skip to Main Content
تعمیر کولر گازی چیگو (CHIGO)
شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو

تعمیر کولر گازی چیگو (CHIGO) یکی از چندین خدمات ویژه آریابهکار می باشد. تعمیرات توسط متخصصین دوره دیده آریابهکار انجام می شود. آریابهکار با سابقه طولانی در امر سرویس کولر گازی در تهران دارای تاییدیه اتحادیه صنفی است. جهت جلب اعتماد مشتریان، تعمیرات با گارانتی 90 روزه و با ارائه فاکتور رسمی انجام می شود. تمامی قطعات استفاده شده برای تعمیرات از نوع فابریک شرکتی می باشد.

تعمیرات کولر گازی چیگو

مهمترین موضوعی که در زمان وقوع هرگونه نقصی در کولر های گازی چیگو باید به صورت دقیق و اصولی صورت گیرد، تعمیرات آن می باشد. اگر در روال انجام تعمیرات دستگاه، مشکلات پیش آمده به صورت کامل برطرف نگردند، بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد ظهور مجدد آنها خواهیم بود.

تعمیرات کولر گازی چیگوتعمیرات کولر گازی چیگو یکی از مجموعه فعالیت هایی می باشد که در نمایندگی آریابهکار به صورت کاملا تخصصی در حال انجام می باشد.این نمایندگی بر روی فعالیت های تعمیراتی خود تمرکز بسیار بالایی دارد و ضمانت نامه های معتبری در قبال آن ارائه می کند.

کیفیت تعمیر کولر گازی چیگو در نمایندگی مرکزی آریابهکار در بالاترین میزان خود قرار دارد که رضایت تمامی کاربران و مخاطبان این نمایندگی گویای این موضوع می باشد. در راستای افزایش سطح کیفی تعمیرات صورت گرفته بر روی کولر های گازی چیگو، از متخصص ترین تعمیرکاران این حوزه استفاده می شود که در زمینه کاری خود از دانش و مهارت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

تعمیر کولر گازی چیگو در نمایندگی تعمیرات آریابهکار با قطعات 100% اورجینال صورت می گیرد تا عملکرد و هماهنگی مابین قطعات و اجزا دستگاه به درستی برقرار شود. تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولر گازی چیگو از گواهی اصالت کالا برخوردار می باشند و هریک از آنها با ضمانت نامه بر روی دستگاه نصب می شوند.

زمانی که در تعمیرات کولر گازی چیگو از ابزار ها و دستگاه های تخصصی عیب یابی استفاده شود، تمامی نواقص ایجاد شده در سیستم داخلی کولر گازی به سادگی قابل تشخیص خواهد بود که در نهایت با بهترین راهکار اقدام به برطرف سازی آن می شود.

رویه تعمیر کولر گازی چیگو

تعمیر کولر گازی چیگو باید با بررسی علائم آسیب آغاز شود که در برای دست یابی به این مشاهدات، باید دستگاه را به برق متصل نمود و در حالات مختلفی آن را تست کرد. مشاهدات خود متقاضی تعمیرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار تعمیرکار قرار دهد.

رویه تعمیر کولر گازی چیگو

بر اساس مشاهدات خود کاربر و تست های صورت گرفته بر روی کولر گازی چیگو، می توان اصلی ترین بخش های آسیب دیده را شناسایی نمود و بر اساس میزان خسارت های وارد شده به آن، از مناسب ترین راهکار استفاده نمود.

با ثبت مشاهدات رویه تعمیر کولر گازی چیگو وارد بعد تخصصی خود می شود به این صورت که حفاظ دستگاه باز می شود و بخش های داخلی آن به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار می گیرند. هریک از بخش های داخلی باید از مقاومت و اهم استاندارد خود برخوردار باشند که اگر خلاف ای مقدار باشد، باید دلیل آن مورد بررسی قرار گیرد و در اولین گام برطرف شوند.

یکی از مهمترین موارد در تعمیر کولر گازی چیگو، عیب یابی تخصصی از آن می باشد که برای این منظور باید از هریک از قطعات اصلی چکاپ گیری صورت پذیرد. در نهایت با برطرف سازی موارد شناسایی شده، سلامت مجدد دستگاه حاصل می شود و می توان همانند روز اول از آن استفاده نمود.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی اجنرال

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو

بهترین راهکاری که می توان برای برطرف سازی تمامی مشکلات ایجاد شده در کولر گازی چیگو از آن استفاده نمود، مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو می باشد. این نمایندگی که با نام تجاری آریابهکار در استان تهران مشغول به فعالیت می باشد، تمامی نیازها و درخواست های کاربران را به صورت کامل پوشش می دهد و آنها را در حوزه تعمیرات بی نیاز می سازد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو

آریابهکار با ارائه بهترین خدمات و سرویس های در تعمیر کولر گازی چیگو، به عنوان یکی از قوی ترین نمایندگی های مرکزی این حوزه شناخته می شود که در زمینه کاری خود به صورت کاملا تخصصی عمل می نماید.

این نمایندگی یک پکیج تعمیرات کامل را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که نمونه آن را در بسیاری از مراکز دیگر نمی توان یافت. تمامی خدمات انجام شده توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو دارای ضمانت نامه بوده که هیچ گونه قید و شرطی برای آن تعریف نشده است.

آریابهکار برای سرویس دهی به تمامی مناطق استان تهران، شعبه های مختلفی در سطح استان تهران دایر نموده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن در کنار متقاضیان خود باشد. همچنین برای پاسخگویی کامل به سوالات و درخواست های مخاطبان، یک بخش پشتیبانی ایجاد نموده است که صورت تمام وقت در اختیار کاربران می باشد.

