skip to Main Content

آبگیری کردن ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای جذب آب از آب خانه شما توسط ماشین لباسشویی است که در این فرآیند، ماشین لباسشویی از منبع آب موجود در خانه شما، آب کافی را به داخل مخزن خود می ریزد تا برای شستشوی لباس ها استفاده شود.

آبگیری ماشین لباسشویی معمولاً با استفاده از یک پمپ آب انجام می شود؛ پمپ آب درون ماشین لباسشویی فشار لازم را ایجاد می کند تا آب از منبع آب خانه به داخل ماشین لباسشویی منتقل شود. از این رو اگر آب کافی به ماشین لباسشویی سامسونگ منتقل نشود، پروسه شستشوی البسه صورت نخواهد گرفت. اما علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای رسیدن به پاسخ این سوال در ابتدا شما به یک دانش فنی تعمیرات و همچنین ابزارهای تعمیراتی ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز دارید تا بتوانید در میان ده ها قطعه ریز و درشت، علت اصلی را متوجه شوید و با انجام تعمیرات تخصصی، مشکل را برطرف کنید.

از این رو اگر شما عزیزان دانش فنی و تخصصی در این زمینه را ندارید، باید پروسه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید که در این زمینه دانش فنی و تعمیراتی کافی دارند و می توانند مشکل را خیلی اصولی عیب یابی و تعمیر کنند.

با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا سازیم تا بتوانید حتی با کمترین دانش فنی، این مشکل را ریشه یابی نمایید. همراه ما باشید.

1. خرابی برد ماشین لباسشویی سامسونگ

برد ماشین لباسشویی سامسونگ به عنوان یک قطعه راهبردی و کلیدی در این دستگاه می باشد که 0 تا 100 عملیاتی که درون ماشین لباسشویی سامسونگ، با اجازه این دستگاه انجام می شود. این بدین معناست که اگر برد به هر دلیلی دچار خرابی شود، عملکرد کلی ماشین لباسشویی سامسونگ دچار اختلال می شود و نمی توانید از این دستگاه همانند سابق استفاده کنید.

خرابی برد ماشین لباسشویی سامسونگ

از این رو اگر با مشکلی آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید، توصیه می کنیم برد ماشین لباسشویی سامسونگ توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد تا از صحت عملکرد آن مطلع شوید.

2. خرابی موتور ماشین لباسشویی سامسونگ

موتور ماشین لباسشویی سامسونگ با توجه به عملکرد و قابلیتی که دارد، انرژی لازم را برای چرخاندن دیگ و مخزن این دستگاه تولید می کند و اگر مخزن ماشین لباسشویی سامسونگ نچرخد، بدون شک پروسه شستشو دچار مشکل می شود و حتی اگر مخزن در آستانه خرابی باشد، با صداهای عجیب و غریبی روبرو خواهید شد که می تواند برای شما یک مشکل اساسی شود.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ میتوانید مقاله معرفی جدید ترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ در ایران را مطالعه کنید.

از این رو اگر با مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید، بهتر است سلامت موتور هم با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار گیرد.

3. خراب شدن شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ

شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ یک قطعه مهم در این دستگاه است که به عنوان یک سوئیچ برق عمل می کند. از این رو وظیفه شیر برقی این است که جریان برق را به قطعه های مختلف ماشین لباسشویی ارسال کند و آنها را روشن یا خاموش کند.

در ماشین لباسشویی سامسونگ، شیر برقی برای کنترل سیستم برق استفاده می شود. لازم به ذکر است که شیر برقی به طور عمده در مدارهای قدرت، مدارهای کنترل و مدارهای الکترونیک ماشین لباسشویی استفاده می شود.

خراب شدن شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ

شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ معمولاً در قسمت پشت ماشین قرار دارد و شامل یک سوئیچ برق و کانکتور برق است که با استفاده از سوئیچ برق، شما می توانید ماشین لباسشویی را روشن یا خاموش کنید. از این رو اگر شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ به هر دلیلی خراب شده باشد یا کارایی خود را از دست دهد، می تواند منجر به خرابی های مختلفی شود که یکی از این خرابی ها آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد.

4. قطع بودن جریان آب متصل به دستگاه

گاهی اوقات ممکن است آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ ناشی از یک علت ساده ای باشد که نیازی به عیب یابی و یا تعمیرات تخصصی قطعات مختلف نداشته باشد. برای مثال اگر با مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید، توصیه می کنیم جریان آب برق منطقه محل سکونت خود را بررسی کنید. از این رو اگر آب خانه شما به هر دلیلی قطع شده باشد، بدون شک آبی وجود ندارد که به ماشین لباسشویی سامسونگ شما منتقل شود.

با این وجود در صورت قطع بودن جریان آب محل سکونت خود نباید اقدام به استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید؛ چرا که علیرغم آبگیری نکردن، می تواند دچار خرابی شود.

5. کثیف بودن جا پودری ماشین لباسشویی سامسونگ

جا پودری ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از بخش هایی می باشد که در طول زمان باید تمیز شود. اما چگونه؟ آیا باید دست خود را انتها وارد جا پودری کنید؟ خیر! جا پودری به سادگی از ماشین لباسشویی سامسونگ خارج می شود و پس از آنکه آنرا خارج کردید، می توانید از طریق مسواک و سرکه اقدام به تمیز کردن سوراخ های جا پودری ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید.

در غیر اینصورت اگر کثیفی درون جا پودری ماشین لباسشویی سامسونگ رسوب ببندد، با مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو خواهید شد.

کثیف بودن جا پودری ماشین لباسشویی سامسونگ

کاربر گرامی: جهت کسب آگاهی بیشتر درباره مشکلات و عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ، مقاله عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG را به شما پیشنهاد میکنیم.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر با انجام روش های بالا موفق به رفع مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ نشدید، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنید تا مشکل دستگاه شما بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید با شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه ما به محل شما در سریعترین زمان ممکن و با هماهنگی قبلی اعزام شوند.

لازم به ذکر است که 0 تا 100 خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، شامل گارانتی 90 روزه مجموعه آریابهکار می شوند و این بدین معنا که اگر پس از تعمیرات با خرابی قبلی روبرو شدید، ما پروسه تعمیر دستگاه را بصورت رایگان توسط تکنسین های مجموعه برای شما انجام خواهیم داد تا مشکل شما برطرف گردد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214