skip to Main Content
تعمیر بخور سرد برمد
شماره تماس نمایندگی تعمیر بخور سرد برمد

تعمیر بخور سرد برمد (Bermed) یکی از سوالاتی می باشد که می تواند در طول زمان برای کاربران و مصرف کنندگان بخور سرد برمد پیش بیاد؛ چرا که بخور سرد برمد علیرغم قابلیت ها و کیفیت بالایی که دارد، می تواند در طول زمان به دلیل استفاده نادرست و… دچار خرابی شود و شما نتوانید از این دستگاه استفاده کنید. از این رو جای نگرانی نیست چرا که ما در نمایندگی تعمیر بخور سرد آریابهکار پروسه تعمیرات بخور سرد برمد را به‌صورت فنی و تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر می کنیم تا همانند روز اول از این دستگاه بدون نیاز به تعویض قطعات استفاده نمایید.

توجه: درخصوص نحوه استفاده از بخور سرد برمد لازم به ذکر است که بهترین و اصلی ترین منبعی که در اختیار شما قرار دارد، دفترچه راهنمای این دستگاه می باشد و شما می توانید با استفاده از این دفترچه از تمام نکاتی که شرکت تولید کننده برای شما در نظر گرفته است مطلع شوید.

تعمیر بخور سرد برمد در تهران

اگر ساکن استان تهران هستید و بخور سرد برمد شما عزیزان خراب شده است، جای نگرانی نیست چرا که ما در آریابهکار با دو شعبه در شرق و غرب تهران تمام خدمات تعمیر بخور سرد برمد را برای شما به همراه تکنسین های مجرب و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم تا مشکل شما به بهترین حالت ممکن برطرف شود و نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت نداشته باشید. از این رو برای تعمیر اصولی و صحیح بخور سرد برمد می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید.

تعمیر بخور سرد برمد در تهران

لازم به ذکر است که اگر مایل به مراجعه حضوری هستید، بهتر است پیش از مراجعه حضوری از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و از ساعات کاری شعب مدنظر خود مطلع شوید. در ادامه نیز آدرس شعب آریابهکار را برای شما عزیزان درج نموده ایم:
  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

تعمیرگاه مرکزی تعمیرات بخور سرد برمد

تعمیرگاه مرکزی تعمیرات بخور سرد برمد

آریابهکار به عنوان تعمیرگاه مرکزی تعمیر بخور سرد برمد در تهران آماده عیب یابی تخصصی و تعمیر فنی دستگاه شما توسط تکنسین ها و تعمیرکاران بخور سرد برمد و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به نحوی صورت می گیرد تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه با جزئی ترین هزینه تعمیرات تعمیر گردد و دیگر نیازی به تعمیرات نداشته باشید. از این رو برای تعمیر بخور سرد برمد در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا در ابتدا راهنمایی های لازم صورت گیرد و سپس در صورت تائید شما، تعمیرات تخصصی این دستگاه انجام شود.

خدمات ویژه تعمیر بخور سرد برمد

ما در مجموعه آریابهکار تمام خدمات تعمیر بخور سرد برمد را به‌صورت تخصصی به شما عزیزان ارائه می دهیم و هیچ گونه محدودیتی نیز در این خصوص وجود ندارد؛ از این رو اگر بخور سرد برمد شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، جای هیچ نگرانی نیست چرا که ما تمام خدمات تعمیر این دستگاه را پذیرش می کنیم و به دلیل همراهی تیم تکنسین مجرب تعمیرات بخور سرد برمد، هیچ گونه محدودیتی در پروسه تعمیر این دستگاه نداریم. با این وجود در ادامه خدمات ویژه تعمیر بخور سرد برمد را برای شما شرح داده ایم:

  1. تعمیر تخصصی برد بخور سرد برمد.
  2. جرم زدایی بخور سرد برمد.
  3. تعویض قطعات معیوب با قطعات وارداتی.
  4. تعمیر پنل و دکمه های بخور سرد برمد.
  5. تعویض برد سوخته بخور سرد برمد.
  6. تعویض کابل برق بخور سرد برمد.
  7. تعمیر مخزن بخور سرد برمد و…

