skip to Main Content
تعمیر ماشین لباسشویی میدیا
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

تعمیر لباسشویی میدیا توسط شرکت آریابهکار در سراسر تهران انجام می گیرد. بهتر است در ابتدا جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود به نمایندگی فروش میدیا مراجعه کنید. در صورت عدم مراجعه به نمایندگی می توانید از خدمات شرکت آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی میدیا بهره بگیرید. کلیه خدمات این شرکت به همراه گارانتی 90 روزه ارائه می شود. چنانچه طی مدت گارانتی مشکلی برای دستگاه شما به وجود بیاید، به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

فهرست

تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا

با خراب شدن ماشین لباسشویی میدیا نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید چرا که ساده‌ترین و پیچیده‌ترین مشکلاتی که ممکن است به هر دلیلی در دستگاه شما عزیزان رخ دهند، توسط تعمیرکاران و متخصصان ماشین لباسشویی میدیا در آریابهکار قابل تعمیر هستند.

تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا

لازم به ذکر است که قیمت حدودی یک دستگاه ماشین لباسشویی میدیا در بازار حدودا نزدیک به 25 میلیون تومان می باشد و این در حالی است که شما عزیزان می توانید مشکل این دستگاه را با کمترین هزینه تعمیرات تخصصی برطرف کنید. از این رو اگر مایل به تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی میدیا هستید، می توانید دستگاه را به کارشناسان و متخصصان آریابهکار بسپارید تا به‌صورت کاملا فنی و مهندسی مشکل دستگاه شما عزیزان برطرف شود.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در تهران

ما در مجموعه تعمیر لوازم خانگی آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مدیا را با استفاده از بروزترین ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به همراه تکنسین های متخصص به‌صورت مهندسی و دقیق تعمیر می کنیم تا نیاز شما در خصوص تعویض قطعات ماشین لباسشویی میدیا از طریق تعمیرات تخصصی قطعات برطرف کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از طریق شماره های مندرج با آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا انجام دهید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران

کاربران گرامی برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران می توانید بر اساس منطقه محل سکونت خود با شماره های قرار داده شده تناس حاصل نمایید.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

پس از گذشت چندین سال در حین استفاده از ماشین لباسشویی میدیا ممکن است خرابی و مشکلات مختلف و گوناگونی بنابر استفاده نادرست و همچنین اتمام طول عمر مفید برخی قطعات این دستگاه رخ دهد.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

با این وجود اگر با هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی میدیا روبرو شدید جای نگرانی نیست چرا که ما در آریابهکار تمام خدمات مرتبط با ماشین لباسشویی میدیا را به‌صورت تخصصی توسط تعمیرکارانی که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا را دارند به همراه گارانتی طولانی مدت انجام می دهیم. لازم به ذکر است که ما هیچ گونه محدودیتی در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی میدیا نداریم و 0 تا 100 خدمات مختص ماشین لباسشویی میدیا توسط تعمیرکاران ما با بروزترین ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

برخلاف تعمیرگاه های بی تجربه و نامعتبری که تخصصی در زمینه ماشین لباسشویی میدیا ندارند و باز هم پروسه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا را قبول می کنند، آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیراتی در تهران با بیش از سی سال سابقه درخشان تمام تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا را فقط و فقط توسط تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی میدیا انجام می دهد که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا را دارند و با تمامی مدل های این دستگاه به‌صورت دقیق و مهندسی آشنا هستند. از این رو اگر پروسه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی میدیا صورت گیرد، هم مشکل دستگاه به‌صورت اصولی برطرف خواهد شد و هم اینکه هزینه تعمیرات شما در کمترین میزان ممکن خواهد بود.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن میدیا

نکات طلایی در تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

همانگونه که گفته شد، در صورتی که ماشین لباسشویی میدیا توسط فردی که چندین سال تجربه در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی میدیا دارد و با تمامی مدل های این برند به‌صورت فنی آشنا می باشد صورت گیرد، مشکل دستگاه شما به‌صورت تخصصی برطرف خواهد شد. چرا که بدون شک یکسری نکات طلایی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا وجود دارند که اگر دستگاه توسط تعمیرکاران متخصص تعمیر شود، تمامی این نکات که در طی چندین سال تعمیرات تخصصی با آزمون و خطاهای متعددی کسب شده اند، اعمال خواهند شد.

نکات طلایی در تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

اما اگر دستگاه را بدست افراد غیرکارشناس بسپارید، بدون شک نه تنها مشکل دستگاه شناسایی نخواهد شد، بلکه هیچ یک از این نکات در حین تعمیر اعمال نمی شوند و در نتیجه با یک دستگاهی روبرو خواهید شد که فقط خرابی آن گسترش یافته است. به همین دلیل توصیه می کنیم دستگاه را به افراد کارشناس و متخصص جهت تعمیرات بسپارید.

مزیت های تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در نمایندگی آریابهکار

اولین مزیتی که توسط تعمیرکاران و متخصصان ماشین لباسشویی میدیا آریابهکار به شما عزیزان تعلق می گیرد این است که ما در ابتدا پیش از آنکه هر گونه تعمیراتی بر روی دستگاه شما انجام دهیم، به‌صورت دقیق و مهندسی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مشکل دستگاه شما را عیب یابی و بازبینی می کنیم و نتیجه این پروسه را متقابلا به شما عزیزان اعلام خواهیم کرد و تا پیش از تائید شما بابت تعمیر ماشین لباسشویی میدیا براساس خرابی گزارش شده، هیچ گونه خدماتی انجام نخواهد شد. دومین مزایایی که نه تنها برای شما عزیزان بلکه برای تمام مشتریان آریابهکار ارائه می شود و این روزها به خودی خود یک دغدغه اصلی می باشد، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا می باشد؛ ما در آریابهکار هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا و سایر دستگاه هایی که در این مجموعه به‌صورت تخصصی تعمیر می شوند را براساس خرابی رخ داده و نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی برآورد و سپس اعلام می کنیم که کمترین هزینه تعمیرات نسبت به سایر مراکز تعمیراتی می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا با ضمانت نامه کتبی

با توجه به توضیحات کامل و جامعی که در موارد بالا انجام شد، یقینا مطلع هستید که ما پروسه تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا را فقط توسط تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی میدیا انجام می دهیم! اما ممکن است برای شما سؤال شود که آیا برای خدماتی که انجام می دهیم، تضمین هم می دهیم؟ بله ما در آریابهکار 0 تا 100 خدماتی که به شما ارائه می دهیم را گارانتی می کنیم و هیچ تفاوت بخصوصی در ساده‌ترین و پیچیده‌ترین خدمات ما وجود ندارد چرا که تمام خدمات ما به همراه ضمانت نامه 90 روزه به‌صورت کتبی و رسمی به شما ارائه خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا با ضمانت نامه کتبی

اما این در حالی است که در صورت تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در مراکز غیر مجاز نه تنها گارانتی به شما تعلق نمی گیرد، بلکه اگر یک هفته پس از تعمیرات دستگاه شما خراب شد، باید با هزینه خودتان اقدام به تعمیر مجدد نمایید. لازم به ذکر است که منظور از گارانتی ماشین لباسشویی میدیا این است که اگر بخش تعمیر شده پس از تعمیرات باز هم به احتمال 1 درصد خراب شد، مجددا به‌صورت رایگان توسط تعمیرکاران ما تعمیر خواهد شد و هیچ هزینه جانبی از شما دریافت نخواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا با قطعات اورجینال

