skip to Main Content
تعمیر آبسردکن گوسونیک
شماره نمایبندگی تعمیر آبسردکن گوسونیک

تعمیر آبسردکن گوسونیک در شرکت آریابهکار با استفاده از به روز ترین تکنولوژی و دانش روز دنیا به دست حرفه ای ترین افراد صورت می گیرد.

البته بهتر است ابتدا برای تعمیر آبسردکن به نمایندگی آبسردکن گاسونیک در تهران مراجعه فرمایید تا در صورت داشتن گارانتی از خدمات رایگان بهره مند شوید.

در غیر این صورت می توانید از خدمات شرکت آریابهکار با گارانتی 3 ماه بهره مند شوید.

اگر در طول مدت گارانتی مشکلی برای دستگاه آبسردکن شما به وجود بیاید توسط شرکت آریابهکار به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

به دلیل اهمیت لوازم برقی به شما توصیه می شود از مراجعه به افراد غیر حرفه ای و باز کردن دستگاه خودداری فرمایید.

اصول تعمیرات آبسردکن گوسونیک

اصول تعمیرات ابسردکن گوسونیک

بدون شک انجام هر گونه خدمات نیازمند یک اصول و چارچوبی می باشد که از این طریق بتوانیم به بهترین نتیجه ممکن برسیم؛ از این رو برخلاف عقیده تعمیرگاه های غیرمجاز آبسردکن گوسونیک، تعمیرات آبسردکن گوسونیک نیازمند یک چارچوب دقیق و مهندسی دارد تا اینکه با کمترین هزینه به بهترین کیفیت ممکن دست یابیم. در ابتدا پیش از آنکه تعمیرکار آبسردکن گوسونیک درخواست قطعه جهت تعویض کند، باید با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا تمام قطعات آبسردکن را عیب یابی کند!

منظور از عیب یابی این است که تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی تمام قطعات را با دقت بالا مورد بازبینی قرار می دهد تا قطعه خراب و معیوب را از میان چندین قطعه شناسایی کند که پس از شناسایی این قطعه، براساس تشخیص تکنسین تعمیر یا تعویض صورت خواهد گرفت. بنابراین در این صورت هم هزینه های شما کنترل خواهد شد و هم اینکه می توانید همانند روز اول از آبسردکن گوسونیک خود استفاده کنید.

اما اگر بدون عیب یابی دقیق آبسردکن گوسونیک مورد تعمیر فرد بی تجربه قرار گیرد، هم هزینه بیشتری پرداخت خواهید نمود و هم اینکه به نتیجه دلخواه دسترسی پیدا نخواهید کرد.

تعمیر تخصصی آبسردکن گوسونیک

اگر آبسردکن گوسونیک شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید همانند گذشته از آن استفاده کنید، باید تعمیرات تخصصی آبسردکن گوسونیک بر روی آن صورت گیرد تا همانند روز اول برای شما کار کند و نیازی به خرید آبسردکن جدید نداشته باشید. با این وجود اگر به دنبال تعمیر تخصصی آبسردکن گوسونیک هستید، توصیه می کنیم به شعب آریابهکار مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه شما توسط تکنسین به‌صورت مستقیم در حضور شما در ابتدا عیب یابی و سپس تعمیر شود.

لازم به ذکر است که تعمیرکار آبسردکن گوسونیک در آریابهکار دارای بیش از 5 سال سابقه درخشان در این زمینه می باشد و تمامی خدمات ارائه شده به شما را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهد. از این رو از طریق تماس با شماره مرکزی آریابهکار به شماره 02145437 می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید تا به‌صورت حضوری و غیرحضوری دستگاه خود را به شعب آریابهکار منتقل نمایید.

توجه: منظور از غیرحضوری، خدمات پیک رفت و برگشت است که باید از قبل با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهید تا پیک در روز و زمان از پیش تعیین شده به محل مورد نظر شما اعزام گردد.

