skip to Main Content
تعمیر بخارشوی مجیک (Magic)
شماره تماس نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک

تعمیر بخارشوی مجیک می‌ تواند به عنوان اصلی ترین اقدام جهت بازگشت به عملکرد اصلی و بهینه سازی دستگاه شناخته شود که در صورت عدم توجه به آن می تواند میزان خسارت های وارده شده را افزایش دهد. با توجه به اهمیت بخارشوی مجیک در تمیز کردن و بهداشت فضاها، تعمیرات به موقع آن و با استفاده از روش‌های صحیح، می‌تواند موجب دوام آن، افزایش ماندگاری و ارتفاء عملکرد بهتر آن شود.

پس از تعمیرات بخارشوی مجیک، می‌توان با تست و بررسی عملکرد آن، از صحت تعمیرات صورت گرفته اطمینان حاصل کرد که این مورد با یک هفته مهلت تست رایگان در نمایندگی آریابهکار به همراه 90 روز ضمانت نامه بی قید و شرط صورت می گیرد. همچنین، برای حفظ عمر مفید بخارشوی، باید نکاتی مانند استفاده از آب تمیز و فاقد هرگونه رسوباتی، عدم استفاده از مواد شیمیایی قوی و تمیز کردن منظم فیلترها را رعایت کنیم.

مجیک یکی از برند‌های معروف و با کیفیت در تولید انواع لوازم خانگی به خصوص بخارشوی است که محصولات این برند طرفداران خاص خود را دارند. از آنجایی که این دستگاه تماما با آب و بخار سر و کار دارد، باید به نحوه نگهداری و استفاده از آن دقت لازمه را به خرج دهید؛ در غیر این صورت ممکن است در طول زمان با مشکلاتی رو به رو شوید که طول عمر بخارشوی مجیک شما را کاهش دهند و نیاز به تعمیر بخارشوی پیدا کنید. در ادامه این گزارش از آریابهکار قصد داریم تا شما را با مشکلات رایج و نحوه تعمیر بخارشوی مجیک آشنا کنیم.

تعمیر بخارشوی مجیک در آریابهکار

یکی از مجموعه خدماتی که در نمایندگی مرکزی آریابهکار در حال انجام است، تعمیر بخارشوی مجیک در بالاترین سطح کیفیت می باشد. آریابهکار به صورت تخصصی در راستای برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در تمامی انواع بخارشو های موجود در بازار فعالیت می نماید و از بهترین خدمات و سرویس ها برخوردار است.

این نمایندگی انجام کار های خود را به صورت تخصصی پیش می برد و برای اثبات آن تمامی اقدامات انجام شده ار ضمانت می کند. از طرف دیگر برای برطرف سازی تمامی نواقص ایجاد شده در دستگاه، از قطعات اورجینال و فابریک در تعمیر بخارشوی مجیک استفاده می نماید تا نواقص ایجاد شده به صورت دائم برطرف گردند.

تعمیر بخارشوی مجیک در نمایندگی آریابهکار با دستان تعمیرکاران متخصص و دارای سابقه کاری طولانی مدت صورت می پذیرد. از طرف دیگر برای چکاپ گیری و عیب یابی دقیق از بهترین ابزار های تعمیرات استفاده می شود که از کمترین میزان خطا برخوردارند.

آریابهکار برای برطرف سازی قطعی مشکلات ایجاد شده در بخش داخلی دستگاه ها، از قطعات اورجینال با گواهی اصالت کالا استفاده می کند تا این اطمینان خاطر را به کاربران منقل کند که دیگر هیچ مشکلی در دستگاه شما وجود ندارد.

نمایندگی تعمیر بخارشوی مجیک

برای تمامی دارندگان بخارشوی مجیک هنگام خرابی، بهترین راه استفاده از خدمات پس از فروش بخارشوی مجیک است. از این رو توصیه می‌شود در صورت خرابی بخارشوی مجیک، به نمایندگی تعمیر بخارشوی مجیک مراجعه نموده تا دستگاه شما در اسرع وقت در پروسه تعمیرات قرار بگیرد و بدون پرداخت هزینه ای، مشکل دستگاه شما رفع شود. این در صورت می‌باشد که دستگاه شما دارای گارانتی معتبر باشد. اما اگر بخارشوی شما از دوره گارانتی خارج شده است، می‌توانید به مراکز مجاز تعمیرات بخارشوی مجیک در تهران و سایر استان‌های کشور مراجعه نمایید تا مشکل شما با استفاده از قطعات بخارشوی مجیک (Magic) وارداتی رفع شود.