شعار تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی میدیا آریابهکار این است که قطعات معیوب ماشین لباسشویی میدیا را براساس تجربه و دانش فنی که در طی چندین سال تعمیرات تخصصی کسب کرده اند را تعمیر می کنند تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و خوشبختانه تاکنون موفق عمل کرده ایم و توانسته ایم تعداد قطعات معیوب زیادی را توسط تعمیرکاران متخصص حاضر در آریابهکار تعمیرات تخصصی انجام دهیم و هزینه تعمیرات شما عزیزان را به کمترین میزان ممکن برسانیم. اما گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که یک قطعه به میزان 100% آسیب دیده باشد و خرابی گسترده ای درون آن رخ دهد. برای مثال اگر قسمتی از برد ماشین لباسشویی میدیا ذوب شود، آیا با تعمیرات تخصصی قابل تعمیر است؟ خیر! در این مواقع باید تعویض قطعات صورت گیرد که جای نگرانی نیست؛ چرا که پروسه تعویض قطعات ماشین لباسشویی میدیا در آریابهکار با استفاده از قطعات وارداتی و براساس مدل و برند دستگاه شما عزیزان صورت می گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

اقدامات مهم در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

اقدامات مهمی که در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا باید صورت گیرند، اگر به یک مرکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید بدون شک به‌صورت دقیق و کامل انجام خواهند شد که نتیجه این اقدامات، تعمیر صحیح و اصولی ماشین لباسشویی میدیا و بدون هر گونه خرابی خواهد بود. از این رو ممکن است برای شما سؤال شود که چه اقدام مهمی باید توسط شما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا صورت گیرد؟ مهم ترین اقدامی که باید توسط شما در این زمینه صورت گیرد این است که مرکز با اصالت و متخصصی را جهت تعمیر ماشین لباسشویی میدیا انتخاب کنید!

اقدامات مهم در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

لازم به ذکر است که آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا و سایر لوازم برقی خانگی، دارای 30 سال سابقه تعمیرات درخشان می باشد و همواره آماده ارائه خدمات تخصصی و فنی به شما عزیزان می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا چه زمان ضروری است؟

ضروری ترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی میدیا زمانی نیست که دستگاه به‌صورت کامل از کار بیافتد! بهترین زمان تعمیر ماشین لباسشویی میدیا زمانی می باشد که شما با روشن کردن دستگاه متوجه ساده‌ترین خرابی می شوید که در این مواقع معمولا اهمیت بخصوصی به این خرابی های جزئی نمی دهیم و احساس می کنیم این خرابی ها به‌صورت خودکار و معجزه آمیز برطرف خواهند شد! با این وجود اگر به این خرابی های ساده اهمیت ندهید، به‌جای آنکه با یک هزینه جزئی مشکل دستگاه را برطرف کنید، باید هزینه زیادی را جهت تعمیر قطعات مختلف و یا حتی تعویض قطعات سوخته بپردازید! به همین دلیل توصیه می کنیم اگر خرابی جزئی در ماشین لباسشویی میدیا را دیدید، سعی کنید برنامه دستگاه را متوقف کنید و از طریق تماس با شماره 02145437 با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا راهنمایی لازم به شما صورت گیرد.

چرا تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

اولین عاملی که می توانیم در این زمینه به آن اشاره کنیم این است که ما در آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیرات لوازم برقی خانگی در تهران با بیش از 30 سال سابقه درخشان یکی از با اصالت ترین مراکزی هستیم که می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید تا پروسه تعمیر آن به‌صورت تخصصی و فقط توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی میدیا که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه را در رزومه خود دارند و همچنین دید مهندسی به تمامی مدل های ماشین لباسشویی میدیا دارند، تعمیر شود! نکته دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که پروسه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا براساس بروزترین پروسه تعمیراتی در آریابهکار انجام می شود که دلیل انتخاب این پروسه تعمیراتی در آریابهکار تعمیرات اصولی و صحیح ماشین لباسشویی میدیا با کمترین هزینه تعمیرات می باشد که دو عامل مدنظر مشتریان می باشد. همچنین نکته سوم هم این است که ما در آریابهکار در ازای تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی 90 روزه کتبی و رسمی در نظر گرفته ایم که به تمام خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مجموعه به شما تقدیم خواهد شد.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا در آریابهکار

اولین روش جهت ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا آریابهکار جهت تعمیرات تخصصی این است که ابتدا تصویر ماشین لباسشویی میدیا به همراه ویدیو سی ثانیه ای از دستگاه تهیه کنید که در این ویدیو مشکل دستگاه را شرح دهید و سپس از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تیم پشتیبانی آریابهکار جهت عیب یابی ابتدایی ارسال نمایید تا مشکل به‌صورت سطحی توسط تکنسین های مجموعه ما عیب یابی شود و متقابلا راهکارهایی به شما ارائه گردد.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا در آریابهکار

توجه داشته باشید که عیب یابی تخصصی و قطعی زمانی انجام می شود که دستگاه حضورا توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی میدیا آریابهکار با ابزارهای تعمیراتی عیب یابی شوند. از این رو بهتر است در ویدیویی که می خواهید ارسال کنید، مشکل را خیلی واضح و گویا توضیح دهید تا راهکار متناسب با خرابی به شما پیشنهاد شود.

همچنین راهکار دیگری هم وجود دارد و این است که از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا خود را ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرکار مجموعه در روز و ساعت از پیش تعیین شده به محل شما عزیزان اعزام شوند.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

اگر ماشین لباسشویی میدیا را یک فروشگاه مجاز و معتبر خریداری کرده اید، لازم به ذکر است که در کنار فاکتور دستگاه یک کارت گارانتی به شما تعلق گرفته است که با استفاده از این کارت گارانتی و تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا می توانید از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی میدیا استفاده کنید که در صورت تعلق گرفتن این خدمات، هیچ هزینه جانبی جهت تعمیرات پرداخت نخواهید کرد! از این رو برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا باید به کارت گارانتی دستگاه مراجعه کنید چرا که تمامی اطلاعات نمایندگی دستگاه بر روی این کارت نوشته شده است. همچنین لازم به ذکر است که اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی داشته باشد، این خدمات به شما تعلق خواهد گرفت و در غیر اینصورت می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را جهت اعزام کارشناسان جهت تعمیر ماشین لباسشویی میدیا را انجام دهید.

مشکلات رایج لباسشویی میدیا

  • مشکلات رایج لباسشویی میدیاالرزش و سر و صدای زیاد هنگام کار
  • خوب نشستن لباس ها
  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی
  • روشن نشدن
  • اتصالی برق
  • باز و بسته نشدن درب
  • ایجاد سر و صدا هنگام کار کردن خشک کن
  • خرابی تایمر، لاستیک، تسمه، کمک دستگاه، سه نظام، کاسه نمد، بلبرینگ و …

مهم ترین نکات ایمنی در استفاده از ماشین لباسشویی میدیا

ماشین لباسشویی نیز مانند هر وسیله برقی دیگری در طولانی مدت و با استفاده زیاد دچار خرابی می شود. اما رعایت برخی نکات در استفاده از ماشین لباسشویی می تواند طول عمر آن را افزایش دهد.

