skip to Main Content
تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس
شماره تماس نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در تهران توسط شرکت آریابهکار با استفاده از تعمیرکاران فنی و حرفه ای انجام می شود. شرکت آریابهکار به عنوان مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس دارای تجربه لازم در این زمینه است. کلیه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی که توسط این مجموعه ارائه می شود دارای گارانتی 90 روزه شرکتی می باشد. در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین ظرفشویی، قصد داریم تمامی اطاعات لازم و کافی در خصوص تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس و معتبرترین نمایندگی تعمیرات این دستگاه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر ظرفشویی الگانس در مجموعه آریابهکار به عنوان یکی از تخصصی ترین خدماتی می باشد که تکنسین های مجموعه ما به شما عزیزان ارائه می دهند. به عبارتی آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در تهران، تمام خدمات تعمیر این دستگاه را بصورت 0 تا 100 به شما ارائه می دهد تا بتوانید مشکل پیش آمده برای این دستگاه را بصورت تخصصی بر طرف نمایید. از این رو اگر ماشین ظرفشویی الگانس شما خراب شده است، ما آماده ارائه خدمات مهندسی و تخصصی به شما عزیزان هستیم.

اما علت خرابی ماشین ظرفشویی الگانس چیست؟ رایج ترین و اصلی ترین علت خرابی ماشین ظرفشویی الگانس، استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه می باشد که در طول زمان این پروسه می تواند منجر به از کار افتادن دستگاه شما شود. به همین ترتیب شما عزیزان اگر دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه را مطالعه کنید، می توانید این دستگاه را برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید و نیازی به تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس نداشته باشید.

با این وجود اگر به هر دلیلی با خرابی ماشین ظرفشویی الگانس روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما دستگاه شما را به نحوی تعمیر خواهیم کرد که حتی بهتر از روز اول برای شما کار کند. از این رو در ادامه بیشتر و بیشتر با پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در آریابهکار آشنا خواهید شد.

فهرست

عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

برای آنکه خرابی و میزان خرابی ماشین ظرفشویی الگانس بصورت دقیق مشخص گردد و براساس خرابی که در دستگاه رخ داده تعمیرات تخصصی صورت گیرد، باید عیب یابی تخصصی توسط تکنسین مجرب انجام شود تا مشکل ریشه یابی گردد. به همین دلیل ما در آریابهکار در ابتدا عیب یابی تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس را پیش از هر گونه خدمات تعمیر انجام می دهیم.

عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

بدون عیب یابی اصولی ماشین ظرفشویی الگانس، هر گونه تعمیراتی که قرار است بر روی این دستگاه صورت گیرد بی فایده خواهد بود؛ چرا که در بازه زمانی کوتاهی ممکن است با خرابی مجدد روبرو شوید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پیش از آنکه هر گونه تعمیراتی قرار است توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس بر روی دستگاه شما صورت گیرد، فرد تکنسین موظف است در ابتدا دستگاه را به‌صورت اصولی و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی مهندسی قرار دهد و از میان ده ها قطعه ای که درون ماشین ظرفشویی الگانس به کار رفته است، مشکل اصلی را پیدا کند.

در این صورت هم مشکل دستگاه در کمترین بازه زمانی تعمیر می شود و هم اینکه هزینه تعمیرات شما کاهش چشمگیری خواهد یافت. اما این در حالی است که برخی افراد که هیچ گونه تخصصی در این زمینه ندارند، به‌صورت چشم بسته عیب و ایراد دستگاه را به شما اعلام می کنند و جالب تر هم اینجاست که هزینه ای را هم به شما اعلام خواهند کرد که پس از اتمام کار به احتمال زیاد هزینه 3 برابری هزینه ابتدایی را به شما اعلام خواهند کرد. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار در ابتدا پیش از آنکه هر گونه تعمیراتی بر روی دستگاه شما انجام دهیم، عیب یابی قطعه به قطعه توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود و سپس گزارشی از خرابی دستگاه به شما اعلام می شود و اگر شما تائیدیه را دهید، تعمیرات دستگاه انجام می شود.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

اگر ماشین ظرفشویی الگانس شما خراب شده است، بهترین تصمیم برای تعمیر ظرفشویی الگانس این است که شما به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس مراجعه کنید تا از این طریق مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید. از این رو اگر با خرابی این دستگاه روبرو شده اید، بهتر است به نحوی اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید که هم هزینه تعمیرات شما کم باشد و هم اینکه تا چند سال دیگر پس از تعمیرات نیازی به تعمیرات نداشته باشید! با این وجود ما در آریابهکار تمام تلاش خود را مبنی بر تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس انجام می دهیم.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار علیرغم اینکه تعمیرات تخصصی در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس انجام می دهیم، گارانتی تعمیرات نیز به شما پس از ارائه تمام خدمات تعمیر ارائه خواهد گردید تا با خیالی آسوده بتوانید این دستگاه را به تیم تکنسین مجرب و متخصص ما بسپارید؛ در صورتی که به هر دلیل پس از تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس در مجموعه آریابهکار در بازه زمانی گارانتی با مشکل قبلی روبرو شدید، ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم نمود تا مشکل شما از این طریق بر طرف گردد. بازه زمانی گارانتی خدمات آریابهکار به مدت 90 روز است که بصورت کتبی و رسمی به شما ارائه خواهد گردید.

ما در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات آماده تعمیر اصولی ماشین ظرفشویی الگانس شما با استفاده از پیشرفته‌ترین لوازم تعمیرات و افراد متخصصی هستیم که صرفا تعمیرکار تخصصی این دستگاه هستند. با این وجود اگر ماشین ظرفشویی الگانس شما عزیزان خراب شده است و نمی توانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید، می توانید دستگاه خود را با خیالی آسوده به تعمیرکاران متخصص آریابهکار بسپارید تا پروسه تعمیرات دستگاه شما به‌صورت اصولی تعمیر شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

چگونه با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس تماس بگیریم؟ اگر مایل به ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج در بخش ذیل اقدام کنید و از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. از این رو پس از آنکه هماهنگی های ابتدایی را در خصوص اعزام تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس به محل خود را انجام دادید، تکنسین های نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس به محل شما اعزام خواهند شد.

همچنین اگر مایل به پیگیری سریع خرابی ماشین ظرفشویی الگانس خود هستید، می توانید تعدادی تصویر به همراه ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه خود را تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام مجموعه به شماره 09190111214 برای تیم پشتیبانی مجموعه ما ارسال کنید تا از این طریق راهنمای لازم به شما انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که این روال صرفا جهت پیگیری سریع خرابی دستگاه و همچنین ارائه راهکار کوتاه مدت می باشد و مصداق عیب یابی تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس نیست!

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

لازم به ذکر است که تمام خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در آریابهکار به‌صورت فنی و مهندسی و بدون هر گونه محدودیتی انجام می شود تا با استفاده از تعمیرات مهندسی نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. با این وجود ما تمامی خرابی هایی که برای دستگاه شما ایجاد می شوند را بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می کنیم. در ادامه نیز به برخی از این خرابی ها پرداخته ایم:

  • تعمیر المنت ماشین ظرفشویی الگانس.
  • تعمیر شیر برقی ماشین ظرفشویی الگانس.
  • تعمیرات موتور ماشین ظرفشویی الگانس.
  • سرویس ماشین ظرفشویی الگانس.
  • تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس.
  • تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس و…

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس توسط تکنسین مجرب آریابهکار

نقطه متمایز کننده تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس نسبت به سایر تعمیرگاه های غیرمجاز که مدعی تعمیرات تخصصی هستند این است که ما در آریابهکار تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس را فقط و فقط توسط تعمیرکاران ماشین ظرفشویی الگانس مجموعه انجام می دهیم که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات در رزومه خود دارند.