تعمیرگاه تخصصی بخارشوی مجیک

تعمیر بخارشوی مجیک در محل

یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که نمایندگی تعمیر بخارشوی مجیک آریابهکار در حال انجام آن می باشد، انجام تعمیرات بخارشوی مجیک در محل مورد نظر کاربر می باشد. با وجود چنین قابلیتی دیگر نیازی به حضور فیزیکی در نمایندگی و ثبت درخواست تعمیرات نمی باشد و تنها کافی است با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین بازه زمانی، ارسال نیروی متخصص صورت پذیرد.

این نکته را باید بدانید که دستگاهی که آسیب دیده باشد را نباید جابجا نمود و اگر نیاز ضروری به جابجایی دستگاه بود باید با رعایت اصول ایمنی این کار صورت پذیرد. جابجایی های غیر اصولی سبب تشدید خسارت های ایجاد شده در دستگاه می شود و هزینه های تعمیرات را به میزان قابل توجه ای افزایش می دهد.

در رویه تعمیر بخارشوی مجیک در محل، تعمیرکاران متخصص به نشانی قید شده توسط کاربر مراجعه می نماید و تمامی اقدامات لازم را در همان نشانی انجام می دهند. این مورد نه تنها در صرفه جویی هزینه ها بسیار تاثیرگذار است بلکه از ایجاد خسارت های مازاد جلوگیری می کند.

تعمیر بخارشوی مجیک با خدمات ویژه آریابهکار

شرکت آریابهکار به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های مجاز و مرکزی در استان تهران در راستای ارائه خدمات ارزشمند به کاربران خود، از سرویس ها و قابلیت های ارزشمندی برخوردار است که تمامی آنها در هر بار تعمیرات به صورت کامل رعایت می شوند.

از جمله خدمات ارزشمند آریابهکار در زمینه تعمیر بخارشوی مجیک به شرح زیر می باشد:

  1. حضور در کوتاه ترین بازه زمانی جهت جلوگیری از اتلاف زمان
  2. امکان تعمیر بخارشوی مجیک در منزل و یا محل مورد نظر متقاضی
  3. استفاده از قطعات فابریک با گواهی اصالت کالا
  4. استفاده از ابزار های تست با کمترین درصد خطا
  5. ضمانت تمامی قطعات و تعمیرات خود
  6. ارائه یک هفته مهلت تست از دستگاه
  7. پاسخگویی جامع به تمامی سوالات و ابهامات کاربران
  8. ارائه بهتری روش های مراقبتی و افزایش طول عمر دستگاه
  9. تعمیر بخارشوی مجیک با کمترین میزان هزینه ها
  10. تعیین نرخ تعمیرات بر اساس بخشنامه اتحادیه
  11. ارائه فاکتور رسمی پایان کار
  12. ارائه ریز هزینه های انجام شده

برای برخورداری از تمامی این خدمات و سرویس ها در هر بار مراجعه تعمیرکار بخارشوی مجیک می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تماس حاصل نمایید و درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات، تمامی اقدامات لازم و ضروری به عمل خواهد آمد.

مشکلات رایج بخارشوی مجیک

بخارشوی مجیک نیز همانند دیگر وسایل برقی اگر به درستی استفاده شود، عمر مفید آن افزایش پیدا کرده و قطعا نیازی به تعمیر و تعویض قطعات نخواهد داشت. اما اگر به هر دلیلی بخواهید از اصول استفاده از بخارشوی خودداری نمایید، طبیعتا مشکلاتی برای دستگاه شما رخ خواهد داد که باید اقدام به تعمیر بخارشوی مجیک نمایید. همچنین برخی از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهند، مشکلاتی ساده‌ای و پیش پا افتاده هستند و می‌توان آنها را بدون پرداخت هر گونه هزینه در منزل رفع نمود.