مهم ترین نکات ایمنی در استفاده از ماشین لباسشویی میدیا

  1. بهتر است محل قرارگیری دستگاه نزدیک به پریز برق و لوله فاضلاب باشد.
  2. هرگز نباید دستگاه را بیش از اندازه پر کرد.
  3. بهتر است برای هر نوع لباس برنامه شستشوی خاصی را استفاده کنید. برای مثال لباس های رنگ روشن، لباس های دارای زیپ و دکمه فلزی و … باید به صورت جداگانه شستشو شوند.
  4. آب اضافه داخل محفظه را پس از هر شستشو خالی کنید.
  5. شستن هر روزه محفظه لزومی ندارد مگر اینکه در آخرین شستشو از سفید کننده یا ماده افزودنی مشابه استفاده کرده باشید.
  6. پس از شستن مواد پرز دار از قبیل عروسک، پتو و … فیلتر ماشین را تمیز کنید.
  7. از ترکیب شوینده ها و مواد شیمیایی بپرهیزید. این ترکیبات گاهی بسیار خطرناک هستند. برای مثال سفید کننده ها در برخورد با صافی های شیمیایی دستگاه، گازهای خطرناکی متصاعد می کنند.

برخی از رایج ترین مشکلات لباسشویی میدیا و دلایل بروز آن ها

در ماشین های لباسشویی میدیا همانند لباسشویی های سایر برند های موجود، نواقص و مشکلاتی ایجاد می شود که موجب ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه می گردد. این دسته از مشکلات به سادگی قابل حل می باشند و هیچ جایی برای نگرانی ندارند اما باید شرط دریت آن را بجا آورید تا جایی برای ابهام باقی نماند. اصلی ترین شرط در برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در لباسشویی های میدیا، استفاده از تعمیرکار متخصص می باشد تا تمامی موارد گفته شده در این بخش را به صورت کاملا دقیق برطرف نماید. از حمله رایج ترین مشکلات ایجاد شده در ماشین های لباسشویی میدیا به شرح زیر می باشد:

1. پر نشدن دستگاه با آب

پر نشدن لباسشویی مدیا با آب

این مشکل می تواند مربوط به گرفتگی لوله آب یا صافی رابط باشد.

در این شرایط با تمیز کردن صافی و بر طرف کردن گرفتگی لوله، مشکل برطرف خواهد شد.

2. بیرون زدن کف صابون از محفظه پودر

این مشکل به دلیل استفاده بیش از اندازه از پودر و یا استفاده از پودر نامناسب برای شستشو به وجود می آید.

3. سرریز کردن آب

سرریز کردن آب احتمالا به دلیل مشکل فاضلاب است.

4. ایجاد سر و صدای زیاد هنگام کار

اگر چرخش ماشین صدای زیادی دارد، مشکل می تواند به یاتاقان مربوط باشد که علامت آن تشکیل لکه های زنگ زده در زیر و پشت دستگاه است و باید توسط متخصص تعمیر شود. اگر محفظه مشکلی نداشته باشد، منبع صدا می تواند یک جسم خارجی در بخش موتور یا پمپ باشد. اما قبل از این ها، باید از طراز بودن ماشین بر روی سطح زمین مطمئن شوید.

5. لرزش زیاد

گاهی البسه داخل محفظه به یکدیگر پیچیده و یک شکل توپی تشکیل داده، تعادل ماشین را بر هم می زنند. اگر ماشین طراز قرار نگرفته باشد، این اتفاق موجب تکان های شدید دستگاه می شود که با یک بار خالی و پر کردن، مشکل رفع خواهد شد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی کندی

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی میدیا در تهران

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی میدیا در تهران

آریابهکار با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی، به ارائه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی میدیا در سراسر تهران می پردازد. از مهم ترین مزایا و خدمات شرکت آریابهکار در زمینه تعمیر لباسشویی میدیا میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  1. دارا بودن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر لباسشویی
  2. اعزام متخصص برند مربوطه برای تعمیر
  3. ارائه گارانتی 3 ماهه شرکتی
  4. تعمیر در محل
  5. استفاده از قطعات اصل همان برند جهت تعویض قطعات
  6. تعمیر برد لباسشویی میدیا

تعمیر و یا تعویض قطعات لباسشویی میدیا

تیم حرفه ای شرکت آریا بهکار مفتخر است که با توجه به نیاز مشتری در تعمیرات لباسشویی میدیا، خدماتی باکیفیت و صادقانه را در اسرع وقت به شما ارائه دهد زیرا ما معتقدیم رضایت مشتری بهترین تبلیغ برای کار ما است. پس به شما پیشنهاد می کنیم تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به تعمیرکار لباسشویی با تجربه بسپارید تا هم در وقت و هم در هزینه شما صرفه جویی شود. در ضمن مشتریان شرکت آریا بهکار می توانند با دریافت کد اشتراک از تخفیف های ویژه تعمیرات لباسشویی میدیا شرکت استفاده کنند.

سرویس ماشین لباسشویی میدیا در نمایندگی آریابهکار

سرویس ماشین لباسشویی میدیا چیست؟ آیا سرویس ماشین لباسشویی میدیا الزامی می باشد؟ منظور از سرویس ماشین لباسشویی میدیا این است که شما در ابتدا باید با تکنسین تعمیرکار هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید تا تکنسین در بازه زمانی مشخصی به محل شما اعزام شود. پس از آنکه تکنسی تعمیر کار ماشین لباسشویی میدیا به محل شما اعزام شد، با استفاده از ابزارهایی که در دست دارد اقدام به باز کردن و سپس عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی میدیا شما عزیزان خواهد نمود.

در صورتی که مشکل خاصی در این دستگاه وجود داشته باشد و یا اگر اینکه مشکلی در حال شکل گیری در ماشین لباسشویی میدیا می باشد، فورا اقدام به رفع آن خواهد کرد تا ماشین لباسشویی میدیا شما عزیزان بتواند همانند روز اول برای شما کار کند. از این رو اگر سرویس دوره ای ماشین لباسشویی میدیا انجام نشود، این مشکلات جزئی می توانند تبدیل به یک معضل برای شما شوند که بجای یک هزینه بسیار جزئی، باید هزینه زیادی را جهت تعمیرات بپردازید.

از این رو سرویس دوره ای ماشین لباسشویی میدیا یکی از الزامی ترین وظایف شما در طول زمان است تا بتوانید طول عمر مفید ماشین لباسشویی میدیا خود را افزایش دهید و مانع بروز هر گونه خرابی در آن شوید. بنابراین در خصوص سوال دوم باید بگوییم که بله؛ سرویس دوره ای ماشین لباسشویی میدیا الزامی است و باید حداقل هر 6-7 ماه یکبار انجام شود تا از این طریق بتوانید طول عمر مفید ماشین لباسشویی میدیا خود را افزایش دهید.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی میدیا

ماشین لباسشویی میدیا همانند هر دستگاه دیگری مجهز به موتور می باشد که این موتور نقش بسیار کلیدی و مهمی در ماشین لباسشویی میدیا دارد. بهتر است اینگونه به شما بگوییم که پس از انتخاب برنامه شستشو توسط شما عزیزان در ماشین لباسشویی میدیا، مخزن ماشین لباسشویی میدیا باید بر اساس این برنامه انتخاب شده شروع به چرخش نماید تا از این طریق پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی میدیا به بهترین شکل ممکن انجام شود و البسه شما شسته شود.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی میدیا

اما مسئولیت چرخاندن مخزن ماشین لباسشویی میدیا بر عهده کیست؟ این مسئولیت بر عهده موتور ماشین لباسشویی میدیا می باشد که وظیفه دارد مخزن ماشین لباسشویی میدیا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن بچرخاند تا لباس های شما بر اساس آنچه تصور دارید، تمیز و شسته شوند. از این رو اگر موتور ماشین لباسشویی میدیا خراب شده باشد، مخزن این دستگاه از کار خواهد افتاد و کارایی بخصوصی نخواهد داشت و مشکلات دستگاه شما از این طریق گسترش خواهد یافت.

