا بنابر دلایل مختلفی رخ می دهد که اگر به این موضوع اهمیت ندهید، می تواند منجر به سوختن و از کار افتادن آبسردکن ایستکول شما عزیزان شود.

با این وجود توصیه ای که داریم این است حتما در اسرع زمان اقدام به عیب یابی تخصصی آبسردکن ابستکول نمایید تا این مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر تخصصی شود.

اما اگر به دنبال رایج ترین علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن ایستکول هستید باید بگوییم که معمولا این مشکل می تواند ناشی از اتصال قطعات داخلی، خراب شدن برد، خرابی سیم پیچی آبسردکن و… رخ دهد که برای ریشه یابی صحیح و دقیق این خرابی نیاز به تکنسین تعمیرکار دارید که با استفاده از ابزارهای تعمیراتی که دارد به محل شما عزیزان مراجعه کند و مشکل را شناسایی و سپس برطرف کند.

از این رو برای عیب یابی آبسردکن ایستکول می توانید به تکنسین های متخصص آریابهکار اعتماد کنید و دستگاه را با خیالی آسوده به تعمیرکاران ما بسپارید تا پروسه عیب یابی و سپس تعمیر آن به‌صورت اصولی آغاز شود.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن یوروپ

یکی از مشکلات رایج و متداولی که ممکن است در طول زمان برای ابسردکن یوروپ شما عزیزان رخ دهد، خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن یوروپ می باشد که خیلی ساده و آسان می تواند مانع استفاده عادی و روتین شما عزیزان از این دستگاه شود. اما چگونه می توان جلوی چنین خرابی را گرفت؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با استفاده از روش های بالا که به‌صورت کامل توضیح داده شدند، اقدام به ریشه یابی مواردی کنید که نیاز به ابزارهای تعمیراتی ندارند! اما اگر دانش فنی و تعمیراتی شما بقدری نیست که بتوانید این مشکل را ریشه یابی کنید، لازم به ذکر است که این مشکل باید توسط تکنسین های مجرب و باتخصص مورد عیب یابی قرار بگیرند.

با این وجود مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن یوروپ یک مشکل عادی و سطحی نیست و نباید آن را ساده جلوه دهید؛ چرا که این مشکل می تواند براساس دلایل متعددی رخ دهد و رخ دادن آن نیز در نهایت می تواند مانع سرد کردن آب موجود در آبسردکن شود! اما رایج ترین دلایل این خرابی عبارتند از نوسان برق، استفاده نادرست از آبسردکن، خرابی برد و… که حتما باید این مشکل توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد و راهکار متناسب با خرابی به شما عزیزان ارائه گردد.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن گوسونیک

در صورت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن گوسونیک مطلع باشید که این مشکل یک مشکل جدی می باشد و باید آن را در همان ابتدا رفع کنید تا مشکلاتی برای شما به همراه نداشته باشد.

از این رو خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن گوسونیک یک مشکل اساسی و بسیار مهمی است که می تواند بنابر دلایلی همچون خرابی شاسی لامپ، اتصالی قطعات داخلی، خرابی سیم پیچی آبسردکن و… رخ دهد که برای ریشه یابی اصولی و دقیق این مشکل باید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا تکنسین های مجموعه به محل شما عزیزان اعزام شوند و مشکل را ریشه یابی کنند.

از این رو اگر تخصص و دانش فنی کافی در این زمینه ندارید، باید تمام پروسه عیب یابی و تعمیر خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن گوسونیک توسط تکنسین های مجرب و متخصصی که در این زمینه دانش فنی و تجربه کافی دارند صورت گیرد.

با این وجود می توانید پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید که بتوانند مشکل این دستگاه را شناسایی و سپس تعمیر نمایند. به همین دلیل تکنسین های مجموعه آریابهکار همواره آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه به شما عزیزان هستند تا مشکل شما عزیزان به‌صورت فنی و تخصصی تعمیر کنند.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن هیوندای

اگر جدیدا ابسردکن هیوندای شما عزیزان خراب شده است و با مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن هیوندای روبرو شده اید، جای هیچ نگرانی نیست چرا که این مشکل هم قابل عیب یابی و هم قابل تعمیر تخصصی می باشد که 0 تا 100 عیب یابی و تعمیر این خرابی در آریابهکار توسط تعمیرکاران و متخصصانی صورت می گیرد که دانش فنی قابل توجهی در این زمینه دارند و می توانند با تخصصی ترین خدمات ممکن دستگاه شما را به نحوی تعمیر کنند که دیگر نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو ما همواره آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه به شما عزیزان هستیم تا بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

