skip to Main Content

لوازم خانگی که امروزه مورد استفاده قرار گرفته اند نسبت به نسل های پیشین خود از فناوری جدید و بروزتری استفاده می کنند و به همین دلیل قطعات آنها با کیفیت و دقت بیشتری ساخته می شوند. با این وجود اگر دقت کرده باشید دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و… در صورتی که به‌صورت اصولی و صحیح استفاده شوند، بدون شک نیازی به تعویض قطعات و تعمیرات در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی نخواهند داشت و از این طریق با کیفیت بهتری می توانید از آنها برای چندین سال بدون هر گونه خرابی کلی و جزئی استفاده کنید.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پیش از استفاده از هر دستگاهی، اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از آن نمایید تا از این طریق بتوانید با نحوه استفاده صحیح و اصولی لوازم خانگی خود آشنا شوید. اما موضوعی که قرار است در این مقاله از آریابهکار به آن بپردازیم این است که پرفروش ترین قطعات لوازم خانگی کدام اند؟ بدون شک امکان اینکه بخواهیم به‌صورت کلی و دقیق به این موضوع بپردازیم کار ساده ای نیست و بدون شک نیاز به بررسی دستگاه به دستگاه می باشد.

از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیرات لوازم خانگی از آریابهکار قصد داریم تا به تفکیک شما عزیزان را با پرفروش ترین قطعات لوازم خانگی آشنا سازیم تا از این طریق بتوانید به پاسخ سوالات خود برسید. همراه ما باشید.

نکته: تا زمانیکه دستگاه شما توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار نگیرد، به هیچ وجه مشکل آن تشخیص داده نمی شود و طبیعتا امکان اعلام خرابی قطعه و قطعات وجود نخواهد داشت و نمی توان اقدام به تعویض قطعات کرد!

قطعات یخچال

اولین دستگاهی که قصد داریم به آن بپردازیم، یخچال می باشد که یک دستگاه بسیار کاربردی و البته مصرفی در خانه هر یک از ما می باشد. با این وجود یخچال از آن دسته دستگاه هایی است که به‌صورت دائم به جریان برق متصل می باشد و به همین دلیل اگر ابتدایی ترین نکات ممکن را در خصوص استفاده از این دستگاه رعایت نکنید، بدون شک این دستگاه خراب خواهد شد و کارایی خود را از دست خواهد داد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از یخچال به‌صورت صحیح استفاده نمایید.

قطعات یخچال پرفروش ترین قطعات لوازم خانگی

توجه داشته باشید که یخچال از قطعات متعددی تشکیل شده است و به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه بدون شک ممکن است موتور، برد، دیفراست، سنسورها، کندانسور و… آسیب ببینند و کارایی خود را از دست دهند و این خرابی گاهی اوقات به قدری می باشد که حتی از طریق تعمیرات نیز مشکل قابل رفع نخواهد بود. از این رو به مراتب اگر از یخچال به‌صورت اصولی استفاده کنید، نیاز به تعویض قطعه بخصوصی نخواهید داشت و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

یکی از قطعات جانبی یخچال که باید هر 6 ماه یکبار تعویض شود، فیلتر آب یخچال است که به مرور یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات جانبی در یخچال می باشد که به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهد و آب خروجی آن طعم و بوی نامطلوبی خواهد داشت. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که این قطعه نیز در بازه زمانی مذکور تعویض شود.

قطعات اتو پرس

یکی دیگر از دستگاه های جدیدی که این روزها در خانه اکثر ما وجود دارد، اتو پرس می باشد که به دلیل استقبال گسترده از این دستگاه، این روزها در برندهای مختلف به بازار کشور عرضه شده است. از این رو برای استفاده از این دستگاه باید یکسری نکات مختلف را رعایت کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید و نیازی به تعویض قطعات و یا حتی تعمیر اتو پرس در نمایندگی تعمیر اتو پرس نداشته باشید. از این رو یکی از قطعات جانبی که باید در طول زمان با استفاده از اتو پرس تعویض شود، فیلتر اتو پرس است.

برای خرید فیلتر اتو پرس صرفا باید از طریق نمایندگی تعمیرات این دستگاه اقدام کنید تا یک قطعه اورجینال خریداری کنید تا هم خراب نشود و هم اینکه منجر به آسیب قطعات جانبی در دستگاه شما نشود. لازم به ذکر است که اتو پرس نیز از قطعات مختلفی تشکیل شده که به دلیل استفاده نادرست و ریختن آب شهری در آن، با مشکلات مختلفی دستگاه شما روبرو خواهد شد. یکی از قطعاتی که ممکن است در طول زمان خراب شود، بویلر اتو پرس می باشد که اگر به هر دلیلی آسیب ببیند، دستگاه شما کارایی خود را از دست می دهد.

قطعات بخارشوی

متأسفانه یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان در دستگاه شما ایجاد شود، این است که با استفاده از آب شهری و لوله کشی اقدام به پر کردن مخزن بخارشوی کنید. از این رو در صورتی که شما بخارشوی خود را در هر برند و هر مدلی با استفاده از آب شهری پر کنید، مطمئن باشید که دستگاه شما به مرور زمان رسوب می بندد و در نهایت کارایی خود را از دست می دهد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه از آب شهری برای پر کردن بخارشوی استفاده نکنید و صرفا از آب مقطر استفاده کنید.

قطعات بخارشوی پرفروش ترین قطعات لوازم خانگی

اما اگر این نکته کلیدی را فراموش کنید، دستگاه شما خراب خواهد شد و نیاز به تعمیرات پیدا می کند. از این رو قطعه ای که در بخارشوی نیاز به تعویض خواهد داشت، بویلر بخارشوی خواهد بود که یک قطعه کاربردی و کلیدی در این دستگاه است. بنابراین توجه داشته باشید که حتما نکات استفاده از بخارشوی را رعایت کنید.

مقالات مرتبط: پرفروش ترین لوازم خانگی در ایران

قطعات جاروبرقی

همانگونه که مطلع هستید، جاروبرقی یکی از دستگاه های پر کاربرد و البته مصرفی در خانه هر یک از ما می باشد و از آن برای تمیز کردن محیط های مختلف می توان استفاده کرد. از این رو یکی از قطعاتی که ممکن است با استفاده از جاروبرقی دچار خرابی شوند، فیلترهای جاروبرقی و همچنین کیسه جاروبرقی می باشند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این دو قطعه داخلی و جانبی جاروبرقی را در بازه های زمانی مختلف تعویض کنید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214