نمایندگی تعمیر آب سرد کن گوسونیک

اولین راهکاری که مجموعه آریابهکار به شما عزیزان در خصوص تعمیر آبسردکن گوسونیک پیشنهاد می کند، مراجعه به نمایندگی تعمیر آبسردکن گوسونیک می باشد؛ چرا که تمامی دستگاه های آبسردکن دارای کارت گارانتی هستند تا در صورت بروز هر گونه خرابی بتوانید از طریق این کارت اقدام به تعمیر رایگان آبسردکن خود نمایید. از این رو اینک وقت آن رسیده است که اعتبار و بازه زمانی کارت گارانتی آبسردکن گوسونیک را بررسی نمایید تا در صورت داشتن اعتبار کافی، بتوانید از خدمات پس از فروش آبسردکن گوسونیک استفاده کنید.

از این رو اگر تحت هر شرایطی با خرابی آبسردکن گوسونیک روبرو شدید، توصیه می کنیم در اسرع وقت اقدام به بررسی کارت گارانتی دستگاه نمایید تا بتوانید از این طریق اقدام به تعمیر رایگان دستگاه کنید. اما اگر چندین سال از اعتبار کارت گارانتی گذشته است، می توانید به مرکز تعمیر آبسردکن گوسونیک در آریابهکار مراجعه کنید تا دستگاه شما به‌صورت کاملا تخصصی مورد بازبینی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد و بدون نیاز به تعویض قطعه، مشکل شما عزیزان رفع گردد.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن یوروپ

خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات آبسردکن گوسونیک

اگر کارت گارانتی آبسردکن گوسونیک شما دارای اعتبار کافی می باشد، می توانید به نمایندگی مرکزی مراجعه کنید تا از طریق خدمات پس از فروش آبسردکن گوسونیک این مشکل را برطرف نمایید. اما در این بین ممکن است برای شما سؤال شود که خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات آبسردکن گوسونیک چیست؟ لازم به ذکر است که خدمات ویژه نمایندگی آبسردکن گوسونیک، شامل تمام مواردی می شود که مرتبط با دستگاه خریداری شده شما عزیزان می باشد.

بدین معنا که اگر یک خرابی سطحی و جزئی در آبسردکن شما عزیزان رخ دهد و یا اگر از همان روز خرید دستگاه بدون هر گونه استفاده شخصی وجود داشته باشد، تماما توسط نمایندگی تعمیرات آبسردکن گوسونیک تعمیر می شود. از این رو اگر با مشکل و مشکلاتی در حین استفاده از آبسردکن روبرو شدید، می توانید به شعب شرق و غرب آریابهکار مراجعه نمایید تا در اسرع وقت مشکل شما شناسایی و رفع گردد.

نحوه درخواست تعمیرات آبسرد کن گوسونیک در آریابهکار

اگر مایل به تعمیرات تخصصی آبسردکن گوسونیک در آریابهکار هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج بر روی وب سایت تماس حاصل نمایید تا تیم پشتیبانی و کارشناسان حاضر در شعب، مشاوره لازم را به شما بدهند. از این رو جهت تماس با کارشناسان مجرب ما می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 اقدام نمایید تا راهنمایی های لازم در خصوص تعمیر آبسردکن گوسونیک به شما عزیزان ارائه گردد.

همچنین جهت پیگیری سریع‌تر می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای کارشناسان ما مشکل دستگاه را در قالب تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای ارسال کنید تا در صورت تائید نهایی کارشناسان حاضر در شعب، دستگاه را به شعب ما منتقل کنید. در این حالت در زمان شما صرفه جویی شکل خواهد گرفت و حتی در کمترین زمان ممکن به پاسخ سؤال خود خواهید رسید.

مشکلات رایج آب سرد کن گوسونیک

مشکلات رایج آب سرد کن گوسونیک

  1. خنک نشدن آب
  2. خارج نشدن آب از شیر خروجی
  3. نشتی
  4. خوش طعم نبودن آب
  5. گرم نبودن قسمت گرمایشی
  6. تنظیم دمای آبسردکن
  7. تعمیر شیر آبسردکن

1. خنک نشدن آب

در درون دستگاه آب سرد کن یک ظرفیت خنک کننده وجود دارد.

که می تواند به صورت میانگین البته با توجه به نوع دستگاه ۷ لیوان آب خنک را در یک ساعت تحویل دهد.