با این وجود در صورتی که متوجه ساده ترین اختلال در موتور ماشین لباسشویی میدیا شدید، توصیه می کنیم این دستگاه را خاموش کنید و اجازه ندهید مشکل از این بیشتر گسترش یابد. توجه داشته باشید که تکنسین های تعمیرکار مجموعه آریابهکار موتور ماشین لباسشویی میدیا را به بهترین شکل ممکن بدون هر گونه محدودیت تعمیراتی، تعمیر خواهند کرد تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

از این رو برای عیب یابی و تعمیر موتور ماشین لباسشویی میدیا می توانید دستگاه خود را به تکنسین های مجرب مجموعه ما بسپارید تا براساس تجربه تعمیرات لازم و کافی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد و دیگر مشکلی در این خصوص برای شما رخ ندهد.

توجه: تعمیر موتور ماشین لباسشویی میدیا در آریابهکار شامل گارانتی رسمی، کتبی و شرکتی آریابهکار می شود که بازه زمانی این گارانتی، 90 روز است.

تعمیر برد لباسشویی میدیا

اگر برد ماشین لباسشویی میدیا شما عزیزان به هر دلیلی خراب شود، عملا دستگاه از کار خواهد افتاد و هیچ کارایی بخصوصی نخواهد داشت. بنابراین اگر برد ماشین لباسشویی میدیا خراب شود، دستگاه شما دیگر روشن نخواهد شد و می تواند مشکلات گسترده ای را به شما تحمیل سازد. اما آیا زمانیکه برد الکتریکی ماشین لباسشویی میدیا خراب شد، باید اقدام به تعویض برد ماشین لباسشویی میدیا کنیم؟ راهکار تعمیرات ندارد؟ در پاسخ باید بگوییم که این سوال بستگی به تعمیرگاهی دارد که شما انتخاب می کنید!

اگر تعمیرگاهی که شما در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی میدیا انتخاب کرده اید دارای دانش لازم و کافی در خصوص تعمیر برد ماشین لباسشویی میدیا نباشد، طبیعتا به شما هزینه تعویض برد ماشین لباسشویی میدیا اعلام خواهد کرد که یک هزینه چندین میلیون تومانی است. اما اگر برد ماشین لباسشویی میدیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص که دارای دانش تعمیرات برد هستند مورد عیب یابی قرار گیرد، بدون شک پروسه تعمیر برد ماشین لباسشویی میدیا انجام خواهد شد که یک هزینه بسیار جزئی است.

با این وجود ما در آریابهکار به همراه تکنسین های تعمیر کار برد، برد ماشین لباسشویی میدیا شما عزیزان را به نحوی تعمیر می کنیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. به همین ترتیب برای عیب یابی و تعمیر برد ماشین لباسشویی میدیا می توانید از تخصص تکنسین های مجموعه ما استفاده کنید تا با کمترین هزینه تعمیرات بتوانید برد ماشین لباسشویی میدیا خود را در مجموعه آریابهکار تعمیر نمایید.

مقالات مرتبط: تعمیر لباسشویی ویرپول

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا

یکی دیگر از مهم ترین قطعاتی که بر روی ماشین لباسشویی میدیا و سایر برندهای ماشین لباسشویی نصب شده است، پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا می باشد که یک قطعه بسیار کاربردی در ماشین لباسشویی میدیا است. با این وجود کاربرد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا چیست؟ بعد از آنکه پروسه شستشوی البسه در هر رنگ و جنسی در ماشین لباسشویی میدیا به اتمام میرسد، باید آب کثیف از طریق ماشین لباسشویی میدیا به سمت فاضلاب متصل به آن تخلیه شود.

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا

وظیفه پمپاژ و تخلیه فوری آب کثیف درون دستگاه بر عهده پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا می باشد که این وظیفه را با بیشترین قدرت انجام خواهد داد تا آب موجود در ماشین لباسشویی میدیا بصورت کامل به فاضلاب منتقل گردد. از این رو اگر این پمپاژ با قدرت لازم و کافی صورت نگیرد، ممکن است مقداری از این آب در ماشین لباسشویی میدیا باقی بماند و منجر به برخی مشکلات کاملا اساسی در ماشین لباسشویی میدیا شوند. همچنین اگر آب تخلیه نشود، ممکن است با نشتی آب در ماشین لباسشویی میدیا روبرو شوید.

با این وجود ما در مجموعه آریابهکار به همراه تکنسین های مجرب و متخصص تمام خدمات عیب یابی و تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول بدون هر گونه محدودیتی استفاده کنید. لازم به ذکر می باشد که ما پروسه تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا و همچنین سایر قطعات ماشین لباسشویی میدیا را با گارانتی 90 روزه انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول با خیالی آسوده استفاده کنید.

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی میدیا

ریست ماشین لباسشویی میدیا هر چند یکی از قابلیت های این دستگاه می باشد، اما ممکن است خیلی کم برای شما کاربرد داشته باشد. اما کاربرد ریست ماشین لباسشویی میدیا چیست؟ در خصوص ریست ماشین لباسشویی میدیا باید به اطلاع شما برسانیم که اگر دستگاه شما خراب شده باشد و آنرا تعمیر کرده باشید، ممکن است پس از تعمیرات لازم و کافی، باز هم کد خطا را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی میدیا خود مشاهده کنید. برای خاموش کردن این کد خطا، می توانید اصطلاحا ماشین لباسشویی میدیا را ریست کنید.

بنابراین منظور از ریست کردن ماشین لباسشویی میدیا این است که ماشین لباسشویی میدیا را به حالت کارخانه برگردانید و بتوانید از این دستگاه همانند روز استفاده نمایید. اما چگونه ماشین لباسشویی میدیا را ریست کنیم؟ برای ریست ماشین لباسشویی میدیا می توانید طبق مراحله ذیل پیش بروید:

  1. درب ماشین لباسشویی میدیا را بصورت کامل ببندید و ولوم ماشین لباسشویی میدیا را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و روی ساعت 6 قرار دهید.
  2. حدودا 3-4 ثانیه صبر کنید و سپس دکمه Spin را به مدت چند ثانیه نگه دارید.
  3. اینک ولوم را روی ساعت 7 ببرید و پس از گذشت 2 ثانیه دکمه Spin را که در مرحله دو نگه داشته اید، رها نمایید.
  4. در نهایت ماشین لباسشویی میدیا شما ریست شده است و باید ولوم را به حالت ابتدایی خود بچرخانید.

نکته مهم: روش های متعددی در خصوص ریست ماشین لباسشویی میدیا وجود دارد و این گونه نیست که شما با یک روش بتوانید دستگاه خود را ریست کنید. از این رو توصیه مهم ما به شما این است که دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی میدیا خود را مطالعه نمایید و بر اساس مراحل نوشته شده بر روی این دفترچه اقدام به ریست ماشین لباسشویی میدیا خود کنید.