اما برخی مشکلات دیگر نیز وجود دارند که به هیچ وجه نباید آنها را تعمیر کنید و صرفا باید توسط تکنسین‌های مجرب و باتجربه رفع مشکل شوند. با این وجود در ادامه این گزارش سعی داریم تا رایج‌ترین مشکلات بخارشوی مجیک (Magic) را به همراه دلایل آن بررسی کنیم.

باز نشدن درب بخارشوی مجیک

بخارشو مجیک به گونه‌ای طراحی شده است که ارتباط مستقیمی با آب دارد. از این رو با بخار شدن آب توسط دستگاه، به مرور رسوباتی در بخارشوی ایجاد می‌شود که این رسوبات به مرور زمان، باعث چسبندگی بویلر بخارشوی مجیک به دهانه دستگاه می‌شود و در واقع همین چسبندگی مانع از باز شدن درب بخارشوی می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود حتما از آب مقطر به جای آب شهری استفاده نمایید تا از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.

از این رو اگر با این مشکل روبرو شده اید، می‌بایست به مراکز تعمیر بخارشوی مجیک مراجعه کنید تا مشکل شما توسط تکنسین‌ها برطرف شود.

  • در هنگام باز نشدن درب بخارشوی مجیک، توجه داشته باشید که قفل کودک بخارشوی فعال نباشد.
  • در هنگام استفاده از بخارشوی، از باز کردن درب به طور جد خودداری نمایید.
  • اگر موفق به باز کردن درب بخارشوی نشدید، به مراکز تعمیر بخارشوی مجیک مراجعه کنید.

درب بخارشوی مجیک

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی دلونگی

روشن نشدن بخارشوی مجیک

روشن نشدن بخارشوی مجیک از جمله مشکلات رایج این دستگاه است. اما علت روشن نشدن بخارشوی مجیک (Magic) چیست؟

به طور کل این مشکل می‌تواند بنا به هر دلیلی رخ دهد و سوالی است که اکثر دارندگان این دستگاه با آن مواجهه شده و به دنبال پاسخ آن هستند. این در حالی است که قطعا این مشکل بیان کننده خرابی‌هایی است که در اسرع وقت می‌بایست رفع شود. در ادامه به طور کامل دلایل بروز این مشکل را تشریح خواهیم نمود.

1. خرابی تسمه بخارشوی:

تسمه بخارشوی مجیک از مهم‌ترین قطعا مؤثر در روشن شدن بخارشوی است و در صورت خرابی یا پاره شدن تسمه، دستگاه شما روشن نخواهد شد. در واقع تسمه وظیفه هماهنگی حرکت قطعات داخل بخارشوی را بر عهده دارد و در صورت پارگی، دستگاه روشن نمی‌شود.

از این رو اگر تسمه شما به هر دلیلی آسیب دیده است باید اقدام به تعویض تسمه بخارشوی مجیک نمایید.

2. خرابی دکمه روشن/خاموش:

گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست یا وارد شدن ضربه، امکان دارد دکمه‌ها شل و یا از جا کنده شده باشند. بنابراین هنگامی که دکمه پاور بخارشوی مجیک را بفشارید، دستوری از سوی دکمه‌ها به سمت برد ارسال نخواهد شد و در نتیجه بخارشوی روشن نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌شود که این دکمه را با آرامش تمام بفشارید و اجازه ندهید که به دلیل عجله و… آسیب ببیند. در اینصورت باید اقدام به تعویض دکمه خاموش/روشن بخارشوی مجیک نمایید.

3. نبود جریان برق در دستگاه:

در واقع، بخارشوی مجیک در زمان روشن بودن ولتاژ بالایی مصرف می‌کند و اگر ولتاژ وارد شده به دستگاه به اندازه کافی نباشد، دستگاه به هیچ وجه روشن نخواهد شد.با این وجود توصیه می‌شود که حتما از محافظ برق استاندارد برای حفظ سلامت اتصالات بخارشوی مجیک استفاده کنید.

4. استفاده مداوم از دستگاه:

در استفاده از بخارشوی لازم است که هر چند دقیقه یک بار دستگاه را به طور کامل خاموش کرده تا با استراحت کافی، فشار زیادی به موتور وارد نشود. اما اگر به دستگاه استراحت کافی ندهید، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود و تا هنگامی که به دمای متعادل نرسد، روشن نخواهد شد. با این وجود در صورت خرابی بهتر است به مراکز تعمیرات بخارشوی مجیک (Magic) مراجعه نمایید.

