skip to Main Content

در صورت استفاده نادرست و اشتباه از ماشین لباسشویی سامسونگ، ممکن است خرابی هایی در این دستگاه رخ دهد که این خرابی ها می توانند مانع استفاده شما از این دستگاه شوند. با این وجود رایج ترین خرابی هایی که ممکن است برای این دستگاه رخ دهنده عبارتند از: روشن نشدن، نچرخیدن دیگ، آبریزی، صدای زیاد، کار نکردن دکمه ها و… اشاره نمود.

اما یکی از مشکلاتی که ممکن است به دلیل استفاده نادرست در این دستگاه رخ دهد، آبگیری مداوم ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد که بدون شک نشان دهنده خرابی در این دستگاه است و حتما باید در اسرع زمان این خرابی شناسایی و رفع مشکل شود.

از این رو در ادامه این مقاله از مقالات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ آریابهکار قصد داریم رایج ترین دلایل آبگیری مداوم ماشین لباسشویی سامسونگ را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانید از اصلی ترین دلایل این خرابی آشنا شوید.

نکته: معمولا این خرابی به دلیل مشکلات فنی در ماشین لباسشویی سامسونگ رخ می دهد و توصیه می کنیم در اسرع زمان درخواست تعمیرات توسط تکنسین های این دستگاه نمایید.

1. خراب شدن برد ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از قطعات بسیار مهم در ماشین لباسشویی سامسونگ، برد الکترونیکی این دستگاه می باشد که وظیفه مدیریت و رهبری قطعات این دستگاه را برعهده دارد. از این رو اگر با مشکل آبگیری مداوم ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید، باید بگوییم که احتمالا برد ماشین لباسشویی سامسونگ شما خراب شده است و باعث اختلال در پروسه شستشو شده است. به همین دلیل در اسرع زمان باید پروسه عیب یابی و تعمیر این قطعه توسط تکنسین های متخصص باید صورت گیرد تا مشکل رفع گردد.

خراب شدن برد ماشین لباسشویی سامسونگ

توجه داشته باشید اگر خرابی برد ماشین لباسشویی سامسونگ تعمیر نشود، باعث سوختن این قطعه خواهد شد و ناچار به تعویض برد خواهید بود؛ قیمت برد جدید ماشین لباسشویی سامسونگ، حداقل 6 میلیون تومان است.

کاربر گرامی: جهت اطلاعات بیشتر درباره مدل های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ در بازار مقاله معرفی جدید ترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ در ایران را به شما پیشنهاد میکنیم.

2. خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از دلایل اصلی و مهم بروز آبگیری مداوم ماشین لباسشویی سامسونگ، خرابی پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی سامسونگ است. از این رو در صورتی که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ خراب شده باشد، وقتی عمل تخلیه در حال انجام است و لباس ها باید از مسیر تخلیه عبور کنند، تخلیه آب انجام نمی شود و در نتیجه ماشین لباسشویی سامسونگ تلاش می کند آب را خارج کند.

اما چرا پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ خراب می شود؟ عموماً این مشکل به دلیل گیر کردن لباس ها در داخل پمپ رخ می دهد. برای رفع این مشکل، بهتر است با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید تا پمپ تخلیه را بررسی و تعمیر کند.

3. خرابی سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ

سنسور آب در ماشین لباسشویی سامسونگ یک قطعه الکترونیکی است که وظیفه تشخیص و کنترل میزان آب را بر عهده دارد. با این وجود این سنسور با استفاده از تکنولوژی های مختلفی قادر به تشخیص سطح آب در ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد.

بنابراین لازم به ذکر است که وظیفه اصلی سنسور آب در ماشین لباسشویی سامسونگ، کنترل و تنظیم مقدار آب مورد نیاز برای هر دوره شستشو البسه است. از این رو برحسب برنامه انتخابی شما، سنسور آب تشخیص خواهد داد که چه مقدار آب برای شستشو لازم است و در چه بازه زمانی پروسه تخلیه آب باید صورت گیرد.

خرابی سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ

با این وجود اگر سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ خراب شود، تشخیص و تعیین میزان آب در ماشین لباسشویی سامسونگ دچار مشکل خواهد شد و به احتمال زیاد با مشکل آبگیری مدام ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو خواهید شد.

نکته: سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ با کنترل دقیق میزان آب، به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی کمک می کند.

علت خرابی سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ

اما اگر برای شما سوال شده است که سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ چرا و چونه خراب می شود، قصد داریم در ادامه این بخش شما عزیزان را با رایج ترین دلایل خرابی سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا سازیم تا بتوانید این مشکل را در اسرع زمان شناسایی و رفع کنید. از مهم ترین دلایل خرابی سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1. کثیفی سنسور آب

در طول زمان بنابر دلایل مختلفی ممکن است سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ کثیف شود. به همین دلیل توصیه می کنیم از طریق سرویس ماشین لباسشویی سامسونگدر بازه های زمانی 3 یا 4 ماهه اقدام به برطرف کردن کثیفی سنسور آب نمایید.

2. از کار افتادن قطعات داخلی

سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ از قطعات ریز و درشتی تشکیل شده است که اگر یکی از این قطعات ریز و درشت تحت هر شرایطی خراب شود، منجر به خرابی سنسور آب خواهد شد. از این رو پیش از تعویض سنسور آب باید اقدام به عیب یابی و تعمیر سنسور آب ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید.

از کار افتادن قطعات داخلی

5. نوسان برق

یکی از رایج ترین دلایل خرابی سنسور آب و سایر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ، نوسان برق می باشد که اگر ساکن کلانشهرها هستید باید بگوییم که روزانه به تعداد دفعات زیادی نوسان برق در منطقه سکونت شما ایجاد می شود. از این رو توصیه می کنیم از محافظ برق استاندارد استفاده کنید تا نوسان برق باعث آسیب رساندن به لوازم شما عزیزان نشود.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ متیوانید مقاله علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

4. خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ

شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ، آب را به داخل ماشین لباسشویی سامسونگ منتقل می کند و علیرغم انتقال آب به ماشین لباسشویی سامسونگ، وظیفه کنترل میزان آب ورودی را نیز دارد که صرفا آب ورودی براساس برنامه شستشوی انتخابی شما عزیزان باشد.

خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ

با این وجود اگر شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ به هر دلیلی خراب شود، پروسه کنترل میزان آب ورودی به ماشین لباسشویی سامسونگ دچار اختلال شده و بارها آبگیری در ماشین لباسشویی سامسونگ صورت خواهد گرفت. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برنامه شستشو را در اسرع زمان متوقف کنید تا آسیب از این گسترده تر نشود.

لازم به ذکر می باشد که شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ اگر در اسرع زمان اقدام به تعمیرات این دستگاه کنید، قابل تعمیر می باشد و نیازی به تعویض آن ندارید. با این وجود توصیه می کنیم در اسرع زمان به مراکز تعمیراتی مراجعه کنید تا مشکل شناسایی و تعمیر شود؛ در غیر اینصورت باید تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ صورت گیرد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214