خرابی کمک فنر های لباسشویی میدیا

در صورتی که کمک فنر ماشین لباسشویی میدیا شما عزیزان خراب شده باشد، با هر بار روشن کردن ماشین لباسشویی میدیا متوجه صداهای عجیب و غریب و بسیار گوش خراش خواهید شد که ریشه این صدای زیاد می تواند ناشی از خرابی قطعات مختلفی باشد که یکی از این قطعات، کمک فنر ماشین لباسشویی میدیا است. کمک فنر وظیفه این را بر عهده دارد تا زمانیکه دیگ ماشین لباسشویی میدیا در حال چرخش می باشد، وزن ماشین لباسشویی میدیا را متعادل نگه دارد و مانع لرزش آن گردد.

خرابی کمک فنر های لباسشویی میدیا

از این رو اگر کمک فنر ماشین لباسشویی میدیا خراب شود، لرزش بسیار زیادی در ماشین لباسشویی میدیا ایجاد خواهد شد که حتی می تواند منجر به نگرانی شما عزیزان شود. با این وجود راهکار چیست؟ راهکاری که ما شما پیشنهاد می کنیم این است که کمک فنر ماشین لباسشویی میدیا باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مجموعه آریابهکار مورد عیب یابی قرار گیرد و پس از انجام عیب یابی تخصصی، تعمیرات لازم و کافی در آن صورت گیرد و بتوانید همانند روز اول از ماشین لباسشویی میدیا خود استفاده کنید.

برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 با مجموعه ما در ارتباط باشید.

کد خطاها و ارور های ماشین لباسشویی میدیا

اگر با کد خطا و اروری در ماشین لباسشویی میدیا روبرو شده اید، اولین و مهم ترین توصیه ما به شما این است که به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی میدیا براساس مدلی که خریداری کرده اید مراجعه نمایید تا از این طریق علت بروز کد خطا در ماشین لباسشویی میدیا را مطلع شوید. از این رو اگر به این دفترچه دسترسی ندارید، در ادامه ما برخی از کدهای خطای ماشین لباسشویی میدیا را به همراه علت آنها نام برده ایم که عبارتند از:

ارور ماشین لباسشویی میدیاعلت ارور ماشین لباسشویی میدیا
ارور E6 ماشین لباسشویی میدیانشان دهنده سوختن المنت ماشین لباسشویی میدیا می باشد.
ارور E10 ماشین لباسشویی میدیاخرابی در آبرسانی ماشین لباسشویی میدیا.
ارور E30 ماشین لباسشویی میدیادرب ماشین لباسشویی میدیا شما باز مانده است.
ارور E31 ماشین لباسشویی میدیامیکروسوئیچ ماشین لباسشویی میدیا خراب شده است.
ارور E33 ماشین لباسشویی میدیاسنسور تشخیص آب ماشین لباسشویی میدیا خراب شده است.
ارور E40 ماشین لباسشویی میدیاخرابی برد ماشین لباسشویی میدیا.
ارور E50 ماشین لباسشویی میدیاخرابی گسترده در ماشین لباسشویی میدیا.
ارور E60 ماشین لباسشویی میدیاموتور ماشین لباسشویی میدیا دچار خرابی شده.
ارور E62 ماشین لباسشویی میدیامشکل در برد ماشین لباسشویی میدیا.

چرا لباسشویی میدیا بی وقفه آبگیری می کند؟

در صورتی که آبگیری ماشین لباسشویی میدیا انجام نشود، مطمئنا پروسه شستشو در این دستگاه انجام نخواهد شد و در نتیجه فشار گسترده ای به قطعات داخلی ماشین لباسشویی میدیا وارد خواهد شد. اما اگر آبگیری ماشین لباسشویی میدیا متوقف نشود، می تواند باعث اتصالی در ماشین لباسشویی میدیا و همچنین نشتی آب در این دستگاه شود که در این مواقع توصیه می کنیم این دستگاه را خاموش کنید تا خرابی آن گسترش پیدا نکند.

چرا ماشین لباسشویی میدیا روشن نمی شود؟

چرا ماشین لباسشویی میدیا روشن نمی شود

از رایج ترین دلایلی که می تواند منجر به روشن نشدن ماشین لباسشویی میدیا شما عزیزان شود، خرابی برد ماشین لباسشویی میدیا می باشد که باید توسط تکنسین تعمیرکار مجموعه مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا اگر مشکل از برد باشد، تعمیرات لازم و کافی در این زمینه انجام شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. بنابراین این خرابی باید توسط تکنسین تعمیرکار مجرب انجام شود.

علت تخلیه نشدن ماشین لباسشویی میدیا

علت تخلیه نشدن ماشین لباسشویی میدیا می تواند ناشی از مشکل در اتصالات شلنگ های متصل در قسمت پشتی ماشین لباسشویی میدیا، مسدودی فاضلاب، مسدودی اتصالات داخلی، خرابی پمپ آب ماشین لباسشویی میدیا و… رخ دهد که این مشکل نیز باید مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیر لباسشویی سامسونگ

جدول هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در تهران

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مدیا چقدر است؟ هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا در آریابهکار بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که پس از عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی مدیا توسط تکنسین های مجرب، هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا برآورد و سپس به شما اعلام خواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اجازه دهید تا عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی مدیا صورت گیرد و سپس از هزینه تعمیرات این دستگاه مطلع شوید.

در ادامه نیز جدول هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در آریابهکار را درج کرده ایم و می توانید هزینه حدودی تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا را بررسی کنید. لازم به ذکر می باشد هزینه تعمیرات دقیق ماشین لباسشویی مدیا پس از عیب یابی تخصصی این دستگاه به شما اعلام خواهد شد.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مدیاهزینه تعمیر ماشین لباسشویی مدیا (تومان)
تعمیر برد ماشین لباسشویی مدیاعیب یابی دقیق
تعمیر تایمر ماشین لباسشویی مدیا۲۲۰.۰۰۰ الی ۵۹۵.۰۰۰
تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی مدیا۳۵۰.۰۰۰ الی ۵۶۶.۰۰۰
تعویض سنسور ماشین لباسشویی مدیا۴۴۵.۰۰۰ الی ۶۳۴.۰۰۰
تعمیر موتور ماشین لباسشویی مدیا۶۰۰.۰۰۰ الی ۸۱۹.۰۰۰
تعمیر پنل ماشین لباسشویی مدیا۵۵۰.۰۰۰ الی ۸۲۴.۰۰۰
تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی مدیا۴۶۰.۰۰۰ الی ۶۱۳.۰۰۰
تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی مدیا۶۹۰.۰۰۰ الی ۸۷۴.۰۰۰
تعویض خرطومی ماشین لباسشویی مدیا۴۰.۰۰۰ الی ۸۰.۰۰۰
تعویض دیگ ماشین لباسشویی مدیا۹۸۰.۰۰۰ الی ۱.۲۸۵.۰۰۰
تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی مدیا۴۰۰.۰۰۰ الی ۶۹۹.۰۰۰

سبد ماشین لباسشویی مدیا به طور کامل نمیچرخد! علت چیست؟

اگر منظور شما عزیزان از این سوال این است که در صورت خاموش بودن ماشین لباسشویی مدیا شما اقدام به چرخاندن سبد ماشین لباسشویی مدیا می کنید و متوجه این شده اید که این سبد بصورت کامل نمیچرخد، باید به اطلاع شما برسانیم که اگر شما در صورت خاموش بودن ماشین لباسشویی مدیا اقدام به چرخاندن سبد این دستگاه کنید، به احتمال بسیار زیاد سبد ماشین لباسشویی مدیا آسیب خواهد دید و کارایی خود را از دست خواهد داد. به همین دلیل توصیه می کنیم به هیچ وجه اقدام به چرخاندن سبد ماشین لباسشویی مدیا نکنید!