مقالات مرتبط: تعمیر بخور سرد ویکس

شماره های تماس با تعمیرگاه مرکزی تعمیر بخور سرد برمد

در صورت خراب شده بخور سرد برمد، اگر مایل هستید تا پروسه تعمیر دستگاه خود را به تکنسین های مجموعه ما بسپارید، می توانید از طریق شماره های ذیل با تیم آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. در ادامه شماره های تماس مجموعه آریابهکار را برای شما عزیزان درج نموده ایم:

توصیه می کنیم پیش از مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی آریابهکار در ابتدا از طریق شماره های مندرج با مجموعه تماس بگیرید و از ساعات کاری شعبه مدنظر خود مطلع شوید تا زمان شما به بهترین حالت ممکن مدیریت گردد؛ چرا که ساعت کاری شعب ادرای و تعمیراتی آریابهکار متفاوت می باشد.

نحوه ثبت درخواست تعمیر بخور سرد برمد در آریابهکار

اگر بخور سرد برمد شما عزیزان به هعر دلیل خراب شده است و مایل به تعمیر این دستگاه در شعب تعمیراتی آریابهکار با تکنسین های مجرب و متخص هستید، می توانید از روش های مختلف درخواست خود را ثبت کنید که در ادامه این گزارش از آریابهکار قصد داریم روش های ارتباطی که ما برای شما در نظر گرفته ایم را ذکر کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن درخواست خود را ثبت نمایید و در اسرع زمان نیز مشکل شما برطرف گردد.

نحوه ثبت درخواست تعمیر بخور سرد برمد در آریابهکاراولین روش که ساده‌ترین روش ممکن است این می باشد که می توانید از طریق شماره های درج شده با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و با شرح خرابی بخور سرد برمد، راهنمایی شوید و درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید.

دومین روش که سریع ترین و بهترین روش ممکن از نظر ما می باشد، تهیه تصویر و ویدیو 30 ثانیه ای از بخور سرد برمد می باشد که پس از تهیه فایل های مذکور آنها را برای تیم تکنسین آریابهکار در واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 ارسال نمایید تا بررسی ابتدایی و سطحی توسط تعمیرکاران مجموعه صورت گیرد و در نهایت راهکاری مبنی بر خرابی دستگاه به شما عزیزان ارائه گردد؛ اگر مشکل دستگاه شما عزیزان سطحی باشد، حتی راهکار نحوه رفع آن نیز به شما عزیزان اعلام خواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که فایل های ارسالی شما وضوح کافی را داشته باشند و در فایل ویدیو ارسالی نیز مشکل را به‌صورت کامل شرح دهید.

لازم به ذکر است که این پروسه عیب یابی، به منزله عیب یابی نهایی بخور سرد برمد نیست و زمانی پروسه عیب یابی این دستگاه به‌صورت فنی و تخصصی صورت می گیرد که تکنسین تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی که در اختیار دارد، مشکل دستگاه را ریشه یابی کند.

سومین روش ممکن نیز این است شما عزیزان دستگاه بخور سرد برمد را با هماهنگی قبلی در ساعات کاری شعبه مدنظر خود به شعب ما منتقل کنید تا دستگاه برای تعمیرات پذیرش شود. از این رو توصیه می کنیم پیش از مراجعه حضوری با تیم پشتیبانی آریابهکار در تماس باشید و درخواست خود را ثبت نمایید تا راهنمایی لازم صورت گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیر بخور سرد هایتک

پیک رایگان آریابهکار برای تعمیر بخور سرد برمد

اگر ساکن استان تهران هستید و بنابر مشغله های کاری خود امکان مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی آریابهکار را ندارید، جای نگرانی نیست چرا که ما پیک رفت و برگشت رایگان در محدوده تهران را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در صورت تعمیر بخور سرد برمد در آریابهکار، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای در خصوص پیک نخواهید داشت. لازم به ذکر می باشد پیک مجموعه پیش از آنکه دستگاه را از شما تحویل بگیرد، در ابتدا قبض رسمی آریابهکار را مبنی بر تحویل دستگاه و انتقال آن به شعب تعمیراتی را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد و پس از ارائه این قبض می توانید دستگاه را با خیالی آسوده به پیک مجموعه تحویل دهید.