اما مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن هیوندای مشکلی می باشد که باید آنرا جدی بگیرید تا مانع خرابی سایر قطعات شوید. لازم به ذکر است که این خرابی معمولا به دلیل نوسان برق، بسته نشدن دریچه داخلی، خرابی برد، اتصالی قطعات داخلی و…. در آبسردکن هیوندای ممکن است رخ دهد که تمامی موارد مذکور باید توسط تکنسین تعمیرکار مورد عیب یابی قطعه به قطعه قرار گیرند و مشکل دستگاه رفع گردد؛ در غیر اینصورت اگر این پروسه توسط تکنسین های بی تجربه و غیرمجرب صورت گیرد، باید آماده خرابی گسترده در این زمینه باشید که برای تعمیر این خرابی ها باید هزینه قابل توجهی کنید.

از این رو برای عیب یابی و تعمیر مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن هیوندای می توانید از تکنسین های باتجربه آریابهکار استفاده نمایید.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن میدیا

یکی از مشکلاتی که معمولا ممکن است برای آبسردکن میدیا شما عزیزان رخ دهد و با انجام روش های مختلف نتوانید اقدام به ریشه یابی و تعمیر آن نمایید، خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن میدیا می باشد که اگر به آن توجه نکنید می تواند تبدیل به یک مشکل اساسی شود!

از این رو توصیه ای که داریم این است که در صورت بروز این مشکل، سعی کنید در اسرع وقت با تیم پشتیبانی آریابهکار به شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا راهنمایی لازم صورت گیرد.

اساسا این مشکل می تواند بنابر دلایلی اعم از نوسان برق، خرابی سیم پیچی، خرابی برد، مشکل شاسی لامپ و… رخ دهد که اگر دانش فنی تعمیرات دارید و می توانید مشکل را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار دهید، می توانید پروسه عیب یابی را انجام دهید و اما اگر دانش فنی کافی در این زمینه را ندارید، توصیه می کنیم پروسه عیب یابی این خرابی را به تکنسین های ما بسپارید تا مشکل دستگاه شناسایی و سپس تعمیر تخصصی صورت گیرد و با کمترین هزینه ممکن اقدام به تعمیر این خرابی نمایید.

لازم به ذکر است که تکنسین تعمیرکار آبسردکن میدیا مجموعه آریابهکار با حداقل 5 سال سابقه تعمیرات این دستگاه آماده تعمیر دستگاه شما بدون هر گونه محدودیتی می باشد و می توانید از طریق تجربه تکنسین های ما برای تعمیرات اصولی دستگاه خود استفاده کنید.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن بیم

خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن بیم یکی از مشکلات رایج و متداول در آبسردکن بیم می باشد که اگر در اسرع زمان این خرابی تعمیر نشود می تواند منجر به از کار افتادن دستگاه شما شود. از این رو توصیه مهمی که برای شما عزیزان داریم این است که این خرابی را در همان ابتدا مورد عیب یابی و بازبینی قرار دهید تا مشکل به‌صورت اصولی شناسایی شود و سپس تعمیرات تخصصی بر روی آن صورت گیرد.

اما چگونه؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن بیم صرفا یک عامل نیست و می تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد و به همین دلیل ما نمی توانیم صرفا یک عامل را به شما در این خصوص نام ببریم!

برای تشخیص علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن بیم باید تکنسین تعمیرکار مجرب با استفاده از ابزارهایی که در دست دارد، اقدام به عیب یابی اصولی دستگاه کند تا مشکل را ریشه یابی کند. همچنین پس از ریشه یابی نیز باید تعمیرات تخصصی صورت گیرد.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن نوبل

اگر آبسردکن نوبل شما عزیزان خراب شده است و با مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن نوبل روبرو شده اید، لازم به ذکر است که جای نگرانی نیست؛ چرا که این مشکل قابل تشخیص و تعمیر است و نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید!