خرابی بویلر بخارشوی مجیک

بیشتر بخوانید: علت روشن نشدن بخارشوی

خوب تمیز نکردن بخارشوی مجیک

با توجه به کارایی و عملکرد کلی بخارشوی، انتظارات بالایی نسبت به آن در تمیز کاری و لکه زدایی سطوح وجود دارد و هنگامی که این فرآیند به درستی انجام نشود، نشان دهنده این است که مشکلی در دستگاه ایجاد شده است. اما به طور کلی می‌توان گفت مشکل تمیز نکردن بخارشوی مجیک، به دلیل عدم وجود آب کافی در مخزن بخارشوی مجیک رخ می‌دهد. همچنین گاها آب موجود در مخزن به شدت آلوده بوده و به جای تمیز شدن سطوح، شاهد بیشتر کثیف شدن محیط خواهید بود. بنابراین توصیه می‌شود پس از هر بار استفاده از دستگاه، حتما مخزن را تخلیه نمایید و هر از چند گاهی مخزن را رسوب زدایی کنید.

  • فیلتر بخارشوی مجیک را در زمان‌های معین تعویض نمایید.
  • در زمان‌های مشخص مخزن را بشویید.
  • پس از هر بار استفاده، آب مخزن را تخلیه کنید.

بخار نکردن بخارشوی مجیک

کارکرد بخارشوی بدین شکل است که ابتدا آب داخل دستگاه به نقطه جوش می‌رسد و با فشار بالا از طریق لوله‌ها خارج می‌شود. در نتیجه هر چه میزان بخار خارج شده با قدرت باشد، سرعت پاک کنندگی سطوح نیز راحت‌تر خواهد شد. اما به طور کلی بخار ندادن بخارشوی مجیک (Magic) به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

1. مسدود بودن منافذ بخارشوی:

به طور کلی به دلیل استفاده از آب شهری (آب لوله کشی)، بخارشوی به مرور زمان دچار رسوب گرفتگی می‌شود. به همین دلیل در صورت رسوب گرفتگی منافذ، رسوب‌ها مانع از خروج بخار از دستگاه می‌شوند. از این رو پیشنهاد می‌شود پس از هر بار استفاده از دستگاه، تمامی اتصالات را با آب فشار قوی بشویید تا در ابتدا اقدام به رسوب گیری بخارشوی مجیک کرده و سپس با این مشکل مواجهه نشوید. با این وجود اگر مشکل شما رفع نشد، می توانید به مراکز تعمیر بخارشوی مجیک مراجعه کنید.

مشکل بخار ندادن بخارشوی مجیک

2. داغ نشدن آب به اندازه کافی:

اغلب بر این باور می‌باشیم که بعد از ریختن آب در مخزن بخارشوی مجیک، آب بلافاصله داغ خواهد شد و می‌توان از دستگاه استفاده کرد. اما این در صورتی است که بخارشوی مجیک می‌بایست آب را تا دمای 100 درجه گرم کند تا قادر به تولید بخار کافی شود. بنابراین اگر زمان مناسب به دستگاه داده نشود، به هیچ وجه بخار مناسبی جهت پاک سازی بیرون نخواهد آمد.

در این راستا اگر با دادن زمان کافی هنوز مخزن شما به اندازه داغ نشده است، می‌بایست از طریق مراجعه به تعمیرگاه بخارشوی مجیک (Magic)، اقدام به عیب یابی بخارشوی نمایید.

3. خرابی المنت بخارشوی مجیک:

المنت بخارشویاز آن دسته از قطعات مهم و واجب در جهت داغ کردن آب داخل مخزن است که نقش حیاتی و مهمی را ایفا می‌‌کند. از این رو در صورت خرابی المنت بخارشوی مجیک، دستگاه توانایی داغ کردن آب را نداشته و در نتیجه تولید بخار به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. بنابراین توصیه می‌شود هنگام خرابی المنت به تعمیرگاه تخصصی مجیک مراجعه نمایید.