خدمات و سرویس های تعمیر کولر گازی چیگو در نمایندگی آریابهکار

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آریابهکار به مخاطبان و متقاضیانی که قصد تعمیر کولر گازی چیگو خود را دارند، خدمات و سرویس هایی را ارائه می کند که این خدمات متناسب با نیاز های آنان طراحی شده اند.

یکی از مهمترین موضوعات در برنامه کاری نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو، ارائه تمامی خدمات و سرویس ها با بالاترین میزان کیفیت می باشد. کیفیت بالای انجام کار با اهداف کسب رضایت کاربران و برطرف سازی قطعی مشکلات وی باشد که برای انجام دقیق آن از بخش های مختلفی استفاده می شود.

خدمات و سرویس های تعمیر کولر گازی چیگو در نمایندگی آریابهکار

برخی از کاربران در فصل های بسیار گرم و یا بسیار سرد سال، یکباره با مشکلات جدی در کولر گازی چیگو روبرو می شوند و قصد دارند در کمترین زمان ممکن تمامی آنها را برطرف نمایند. در این شرایط یک پکیج خدماتی یا نام خدمات فوری در اختیار آنان قرار داده شده است که اصلی ترین بخش در این دسته از خدمات، سرعت عمل بالای تعمیرکاران در حضور در محل و برطرف سازی مشکلات می باشد.

برخی دیگر از کاربران به برخی از دلایل مانند مسافرت های طولانی مدت، ماموریت و موارد این چنینی، درخواست سرویس های فوری را می دهند که در مدت زمانی که حضور ندارند، کولر آنها با مشکلی مواجه نشود. در این شرایط طرح سرویس های آنی برای آنان فعال می شود.

در حالت کلی اگر بخواهیم به بهترین خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو اشاره کنیم، موارد زیر را نام خواهیم برد:

  1. ارائه تمامی خدمات در کوتاه ترین بازه زمانی
  2. تعمیر کولر گازی چیگو در محل
  3. تعین هزینه های تعمیرات بر اساس نرخ اتحادیه
  4. ارائه فاکتور رسمی با کد رهگیری
  5. یک هفته مهلت تست رایگا از دستگاه
  6. ضمانت تمامی تعمیرات صورت گرفته تا 3 ماه
  7. استفاده از تعمیرکاران متخصص
  8. پشتیبانی کامل از متقاضیان
  9. سرویس های اختصاصی برای هر برند

مواردی که در این قسمت به معرفی هریک از آنها پرداختیم، تنها برخی از خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی چیگو می باشد که در قالب یک پکیج کامل در اختیار کاربران قرار داده می شود. برای استفاده از این خدمات، کاربران می توانند با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید و درخواست تعمیر کولر گازی چیگو خود را ثبت نمایند. با ثبت درخواست تعمیرات، تمامی خدمات برای آنان فعال خواهد شد.

مقالات مرتبط: تعمیر کولر گازی هیتاچی

اشکالات متداول کولر گازی چیگو

کولر گازی CHIGO چیگو

کولر گازی چیکو ممکن است در طول مدت استفاده دچار مشکلاتی شود که باید فورا مورد تعمیر قرار گیرد.

  1. یخ زدن پنل داخلی
  2. کم شدن شارژ گاز کمپرسور
  3. گرم شدن باد کولر
  4. یکسره کار کردن کولر
  5. نشتی لوله های گاز کولر
  6. گرفتگی کندانسور
  7. بوی سوختگی از اسپلیت
  8. پرتاب آب هنگام کار کردن دستگاه
  9. سوختن خازن های موتور
  10. و…

بهتر است برای کاهش هزینه های خود به سرعت برای رفع اینگونه مشکلات اقدام کنید تا دستگاه آسیب جدی نبیند.

خدمات ویژه آریابهکار برای تعمیر کولر گازی CHIGO

تعمیر کولر گازی چیگو شامل خدمات ویژه ای می شود که در ادامه به آنها می پردازیم:

  1. عیب یابی کندانسور
  2. شارژ گاز اسپیلت
  3. تعویض و تعمیر فیلتر هوا
  4. رفع مشکلات مربوط به گرم شدن باد کولر
  5. رفع مشکل خاموش و روشن شدن مداوم دستگاه
  6. تعمیر ترموستات
  7. تعویض خازن های موتور
  8. رفع نویز ناشی از برخورد پروانه با بدنه
  9. رفع مشکل چکیدن آب از کولر
  10. جابجایی و نصب کولر گازی در محل جدید
  11. و…

در صورتی که به خدمات بالا و خدمات دیگری نیاز دارید کافی است با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید.

هزینه های تعمیر کولر گازی چیگو

جهت تعمیرات کولر گازی برند چیگو پایین ترین هزینه ها برای مشتری در نظر گرفته شده است. هزینه ها شامل دستمزد تعمیرات، ایاب ذهاب، قطعات مصرفی و… می باشد. هزینه تعمیرات به نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران می باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیرات با شماره های آریابهکار تماس حاصل کنید، کارشناسان ما با اطلاع از نوع مشکل هزینه تعمیرات را به شما اطلاع خواهند داد.

پس از اتمام کار زیر هزینه ها به همراه فاکتور رسمی به مشتری داده می شود.

نکاتی درباره نصب و نگهداری کولر گازی چیگو

جهت عمر بیشتر کولر گازی چیگو بهتر است موارد زیر را رعایت کنید تا راندمان کاری دستگاه بهینه باشد:

  • کولر را در سایه و دور از خورشید نصب کنید.
  • طول لوله های گاز بین یونیت داخلی و خارجی نباید زیاد باشد.
  • در صورت وجود هرگونه خرابی هنگام کار دستگاه سریعا اقدام به رفع آن کنید.
  • به هیچ عنوان از برق ضعیف برای کولر استفاده نکنید.

امتیاز page

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214