از این رو اگر مشغله بالایی دارید، می توانید از خدمات پیک رفت و برگشت رایگان آریابهکار جهت تعمیر بخور سرد برمد استفاده نمایید.

دلایل خرابی بخور سرد برمد

با توجه به قابلیت هایی که بخور سرد برمد دارد، ممکن است احساس کنید این دستگاه تحت هیچ شرایطی خراب نخواهد شد و می توانید از این دستگاه تحت هر فشار زیاد و استفاده نارستی برای چندین سال استفاده کنید؛ اما اینگونه نیست چرا که بخور سرد برمد از قطعات مختلف و حساسی ساخته شده است که اگر به آنها فشار زیادی وارد گردد، خراب خواهد شد و نمی توانید پیش از تعمیرات تخصصی این دستگاه اقدام به استفاده از آن کنید.

دلایل خرابی بخور سرد برمد

از این رو در ادامه قصد داریم شما را با این موضوع بیشتر آشنا سازیم. همراه ما باشید.

1. استفاده نادرست و اشتباه

با جعبه گشایی و مشاهده کلی بخور سرد برمد به این نتیجه خواهید رسید که هیچ نیازی به دفترچه راهنمای آن ندارید؛ چرا که می توانید با استفاده از دکمه ها و پنل این دستگاه، از آن استفاده کنید و این در حالی می باشد که مهم ترین نکات ممکن و ناممکن توسط کمپانی سازنده بخور سرد برمد در مدل های مختلف بر روی این دفترچه نوشته شده است و شما به عنوان مرصف کننده باید این دفترچه را به‌صورت کامل مطالعه کنید.

اما معمولا در 99 درصد مواقع حتی صفحات میانی دفترچه راهنمای بخور سرد برمد را مشاهده نمی کنیم و فورا به سطل زباله می اندازیم و به همین دلیل با استفاده نادرست و خارج از چارچوب بخور سرد برمد اقدام به استفاده از این دستگاه می کنیم که نتیجه آن از همان ابتدا مشخص می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم یکبار برای همیشه بمدت 5 دقیقه وقت بگذارید و دفترچه راهنمای این دستگاه را با دقت مطالعه کنید.

2. جرم گیری نادرست بخور سرد برمد

باتوجه به اینکه بخور سرد برمد با آب سر و کار دارد و معمولا هم برای پر کردن مخزن این دستگاه از آب شیر و لوله کشی استفاده می کنیم، به همین دلیل رسوب درون آن شکل می گیرد و با استفاده از روش های مختلفی نادرست اقدام به جرم گیری این دستگاه می کنید! نتیجه این جرم گیری نیز سوختن برد و مدار داخلی دستگاه می باشد. از این رو توصیه می کنیم بدون داشتن تجربه قبلی به هیچ وجه اقدام به جرم گیری بخور سرد برمد نکنید.

3. استفاده از اکالیپتوس و…

یکی از اشتباهات رایجی که در استفاده از بخور سرد برمد ممکن است انجام دهید این است که از محلول هایی مانند اکالیپتوس و… درون بخور سرد برمد استفاده کنید که این اشتباه مستقیما می تواند منجر به خرابی دستگاه شما عزیزان شود! به همین دلیل توصیه می کنیم چنین محلول هایی را درون بخور سرد نریزید.

بهترین زمان برای تعمیر بخور سرد برمد

بهترین زمان برای تعمیر بخور سرد برمد زمانی می باشد که شما ساده‌ترین خرابی را در این دستگاه مشاهده می کنید؛ چرا که در این مواقع مشکل به ساده‌ترین شکل ممکن و ارزان‌ترین هزینه تعمیراتی، تعمیر می شود.