4. نشتی آب بخارشوی:

نشتی آب بخارشوی از هر نقطه می‌تواند باعث خارج نشدن بخار از بخارشوی شود. هنگام بروز این مشکل بهتر است دستگاه را خاموش کرده و تمامی اتصالات را بررسی نمایید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی، در اولین فرصت اقدام به تعویض قطعه معیوب نمایید. برای تهیه قطعات بخارشوی مجیک (Magic) پیشنهاد می‌شود حتما به مراکز معتبر تعمراتی مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: علت بخار نکردن بخارشوی

نکات نگهداری از بخارشوی مجیک

بخارشوی مجیک نیز برای اینکه در مدت زمان طولانی کارایی خود را حفظ کند و دچار هیچ خرابی نشود، نیاز به مراقبت و رعایت نکات نگهداری دارد و هر چه این موضوع جدی‌تر گرفته شود، متقابلا عمر دستگاه بیشتر می‌شود و از پرداخت هزینه‌های تعمیراتی در امان خواهید ماند. نکاتی که هنگام استفاده از بخارشوی باید در نظر داشته باشید، در دفترچه راهنمای بخارشوی مجیک بصورت کامل توضیح داده شده اند و اما اگر بخواهیم بصورت مختصر به این نکات بپردازیم، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. پس از هر بار استفاده، حتما مخزن بخارشوی مجیک را خالی نمایید.
  2. به میزان کافی مخزن را پر کنید و به هیچ عنوان بیشتر از ظرفیت آن را پر نکنید.
  3. پس از استفاده از دستگاه، تمامی سری‌های مرطوب را از بخارشوی جدا کنید.
  4. نکات ایمنی را در هنگام استفاده از بخارشوی رعایت نمایید.
  5. بعد از اتمام کار، به هیچ عنوان درب دستگاه را باز نکنید و اجازه دهید دستگاه کامل خنک شود.
  6. حتما از آب مقطر در دستگاه استفاده کنید.
  7. هنگام پر کردن مخزن، حتما دستگاه را از برق بکشید.
  8. هنگام استفاده از بخارشوی، حتما کفش یا دمپایی بپوشید.
  9. قبل از استفاده از دستگاه، مطمئن شوید که سری‌ها به درستی وصل شده باشند.
  10. از بخارشوی فقط برای تمیز کردن سطوحی که در دفترچه راهنما گفته شده است استفاده کنید.
  11. هنگام استفاده از بخارشوی مجیک (Magic) مطمئن شوید چیزی مانع خروج بخار نشود.
  12. دستگاه را در محیطی مناسب قرار دهید.
  13. از ریختن مواد شوینده درون دستگاه به طور جد خودداری فرمایید.
  14. از وارد شدن هرگونه ضربه به دستگاه جوگیری نمایید.

استفاده مداوم از بخارشوی مجیک

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی کارچر

هزینه تعمیر بخارشوی مجیک

با توجه به نوسانات ارز، قیمت بخارشوی مجیک به میزان زیادی افزایش یافته و خرید یک دستگاه نو بسیار دشوار و گران‌قیمت می‌‌باشد و طبیعتا تعمیر یک دستگاه معیوب، گزینه بهتری نسبت به خرید یک دستگاه جدید می‌باشد. هزینه تعمیر بخارشوی مجیک (Magic) به عوامل گوناگونی بستگی دارد و به همین دلیل نمی‌توانیم قیمت ثابتی را برای تعمیر بخارشوی مجیک اعلام نماییم.

به همین منظور بهتر است به صورت حضوری به یکی از شعب آریابهکار مراجعه نموده تا متخصصین ما در حضور شما عیب یابی دستگاه را به طور دقیق و جزئی، بدون دریافت هیچ گونه هزینه‌ای انجام دهند و با توجه به مشکل پیش آمده و خرابی ها، به شما اعلام هزیه کنند.

  • بازبینی و عیب یابی بخارشوی مجیک بدون دریافت هیچ هزینه ‌ای انجام می‌‌شود.
  • خدمات ویژه با سرعت بالا و ظرف مدت 7 روز کاری انجام می‌‌شود.
  • انجام خدمات تعمیر 86 نوع برند مطرح دنیا.
  • استفاده از قطعات وارداتی شرکتی در جهت تعمیر بخارشوی مجیک.
  • تعمیر و تعویض تمام قطعات آسیب دیده بخارشوی.