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس توسط تکنسین مجرب آریابهکار

از این رو تعمیرکاران متخصص آریابهکار با سابقه تعمیراتی که دارند، دید کاملا مهندسی نسبت به دستگاه شما عزیزان دارند و می توانند مشکل دستگاه را کاملا اصولی و بدون هر گونه کاستی تشخیص و سپس در کمترین بازه زمانی نیز تعمیرات تخصصی انجام دهند. به همین دلیل اگر دستگاه شما توسط تعمیرکاران متخصص ما تعمیر شود، هم بازه زمانی کمتری خواهد بود و هم اینکه هزینه تعمیرات شما بسیار جزئی خواهد بود.

مدل های قابل تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

تمام مدل های ماشین ظرفشویی الگانس که تاکنون روانه بازار ایران شده اند، بدون هر گونه محدودیتی در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس، تعمیر می شوند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس را صرفا در نمایندگی تعمیر این دستگاه تعمیر نمایید. توجه داشته باشید که ما محدودیت بخصوصی در تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس نداریم.

از این رو در ادامه مدل های متنوعی از ماشین ظرفشویی الگانس که ما پروسه عیب یابی و تعمیر آنرا در آریابهکار انجام می دهیم را نام برده ایم و عبارتند از:

  • تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10
  • تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس مدل WQP8-3803AS
  • تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003
  • تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده الگانس مدل EL9002S
  • تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9005
  • تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده الگانس مدل EL9015
  • تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B
  • تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6-3203 FS31
  • تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6 مناسب برای 6 نفر
  • تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی 8 نفره الگانس مدل P8W
  • تعمیر ماشین ظرفشویی 15 نفره الگانس مدل 9015
  • تعمیر ماشین ظرفشویی 6 نفره الگانس مدل WQP6
  • تعمیر ماشین ظرفشویی 15 نفره الگانس مدل 9015
  • تعمیر ماشین ظرفشویی 14 نفره امرسان مدل الگانس el9004

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس با مهمترین نکات

اگر پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس توسط تکنسینی انجام شود که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه را در رزومه خود داراست، بدون شک نکات طلایی در حین تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس به کار خواهند رفت که تضمین کننده تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی شما خواهد بود. از این رو توصیه ای که ما برای شما داریم این است که فقط و فقط پروه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس توسط تعمیرکارانی صورت گیرد که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی و مداوم در این زمینه دارند.

توجه: تمام تعمیرکاران آریابهکار دارای بیش از 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس هستند و می توانند به‌صورت اصولی و مهندسی دستگاه شما عزیزان را در کمترین بازه زمانی و با بهترین کیفیت ممکن همانند روز اول تعمیر کنند.

مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در آریابهکار

در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس توسط تعمیرکاران آریابهکار مزایایی به شما تعلق خواهد گرفت که تضمین کننده خدمات ما به شما عزیزان می باشند که در ادامه قصد داریم به برخی از این موارد اشاره کنیم. اولین عاملی که در آریابهکار برای تمام تعمیرات ما صورت می گیرد این است که ما بدون آنکه دستگاه را عیب یابی تخصصی کنیم، به هیچ عنوان هزینه تعمیرات اعلام نخواهم کرد. اما این در حالی است که در صورت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس توسط تعمیرکاران بی تجربه، در کمترین بازه زمانی مشکل دستگاه را حدس می زنند و هزینه تعمیرات آنرا به شما اعلام می کنند. اما آیا چنین چیزی ممکن است که بدون تشخیص ایراد دستگاه و قطعات آسیب دیده، هزینه تعمیرات آنرا مشخص کرد؟ دومین عاملی که برای شما عزیزان در شرایط فعلی یک دغدغه مهم محسوب می شود، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس می باشد! لازم به ذکر است که معیار و اساس اعلام هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و این در حالی است که در سایر تعمیرگاه ها، هزینه تعمیرات هیچ گونه معیار و اساسی ندارند و فرد تعمیرکننده دستگاه هر هزینه ای که مدنظر دارد به شما اعلام می کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس با گارانتی 3 ماهه

بدون شک زمانی می توان مدعی تعمیرات تخصصی شد که پروسه تعمیرات بصورت تخصصی و اصولی به همراه گارانتی تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس ارائه شود. اما آیا آریابهکار در ازای خدماتی که به شما ارائه می دهد، گارانتی و تضمین نیز ارائه می کند؟ بله. ما در آریابهکار با توجه به اینکه تمام پروسه تعمیرات را با استفاده از تیم متخصص و مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم، گارانتی رسمی و کتبی به شما عزیزان ارائه می کنیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس با گارانتی 3 ماهه

لازم به ذکر است که گارانتی ما برای تمام خدمات اعم از بسیار ساده و بسیار پیچیده می شود.همچنین بازه گارانتی ارائه شده توسط تیم آریابهکار، 90 روزه است و اگر در این بازه زمانی مشکل قبلی مجددا برای شما عزیزان تکرار شود، بصورت رایگان برای شما پروسه تعمیرات انجام خواهد شد و دیگر نیازی به پرداحت هزینه تعمیرات نخواهید داشت.

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس با قطعات اورجینال و دارای اصالت

شعار آریابهکار در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس این است که ما در آریابهکار مفتخریم تا تمام مشکلات رخ داده در ماشین ظرفشویی الگانس را بصورت تخصصی تعمیر می کنیم تا شما عزیزان نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و بتوانید خیلی اصولی از این دستگاه استفاده کنید. به همین دلیل اگر قطعه یا قطعاتی از ماشین ظرفشویی الگانس شما عزیزان خراب شده باشد، برخلاف سایر مراکز ما در ابتدا اعلام تعویض قطعه نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا این مشکل را بصورت فنی و مهندسی تعمیر کنیم و از هر گونه تعویض قطعات بی نیاز شوید.

از این رو در صورت تعمیر و تست صحیح قطعه تعمیر شده، بر روی دستگاه نصب خواهد گردید. اما اگر قطعه در تست تعمیرات نتیجه رضایت بخشی نداد، ناچار به تعویض قطعه معیوب خواهید بود که این پروسه در آریابهکار با استفاده از قطعات وارداتی براساس برند و مدل دستگاه شما صورت خواهد گرفت که پروسه تعویض قطعات ماشین ظرفشویی الگانس آریابهکار نیز شامل گارانتی خواهد بود.

اقدامات مهم در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس

مهم ترین اقداماتی که باید در پروسه تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس صورت گیرند، فقط از دست تعمیرکاران متخصصی انجام خواهد شد که توانایی قابل توجهی در این زمینه دارند! از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پیش از تحویل دستگاه به هر تعمیرکاری جهت تعمیرات، از اصالت و تجربه آن مطمئن شوید و سپس اعتماد کنید؛ در غیر اینصورت پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس با موفقیت انجام نخواهد شد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس چه موقع لازم است؟

ضروری ترین بازه زمانی برای تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس زمانی می باشد که شما ساده ترین خرابی را در این دستگاه متوجه می شوید! این بدین معناست که اگر شما ساده ترین خرابی و اختلال را در این دستگاه مشاهده کردید، باید اقدام به تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس نمایید تا مانع هر گونه خرابی گسترده در این دستگاه شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس چه موقع لازم است

از این رو اگر در این مواقع برای تعمیرات اقدام نمایید، هم هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس کاهش خواهد یافت و هم اینکه در کمترین بازه زمانی ممکن مشکل شما عزیزان رفع خواهد شد.