از این رو می توانید دستگاه خود را به تکنسین های مجرب آریابهکار بسپارید تا پروسه عیب یابی و تعمیر خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن نوبل صورت گیرد و نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت این دستگاه نداشته باشید. با این وجود جهت ثبت درخواست خود می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا پروسه تعمیرات دستگاه شما آغاز شود.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن نوبل می تواند بنابر مواردی اعم از نوسان برق، استفاده نادرست، خرابی برد، اتصالی قطعات داخلی و… رخ دهد که تمامی این موارد باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرند تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود؛ در غیر اینصورت اگر این پروسه توسط تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه صورت گیرد، شاید چند روز مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن نوبل رفع شود و مجددا برای شما عزیزان ظاهر گردد.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن آلونی

در صورت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن آلونی، احتمالا با مشکلاتی در این دستگاه روبرو خواهید شد که یکی از این مشکلات، از کار افتادن کلی آبسردکن می باشد که بدون شک می تواند ناشی از دلایل متعددی رخ دهد.

از این رو توصیه مهمی که در این زمینه داریم این است حتما مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن آلونی را توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار دهید تا مشکل آن بصورت قطعی و دقیق شناسایی شود و با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن بتوانید این مشکل را برای همیشه برطرف کنید. لازم به ذکر است که خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن آلونی یک مشکل می باشد و حتما باید بصورت اصولی مورد تعمیر قرار گیرد.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن مجیک

خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن مجیک یکی از مشکلات رایج در آبسردکن مجیک می باشد که در طول زمان بنابر دلایل مختلفی اعم از خرابی برد، خرابی سیم پیچی داخلی، اتصالی قطعات داخلی و… رخ دهد که رخ دادن چنین خرابی می تواند در طول زمان منجر به خرابی سایر قطعات دستگاه شما شود.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما عزیزان داریم این است که این مشکل را جدی بگیرید تا با کمترین هزینه ممکن بتوانید این مشکل را برطرف کنید. از این رو برای عیب یابی و تعمیر خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن مجیک می توانید از تعمیرکاران مجرب و متخصص مجموعه آریابهکار درخواست تعمیرات نمایید تا پروسه تعمیرات فنی و تخصصی مجموعه آریابهکار بر روی این دستگاه آغاز شود.

لازم به ذکر می باشد که این مشکل باید بصورت اصولی و دقیق شناسایی و سپس تعمیر شود تا مشکل آن بدون هر گونه حدس و گمان شناسایی و سپس تعمیر شود. از این رو می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه ما بسپارید تا با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در اسرع زمان مورد بازبینی و عیب یابی تخصصی قرار گیرد و پس از آنکه مشکل دستگاه شناسایی شد، پروسه تعمیر آن آغاز شود و بدون نیاز به تعویض قطعات گران قیمت، مشکل شما عزیزان برطرف گردد.

تعمیر مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن

در این گزارش از آریابهکار تلاش کردیم تا با استفاده از یکسری نکات، شما را در خصوص مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن راهنمایی کنیم و مواردی هم که در قسمت بالا مورد نقد و بررسی قرار گرفتند، رایج‌ترین عوامل در بروز این خرابی هستند. اما توصیه‌ای که برای شما عزیزان داریم این است که موارد فنی را در صورت نداشتن دانش فنی تعمیرات، به هیچ وجه بررسی نکنید! چرا که در صورت باز کردن قطعات داخلی آبسردکن، ممکن است خرابی جدیدی را ایجاد کنید.

نمایندگی تعمیرات شیر آبسردکن
مرکز تعمیر آبسردکن در شرق و غرب تهران

مجموعه آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی، همواره همراه شما عزیزان می‌باشد تا از طریق عیب یابی و تعمیرات تخصصی، مشکل شما را برطرف کند و حتی المقدور نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. لازم به ذکر است که هزینه اعلامی تعمیرات آبسردکن در آریابهکار، براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه است و هیچ هزینه غیرمتعارفی از شما در این خصوص دریافت نخواهد شد.

از این رو اگر مشکل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن برای شما رخ داده است، می‌توانید به شعب شرق و غرب آریابهکار مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید.

سوالات متداول

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن چیست؟

دلایلی اعم از نوسان برق، خرابی سیم پیچی، بسته نشدن دریچه، استفاده نادرست، خرابی برد و شاسی لامپ می تواند منجر به چنین خرابی گردد.

هزینه تعمیر خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن چقدر است؟

هزینه تعمیرات این خرابی قطعی نیست و باید توسط تکنسین به‌صورت دقیق مورد بازبینی قرار گیرد تا براساس خرابی پیش آمده، برآورد هزینه تعمیرات شود.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214