همچنین بخوانید: عیب یابی و تعمیر بخارشوی

تعمیر بخارشوی مجیک در تهران

یکی از دغدغه‌های مصرف کنندگان بخارشوی مجیک، پیدا کردن تعمیرگاه معتبر بخارشوی مجیک برای تعمیر دستگاه‌ می‌باشد. ما در آریابهکار، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر بخارشوی مجیک و سایر برندهای لوازم برقی خانگی با استفاده از بروزترین ابزارهای روز دنیا و بهترین متخصصین در این حوزه، آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

با این وجود اگر ساکن استان تهران هستید و با خرابی بخارشوی مجیک (Magic) روبرو شده اید، می‌توانید به یکی از دو شعب تعمیراتی ما در شرق و غرب تهران مراجعه کنید تا در حضور شما دستگاه عیب یابی شود. همچنین اگر به هر دلیلی نمی‌توانید بصورت حضوری مراجعه کنید، ما خدمات پیک رفت و برگشت رایگان را برای شما در نظر گرفته ایم که برای هماهنگی اعزام پیک در ساعات مقرر، می‌بایست با کارشناسان ما در آریابهکار تماس بگیرید.

  • تمامی خدمات ما شامل گارانتی 90 روزه همراه با یک هفته تست رایگان می‌باشد.
  • ارائه فاکتور برای تمامی خدمات انجام شده.
  • امکان استفاده از خدمات حضوری و غیرحضوری.
  • ارتباط با کارشناسان ما از طریق تلگرام، ایمو، واتساپ و ایتا.
  • با پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس کارشناسان باشید.

خدمات تعمیر بخارشوی مجیک در تهران

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی بیم

قطعات بخارشوی مجیک

قطعات متعددی از بخارشوی مجیک امکان دارد در طول زمان بنابر استفاده‌‌های اشتباه آسیب ببیند. بخارشوی مجیک از قطعات مجزایی تشکیل شده است که آشنایی با این قطعات، به شما امکان شناخت بهتر عملکرد دستگاه را می‌‌دهد. همچنین به دلیل بالا بودن نوسانات ارزی و تخصصی بودن قطعات بخارشوی مجیک، امکان فروش آن به صورت جداگانه وجود نداشته و صرفا خدمات تعمیر و تعویض قطعات در حال حاضر در مجموعه آریابهکار پذیرش می‌شود.

در ادامه به برخی از قطعات شاخص و مهمی که ما در آریابهکار خدمات تعمیر و تعویض آنها را انجام می‌دهیم، پرداخته ایم:

  • تعویض لوله خرطومی.
  • تعمیر و تعویض تفنگی.
  • تعویض پمپ بخارشوی مجیک.
  • تعویض و تعمیر بویلر.
  • تعویض فیلتر بخارشوی مجیک.
  • تعمیر و تعوض سنسور.

مشکلات رایج بخارشوی مجیک

همانگونه که در این گزارش با مشکلات رایج بخارشوی مجیک (Magic) آشنا شدید، قصد داریم در ادامه این بخش، شما را با این مشکلات بصورت مختصر به همراه راهکارهای آن آشنا سازیم.