به همین دلیل توصیه می کنیم اگر ساده ترین خرابی در این دستگاه مشاهده کردید، آنرا جدی بگیرید و در اسرع زمان اقدام به تعمیر آن نمایید تا هزینه تعویض قطعات شامل حال شما عزیزان نشود.

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس را به نمایندگی مرکزی آریابهکار بسپاریم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است پیش از آنکه دستگاه خود را به تعمیرکاران ما بسپارید برای شما عزیزان رخ دهد این است که چرا باید به آریابهکار اعتماد کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس شما عزیزان در مجموعه ما صرفا توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس به‌صورت تخصصی انجام می شود و این در حالی است که معمولا در اکثر مواقع در صورت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در سایر مجموعه ها، تعمیرکاران ماکروفر و جاروبرقی برای تعمیر دستگاه شما اعزام خواهند شد که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند. همچنین لازم به ذکر است که آریابهکار یکی از قدیمی ترین و مجرب ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات لوازم برقی خانگی می باشد که همواره سعی داریم تا با ارائه خدمات فنی و تخصصی، مشکل دستگاه شما را به نحوی تعمیر کنیم که دیگر نیازی به تعمیرات نداشته باشید و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس در مجموعه آریابهکار

اگر مایل به این هستید تا پروسه تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس توسط تعمیرکاران ماشین ظرفشویی الگانس آریابهکار صورت گیرد، می توانید از طریق روش های مختلف هماهنگی لازم را به عمل بیاورید. ساده‌ترین و سریعترین روش ممکن که ما برای شما در نظر گرفته ایم این است که در ابتدا تعداد تصویر از زوایای مختلف به همراه ویدیو سی ثانیه ای از ماشین ظرفشویی الگانس تهیه کنید و برای تیم تکنسین آریابهکار در واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 ارسال نمایید تا بازبینی ابتدایی توسط تکنسین های مجموعه صورت گیرد. لازم به ذکر است که در ویدیو ارسالی سعی کنید مشکل را به‌صورت واضح شرح دهید تا راهکار مناسبی به شما ارائه گردد. یکی دیگر از روش هایی که می توانید از طریق آن اقدام نمایید این است که از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و با توضیح دقیق مشکل هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکارا ماشین ظرفشویی الگانس به محل خود را انجام دهید. همچنین می توانید دستگاه را با هماهنگی قبلی به شعب تعمیراتی آریابهکار منتقل نمایید تا دستگاه در شعب تعمیراتی تعمیر و به شما تحویل داده شود. توجه داشته باشید پیش از مراجعه، از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید تا ساعت کاری شعبه مدنظر خود را مطلع شوید. در ادامه آدرس شعب تعمیراتی ماشین ظرفشویی الگانس آریابهکار را برای شما درج نموده ایم:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

با خرید ماشین ظرفشویی الگانس از فروشگاه های معتبر و مجاز سطح شهر خود، کارت گارانتی به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت که این کارت نشان دهنده واردات قانونی این دستگاه توسط نمایندگی می باشد. از این رو برای دستیابی به شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس باید به این کارت مراجعه کنید؛ چرا که تمام اطلاعات نمایندگی تعمیر کننده ماشین ظرفشویی الگانس بر روی این کارت نوشته شده است. بنابراین برای استفاده از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی الگانس باید از کارت گارانتی به بهترین حالت ممکن استفاده کنید.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس باید کارت گارانتی شما عزیزان اعتبار کافی داشته باشد و همچنین تعمیرات دستگاه شما با کارت گارانتی به‌صورت رایگان خواهد بود. اما اگر کارت گارانتی دستگاه اعتبار ندارد، جای نگرانی نیست چرا که از طریق شماره تماس مرکزی 02145437 آریابهکار می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را جهت تعمیر اصولی دستگاه انجام دهید. توجه داشته باشید که برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از تیم پشتیبانی درخواست اعزام تکنسین نمایید.

رایجترین مشکلات ماشین ظرفشویی الگانس Elegance

از موارد شایعی که شما نیاز به تعمیر ظرفشویی پیدا می کنید می توان به تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی اشاره کرد. یا ممکن است دستگاه شما روشن باشد ولی شروع به شستشو نمی کند. در این حالت ها زمان عیب یابی ظرفشویی الگانس شما رسیده است. از جمله رایجترین مشکلات ظرفشویی الگانس به شرح زیر می باشد:

رایجترین مشکلات ماشین ظرفشویی الگانس Elegance

  1. تمیز نشستن ماشین ظرفشویی الگانس
  2. نشت کردن آب
  3. باقی ماندن لک بر روی ظروف
  4. چفت نشدن الگانس درب ماشین
  5. خشک نشدن ظروف داخل دستگاه
  6. سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی
  7. کار نکردن دکمه های ظرفشویی
  8. خشک نشدن ظروف در دستگاه
  9. نشتی یا آبریزش ظرفشویی
  10. عدم پخش شوینده در داخل دستگاه
  11. بسته نشدن درب ظرفشویی
  12. شروع نشدن سیکل شستشو

5 نکته کلیدی جلوگیری از خرابی ظرفشویی الگانس

  1. مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی الگانس
  2. بصورت مرتب ماشین ظرفشویی را تمیز کنید
  3. از شوینده های استاندار و ارجینال استفاده کنید
  4. تعویض فیلترآب در بازه های زمانی مناسب
  5. بیش از حد ماشین ظرفشویی را پر نکنید

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در تهران

  1. تعمیر و یا تعویض المنت هیتر ظرفشویی
  2. تعویض قفل درب ظرفشویی و سوئیچ آن
  3. تعویض شیر برقی ورودی آب
  4. تعویض نوار لاستیکی دور درب
  5. تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه
  6. تعویض فیلتر پمپ
  7. تعویض بازوهای آبپاش
  8. تعمیر و تعویض برد الکترونیکی
  9. تعویض موتور مقسم آب ماشین ظرفشویی
  10. تعمیر و تعویض موتور ماشین ظرفشویی
  11. تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی
  12. تعویض المنت ماشین ظرفشویی
  13. سرویس و جرم گیری ماشین ظرفشویی

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس ELEGANCE

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی اولین سوالی است که بعد از بروز نقص فنی برایتان به وجود خواهد آمد. ما در آریابهکار این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه هزینه های اعلام شده به مشتری کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی ارائه می شود. بنابراین نگرانی از بابت هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی خود نداشته باشید. مهم تر از هزینه تعمیر، کیفیت خدمات تعمیر است که بایستی توسط یک مرکز معتبر انجام شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس ELEGANCE

در موارد بسیاری شاهد آن بوده ایم که مشتری به دلیل واگذاری دستگاه جهت تعمیر به افراد آماتور و غیر حرفه ‌ای با مشکلات جدید مواجه شده است. متاسفانه در بعضی از مواقع دستگاه غیر قابل تعمیر شده است. از این رو ما گارانتی 90 روزه شرکتی به شما ارائه می دهیم.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در صورتی به شما اعلام خواهد گردید که مشکل این دستگاه بصورت دقیق ریشه یابی شود. اما منظور از ریشه یابی ماشین ظرفشویی الگانس چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که منظور از ریشه یابی دقیق ماشین ظرفشویی الگانس این است که تکنسین مجرب و متخصص به همراه ابزارهای تعمیراتی که به آنها مجهز می باشد، اقدام به بررسی قطعه به قطعه ماشین ظرفشویی الگانس شما می کند تا از این طریق مشکل ریشه یابی شود.