در صورت بلاک شدن آب در دستگاه آبسردکن این دستگاه نیاز به تعمیر دارد.

2. خارج نشدن آب از شیر خروجی

برای رفع مشکل خارج نشدن آب از آبسردکن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در ابتدا مخزن دستگاه را بررسی کنید که خالی نشده باشد.
  • و بعد از آن به بررسی شیر دستگاه آبسردکن بپردازید.
  • در نهایت باید آن را رسوب زدایی و یا تعویض کنید.

3. نشتی آب سرد کن گوسونیک

نشت آب از آب سرد کن را می توان در زمان سرویس و تعمیر آن برطرف کرد.

برای رفع این مشکل تعمیرکار دریچه عقب درب دستگاه را بررسی می کند که کاملا درست شده باشد.

در آن قسمت یک نوع پیچ ریز نقره ای برای تخلیه آبی که قبل از حمل و نقل در آنجا بوده وجود دارد.

باید برای رفع نشتی آب، دستگاه به صورت کامل آب بندی شود.

4. خوش طعم نبودن آب

مزه بد آب و تعمیر آبسردکن گوسونیک

برای برطرف کردن این مشکل می توانید مخزن آبسردکن را با آب داغ لوله کشی شستشو دهید.

سپس چند دقیقه صبر کنید که دستگاه به طور کامل خشک شود.

بعد از آن می توانید با یک قطعه حوله کاغذی رسوبات را از داخل دستگاه جمع‌آوری کنید.

5. گرم نبودن قسمت گرمایشی

برای رفع مشکل گرم نبودن آب پشت دستگاه را چک کنید

توجه کنید که در آن ناحیه کلید کوچکی وجود دارد که مربوط به قسمت گرمایشی آن است.

کلید آن دارای دو حالت صفر و یک است شما باید مطمئن شوید که روی حالت یک قرار دارد.

در ضمن باید توجه داشته باشید که مخزن قسمت گرمایشی مانند مخزن آب سرد نیز به این زمان مناسب برای بازیابی نیاز دارد.

اگر با انجام این اقدامات مشکل قسمت گرمایشی آبسردکن برطرف نشد حتماً از یک تعمیرکار با تجربه کمک بگیرید.

6. تنظیم دمای آبسردکن

برای تنظیم دمای آب سرد کن دستگاه را خاموش کنید و بعد از آن می توانید با استفاده از یک پیچ گوشتی درجه تنظیم را در حالت دلخواه بچرخانید.

اما اگر در صورت انجام این کار دمای آب سرد کن تنظیم نشد حتما با یک تعمیرکار تماس گرفته و از آن کمک بگیرید.

7. تعمیر شیر آبسردکن

گاهی شیر آبسردکن دچار شکستگی می شود که باید تعویض شود.

در هنگام خرید شیر آب سرد کن شیر مورد نظرتان مانند شیر قبلی باشد.

در هنگام استفاده از شیر آبسردکن بیش از حد به آن فشار وارد نکنید.

هزینه تعمیر آب سرد کن گوسونیک

هزینه تعمیر آبسردکن بر اساس مشکلات ایجاد شده در دستگاه تخمین می شود.

و در ضمن کلیه هزینه ها بر اساس نرخ های مصوب دولتی محاسبه و به همراه آن فاکتور رسمی به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد شد.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن سرجیو

تعمیرکار آبسردکن گوسونیک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

منظور از تعمیرکار آبسردکن گوسونیک، فردی است که سابقه تخصصی بیش از 5 سال در زمینه تعمیرات آبسردکن گوسونیک داشته باشد. بدین معنا که در صورت اعلام خرابی به تکنسین، بتواند قطعه خراب شده را تشخیص دهد و بدون نیاز به عیب یابی سایر قطعات، صرفا با عیب یابی قطعه مدنظر مشکل را شناسایی و برطرف کند. از این رو توصیه ای که ما برای شما عزیزان داریم این است که صرفا دستگاه خود را به تعمیرکار آبسردکن گوسونیک بسپارید تا به‌صورت تخصصی تعمیر گردد.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار تمامی خدمات تخصصی تعمیر آبسردکن گوسونیک را توسط تعمیرکار آبسردکن گوسونیک به شما عزیزان ارائه می کنیم تا با کمترین هزینه و صرفا از طریق تعمیر تخصصی قطعات و بدون نیاز به تعویض قطعات، مشکل شما عزیزان برطرف شود و نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل

از آنجاییکه آبسردکن گوسونیک یک وسیله مصرفی و پرکاربرد می باشد، خراب شدن آن می تواند تاثیر قابل توجهی بگذارد و حتی نظم حاکم در محل کار، دفتر، مدرسه و… را برهم زند. با این وجود در این مواقع سعی می کنیم تا با استفاده از خدمات حضوری یا همان تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل این مشکل را برطرف کنیم. با این وجود اگر نیاز به تعمیرات در محل دارید، لازم به ذکر است که یکی از خدمات تخصصی آریابهکار برای شما عزیزان، تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل با هماهنگی قبلی می باشد.

توجه مهم: در حال حاضر امکان تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل توسط تکنسین های آریابهکار وجود ندارد و صرفا تمامی خدمات در شعب ما انجام می شوند.

آریابهکار مرکز تعمیر آب سرد کن گوسونیک

شرکت آریابهکار با داشتن بیش از 30 سال سابقه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و با داشتن حرفه ترین افراد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تعمیر آبسردکن در تهران به شمار می رود.

از جمله خدمات شرکت آریابهکار برای جلب رضایت مشتریان

  1. استفاده از قطعات فابریک و اصل
  2. داشتن تکنسین هایی حرفه ای در هر زمینه
  3. ارائه گارانتی 90 روزه شرکتی
  4. تسویه حساب با ارائه فاکتور رسمی
  5. جمع آوری دستگاه های معیوب در اسرع وقت
  6. استفاده از به روز ترین تکنولوژی
  7. ارائه تخفیفات ویژه مشترکین
  8. تعمیر در محل آبسردکن اداری
  9. سرویس های ویژه تعمیر ۴۸ ساعت در موارد اورژانسی

سوالات متداول

چرا آبسردکن گاسونیک آب را داغ نمی کند؟

خرابی المنت ترموستات، برد الکترونیکی و یا قطع شدن سیم های داخلی علت عدم تولید آب داغ است.

چرا آبسردکن گاسونیک آب را سرد نمی کند؟

اتمام گاز مبرد، تجمع آلودگی روی کویل های اواپراتور، تنظیم نبودن ترموستات و خراب شدن برد کنترلی علت عدم خنک سازی آب است.

چرا آبسردکن گاسونیک روشن نمی شود؟

خرابی اتصالات و سوکت های برق، تنظیم نبودن درجه ترموستات و یا ضعیف بودن برق شهری منجر به روشن نشدن آبسردکن می شود.

چرا آبسردکن گاسونیک نشتی آب دارد؟

سر ریز شدن سینی آبسردکن، ترک خوردن مخزن بیرونی، ضعیف شدن اتصالات پمپ دستگاه و آب بندی نبودن شیر تخلیه باعث نشتی آب می شود.

علت بوی بد آبسردکن گاسونیک چیست؟

علت عطر و طعم نامطبوع، ماندن طولانی مدت آب در مخزن بیرون و مخزن داخلی آبسردکن است. برای رفع آن مخزن و لوله ها بایستی گندزدایی شوند.


امتیاز page

This Post Has 2 Comments

  1. خسته نباشید. آبسردکن گوسونیک استفاده میکنم که خیلی نشتی داره جدیدا نمیدونم مشکلش چیه.
    آیا نیاز به تعمیر داره؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی این مشکل میتواند دلایل مختلفی از جمله موارد زیر داشته باشد.

    2. کاهش آب مخزن
    3. هواگیری مخزن آب
    4. کاهش توان دستگاه
    5. فشار کم آب
    6. تغییر دمای آبسردکن
    7. استفاده مداوم از دستگاه آبسردکن
    8. و…
    9. در صورتی که از دانش و اطلاعات کافی برای عیب یابی دستگاه برخوردار نیستید بهتر است از تعمیرکاران متخصص آریابهکار کمک بگیرید. شما میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214