با این وجود اگر حتی سبد ماشین لباسشویی مدیا در حالت روشن بودن بصورت کامل نمی چرخد، نشان دهنده خرابی دستگاه شما می باشد که این خرابی از طریق ارور در پنل ماشین لباسشویی مدیا نمایش داده خواهد شد. اما اگر ارور خاصی در ماشین لباسشویی مدیا را ندیدید، نیازی به نگرانی در این خصوص نیست و تنها توصیه ای که برای شما در این مواقع داریم این است که دستگاه توسط تکنسین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد، بر طرف شود.

چرا لباسشویی مدیا آبگیری نمی کند؟

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی مدیا می تواند ناشی از 2 عامل کلی باشد! عامل اول خرابی قطعات داخلی ماشین لباسشویی مدیا می باشد و عامل دوم نیز مشکل قطع و وصلی آب محل سکونت شما است. با این وجود اولین توصیه ای که برای شما داریم این است که آب ورودی محل سکونت خود را بررسی کنید و اگر فشار کافی نداشت، نشان دهنده علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی مدیا می باشد. اما اگر آب ورودی محل سکونت شما فشار بالا و کافی داشت، نشان دهنده خرابی قطعات داخلی ماشین لباسشویی مدیا می باششد.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که با استفاده از تکنسین مجرب و متخصص اقدام به عیب یابی و تعمیر این خرابی نمایید تا اگر مشکلی از جانب قطعات داخلی ماشین لباسشویی مدیا است، بر طرف شود.

چرا لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا لک می شوند؟

لک شدن لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا یکی از مشکلاتی می باشد که احتمالا ممکن است برای شما عزیزان پس از گذشت چندین سال استفاده مداوم از ماشین لباسشویی مدیا رخ دهد. اما علت لک شدن لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا چیست؟ رایج ترین علت لک شدن لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا استفاده بیش از حد مواد شوینده در این دستگاه است! از این رو اگر شما به میزان قابل توجهی از مواد شوینده در ماشین لباسشویی مدیا استفاده می کنید، مطمئن باشید که البسه شما در این دستگاه لک خواهد شد.

اما یکی دیگر از دلایلی که ممکن است منجر به لک شدن لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا شود، می توان به سختی آب محل سکونت شما اشاره کرد که در این مواقع باید راهکار مناسب و ایده آلی را پیدا کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم با تکنسین های مجرب و متخصص مشورت کنید تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی مدیا

بوی سوختگی ماشین لباسشویی مدیا عملا یک مشکل ساده و عادی نیست و توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر متوجه این بوی سوختگی در ماشین لباسشویی مدیا شدید، حتما اقدام به عیب یابی و تعمیر تخصصی این دستگاه توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود! با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که بوی سوختگی ماشین لباسشویی مدیا ناشی از سوختن و خرابی قطعات داخلی این دستگاه است که باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد.

اما اگر شما این مشکل را جدی نگیرید، مطمئن باشید که مشکل دستگاه شما چندین برابر خواهد شد و کارایی خود را از دست خواهد داد. بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت متوجه شدن این بوی سوختگی اقدام به متوقف کردن پروسه شستشوی ماشین لباسشویی مدیا نمایید تا از این طریق مانع بروز خرابی بیشتر در ماشین لباسشویی مدیا شوید!

علت نشت آب در لباسشویی مدیا

نشت آب در ماشین لباسشویی مدیا یکی از مشکلاتی است که اگر شما استفاده بهینه و صحیحی از ماشین لباسشویی مدیا نداشته باشید برای دستگاه شما رخ خواهد داد و می تواند متقابلا منجر به خرابی گسترده در این دستگاه شود. با این وجود برای جلوگیری از نشتی آب ماشین لباسشویی مدیا باید چه کرد؟ برای جلوگیری از نشتی آب در ماشین لباسشویی مدیا باید اقدام به سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع شود.

اما اگر با این خرابی روبرو شدید، توصیه ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه اقدام به لمس آب زیر ماشین لباسشویی مدیا نکنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که اقدام به خاموش کردن ماشین لباسشویی مدیا نمایید و سپس از طریق شماره مرکزی نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا به شماره 02145437 درخواست خود را مبنی بر اعزام تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی مدیا ثبت نمایید تا تکنسین مجرب و متخصص این دستگاه به محل شما اعزام شود.

علت جریان کم آب در لباسشویی مدیا

اگر آب ورودی ماشین لباسشویی مدیا با سرعت کم انجام می شود و اما این در حالی است که آب محل سکونت شما مشکلی در خصوص فشار ندارد، نشان دهنده خرابی قطعات داخلی ماشین لباسشویی مدیا می باشد که این خرابی باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد. لازم به ذکر است یکی از قطعاتی که باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد، شلنگ های پشتی ماشین لباسشویی مدیا می باشد که در صورت بروز هر گونه انسداد در این شلنگ ها باید رفع شود و یا اینکه اقدام به تعویض شلنگ ها نمایید.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز چنین خرابی در ماشین لباسشویی مدیا اقدام به عیب یابی و تعمیرات تخصصی نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. اما اگر مشکل از میزان فشار آب محل سکونت شما می باشد، صبر کنید تا مشکل بر طرف شود.

چرا آب در لباسشویی میدیا گرم نمی شود؟

وظیفه گرم کردن آب در ماشین لباسشویی مدیا بر عهده المنت ماشین لباسشویی مدیا می باشد که اگر این قطعه به هر دلیلی خراب شود، عملا پروسه گرم شدن آب در ماشین لباسشویی مدیا مختل خواهد شد و کارایی خود را از دست خواهد داد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اقدام به عیب یابی و تعمیر المنت ماشین لباسشویی مدیا نمایید تا از این طریق مشکل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی مدیا بر طرف شود و نیازی به تعویض المنت ماشین لباسشویی مدیا نداشته باشید.

با این وجود اگر مشکل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی مدیا رفع نشود، مطمئن باشید که این دستگاه کارایی خود را از دست خواهد داد و نمی توانید اقدام به شستن البسه خود در این دستگاه نمایید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این دستگاه توسط تکنسین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد و سپس مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

مقالات مرتبط: تعمیر لباسشویی ال جی

سرویس لباسشویی مدیا

این سوال ممکن است در طول زمان برای شما عزیزان رخ دهد که چرا اصلا اقدام به سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا نماییم؟ آیا سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا ارزش دارد؟ بدون شک سرویس ماشین لباسشویی مدیا از ارزش بالایی برخوردار است؛ چرا که در سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا تمام قطعات این دستگاه بصورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مشکلی در حال شکل گیری باشد، بصورت تخصصی توسط تکنسین مورد بررسی و سپس تعمیرات قرار خواهد گرفت.