پس از آنکه مشکل دقیق دستگاه شما مشخص گردید، تکنسین این بار اقدام به برآورد هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس خواهد نمود تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن و کمترین هزینه تعمیر کنید. از این رو هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس باید پس از عیب یابی مشخص و تعیین گردد تا بتوانید مشکل را یکبار برای همیشه رفع نمایید. لازم به ذکر می باشد که معیار اعلام هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است.

بهترین مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در تهران

یافتن مراکز تعمیراتی معتبر دغدغه بسیاری از افراد در مواجهه با خرابی ماشین ظرفشویی و اتمام گارانتی آن است.

ماشین ظرفشویی دارای مکانیسم پیچیده تری نسبت به سایر لوازم آشپزخانه است که بایستی تنها توسط افراد خبره و آشنا به برند ماشین ظرفشویی شما انجام شود.

آریابهکار دارای سابقه فعالیت بالا در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی و از جمله ماشین ظرفشویی از برند های مختلف است.

از جمله مزایای آریابهکار در خدمات تعمیرات لوازم خانگی:

  • ارائه گارانتی و ضمانتنامه 90 روزه
  • استفاده از قطعات ارجینال و اصلی
  • ارائه فاکتور رسمی خدمات تعمیرات
  • سرعت در ارائه خدمات

مشخصات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس

از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس می توان به عوامل متعددی اشاره کرد که هر یک از این عوامل خود گویای این هستند که آیا تکنسین تعمیرکار توانایی و مهارت لازم در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس را داراست یا خیر؟ اگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس دارای توانایی لازم و کافی در این زمینه باشد، بدین معناست که شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به آن بسپارید تا پروسه عیب یابی و تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکار صورت گیرد.

اما از بارزترین و اصلی ترین ویژگی های تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس می توان به عوامل متعددی اشاره نمود که این عوامل عبارتند از:

  1. حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس.
  2. آشنایی کامل با تمام مدل های ماشین ظرفشویی الگانس.
  3. توانایی تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس.
  4. مجهز به ابزارهای تعمیراتی مخصوص ماشین ظرفشویی الگانس.
  5. عیب یابی تخصصی ماشین ظرفشویی الگانس.
  6. تعمیر قطعات به‌جای تعویض آنها.

این در حالی است که تمام تکنسین های تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در آریابهکار تمام دانش لازم و کافی در این زمینه را دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن پروسه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس شما عزیزان را بصورت تخصصی بدون هر گونه محدودیتی انجام دهند.

چرا آب وارد ماشین ظرفشویی الگانس نمی شود؟

اصولا ماشین ظرفشویی الگانس برای آنکه بتواند ظروف موجود در محفظه داخلی را بصورت کامل بشوید، نیاز به آب لازم و کافی دارد که اگر این آب به میزان کافی به ماشین ظرفشویی الگانس وارد نشود، عملا دستگاه کارایی بخصوصی نخواهد داشت و نمی توانید از قابلیت های این دستگاه استفاده کنید. با این وجود ابتدایی ترین توصیه هایی که برای شما داریم این است که در ابتدا سعی کنید اقدام به بررسی قطع بودن/قطع نبودن آب محل سکونت خود نمایید و اگر آب شهری شما قطع بود، فورا دستگاه را خاموش کنید.

چرا آب وارد ماشین ظرفشویی الگانس نمی شود

همچنین شیر آب پشتی ماشین ظرفشویی الگانس را نیز بررسی نمایید و اگر متوجه هر گونه خرابی در این شیر شدید، همان ابتدا اقدام به متوقف کردن پروسه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی الگانس نمایید. از این رو اگر مشکل از این دو خرابی نبود، توصیه ما به شما این است که از طریق شماره های مندرج با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین به محل شما صورت گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

چرا روی ظروف قرار داده شده در ظرفشویی الگانس لکه دیده می شود؟

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی الگانس و یا هر برند دیگری از ماشین ظرفشویی ها با آن روبرو شوید، این است که پس از اتمام پروسه شستشوی ظروف در این دستگاه و باز کردن درب دستگاه متوجه این شوید که لکه های متعددی بر روی ظروف شما ایجاد شده اند که بروز این مشکل می تواند منجر به دوباره کاری برای شما عزیزان شود.از این رو معمولا این مشکل یک مشکل ناشی از طرز استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی الگانس می باشد که باید آنرا تکرار نکنید.

رایج ترین علل لکه روی ظروف ماشین ظرفشویی الگانس عبارتند از:

  • خرید مواد شوینده تاریخ گذشته.
  • ریختن بیش از حد مواد شوینده در ماشین ظرفشویی الگانس
  • خرید مواد شوینده از مراکز نامعتبر.
  • انتخاب برنامه نادرست و اشتباه.
  • اتمام نمک داخل ماشین ظرفشویی الگانس.
  • تنظیم نبودن سختی آب ماشین ظرفشویی الگانس.
  • کم بودن مایع جلادهنده در ماشین ظرفشویی الگانس.

در صورتی که از طریق موارد بالا موفق به رفع این مشکل نشدید، توصیه می کنیم با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما انجام شود.

چرا ظروف در ظرفشویی الگانس خوب شسته نمی شوند؟

اگر چندین سال است که از ماشین ظرفشویی الگانس استفاده می کنید و به تازگی متوجه این شده اید که ماشین ظرفشویی الگانس شما همانند روز اول ظروف شما را نمی شوید، باید به اطلاع شما برسانیم که این نشان دهنده بروز یک خرابی جدی در ماشین ظرفشویی الگانس می باشد که باید آنرا در اسرع زمان مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار دهید تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را عیب یابی و سپس تعمیر کنید.

چرا ظروف در ظرفشویی الگانس خوب شسته نمی شوند

اما پیش از آنکه دستگاه خود را به تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس بسپارید، توصیه می کنیم یکسری عوامل را بررسی کنید و اگر از طریق این عوامل مشکل بر طرف شد، نیازی به تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس نیست. این عوامل عبارتند از:
  1. آیا مواد شوینده ماشین ظرفشویی الگانس شما معتبر هستند؟
  2. آیا فروشنده مواد شوینده ماشین ظرفشویی الگانس معتبر است؟
  3. تنظیمات صحیح را انتخاب می کنید؟
  4. دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی الگانس را مطالعه کرده اید؟
  5. شیر ورودی آب ماشین ظرفشویی الگانس مشکلی ندارد؟
  6. فیلتر تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس را تخلیه کرده اید؟
  7. بازوهای آبپاش ماشین ظرفشویی الگانس شما سالم هستند؟

اگر با این موارد نتوانستید مشکل تمیز نشستن ماشین ظرفشویی الگانس را بر طرف کنید، می توانید از طریق تماس با تکنسین های مجموعه ما هماهنگی های لازم جهت اعزام تعمیرکار به محل را انجام دهید تا در اسرع زمان در محل شما حاضر شوند و مشکل شما را بر طرف نمایند.

چرا درب ماشین ظرفشویی الگانس بسته یا قفل نمی شود؟

در ابتدا پیش از آنکه به هر موضوع دیگری در این زمینه بپردازیم باید به اطلاع شما برسانیم که اگر درب ماشین ظرفشویی الگانس شما بسته نمی شود، برد ماشین ظرفشویی الگانس به هیچ وجه اجازه روشن شدن دستگاه را صادر نخواهد کرد. بنابراین این مشکل هر چند یک مشکل ساده بنظر میرسد، اما این گونه نیست که شما بتوانید از این دستگاه با این خرابی استفاده کنید. با این وجود باید در اسرع زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر این خرابی توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید.

