skip to Main Content

ماشین لباسشویی به عنوان یکی از کاربردی ترین و مصرفی ترین لوازم برقی خانگی در آشپزخانه هر یک از ما می باشد که با استفاده از این دستگاه می توانید تمام البسه خود را مورد شستشو قرار دهید و دیگر نیازی به روش های سنتی شستشوی البسه نداشته باشید.

اما اگر به تازگی ماشین لباسشویی خریداری کرده اید، ممکن است نحوه استفاده از ماشین لباسشویی و همچنین آشنایی با برنامه شستشوی ماشین لباسشویی برای شما سوال شود که چگونه می توانیم انواع لباس را درون ماشین لباسشویی بریزیم و بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنیم؟ در ابتدا لازم به ذکر است که بهترین منبع برای شما عزیزان دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی است که در اختیار شما قرار دارد.

از این رو اگر شما دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی را مطالعه کنید، بدون شک متوجه این خواهید شد نحوه صحیح استفاده از دستگاه ماشین لباسشویی شما چگونه است؟! همچنین لازم به ذکر می باشد که هدف استفاده از ماشین لباسشویی علیرغم اینکه شستشوی انواع البسه می باشد، باید به گونه ای باشد که ماشین لباسشویی آسیب نبیند و نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی در طول چندین سال نداشته باشید.

با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی آریابهکار قصد داریم تا برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن البسه خود را درون ماشین لباسشویی بدون آنکه آسیبی به البسه وارد شود، بشویید.

برنامه Quick wash ماشین لباسشویی

اگر برای آنکه البسه شما شسته شوند عجله دارید و می خواهید تا پروسه شستشوی البسه شما در اسرع زمان صورت گیرد، می توانید از این برنامه ماشین لباسشویی استفاده کنید تا در یک بازه زمانی 15 الی 20 دقیقه ای در برندهای مختلف ماشین لباسشویی بتوانید لباس های آلوده و کثیف خود را بشویید.

برنامه Quick wash ماشین لباسشویی

از این رو توصیه ای که برای شما جهت استفاده از این برنامه داریم این است که مواد شوینده کمتری استفاده کنید؛ در غیر اینصورت ممکن است به دلیل بازه زمانی کم ماشین لباسشویی، ردپای مواد شوینده بر روی لباس های شما جا بماند و نتوانید آنها را بپوشید و نیاز به شستشوی مجدد داشته باشند.

کاربر گرامی: برای آگاهی بیشتر از روش تمیز کردن ماشین لباسشویی مقاله ضدعفونی ماشین لباسشویی با وایتکس را به شما پیشنهاد میکنیم.

برنامه Intensive ماشین لباسشویی

این برنامه بیشتر در ماشین لباسشویی های کمپانی ال جی دیده می شود و هدف از قرار دادن این برنامه این است که اگر شما لباس های خیلی کثیف دارید می توانید با استفاده از این برنامه ماشین لباسشویی ال جی اقدام به شستشوی آن نمایید.

از این رو اگر لباس های شما بسیار کثیف هستند و ماشین لباسشویی شما عزیزان این برنامه را داراست، می توانید با استفاده از این برنامه اقدام به شستشوی البسه خود کنید.

برنامه Handwash ماشین لباسشویی

اگر لباس های حساسی دارید که نیاز به شستشوی مخصوص هستند، می توانید با استفاده از برنامه Handwash که یک برنامه شبیه ساز شستشوی لباس در دست می باشد اقدام کنید تا منجر به حساسیت پوستی نشود.

برنامه Pre-wash ماشین لباسشویی

یکی دیگر از برنامه های ماشین لباسشویی، برنامه Pre-wash ماشین لباسشویی است که اگر لباس های شما عزیزان خیلی کثیف است می توانید با استفاده از این برنامه اقدام به شستشوی آنها نمایید. منظور از این برنامه این است که شما لکه های مقاوم را کم و بیش از بین ببرید تا برای شستشو آماده شود. از این رو توصیه می کنیم مواد شوینده کمتری بریزید.