با این وجود اگر به فکر سلامت دستگاه خود هستید و نمی خواهید مشکل بخصوصی در دستگاه شما رخ دهد، مطمئن باشید که بهترین راهکار ممکن پیش روی شما سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا می باشد که از این طریق می توانید به بهترین نتیجه ممکن دسترسی پیدا کنید و مشکل شما رفع شود. اما اگر سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا را انجام ندهید، طول عمر مفید دستگاه شما کاهش خواهد یافت و باید اقدام به تعمیرات تخصصی این دستگاه توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید.

خدمات پس از فروش لباسشویی میدیا در نمایندگی تهران

در صورتی که شما اقدام به خرید ماشین لباسشویی مدیا از فروشگاه های مجاز نموده اید، کارت گارانتی مخصوصی به شما ارائه خواهد شد که با استفاده از این کارت گارانتی می توانید از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مدیا استفاده کنید. اما چگونه؟ در صورتی که کارت گارانتی شما دارای اعتبار لازم و کافی باشد، لازم به ذکر است که شما می توانید در صورت بروز خرابی در ماشین لباسشویی مدیا اقدام به تعمیر رایگان آن در نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی مدیا در آریابهکار نمایید و نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید.

اما اگر خرابی ماشین لباسشویی مدیا شما عزیزان در صورتی رخ داده است که کارت گارانتی شما فاقد اعتبار می باشد، باید به اطلاع شما برسانیم که این خدمات به شما صورت خواهد گرفت و اما باید هزینه تعمیرات انجام شده را بپردازید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مدیا در نمایندگی تهران استفاده کنید تا مشکل دستگاه شما رفع شود.

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی مدیا Midea

اگر با هر خرابی در ماشین لباسشویی مدیا روبرو شده اید و نمی دانید که چگونه خودتان اقدام به عیب یابی و تعمیر این دستگاه کنید، ممکن است این فکر به ذهن شما برسد که از طریق ویدیوهای آموزشی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی مدیا نمایید و از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود! اما آیا این فکر منطقی است؟ خیر! چرا؟ در خصوص ویدیوهایی که در بستر اینترنت وجود دارند باید به اطلاع شما برسانیم که دستگاه تعمیر شده در ویدیو مطابق دستگاه شما نیست و به همین دلیل احتمال خطای شما بالاست.

همچنین در این ویدیوها تمام نکاتی که باید از جانب شما رعایت شوند، گفته نمی شود و عملا قسمتی از نکاتی که باید در این زمینه رعایت کنید به شما اطلاع رسانی می شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای آموزش تعمیر ماشین لباسشویی مدیا حتما دوره های آموزشی متعددی را سپری کنید تا از این طریق بتوانید مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید. اما اگر بدون دانش تعمیراتی اقدام به تعمیر این دستگاه کنید، مطمئن باشید که خرابی این دستگاه چندین برابر خواهد شد و نمی توانید به نتیجه مطلوبی برسید.

مواردی که در سرویس لباسشویی مدیا مورد بررسی قرار می گیرد؟

آیا بخش خاصی در سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا مورد بررسی قرار می گیرد؟ خیر! تمام قطعاتی که بر روی ماشین لباسشویی مدیا نصب شده اند توسط تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار خواهد گرفت و از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر خواهد شد. از مهم ترین مواردی که در سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد، قطعات موتوری، برد، فیلتر، دیگ، پمپ تخلیه و… است که همگی باید مورد بررسی قرار گیرند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مدیا

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مدیا در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیراتی تخصصی می باشد که به همراه تکنسین های مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. با این وجود اگر شما هر یک از محصولات مدیا را خریداری کرده اید و با خرابی آنها روبرو شده اید، به معنای عدم تعمیر آنها نیست و می توانید از طریق خدمات تخصصی مجموعه ما اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود کنید. از این رو ما آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مدیا در آریابهکار هستیم.

چرا لباسشویی مدیا ناگهان از کار می‌افتد؟

این مشکل می تواند بنابر دلایل مختللفی رخ دهد و اما از اصلی ترین علل این خرابی می توان به 2 عامل اشاره کرد که عامل اول خرابی برد ماشین لباسشویی مدیا است و عامل دوم نیز نوسان برق و عدم استفاده از محافظ برق استاندارد ماشین لباسشویی مدیا می باشد. از این رو اگر چنین خرابی برای شما رخ داده است، می توانید اقدام به عیب یابی ماشین لباسشویی مدیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

عیب یابی تخصصی لباسشویی مدیا

اگر با هر خرابی در ماشین لباسشویی مدیا روبرو شده اید، تنها یک راهکار پیش روی شما است و آن هم عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی مدیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در تهران است. با این وجود بهتر است در ابتدا اقدام به خاموش کردن این دستگاه کنید تا تکنسین های متخصص ماشین لباسشویی مدیا به محل شما اعزام شوند و سپس تعمیرات تخصصی صورت گیرد.

درباره لوازم خانگی میدیا Midea

برند میدیا از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای چینی در بازار جهان است که تاکنون موفق به طراحی و عرضه مدل های متنوع لوازم خانگی به بازار جهانی شده که برای اولین بار در سال 1968 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه یکی از برندهای مطرح است. با این وجود یکی از محصولاتی که توسط برند میدیا طراحی و روانه بازار جهانی شده است، ماشین لباسشویی مدیا است که از کیفیت بالایی بر خوردار می باشد.

چگونه از تعمیر لباسشویی مدیا جلوگیری کنیم؟

در صورتی که شرایط کاری و زندگی شما به گونه ای است که وقت نمی کنید اقدام به عیب یابی و تعمیر این دستگاه کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که بهترین راهکار ممکن این است که هر 4 ماه یکبار اقدام به سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا توسط تکنسین های نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا نمایید تا از این طریق نیازی به هر گونه تعمیرات تخصصی این دستگاه داشته باشید! بازه سرویس دوره ای ماشین لباسشویی مدیا نیز ممکن است نهایت تا 1 الی 1:30 ساعت انجام شود.

روش های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران

برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در تهران روش های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از طریق آنها درخواست خود را ثبت نمایید. با این وجود برای تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در تهران می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید و همچنین برای ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام می توانید از طریق شماره 09190111214 اقدام کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

مقالات مرتبط: تعمیر لباسشویی بوش

مرتب سازی مناسب لباس‌ها قبل از شستشو در لباسشویی مدیا

در خصوص ریختن لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا باید به شما اطلاع دهیم که ریختن لباس هم در ماشین لباسشویی مدیا نیازمند رعایت یکسری نکته است! برای مثال شما نباید بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی مدیا اقدام به ریختن لباس در این دستگاه کنید. همچنین باید به اطلاع شما برسانیم که باید در حین ریخختن البسه در ماشین لباسشویی مدیا تقارن را در این دستگاه رعایت کنید و اجازه ندهید که صرفا بار ماشین لباسشویی مدیا در یک سمت مخزن قرار بگیرد!

با لک‌های روی لباس برای شستشو در لباسشویی مدیا چه باید کرد؟

اگر با استفاده از ماشین لباسشویی مدیا متوجه یکسری لک شدید، باید به اطلاع شما برسانیم که این لک ها به دلیل استفاده از شوینده نامرغوب و یا ریختن بیش از حد مواد شوینده در ماشین لباسشویی مدیا رخ می دهد که توصیه می کنیم در ابتدا این دو عامل را رفع کنید و سپس اگر باز هم با این مشکل روبرو شدید، باید اقدام به ریشه یابی علت لک روی لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا توسط تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص نمایید تا مشکل بر طرف شود.