لازم به ذکر است که این مشکل معمولا به دلیل شکستن قلاب درب ماشین ظرفشویی الگانس، عدم استفاده صحیح از درب، آویزان کردن اجسام سنگین روی درب و… رخ می دهد که مانع بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی الگانس شما خواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه خرابی در درب ماشین ظرفشویی الگانس، به هیچ وجه اقدام به وارد کردن فشار بیش از حدی برای بسته شدن درب نکنید؛ چرا که این تصمیم صرفا می تواند مشکلات شما را بیشتر و بیشتر نماید.

برای عیب یابی و تعمیر درب ماشین ظرفشویی الگانس می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید.

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی الگانس

اصولا وظیفه خشک کردن ظروف در ماشین ظرفشویی الگانس بر عهده المنت درج شده بر روی این دستگاه می باشد که باید المنت سالم باشد تا این پروسه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. اما اگر المنت ماشین ظرفشویی الگانس بنابر هر دلیلی آسیب دیده باشد، کارایی خود را از دست می دهد و در نتیجه پروسه خشک کردن ظروف به روال سابق انجام نخواهد شد و ارور مرتبط با این خرابی نیز بر روی ماشین ظرفشویی الگانس شما نمایش داده خواهد شد.

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی الگانس

همچنین عامل دیگری که می تواند منجر به این خرابی در ماشین ظرفشویی الگانس شود، این است که شما ظروف مندرج بر محفظه داخلی را بدرستی نچیده باشید و به همین دلیل با خرابی این چنینی روبرو شوید. از این رو اگر ظروف را بدرستی درون ماشین ظرفشویی الگانس چیدید و باز هم با این خرابی روبرو شدید، زمان آن رسیده است که از طریق نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس اقدام به عیب یابی و تعمیر این دستگاه نمایید.

توجه: المنت ماشین ظرفشویی الگانس در اکثر مواقع قابل تعمیر است و الزاما نیازی به تعویض آن نیست؛ به همین دلیل ما در ابتدا بصورت تخصصی المنت ماشین ظرفشویی الگانس را تعمیر خواهیم کرد تا نیازی به تعویض المنت ماشین ظرفشویی الگانس نداشته باشید.

چرا ماشین ظرفشویی الگانس بوی بدی می‌ دهد؟

علت بوی بد ماشین ظرفشویی الگانس می تواند ناشی از عوامل و دلایل متعددی باشد. رایج ترین عاملی که خیلی ساده و سریع می تواند منجر به بوی بد ماشین ظرفشویی الگانس شود این است که پس از اتمام پروسه شستشو و خارج کردن ظروف شسته شده در این دستگاه، فورا درب دستگاه را ببندید و اجازه ندهید بخار ایجاد شده در ماشین ظرفشویی الگانس به بیرون از دستگاه منتقل شود. از این رو این بخار می تواند منجر به ایجاد محیطی امن برای تولید انواع باکتری در ماشین ظرفشویی الگانس شود.

به همین دلیل بوی بد و ناخوشایندی از ماشین ظرفشویی الگانس به مشام شما خواهد رسید که با هر بار باز کردن ماشین ظرفشویی الگانس این بوی نامطبوع به مشام شما برخورد خواهد کرد. به همین ترتیب توصیه اصلی ما به شما این است که پس از اتمام شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی الگانس، اقدام به باز گذاشتن درب ماشین ظرفشویی الگانس نمایید تا بخار موجود در این دستگاه محبوس نشود و منجر به بروز انواع باکتری و بوی بد نگردد.

چرا ماشین ظرفشویی الگانس روشن نمی شود؟

روشن نشدن ماشین ظرفشویی الگانس معمولا می تواند به دلیل خرابی برد ماشین ظرفشویی الگانس شما عزیزان رخ دهد که خرابی برد نیز یک خرابی ساده نیست که توسط هر تعمیرکار تعمیر شود! از این رو ما در مجموعه آریابهکار به همراه کادر مجرب و متخصص در ابتدا برد ماشین ظرفشویی الگانس شما را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی تخصصی قرار می دهیم تا مشکل آن ریشه یابی و سپس تعمیر تخصصی گردد.

چرا ماشین ظرفشویی الگانس روشن نمی شود

همچنین دلایل دیگری نیز می توانند منجر به این خرابی شوند که در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار خواهد گرفت.

چرا ماشین ظرفشویی الگانس آب را به خوبی تخلیه نمی کند؟

مسئولیت تخلیه آب در ماشین ظرفشویی الگانس بر عهده پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس می باشد که اگر این قطعه کلیدی به هر دلیلی خراب شده باشد، امکان تخلیه آب همانند سابق وجود نخواهد داشت و صدای عجیبی نیز از این قطعه در صورت خرابی به گوش شما خواهد رسید که می تواند باعث نگرانی شما عزیزان گردد. از این رو توصیه می کنیم پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس توسط تکنسین مجاز و معتبر مورد عیب یابی قرار گیرد و مشکل آن بر طرف شود.

علت باقی ماندن مواد شوینده در ظرفشویی الگانس پس از اتمام کار

رایج ترین علت این خرابی می تواند یک عامل کلیدی باشد و آن هم ریختن بیش از حد مواد شوینده در ماشین ظرفشویی الگانس می باشد! زمانیکه شما مواد شوینده بیش از حدی در ماشین ظرفشویی الگانس میریزید، مطمئن باشید که با این خرابی روبرو خواهید شد. همچنین یکی دیگر از دلایل این خرابی، چیدمان نادرست و اشتباه ظروف در ماشین ظرفشویی الگانس می باشد. از این رو توصیه ما به شما این است که به میزان لازم و کافی مواد شوینده معتبر با گارانتی کافی بریزید و از ریختن بیش از حد، خودداری کنید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا

چرا ماشین ظرفشویی الگانس صدا می دهد؟

صدای ماشین ظرفشویی الگانس می تواند ناشی از دلایل متعددی باشد. از مهم ترین عواملی که می توانند منجر به صدای زیاد ماشین ظرفشویی الگانس شوند می توان به خرابی یاتاقان، خرابی پمپ، چیدمان نادرست ظروف، عدم نصب صحیح و تراز نبودن ماشین ظرفشویی الگانس نسبت به سطح زیرین آن اشاره نمود که این موارد می توانند مستقیما منجر به صدای زیاد ماشین ظرفشویی الگانس شما شوند. با این وجود بهتر است این مشکل توسط تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس مورد عیب یابی قرار گیرد.

چرا ماشین ظرفشویی الگانس صدا می دهد

در غیر اینصورت هر چند مشکل صدای زیاد ماشین ظرفشویی الگانس توسط افرادی کم تجربه رفع گردد، اما نهایتا پس از گذشت یک هفته، با این مشکل مجددا روبرو خواهید شد.

ما در آریابهکار تمام خدمات تخصصی که در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس انجام می دهیم را به مدت 90 روز بصورت کتبی و رسمی گارانتی می کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید.

چرا ظرفشویی الگانس نشتی آب دارد؟

رایج ترین علت نشتی آب ماشین ظرفشویی الگانس می تواند شامل چندین عامل و دلیل باشد که اگر بخواهیم رایج ترین عوامل را نام ببریم می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نشتی شیر پشتی ماشین ظرفشویی الگانس.
  • نشتی شلنگ های متصل ماشین ظرفشویی الگانس.
  • خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس.

تمام پروسه عیب یابی و تعمیر نشتی آب در آریابهکار بصورت تخصصی توسط تکنسین ها مجرب و متخصص انجام می شود.