روشن نشدن بخارشوی مجیکاستفاده مداوم و طولانی مدت و همچنین خرابی تسمه بخارشوی مجیک، از عوامل مهم و تاثیرگذار در روشن نشدن بخارشوی هستند.
خرابی تسمه بخارشویبه دلیل استفاده طولانی مدت و همچنین داغ شدن و ساییدگی، می‌تواند دچار پارگی شود و تنها راهکار رفع این مشکل، تعویض تسمه می‌باشد.
بخار ندادن بخارشوی مجیکبنابر دلایل متعددی ممکن است رخ دهد که رایج‌ترین علت آن رسوب گرفتگی می‌باشد.
باز نشدن درب بخارشویاستفاده از آب شهری (آب لوله کشی) می‌تواند باعث رسوب گرفتگی در این منطقه شود که در صورت گسترده بودن این مشکل، باید درب مخزن جدیدی برای بخارشوی مجیک خریداری کنید.
خرابی و تعمیر بویلر بخارشوی مجیکتمامی خدمات مربوط به بویلر بخارشوی در آریابهکار با بروزترین ابزارهای موجود انجام می‌شود.
از کار افتادن دکمه پاور بخارشویمعمولا به دلیل وارد شدن ضربه دچار خرابی می‌شود و در صورت خرابی صرفا باید اقدام به تعویض آن از طریق مراکز تعمیر بخارشوی مجیک نمایید.
قطعات بخارشوی مجیکدر حال حاضر امکان فروش قطعات بخارشوی مجیک وجود ندارد و صرفا خدمات تعمیر و تعویض قطعات در آریابهکار انجام می‌شود.
خرابی المنت بخارشویاگر این قطعه تحت هر شرایطی خراب شود، به هیچ وجه دستگاه شما داغ نخواهد شد. از این رو اگر این آسیب سطحی باشد، قابل تعمیر است و در غیر اینصورت باید اقدام به تعویض المنت بخارشوی مجیک نمایید.
سوراخی مخزن بخارشوی مجیکمعمولا بنابر دلایل متعددی ممکن است رخ دهد که شاخص‌ترین علت آن، ضربه خوردن بخارشوی می‌باشد.
رسوب گرفتگی بخارشویاصلی‌ترین و مهم‌ترین علت رسوب گرفتگی بخارشوی مجیک، استفاده از آب شهری بجای آب مقطر می‌باشد.

سوالات رایج بخارشوی مجیک

در ادامه به پرسش‌هایی که در خصوص بخارشوی مجیک از کارشناسان ما داشته اید پرداخته ایم:

چرا بخارشوی مجیک روشن نمی شود؟

خراب شدن دکمه‌های روشن و خاموش، خراب شدن تسمه و مسدود شدن نازل در اثر رسوبات از دلایل روشن نشدن بخارشوی مجیک هستند.

علت بخار ندادن بخارشوی مجیک چیست؟

زمانی که از آب شهری با املاح بالا برای بخارشور استفاده شود، شیر برقی و سایر واسطه ها رسوب گرفته و با مشکل افت یا عدم بخاردهی بخارشور مواجهه خواهید شد.

خدمات تعویض قطعات بخارشوی مجیک در آریابهکار انجام می شود؟

بله. تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات بخارشوی مجیک در مجموعه ما با گارانتی 90 روزه انجام می شود.

چرا درب بخارشوی مجیک باز نمی شود؟

ناشی از دلایل متعددی است که رایج ترین و اصلی ترین علت آن، رسوب گرفتگی درب دستگاه است.

امتیاز page

This Post Has 8 Comments

  1. بخارشوی من از قسمت دسته داغ میکنه و آب ریزی داره، مارکش مجیک هست، مشکلش چیه؟

    1. با سلام
      دوست عزیز اتصالات بخارشوی شما بایستی چک شود، علت داغی نیز نشتی بخار می باشد.
      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند

    1. با سلام
      دوست عزیز پمپ بخارشوی شما یکسره شده است و قطع نمی کند.
      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر بخارشوی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  2. روزتون بخیر
    بخارشوی مجیک دارم که متاسفانه خیلی خوب بخار نمیکرد قبلا اما جدیدا دیگ اصن بخار نداشت.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل مهم بخار نکردن بخارسوی میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
      عدم وجود آب کافی در مخزن
      داغ نشدن آب به اندازه کافی
      تا خوردن شیلنگ
      فعال بودن قفل کودک
      نشتی بخار در مسیر خروج
      گرفتگی فیلتر
      خرابی المنت
      موارد بالا را بررسی کنید. در صورتی مشکل را پیدا نکردید میتوانید با آریابهکار تماس بگیرید.

  3. سلام خسته نباشید.من از بخارشوی مجیک استفاده میکنم. متاسفانه دکمه روشن خاموشش خراب شده. به سختی میتونم دستگاه رو روشن یا خاموش کنم.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی گاهی اوقات ممکن است به دلیل استفاده نامناسب یا وارد شدن ضربه به دکمه پاور بخارشوی مشکلاتی مانند شل شدن یا شکستن برایش پیش می آید. در صورت که اطمینان حاصل کرده اید که مشکل دستگاه شما خرابی دکمه پاور است بهتر ایت اقدام به تعویض آن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214