skip to Main Content

برد ماشین لباسشویی ایندزیت به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعاتی می باشد که می توان در ماشین لباسشویی ایندزیت به آن اشاره کرد؛ چرا که تمام عملکرد قطعات موجود در این دستگاه بستگی به سلامت برد ماشین لباسشویی ایندزیت دارند.

از این رو اگر برد ماشین لباسشویی ایندزیت خراب شد، باید در اسرع زمان اقدام به تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تکنسین های مجرب نمایید تا مشکل شما برطرف شود.

از این رو اگر با این موضوع آشنایی کافی ندارید، در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لبایشویی ایندزیت آریابهکار قصد داریم شما را با جوانب مختلف برد ماشین لباسشویی ایندزیت آشنا سازیم تا بتوانید این مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.

علت خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت

برد ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از حساس ترین و خاص ترین قطعاتی می باشد که در این دستگاه وجود دارد و بروز هر گونه خرابی در این قطعه می تواند منجر به خرابی سایر قطعات شود. از این رو با خراب شدن برد ماشین لباسشویی ایندزیت، باید در اسرع زمان اقدام به تعمیرات تخصصی نمایید. اما علت خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت چیست؟ در ادامه با دلایل اصلی این خرابی آشنا خواهید شد.

علت خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت

1. اتصالی قطعات داخلی

برد ماشین لباسشویی ایندزیت با توجه به عملکردی که داراست، به تمام قطعات به روش های مختلفی متصل است تا عملکرد آنها را بررسی کند. از این رو اگر به هر دلیلی اتصالی در قطعات داخلی ماشین لباسشویی ایندزیت رخ دهد، ارتباط قطعات با برد دچار خرابی می شود و در نتیجه برد دچار خرابی خواهد شد.

2. خرابی قطعات برد

برد ماشین لباسشویی ایندزیت به تنهایی از قطعات ریز و درشت متعددی اعم از ترانزیستورها، خازن ها و… طراحی و ساخته شده است که هر یک از این قطعات می توانند منجر به بروز خرابی و از کار افتادن این قطعه کلیدی شوند. از این رو قطعات برد باید با ابزارهای تعمیراتی خاص توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرند تا مشکل برد برطرف شود.

کاربر گرامی: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ماشین ظرفشویی ایندزیت مقاله لباسشویی بکو بهتر است یا ایندزیت را به شما پیشنهاد میکنیم.

3. نوسان برق

در صورتی که برای استفاده از ماشین لباسشویی ایندزیت از محافظ برق استاندارد استفاده نکنید، مطمئنا نوسان برقی که روزانه ممکن است در محل سکونت شما ایجاد شود، منجر به سوختن و خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت خواهد شد. از این رو توصیه می کنیم حتما در هر شرایطی از محافط برق استاندارد استفاده کنید تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

نشانه های خراب شدن برد ماشین لباسشویی ایندزیت

اما برای آنکه بتوانید خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت را تشخیص دهید، نیاز به یکسری علائم و نشانه ها دارید که بتوانند خراب شدن/خراب نشدن برد را برای شما مشخص کنند. از این رو رایج ترین علت خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت می تواند خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ایندزیت باشد که نشان دهنده خرابی برد است و باید در اسرع زمان اقدام به تعمیر این خرابی کنید. از سایر نشانه ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

نشانه های خراب شدن برد ماشین لباسشویی ایندزیت

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی ایندزیت.
  • خرابی نمایشگر ماشین لباسشویی ایندزیت.
  • کار نکردن دکمه های ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت

خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت به این معنا نیست که شما حتما باید با پرداخت هزینه های هنگفت اقدام به خرید برد جدید با قیمت چندین میلیون تومان نمایید! با این وجود اگر برد ماشین لباسشویی ایندزیت شما خراب شده است، توصیه می کنیم صبورانه عمل کنید و اجازه دهید این قطعه کلیدی توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل آن ریشه یابی گردد و ترفندهای تخصصی جهت تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت انجام شود.

اما اگر پس از بررسی های لازم توسط تکنسین های مجرب و متخصص با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مشخص شد که برد ماشین لباسشویی ایندزیت شما قابل تعمیر نیست، باید اقدام به تعویض آن نمایید.

با این وجود ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا بصورت تخصصی پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را انجام می دهیم تا نیازی به تعویض این قطعه گران قیمت نداشته باشید. از این رو برای تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه تعمیرات تخصصی این قطعه توسط تکنسین های ما در اسرع زمان صورت گیرد.

لازم به ذکر است که 0 تا 100 تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب انجام می شود و همچنین در ازای تعمیرات صورت گرفته شده هم 90 روز گارانتی رسمی مجموعه آریابهکار به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار علیرغم اینکه با بروز ترین ابزارهای تعمیراتی و توسط تکنسین های متخصص انجام می شود، براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرات لوازم برقی خانگی صورت می گیرد که کمترین هزینه تعمیراتی ممکن است.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران می باشد که 0 تا 100 خدمات تعمیر این دستگاه با هر خرابی را توسط تکنسین های متخصص ماشین لباسشویی ایندزیت بصورت حضوری و تعمیر در محل برای شما عزیزان انجام می دهد تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن و بدون هر گونه اشتباهی تعمیر می کند تا بتوانید حتی بهتر از روز اول از این دستگاه استفاده کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت مشاهده هر گونه اختلال و خرابی در ماشین لباسشویی ایندزیت اقدام به تعمیر این دستگاه کنید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

اما اگر خرابی های این دستگاه را جدی نگیرید، احتمالا متحمل هزینه های نامتعارف تعمیرات خواهید شد که برای شما به صرفه نیستند؛ چرا که اگر در ابتدا اقدام به تعمیر خرابی های ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید، مشکل شما از طریق تعمیرات برطرف خواهد شد و اما اگر پس از آنکه این دستگاه از کار افتاد اقدام به تعمیرات کنید، احتمالا نیاز به تعویض قطعات خواهید داشت.

از این رو برای انجام هماهنگی های لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین بازه زمانی ممکن تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند و مشکل را با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا برطرف نمایند.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214