توصیه تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الگانس در استفاده از شوینده ها

اگر ماشین ظرفشویی الگانس خریداری کرده اید و قصد خرید مواد شوینده ماشین ظرفشویی الگانس دارید، باید به اطلاع شما برسانیم که یکی از نکات بسیار مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی الگانس، انتخاب شوینده مناسب است. در حال حاضر، شوینده های مختلفی نظیر پودر، ژل، قرص و انواع جرم گیرها برای ماشین ظرفشویی وجود دارند که انتخاب درست از بین آن ها بسیار مهم است.

از بین موارد نام برده، پودر ماشین ظرفشویی مناسب ترین قیمت را دارد و قرص ها برای شستشوی ظروف خیلی کثیف و ژل برای شستشوی ملایم تر استفاده می شوند. اکثر کاربران ماشین های ظرفشویی، در بیشتر مواقع از شوینده هایی مانند پودر و مایع، استفاده می کنند.

انتخاب شوینده مناسب ظرفشویی، به جز عادات کاربران، به عوامل دیگری همچون برند ماشین ظرفشویی، میزان کثیفی ظروف، جنس و اندازه ظروف، میزان سختی آب و برنامه شستشو، بستگی دارد. برای مثال، اگر ظروف شما خیلی کثیف باشند، ممکن است نیاز به استفاده از قرص باشد تا بهترین نتیجه را در شستشوی آن ها بدست آورید. همچنین، اگر ظروف شما از جنس آلومینیوم یا تفلون باشند، بهتر است از شوینده های ملایم تری مانند ژل استفاده کنید تا از خراشیدگی و آسیب به سطح ظروف جلوگیری کنید.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که برای خرید مواد شوینده ماشین ظرفشویی الگانس حتما از فروشگاه های مجاز و معتبر در سطح شهر خود اقدام کنید و براساس میزان مصرفی که دارید اقدام به خرید کنید! برای مثال اگر شما اقدام به خرید پودر چند کیلویی برای ماشین ظرفشویی الگانس کنید و این در حالی است که شاید 2-3 دفعه در هفته از این دستگاه استفاده می کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که میزان قابل توجهی از این پودر باقی خواهد ماند و انقضای آن به اتمام خواهد رسید.

بنابراین توصیه می شود حتما براساس میزان مصرفی که دارید اقدام به خرید مواد شوینده ماشین ظرفشویی الگانس نمایید تا تاریخ آن به اتمام نرسد و مشکلاتی برای شما رخ ندهد.

معرفی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی الگانس

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی الگانس متفاوت هستند و اینگونه نیست که ما بتوانیم صرفا برخی از این برنامه ها را نام ببریم و بتوانید از آنها در استفاده از ماشین ظرفشویی الگانس رعایت نمایید. با این وجود برای آشنایی با برنامه های شستشو ماشین ظرفشویی الگانس توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی الگانس مراجعه کنید تا به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید.

نصب ظرفشویی الگانس

در صورتی که به تازگی اقدام به خرید ماشین ظرفشویی الگانس کرده اید، اولین گام برای استفاده از ماشین ظرفشویی الگانس نصب این دستگاه است و در ذهن خود متصور خواهید شد که نصب این دستگاه کاری ندارد و صرفا کارتن دستگاه را باز می کنیم و سپس با اتصال دستگاه به جریان برق، می توانید از آن استفاده کنید! اما اینگونه نیست و یکی از رایج ترین دلایل خرابی ماشین ظرفشویی الگانس، نصب نادرست و اشتباه این دستگاه می باشد که هر گونه خرابی می تواند هزینه قابل توجهی را به شما تحمیل کند.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه نصب ماشین ظرفشویی الگانس صرفا توسط کارشناس متخصص و مجرب انجام شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید و پس از گذشت یک بازه زمانی کوتاه با خرابی ماشین ظرفشویی الگانس به دلیل نصب نادرست روبرو نشوید. از این رو برای نصب ماشین ظرفشویی الگانس می توانید از خدمات تخصصی کارشناسان مجموعه ما استفاده کنید تا مشکل دستگاه شما بر طرف شود.

سرویس ظرفشویی الگانس

برای حفظ عملکرد بهینه و بدون اختلال ماشین ظرفشویی الگانس خود به مدت چندین سال، باید از روش های صحیح نگهداری و استفاده از این دستگاه آگاه باشید. یکی از راه های اصولی برای نگهداری از ماشین ظرفشویی الگانس، سرویس دوره ای آن است که باید توسط تکنسین مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مدرن انجام شود. این سرویس به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه خرابی از دستگاه استفاده کنید.

سرویس ظرفشویی الگانس

در فرآیند سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی الگانس، تعدادی سرویس مهم و ضروری برای این دستگاه صورت می گیرد. این سرویس ها شامل بررسی چندین بخش مختلف از ماشین ظرفشویی الگانس می باشد. با این وجود اگر بخواهیم از اصلی ترین خدمات در سرویس ماشین ظرفشویی الگانس نام ببریم می توان به سرویس فیلترهای ماشین ظرفشویی الگانس، بررسی درب ماشین ظرفشویی الگانس، بررسی مخزن ماشین ظرفشویی الگانس، بررسی سیستم تخلیه و عیب یابی قطعه به قطعه قطعات داخلی ماشین ظرفشویی الگانس اشاره کرد.

با این وجود برای سرویس ماشین ظرفشویی الگانس می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده نمایید و در بلند مدت نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس و یا تعویض قطعات ماشین ظرفشویی الگانس نداشته باشید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر طرفشویی الگانس

کدام یک از مناطق تهران تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس می شود؟ در خصوص این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس تمام مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش خدمات تخصصی خود قرار داده ایم تا بتوانید همانند روز اول از ماشین ظرفشویی الگانس خود استفاده کنید. با این وجود اگر ساکن مناطق 22 گانه تهران هستید و با خرابی ماشین ظرفشویی الگانس روبرو شده اید، مطمئن باشید که دستگاه شما توسط کارشناسان ما تعمیر خواهد شد.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز جزئی ترین خرابی های ممکن در اسرع زمان با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود و نیازی به پرداخت هزینه تعویض قطعات و… نداشته باشید.

ارورهای ماشین ظرفشویی الگانس

ارورهای ماشین ظرفشویی الگانس ناشی از استفاده نادرست و اشتباه در این دستگاه ممکن است رخ دهند و رخ دادن این خرابی ها می توانند منجر به خرابی گسترده در ماشین ظرفشویی الگانس شما عزیزان شوند. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل بروز ارور در دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی الگانس شما نوشته شده است.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی الگانس به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی الگانس کدام است؟ چگونه از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی الگانس استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوالات باید به اطلاع شما برسانیم که در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس تمام خدمات پس از فروش این دستگاه بدون هر گونه محدودیتی ارائه می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید. اما در خصوص هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس باید به دو عامل ذیل اشاره کنیم:

  1. کارت گارانتی ماشین ظرفشویی الگانس شما اعتبار کافی و لازم را دارد.
  2. کارت گارانتی ماشین ظرفشویی الگانس شما اعتبار کفی و لازم را ندارد.

در هر دو صورت پروسه خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی الگانس به شما عزیزان توسط کارشناسان مجرب و متخصص ارائه خواهد شد. اما در صورتی که کارت گارانتی ماشین ظرفشویی الگانس شما اعتبار لازم و کافی داشته باشد، پروسه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس بصورت رایگان انجام می شود و اما در صورتی که کارت گارانتی ماشین ظرفشویی الگانس شما اعتبار نداشته باشد، در ازای خدمات انجام شده باید هزینه تعمیرات بپردازید.

