skip to Main Content

یکی از قطعات بسیار مهم که در ماشین لباسشویی سامسونگ شما وجود دارد و وظیفه قابل توجهی بر عهده آن است، تسمه می باشد که یکی از مهم ترین قطعات در این دستگاه محسوب می شود و اگر به هر دلیلی خراب شود، مطمئن باشید که ماشین شما عملا یک دستگاه معیوب و جاگیر در آشپزخانه شما خواهد بود. با این وجود اگر تسمه خراب شود، آیا امکان تعمیر آن وجود دارد؟ تعمیر تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ یک پروسه نامتعارف است و ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ این پروسه را انجام نمی دهیم.

با این وجود راهکار چیست؟ تنها راهکاری که در این زمینه می توانیم به شما پیشنهاد دهیم این است این قطعه با استفاده از تسمه جایگزین تعویض شود. در این صورت مشکل تسمه شما عزیزان به بهترین شکل ممکن و بدون هر گونه خرابی بر طرف خواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که از تعمیرات تسمه ماشین لباسشویی خودداری کنید؛ چرا که اگر تسمه تعمیر شده دچار خرابی شود، ممکن است به موتور و دیگ ماشین شما عزیزان آسیب گسترده ای وارد کند.

به همین ترتیب اگر با خرابی تسمه روبرو شده اید، توصیه می کنیم این قطعه را توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا تعویض شود. اما از کجا بفهمیم تسمه خراب شده است؟ برای آنکه بتوانید از خرابی تسمه مطمئن شوید، باید یکسری موارد را در نظر بگیرید تا از این طریق مطمئن شوید. در ادامه نیز بیشتر و بیشتر با این موضوع آشنا خواهید شد.

تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

در ابتدا پیش از آنکه به معرفی کاربرد تسمه پردازیم، باید به اطلاع شما برسانیم که شما موتور و دیگ ماشین را در نظر بگیرید که هر یک از این قطعات بصورت جداگانه در دستگاه شما کار می کنند. با این وجود موتور نیروی لازم و کافی برای به چرخش در آمدن دیگ را تولید می کند و این در حالی است که این دو قطعه از هم فاصله دارند. از این رو چگونه نیروی تولید شده از موتور به دیگ ماشین منتقل می شود؟

تنها قطعه ای که در ماشین لباسشویی سامسونگ وظیفه انتقال نیروی تولیدی موتور به دیگ برای به چرخش در آمدن دیگ را دارد، تسمه می باشد. به عبارتی تسمه همانند پل ارتباطی میان موتور و دیگ است که اگر این قطعه خراب شود، می تواند مشکلات گسترده ای در این دستگاه ایجاد کند. با این وجود تسمه دارای وظیفه تعیین کننده در این دستگاه است و اگر با چنین خرابی در ماشین روبرو شدید، باید به اطلاع شما برسانیم که دستگاه از کار خواهد افتاد!

تعمیر تسمه لباسشویی سامسونگ

یکی از موضوعاتی که کاربران در خصوص آن با ما در ارتباط می باشند، موضوع تعمیر تسمه لباسشویی سامسونگ می باشد. ارگ نمونه های مشابه از تسمه را در سایر لوازم برقی دیده باشید، به خوبی می دانید که تسمه یک قطعه مصرفی می باشد و در صورت خراب شدن آن امکان تعمیرات آن وجود ندارد، پس به شما کاربران گرامی توصیه می کنیم به جای تعمیر تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ اقدام به تعویض آن نمایید.

تعمیر تسمه لباسشویی سامسونگ

اگر در مکان یا مرکز خاصی به شما گفته شد که برای تعمیرات تسمه می توانید اقدام نمایید، باید بدانید که تعمیر تسمه موجب ایجاد خسارت های بسیار زیادی به شما خواهد شد. اولین زیانی که به شما وارد می شود، تحمیل هزینه های بالا برای تعویض تسمه و جبران خسارت های وارده به دستگاه می باشید.

تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ، بهترین راهکار در زمان بروز مشکل در این قطعه می باشد که می توانید با قرار دادن تسمه جدید تمامی مشکلات پیش آمده را به صورت کامل جبران نمایید.

تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

نمایندگی مرکزی آریابهکار به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران، از بهترین و باکیفیت ترین قطعات استفاده می نماید و در راستای تضمین اقدامات خود یک ضمانت نامه 90 روزه به متقاضی تحویل می دهد. تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ در تمامی انواع موجود، در بهترین و بالاترین سطح کیفیت صورت می گیرد و تمامی تسیمه ها استفاده شده به صورت 100% اصل بوده و از 7 روز تست رایگان برخوردار می باشند.

چرا تسمه لباسشویی سامسونگ خراب می شود؟

تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ یک قطعه پلاستیکی است و اگر به آن توجه داشته باشید متوجه این خواهید شد که تسمه همانند تسمه خودرو یک قطعه حساس است و می تواند در طول زمان دچار خرابی شود! از مهم ترین خرابی هایی که ممکن است برای تسمه شما عزیزان رخ دهد می توان به ساییدگی، فرسودگی و یا حتی پارگی اشاره کرد. با این وجود لازم به ذکر است که این قطعه دارای طول عمر مفید است و نمی توانید از این قطعه به عنوان یک قطعه با طول عمر چندین ساله استفاده کنید.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حداقل هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس و تعمیر آن نمایید تا از این طریق مانع بروز هر گونه خرابی در موتور و سایر قطعات شوید. لازم به ذکر است که اصلی ترین علت خرابی تسمه، اعمال بار بیش از حدی به ماشین است که می تواند در طول زمان باعث پارگی تسمه گردد. از این رو توصیه می کنیم از وارد کردن بار بیش از حدی به دیگه خودداری کنید تا آسیبی به تسمه و سایر قطعات وارد نشود.

مقالات مرتبط:نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ

علائم خرابی تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ

از کجا فهمیم تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ خراب شده است؟ این یک سوال بسیار مهم است که شما باید یکسری نکات را بدون داشتن ابزار تعمیراتی مدنظر خود قرار دهید تا بررسی کنید آیا تسمه شما خراب شده است یا خیر؟! با این وجود ما در ادامه این مقاله از آریابهکار قصد داریم برخی از مهم ترین علائم را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا در صورت بروز خرابی در تسمه اقدام به شناسایی و سپس تعمیر آن توسط تکنسین های مجرب نمایید.

علائم خرابی تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ

این موارد عبارتند از:

1. تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ به علت لرزش بیش از حد

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما عزیزان تراز است و هیچ مشکلی از بابت تراز بودن آن وجود ندارد و باز هم مشکل به لرزش در آمدن برای شما وجود دارد، به احتمال زیاد تسمه دستگاه آسیب دیده است و در حال خرابی می باشد. با این وجود راهکار چیست؟ راهکاری که برای شما داریم این است که این دستگاه را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد تعویض قرار دهید تا مشکل بر طرف شود.

با این وجود اگر دانش لازم و کافی در این زمینه ندارید، توصیه می کنیم به هیچ وجه اقدام به تعویض تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ نکنید!

2. تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ به علت بوی لاستیک سوخته

زمانی که تسمه به میزان قابل توجهی آسیب دیده باشد و شما از این دستگاه استفاده کنید، به دلیل اصطکاک بیش از حدی بوی لاستیک سوخته از ماشین بلند خواهد شد که گویای خرابی و از بین رفتن تسمه است. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این مشکل را از طریق تعویض تسمه بر طرف شود.

3. تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ به علت نچرخیدن دیگ

رایج ترین عامل که نشان دهنده خرابی و پارگی تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ است، این می باشد که شما دستگاه را روشن می کنید و اما دیگ ماشین نمی چرخد! بدون شک این مشکل نشان دهنده پارگی و از بین رفتن تسمه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214