ظرفیت ماشین لباسشویی میدیا

ماشین لباسشویی مدیا در ظرفیت های مختلفی همانند سایر ماشین های لباسشویی موجود در بازار ایران و جهان عرضه شده است و شما می توانید با وجه به بودجه ای که دارید، اقدام به خرید ماشین لباسشویی مدیا نمایید. با این وجود برای اطلاع از ظرفیت ماشین لباسشویی مدیا می توانید به فروشگاه های مجاز و معتبر ماشین لباسشویی مدیا در سطح شهر مراجعه کنید اقدام به خرید دستگاه مدنظر خود کنید.

دمای مناسب آب برای شستن لباس‌ها در لباسشوی مدیا چقدر است؟

دمای مناسب آب برای شستن لباس ها در ماشین لباسشویی مدیا دیگر همانند گذشته بصورت دستی نیست و شما نیازی به وارد کردن دمای شستشو در این دستگاه ندارید! لازم به ذکر است که دمای مناسب شستشو در ماشین لباسشویی مدیا با استفاده از برنامه ای که شما برای شستشو انتخاب می کنید، تعیین می شود و این گونه نیست که دمای شستشو را نیز شما مشخص کنید.

سوالات متداول تعمیر لباسشویی مدیا

1) آیا تعمیر لباسشویی مدیا را خودم می توان انجام دهم؟

بله شما خود نیز می توانید اقدام به تعمیر لباسشویی مدیا نمایید اما این کار تنها باید در موارد غیر تخصصی صورت گیرد. در برخی از موارد مانند مسدود شدن فیلترها، وجود گرفتگی در مسیر های ورود و خروج آب و از این دست موارد که می توانید اقدام نمایید. با توجه به آنکه موارد تخصصی نیازمند دانش و مهارت می باشد، پس برای موضوعات اصلی باید از تعمیرکار لباسشویی مدیا کمک بگیرید.

2) برای تعمیرات لباسشویی مدیا در تهران از چه تعمیرکاری استفاده نماییم؟

به خاطر داشته باشید که تعمیرکاری که برای برطرف سازی مشکلات دستگاه ما مراجعه می نماید باید با تمامی مشکلات و نواقص، بخش های داخلی و قطعات اصلی لباسشویی میدیا به خوبی آشنایی داشته باشد. همچنین گزینه اول برای برطرف سازی مشکلات، در تعمیرات قرار دهد نه تعویض آن بخش تا هزینه های شما کاهش یابد.

3) هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در نمایندگی آریابهکار چقدر است؟

باید بدانید که تمامی هزینه های تعمیر لباسشویی مدیا در نمایندگی آریابهکار بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و هیچگونه افزایش قیمتی در آن صورت نمی گیرد. علاوه بر این موضوع، آریابهکار تمامی هزینه های عیب یابی و ایاب و ذهاب خود را رایگان کرده است. اما در حالت کلی تعمین قیمت هزینه تعمیر لباسشویی مدیا به نوع مشکل، مدل دستگاه و قطعات مورد نیاز بستگی دارد. برای آگاهی کامل از این موضوع می توانید به جدول قرار داده شده در محتوا مراجعه نمایید و یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید.

4) آیا برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا گارانتی تعمیرات ارائه می شود؟

با توجه به آنکه آریابهکار به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر تعمیرات لباسشویی میدیا در تهران شناخته می شود، تمامی اقدامات خود را به مدت 90 روز به صورت بی قید و شرط ضمانت می نماید و یک برگ گارانتی در اختیار متقاضیان قرار می دهد پس در صورت خرابی در بخش تعمیر یافته بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای اقدام به برطرف سازی مشکلات می نماید.

5) چه کنیم که لباسشویی میدیا خراب نشود؟

برای آنکه بتوانید از دستگاه خود برای سال های زیادی بدون هیچ مشکلی استفاده کنید، باید از دستگاه استفاده صحیح و درستی داشته باشید، خارج از مقدار تعریف شده لباس در آن قرار ندهید، از مواد شوینده درست و اصولی استفاده نمایید، لباسشویی را به صورت منظم جرمگیری نمایید و سرویس دوره ای را به موقع و منظم انجام دهید.

5/5 - (5 امتیاز)

This Post Has 8 Comments

  1. روزتون بخیر لباسشویی ما موقع کارکردن خیلی صدا میده. پایه هاشو چک کردم که یه وقت بخاطر لرزش و این چیزا نباشه ولی بازم صداش هست. راهنمایی میکنید؟

    1. با سلام،
      صدای زیاد لباسشویی ممکن است به دلیل خرابی موتور دستگاه باشد و نیاز به عیب یابی تخصصی دارد. میتوانید با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

  2. وقتتون بخیر
    لباسشوییم آب خالی نمیکنه میشه کمکم کنید؟ باید چیکار کنم؟ کل آشپزخونه رو آب داشته!!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است مشکل دستگاه شما از گرفتگی فاضلاب یا خرابی پمپ تخلیه باشد. همچنین ممکن است فیلتر پمپ یا شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد که در این صورت باید فیلتر را برعکس عقربه های ساعت باز کنید و سپس آن را بشویید.
      اگر مشکل با شستن فیلتر حل نشود باید پروانه پمپ را چک کنید زیرا ممکن است نخ یا کرک به آن پیچیده باشد.
      شیلنگ خروجی را نیز جهت عدم گرفتگی چک نمایید.

  3. سلام ببخشید لباسشویی من موقع کار خیلی میلرزه و صداش هم خیلی بیشتر شده.داره خراب میشه؟ یا نیاز به تعمیرکار دارم؟!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی لرزش لباسشویی به هنگام کار به دلیل اتفاقات متعددی رخ می دهد. برای مثال:

    2. تراز نبودن دستگاه
    3. بیش از ظرفیت دستگاه در آن لباس ریختن
    4. متعادل نبودن بار درون مخزن
    5. خرابی و شکستگی پایه های دستگاه
    6. فرسودگی فنر های دیگ
    7. اما صدای زیاد دستگاه به هنگام کار ممکن است به دلیل مواردی مانند:

    8. خرابی پمپ تخلیه
    9. خرابی موتور پمپ
    10. فرسودگی کلاچ
    11. خرابی تسمه دستگاه
    12. فرسودگی بالشتک موتور
    13. خرابی کمک فنر
    14. خرابی موتور اصلی دستگاه
    15. و …
    16. بهتر است برای پیدا کردن مشکل اصلی عیب یابی دقیقی روی دستگاه شما انجام شود که برای این کار باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.
      شما می توانید برای درخواست تعمیرکار حرفه ای با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ارور E10 لباسشویی میدیا به مشکل تامین آب این دستگاه اشاره دارد. زمانی این خطا در صفحه دستگاه نمایش داده می شود که در لوله ها و یا خط آب مشکل بوجود آمده باشد و مسدود شود و یا در شیر آب مشکل بوحود آمده باشد. در این شرایط می توانید خط آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دچار گرفتگی نشده باشد. سپس به سراغ فیلتر دستگاه بروید و بررسی کنید که دچار گرفتگی نشده باشد و در صورتی که کثیف شده بود آن را تمیز کنید. در صورتی که این موارد را بررسی کردید اما ارور همچنان وجود داشت بهتر است از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214