لازم به ذکر است که هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی الگانس در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و به همین دلیل کمترین هزینه تعمیراتی ممکن را در خصوص تخصصی ترین خدمات ممکن پرداخت خواهید کرد.

مقالات مرتبط: تعمیر ظرفشویی دوو

سرویس های دوره ای ماشین ظرفشویی الگانس

برای آنکه از ماشین ظرفشویی الگانس برای چندین سال و بدون هر گونه خرابی استفاده کنید، همانگونه که توضیحات لازم و کافی ارائه گردید، باید سرویس های دوره ای ماشین ظرفشویی الگانس صورت گیرند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده نمایید. اما کدام یک از سرویس ها باید بصورت دوره ای در ماشین ظرفشویی الگانس اعمال و پیاده سازی شوند؟

سرویس های دوره ای ماشین ظرفشویی الگانس

در ادامه با 4 سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی الگانس آشنا خواهید شد که عبارتند از:

1. خدمات فیلترهای ماشین ظرفشویی:

ماشین ظرفشویی الگانس دارای چندین فیلتر است که وظیفه تصفیه آب و جلوگیری از ذرات و آلودگی های مختلف موجود در آب را دارند. برای بهترین عملکرد، بهتر است به طور منظم فیلترها را بررسی و تمیز کنید. این کار می تواند به جلوگیری از رسوبات و کثیفی در دستگاه کمک کند. به عنوان مثال، می توانید فیلترها را هر ماه یکبار با آب گرم و محلول شستشوی مناسب تمیز کنید.

2. خدمات دستگیره ها و درب ماشین ظرفشویی:

دستگیره ها و درب ماشین ظرفشویی الگانس همیشه در تماس با آب، شوینده ها و آلودگی های مختلف هستند. بنابراین، تمیز کردن و نگهداری منظم این قطعات بسیار مهم است. با تمیز نگه داشتن آنها می توانید از رسوبات و کثیفی جلوگیری کرده و عمر آنها را افزایش دهید. به عنوان مثال، می توانید هر هفته یکبار درب و دستگیره ها را با آب و صابون ملایم تمیز کنید و از خشک کردن مناسب آنها اطمینان حاصل کنید.

3. خدمات دیگ و مخزن آب:

دیگ و مخزن آب ماشین ظرفشویی الگانس معمولاً آب را برای شستشوی ظروف استفاده می کنند. این قسمت ها نیز نیاز به تمیز شدن منظم دارند تا از رسوبات و آلودگی های موجود در آب جلوگیری شود و عملکرد ماشین را بهبود بخشند. به عنوان مثال، می توانید هر چند ماه یکبار دیگ و مخزن آب را خالص کنید و از استفاده از محلول شستشوی خاص برای تمیز کردن آنها استفاده کنید.

4. خدمات پمپ و سیستم تخلیه:

پمپ ماشین ظرفشویی الگانس آب و شوینده ها را در دستگاه چرخانده و تخلیه می کند. این قسمت نیز نیاز به تمیز کردن و بررسی دوره ای دارد تا از خرابی و عملکرد ناقص جلوگیری شود. برای انجام سرویس پمپ و سیستم تخلییه ماشین ظرفشویی الگانس نیز می توانید از کارشناسان مجرب و متخصص در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس استفاده کنید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع شود و در آینده مشکلی در این بخش برای شما رخ ندهد.

تعمیر موتور ظرفشویی الگانس

در صورتی که موتور ماشین ظرفشویی الگانس شما خراب شده است، عملاً نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. موتور ماشین ظرفشویی الگانس یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات این دستگاه است و اگر خراب شود، عملکرد و کارایی ماشین ظرفشویی را از دست خواهد داد. در آریابهکار، ما به عنوان تیم تعمیرات، تلاش خود را می کنیم تا به سرعت مشکل شما را برطرف کنیم.

به خاطر داشته باشید که موتور ماشین ظرفشویی الگانس قطعه ای است که توسط هر فرد بی تجربه ای باز و تعمیر نباید شود. اگر موتور ماشین ظرفشویی الگانس به صورت نادرست تعمیر شود و در جای قبلی خود قرار گیرد، ممکن است موتور سوخته شود و همچنین احتمال سوختن و از کار افتادن سایر قطعات وجود داشته باشد. به همین دلیل، به شما توصیه می کنیم که موتور ماشین ظرفشویی الگانس را به صورت تخصصی توسط کارشناس تعمیر کنید. این کار به حفظ عملکرد بهینه و طول عمر ماشین ظرفشویی الگانس شما کمک خواهد کرد.

تعمیر برد الکتریکی ظرفشویی الگانس

اگر با خرابی برد ماشین ظرفشویی الگانس روبرو شده اید، ما با افتخار اعلام می کنیم که قادر هستیم این قطعه را به صورت تخصصی توسط کارشناسانی که صرفاً تجربه تعمیر برد ماشین ظرفشویی الگانس را دارند، تعمیر کنیم. با تعمیر برد، شما نیازی به تعویض کامل برد ماشین ظرفشویی الگانس نخواهید داشت و می توانید با یک هزینه مقرون به صرفه و جزئی، مشکل را برطرف کنید. ما در آریابهکار خدمات تعمیر برد ماشین ظرفشویی الگانس را به همراه گارانتی رسمی و شرکتی ارائه می دهیم تا شما بتوانید بهترین نتیجه را با آرامش و اطمینان کامل به دست آورید.

تعمیر یا تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس

اگر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس شما خراب شده است، کارشناسان ما در آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر و تعویض پمپ تخلیه هستند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن پروسه عیب یابی و تعمیر این قطعه را انجام دهید و همانند روز اول و بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید.

سوالات متداول تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

1) چرا می خواهم ماشین ظرفشویی الگانس رو روشن کنم، دستگاه روشن نمی شود؟

دلایل و موارد مختلفی در روشن نشدن ظرفشویی الگانس دخیل می باشند که برای عیب یابی دقیق این مشکل می توانید سیکل گفته شده را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید: 1) ار بسته بودن درب ماشین اطمینان حاصل کنید. 2) مطمئن شوید که جریان برق در ظرفشویی الگانس برقرار است. در این خصوص حتما پریز برق را چک کنید. 3) فیوز ماشین را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل در این دسته از بخش های نبود پس اختلال در قسمت های اصلی و تخصصی دستگاه مانند قفل و میکروسوئیچ درب، برد اصلی یا تایمر می باشد.

2) چرا ظرف ها پس از شستشو در ظرفشویی الگانس همچنان لکه دارد و کثیف است؟

ماهیت ماشین ظرفشویی الگانس تمیز نمودن تمامی ظرف های قرار داده شده در آن می باشد پس اگر این موضوع به درستی انجام نمی شود پس مشکلی وجود دارد که باید ان را برطرف نمایید. استفاده کردن از مواد شوینده نامناسب، قرار ندادن مایع ظرفشویی به مقدار کافی در ظرفشویی، کثیف بدون فیلتر ها، نچرخیدن درست و دقیق بازوهای آبپاش، خرابی المنت ها، خراب بودن پمپ تخلیه، خراب بودن شیر برقی از مواردی می باشند که در تمیز نشدن ظروف در ظرفشویی الگانس نقش بسیار مهمی دارند.