برنامه Pre-wash ماشین لباسشویی

برنامه Sport wash ماشین لباسشویی

همانگونه که از اسم این برنامه مشخص می باشد، صرفا برنامه ای برای شستشوی البسه ورزشی تعیین و مشخص شده است. با این وجود اگر لباس های ورزشی دارید که کثیف شده اند می توانید با استفاده از این برنامه کاربردی اقدام به شستشوی آنها نمایید تا آسیبی به رنگ و بافت آنها به دلیل دمای آب وارد نشود. همچنین این برنامه در برخی از ماشین های لباسشویی به نام Fitness درج شده است.

برنامه Dark wash ماشین لباسشویی

اگر تعداد زیادی لباس مشکی و تیره رنگ دارید و می خواهید آنها را بدون آنکه آسیبی به رنگ و بافت آنها وارد شود بشویید، می توانید با استفاده از برنامه دارک واش ماشین لباسشویی اقدام به شستشو نمایید.

از این رو اگر لباس های مشکی و تیره دارید و نمیخواهید آسیبی به رنگ آنها وارد شود، می توانید از این برنامه دقیق استفاده کنید؛ در غیر اینصورت به احتمال زیاد رنگ البسه شما به مرور زمان از بین خواهد رفت.

برنامه Drum Clean ماشین لباسشویی

یکی دیگر از برنامه های ماشین لباسشویی، برنامه Drum Clean می باشد که شما عزیزان با استفاده از این برنامه می توانید اقدام به شستشوی داخلی ماشین لباسشویی نمایید! از این رو پس از 40 استفاده از ماشین لباسشویی می توانید با استفاده از این برنامه اقدام به شستشوی خودکار ماشین لباسشویی نمایید.

برنامه Drum Clean ماشین لباسشویی

برنامه Duvet ماشین لباسشویی

برای شستشوی پتو، روبالشتی و… که از جنس مخمل هستند می توانید از طریق برنامه Duvet اقدام نمایید تا بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید. همچنین شما می توانید انواه پتو، پارچه، پرده و… که از جنس مخمل می باشند را نیز با استفاده از این برنامه اقدام به شستشوی آنها نمایید.

برنامه Silk ماشین لباسشویی

اگر لباس های ابریشمی دارید و می خواهید آنها را در ماشین لباسشویی بشویید، می توانید از طریق برنامه Silk اقدام نمایید تا آسیبی به بافت البسه ابریشمی شما وارد نشود.

کاربر عزیز: جهت اطلاعات بیشتر درباره ماشین لباسشویی و برند های موجود در ایران میتوانید مقاله ماشین لباسشویی خوب ایرانی را مطالعه کنید.

برنامه Delicate ماشین لباسشویی

برای شستشوی انواع البسه که ظریف هستند، می توانید از این برنامه اقدام کنید. اما منظور از لباس ظریف کدام است؟ معمولا این برنامه برای شستشوی البسه زیرین کاربرد دارد که میزان کثیفی و لکه های آنها کم می باشد. همچنین اگر ماشین لباسشویی شما این برنامه را ندارد، باید به دنبال گزینه Sensitive باشید.

برنامه Delicate ماشین لباسشویی

برنامه Baby care ماشین لباسشویی

همانگونه که پوست کودکان حساس است، باید لباس هایی بپوشند که برای آنها حساسیت ایجاد نکنند؛ از این رو یکی از برنامه های ماشین لباسشویی مخصوص شستشوی البسه کودکان می باشد که شما عزیزان از این طریق می توانید لباس های مخصوص کودک و نوزاد خود را به بهترین شکل ممکن بشویید.

برنامه Cotton ماشین لباسشویی

همچنین اگر لباس هایی از جنس کتان دارید و می خواهید آنها را به نحوی بشویید که آسیبی به بافت آنها وارد نشود می توانید از این برنامه استفاده کنید تا براساس دما و زمان مشخص شده، آسیبی به بافت لباس کتان شما وارد نشود.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214