مقالات مرتبط: تعمیر بخور سرد آلپکس

آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر بخور سرد برمد

آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر بخور سرد برمد

ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر بخور سرد برمد تمام خدمات تعمیر بخور سرد برمد را با استفاده از کادری مجرب و متخصص انجام می دهیم که توانایی های لازم را در این خصوص دارند و می توانند مشکل شما عزیزان را به‌صورت تخصصی برطرف کنند.

نحوه تعمیرات بخور سرد برمد مرکز تخصصی آریابهکار

نحوه تعمیرات بخور سرد برمد در مرکز تخصصی آریابهکار بدین گونه است که شما در ابتدا باید دستگاه را از طریق روش هایی که ذکر شدند به شعب تعمیراتی ما منتقل کنید تا عیب یابی تخصصی دستگاه توسط تعمیرکاران صورت گیرد و سپس با ارائه گزارش خرابی و هزینه تعمیرات بخور سرد برمد، تایید نهایی را جهت تعمیر این دستگاه به تکنسین های ما دهید. در نهایت تعمیرات دستگاه آغاز می شود. از این طریق هم مشکل به‌درستی ریشه یابی می شود و هم اینکه هزینه تعمیرات شما کاهشی خواهد بود.

مشخصات تعمیرکاران بخور سرد برمد در آریابهکار

تعمیرکاران بخور سرد برمد در آریابهکار، افراد مجرب و متخصصی هستند که حداقل 3 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه را در رزومه خود دارند و می توانند مشکل دستگاه را به نحوی برطرف کنند که حتی پس از گذشت چندین سال از تعمیرات، دیگر نیازی به تعمیرات نخواهید داشت؛ چرا که دستگاه همانند روز اول قابل استفاده است!

هزینه تعمیر بخور سرد برمد در آریابهکار

برآورد هزینه تعمیر بخور سرد برمد در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و به همین دلیل اگر تعمیر بخور سرد برمد در آریابهکار صورت گیرد، مطلع باشید که کمترین هزینه تعمیراتی ممکن را پرداخت خواهید کرد؛ این در حالی است هزینه تعمیر بخور سرد برمد در سایر تعمیرگاه ها هیچ گونه اساس و مبنایی ندارد.

سخن پایانی

بخور سرد برمد یک دستگاه با کیفیت مطلوب می باشد که در صورت وارد کردن فشار بیش از حدی به آن، کیفیت دستگاه توانایی خود را در برابر مقابله با فشار از دست خواهد داد و دستگاه دچار خرابی می شود. از این رو در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید دستگاه خود را با خیالی آسوده به تکنسین های تعمیرکار مجموعه ما بسپارید تا پروسه تعمیرات به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و بتوانید با کمترین هزینه ممکن از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

امتیاز page

This Post Has 2 Comments

  1. سلام. دستگاه من خیلی آب ازش چکه میکنه و بخارش هم کمتر شده حدودا مشکلش چی که اینجوری شده؟

    1. با سلام،
      کاربرگرامی مشکل نشتی آب دستگاه بخور سرد برمد ممکن است به دلیل ریختن اسانس به درون این دستگاه باشد. چرا که این اسانس ها می توانند به راحتی باعث شکستگی مخزن دستگاه بخور سرد شوند. به همین دلیل استفاده از آنها هیجگاه توصیه نمی شود. همچنین ممکن است دستگاه در اثر ضربه دچار شکستگی شده باشد و یا رسوب گرفتن دستگاه باعث آسیب رسیدن به آن شده باشد.
      اما دلیل کم بخار شدن آن می تواند به دلیل موارد زیر باشد:

    2. عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه
    3. استفاده از آب تصفیه نشده
    4. سرویس نکردن دستگاه
    5. خرابی، کثیفی یا رسوب گرفتگی
    6. ریختن اسانس در آب دستگاه
    7. شما می توانید برای در خواست تعمیرکار متخصص با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214