3) چرا ماشین ظرفشویی الگانس در حین کار صدای زیادی تولید می کند؟

صدا دادن ظرفشویی الگانس تا حدی کاملا طبیعی می باشد اما اگر از آستانه خود خارج شود، یک موضوع کاملا غیر طبیعی بوده و باید ن را برطرف نمود. مواردی همچون قرار نگرفتن درست ظروف در سبد، گیر کردن ضایعات به دور بازوی آبپاش، رد نشدن درست آب از فیلترها، موتور مشکل داشته باشد، پمپ تخلیه خراب باشد، بلبرینگ آسیب دیده باشد، موجب تولید صدای زیاد می شود.

4) چرا آب در داخل ظرفشویی الگانس باقی می ماند و تخلیه نمی شود؟

برای پی بردن به این موضوع فیلتر های آب خروجی ظرفشویی الگانس را بررسی نمایید و اگر انسدادی در مسیر آن وجود داشت آن را برطرف نمایید، آب خروجی دستگاه از یک شیلنگ تخلیه می شود، آن را بررسی نمایید و اگر تاب خوردی و یا انسدادی در آن وجود داشت برطرف نمایید، ممکن است مشکل از پمپ تخلیه دستگاه باشد که در این صورت باید آن را تعمیر و یا تعویض نمایید، اگر مشکل از برد دستگاه بود باید آن را تعمیر و یا تعویض کنید. به خاطر داشته باشید که برای موارد تخصصی باید از تعمیرکار مجرب استفاده نمایید تا میزان آسیب ها افزایش پیدا نکند.

5) بوی بد ماشین ظرفشویی الگانس به چه خاطر است؟

اگر فیلتر های ظرفشویی الگانس کثیف باشد موجب ایجاد بوی بد می شود، اگر زهکشی های دستگاه دارای لجن و یا کثیفی های ظروف باشد به مرور زمان باعث ایجاد بوی بد در دستگاه می شود، اگر پس از شستشو اضافه های غذا در داخل کابین ظرفشویی الگانس باقی بماند و تخلیه نشود به مرور زمان بوی بد ایجاد می کند، مواد شوینده نامناسب نیز می تواند در ایجاد بوی بد دخالت داشته باشند که البته تاثیر این مورد بسیار کم و ضعیف است. این موضوع هم بدانید که اگر پمپ تخلیه مشکل داشته باشد، ضایعات غذا در داخل ماشین ظرفشویی الگانس باقی می ماند و موجب ایجاد بوی بد می شود.

5/5 - (5 امتیاز)

This Post Has 15 Comments

  1. عصرتون بخیر
    من از ماشین ظرفشویی الگانس استفاده میکنم . اما مدتیه پنل و دکمه هاش خیلی خوب کار نمیکنه. میخواستم بدونم چرا اینجوری شده و آیا شما تعمیرش میکنید؟

    1. با سلام،
      کاربر عزیز ممکن است برد الکتریکی دستگاه مشکل داشته باشد که در این صورت باید توسط یک تعمیرکار متخصص نمایش داده شود.
      در صورتی که کد ارور مروی صفحه نمایش مشاهده میکنید میتوانید با استفاده از دفترجه راهنمای دستگاه به علت آن پی ببرید. مثلا اگر دستگاه کد ارور CL را نمایش میدهد به منظور فعال بدن قفل کودک است و شما میتوانید با غیرفعال کردن آن مشکل را برطرف کنید.

  2. سلام خشک کن ظرفشویی من کارنمیکنه. هر دفعه که میذارمش روی برنامه خشک کن وقتی درو باز میکنم بازم ظرفا خشک نشدن و هنوز آب روشون هست! مشکلش چیه؟ میشه یه تعمیرکار برای من بفرستید؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برای رفع مشکل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی با قسمت های پمپ تخلیه آب، المنت، ترموستات، فن یا دریچه هوا بررسی شود. به دلیل تخصصی بودن برای رفع این مشکل بهتر است از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید در صورت تمایل میتوانید با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

    2. منم همین مشکلو داشتم که دلیلشم خرابی المنتم بود. تعویض کردم برطرف شد. ممنون اطلاعات خوب آریابهکار

  3. ببخشید ظرفشویی من خشک کنش کار نمیکنه. میخواستم نظرتون رو بهم بگید اگه میشه که بدونم دلیلش چیه ؟
    ممکنه مشکل از المنت هاش باشه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی خشک نکردن ظروف توسط ماشین ظرفشویی الگانس ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از آنها خرابی المنت است اما همگی باید بررسی شوند.

    2. خارج کردن ظروف قبل از اتمام کار
    3. خرابی دریچه های ماشین ظرفشویی
    4. خرابی موتور فن دریچه های هوا
    5. مایع جلادهنده
    6. چینش ظروف
    7. خرابی ترموستات
  4. ببخشید دستگاه من ظروف رو خوب خشک نمیکنه.دستگاه مشکل داره یا برنامه اش؟!
    باید تعمیر بشخه یا میتونم درستش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل خشک نکردن ظروف در ماشین لباسشویی الگانس ممکن است به دلیل موارد زیر اتفاق بیوفتد:
      خارج کردن ظروف قبل از اتمام کار دستگاه
      خرابی دریچه هوا
      خرابی موتور فن دریچه ی هوای دستگاه
      مایع جلادهنده
      خرابی المنت
      و …
      درصورتی که از آگاهی و اطلاعات کافی برای بررسی موارد بالا برخوردار نیستید بهتر است توسط یک تعمیرکار متخصص عیب یابی دقیق دستگاه انجام شود. شما میتوانید باشماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  5. سلام خسته نباشید.ظرفشویی من ارور E5 میده امروز نمیتونم ازش استفاده کنم. باید چجوری ارور رو برطرف کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ارور E5 به دلیل نوسان ولتاژ برق اتفاق می افتد. بهتر است برای دستگاه یک محافظ برق تهیه کنید تا جلوی این نوسان ها را بگیرد و به دستگاه آسیب وارد نکند. همچنین وجود اشکال در سیم کشی دستگاه می تواند دلیل دیگر این ارور باشد.

  6. با سلام
    ماشین ظرف شویی من مدل الگانس هست و ارور 004 میده ، مطالعه ای که کردم ظاهرا فلوتر اون ایراد داره، ممنون میشم من رو راهنمایی کنید

    1. با سلام. کاربر گرامی فلوتر قطعه ای است که وظیفه دارد سطح آب را در ماشین ظرفشویی کنترل کند. اگر فلوتر خراب شده باشد، ممکن است ماشین ظرفشویی الگانس شما به اشتباه فکر کند که آب کافی در آن وجود ندارد و به شستشو ادامه دهد.

      برای برطرف سازی مشکل شما می توانید روال گفته شده در زیر را انجام دهید:

    2. ماشین ظرفشویی را از برق جدا کنید.
    3. فیلترهای ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
    4. فلوتر را بررسی کنید. فلوتر معمولاً در زیر سبد پایینی ماشین ظرفشویی قرار دارد.
    5. اگر فلوتر خراب شده است، آن را تعویض کنید.
    6. برای انجام دقیق و برطرف سازی کامل ارور می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید تا تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس به محل مورد نظر شما اعزام شود.

  7. سلام. من از ظرفشویی الگاس مدل WQP10 استفاده می کنم و جدیدنا یک مشکلی برای پیش اومده که می خواستم منو راهنمایی کنید. جند روزی هست که موقعی که دارم از ظرفشویی استفاده می کنم صدا های عجیبی میده و تقریبا منو ترسونده و میخوام اینو برطرف کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام. کاربر گرامی صدا های ناهنچار تولید شده در ظرفشویی شما می تواند به سبب خرایی موتور، پایه های نگهدارنده، بلبرینگ ها، معیوب بودن پمپ، حلقه های چرخان بازو های شستشو، برخورد بازوهای آب پاش، چیدمان نادرست ظروف باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214