skip to Main Content

مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که در طول زمان ممکن است بنابر عوامل مختلفی برای دستگاه شما رخ دهد. اما علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

همانگونه که گفته شد، این مشکل بنابر دلایل و عوامل مختلفی ممکن است رخ دهد و ما نمی توانیم صرفا یک عامل را برای شما نام ببریم که با رفع این خرابی بتوانید مشکل را برطرف نمایید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پس از متوجه شدن این خرابی، دستگاه را فورا از برق بکشید تا تعمیرات آنرا از سر بگیرید.

اما چرا برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی خطرناک می باشد؟ علیرغم اینکه اگر این خرابی را بررسی و تعمیر نکنید دستگاه شما آسیب خواهد دید، بلکه متقابلا با لمس کردن این دستگاه متوجه برق گرفتگی خواهید شد.

از این رو اگر در خانه کودک دارید، توصیه می کنیم این دستگاه را از برق بکشید تا آسیبی به کودک شما وارد نشود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی را در اسرع زمان انجام دهید تا مشکل از این بیشتر افزایش پیدا نکند.

با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی آریابهکار با دلایل متداول در این زمینه آشنا خواهید شد که می توانید از این طریق اقدام به عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی نمایید. همچنین اگر دانش فنی تعمیرات ندارید، تکنسین تعمیرکار باید موارد ذیل را مورد عیب یابی قرار دهد تا مشکل اصلی دستگاه را شناسایی نماید. همراه ما باشید.

1. اتصالی قطعات داخلی ماشین لباسشویی ال جی

تمام قطعات موجود در ماشین لباسشویی ال جی از طریق سیم پیچی به یکدیگر متصل هستند و به همین دلیل اگر مشکلی در یکی از این قطعات رخ دهد، بدون شک قطعات دیگر نیز می توانند آسیب ببینند.

اتصالی قطعات داخلی ماشین لباسشویی ال جی

از این رو اگر با مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی روبرو شدید، احتمالا مشکل از اتصالی قطعات داخلی ماشین لباسشویی ال جی می باشد که باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد. اما چگونه از اتصالی قطعات داخلی ماشین لباسشویی ال جی جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از اتصالی قطعات داخلی ماشین لباسشویی ال جی، بهتر است در بازه های زمانی مختلف اقدام به سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی نمایید تا آسیبی در این خصوص در دستگاه شما شکل نگیرد.

کاربر گرامی: جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره ماشین لباسشویی ال جی و نحوه استفاده از آن میتوانید مقاله طریقه استفاده ماشین لباسشویی ال جی را مطالعه فرمایید.

2. خرابی موتور ماشین لباسشویی ال جی

دومین عامل در لیست ما مبنی بر برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی، خرابی موتور ماشین لباسشویی ال جی می باشد که این خرابی بصورت مستقیم می تواند منجر به خرابی گسترده در ماشین لباسشویی ال جی شما عزیزان شود.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر متوجه هر گونه خرابی در موتور ماشین لباسشویی ال جی شدید، به هیچ وجه از این دستگاه استفاده نکنید تا پروسه عیب یابی و تعمیر آن توسط تکنسین متخصص صورت گیرد.

توجه داشته باشید که موتور ماشین لباسشویی ال جی یک قطعه ساده و عادی نیست و شما نمی توانید با دانش فنی جزئی اقدام به عیب یابی این قطعه کلیدی کنید. به همین دلیل بهتر است به تکنسین مجرب و متخصص بسپارید تا پروسه تعمیرات آن آغاز شود.

3. اتصال مستقیم دستگاه به برق

یکی دیگر از عواملی که می تواند منجر به برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی شما عزیزان شود، اتصال مستقیم ماشین لباسشویی ال جی به جریان برق می باشد. اما چه مشکلی دارد؟ آیا نباید دستگاه را بصورت مستقیم به جریان برق متصل کنیم؟ خیر!

اتصال مستقیم دستگاه به برق

شما نباید به هیچ وجه این دستگاه را بصورت مستقیم به جریان برق متصل نمایید؛ چرا که در صورت اتصال مستقیم ماشین لباسشویی ال جی به جریان برق منجر به نوسان برق خواهید شد. از این رو توصیه ما به شما این است که برای اتصال ماشین لباسشویی ال جی به برق از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.

از این رو یکی از مهم ترین دلایل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی، اتصال مستقیم ماشین لباسشویی ال جی به جریان برق می باشد.

4. عدم سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی

برای آنکه بتوانید مانع بروز هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی ال جی شوید، باید این دستگاه را در بازه های زمانی گوناگون سرویس کنید. اما منظور از سرویس ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

سرویس ماشین لباسشویی ال جی به یک پروسه کوتاه مدتی گفته می شود که دستگاه توسط تکنسین باز می شود و سپس عیب یابی قطعه به قطعه این دستگاه صورت می گیرد تا در صورت بروز هر گونه خرابی، در همان ابتدا مورد تعمیر قرار گیرند. از این رو با استفاده از سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی می توانید مانع بروز خرابی های گسترده در ماشین لباسشویی ال جی شوید.

به همین دلیل ما در مجموعه آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی و سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی را توسط تکنسین های مجرب و متخصص در محل شما انجام می دهیم. برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید تا درخواست شما ثبت شود و تکنسین های ما در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران می باشد که تمام تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی را توسط تکنسین های متخصص و باتجربه به بهترین شکل ممکن انجام می دهد تا مشکل دستگاه شما بصورت کامل و جامع مورد عیب یابی و سپس تعمیرات قرار گیرد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی روبرو شده اید و نمی توانید این مشکل را برطرف کنید، جای نگرانی نیست چرا که ما می توانید با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا پروسه تعمیر این خرابی را انجام دهیم.

توجه داشته باشید که تمام خدمات ما شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی می شود و این بدین معناست که اگر پس از تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در آریابهکار با خرابی قبلی روبرو شدید، ما آنرا بصورت رایگان در بازه زمانی گارانتی برای شما تعمیر خواهیم کرد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214