skip to Main Content
تعمیر کولر گازی هیتاچی (Hitachi)
شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی

تعمیر کولر گازی هیتاچی (Hitachi) یکی از خدمات ممتاز آریابهکار می باشد. تعمیرات در کمترین زمان ممکن در مراکز تخصصی آریابهکار انجام می شود. جهت افزایش کیفیت کار تعمیرات، از قطعات اصلی و فابریک شرکتی استفاده می شود.

آریابهکار با سابقه 30 سال در امر تعمیرات کولر گازی در تهرانبا بهره گیری از نیرو های متخصص و آموزش دیده آماده ارائه خدمات است. کلیه خدمات دارای گارانتی 90 روزه تعمیرات می باشد. چنانچه در طول مدت گارانتی، مشکل مشابهی برای کولر گازی و یا قطعات تعویضی بروز کند، تعمیرات مجددا به صورت رایگان انجام می پذیرد.

فهرست

تعمیرات کولر گازی هیتاچی

یکی از مجموعه اقداماتی که در بهترین و بالاترین میزان کیفیت در نمایندگی آریابهکار در حال انجام می باشد، تعمیرات کولر گازی هیتاچی می باشد. در این نمایندگی برای افزایش میزان کیفیت انجام کار از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران استفاده می شود که در حوزه کاری خود دارای دانش و تخصصی بسیار بالایی می باشند.

تعمیرات کولر گازی هیتاچی

علاوه بر استفاده از تکنسین های مجرب، قطعاتی که در روال تعمیر کولر گازی هیتاچی مورد استفاده قرار می گیرد دارای گواهی اصالت کالا بوده و 100% اورجینال می باشند. برای یافتن تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در کولر های گازی هیتاچی، از دقیق ترین ابزار ها و ادوات استفاده می شود که مشکلات ایجاد شده به صورت کامل ریشه یابی شوند.

در تعمیرات کولر گازی هیتاچی ابتدا باید دستگاه به جریان برق متصل شود و روشن گردد تا نحوه فعالیت و اختلال های ایجاد شده در عملکرد آن قابل مشاهده باشد. در این بخش بر اساس مشاهدات صورت گرفته، تعمیرکار متوجه خواهد شد که مشکلات پیش آمده سطحی بوده و تنها با برخی از اقدامات ساده برطرف می گردد یا از جمله عیب های تخصصی می باشد که باید قطعه و یا قطعاتی تعمیر و یا تعویض شوند.

تعمیرکار با تخصصی که در زمینه تعمیر کولر گازی هیتاچی دارد، بهترین راهکار را برای برطرف سازی مشکلات ایجاد شده انتخاب می نماید و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به برطرف سازی تمامی آنها می نماید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران

اگر از مصرف کنندگان کولر های گازی برند هیتاچی می باشید و قصد دارید برای سرویس و یا تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید، نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران با نام تجاری آریابهکار آماده ارائه بهترین و نوین ترین خدمات و سرویس ها به شما کاربران و متقاضیان عزیز می باشد.

آریابهکار به عنوان یکی از قوی ترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی معتبر و مرکزی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در تهران، جامع ترین خدمات را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد و آنها را در یک طرح پشتیبانی ویژه قرار می دهد. این نمایندگی از تمامی مناطق و محله های استان تهران پشتیبانی می نماید و با اولین تماس، تعمیرکار خود را به محل مورد نظر متقاضی ارسال می نماید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران

آریابهکار برای سرویس دهی دقیق و بالابردن کیفیت خدمات خود، اقدام به احداث چندین شعبه در سطح استان نموده است تا عملکرد خود را تقویت نماید و سرعت عمل انجام کار ها را افزایش دهد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در قبال اقدامات خود یک برگ ضمانت نامه کتبی و مدت دار در اختیار کاربران قرار می دهد تا این اطمینان را به آنان دهد که تمامی کار های انجام شده بر روی کولر گازی آنها با بهترین کیفیت بوده است و اگر خلاف آن ثابت شود، به صورت کاملا رایگان اقدام به تعمیرات مجدد کولر گازی هیتاچی شما می نماید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی پس از پایان تعمیرات، یک هفته مهلت تست رایگان به کاربران داده می شود که این مورد خارج از بند ضمانت نامه می باشد، به این معنا که 7 روز مهلت تست خارج از 90 روز ضمانت نامه می باشد که در این مدت زمان هم اگر دستگاه با مشکل در بخش تعمیر یافته مواجه شود، به صورت کاملا رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه ای، اقدام به تعمیرات مجدد بر روی دستگاه می شود.

شماره تماس نمایندگی کولر گازی هیتاچی در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در تهران می توانید از طریق شماره هایی که در این صفحه درج شده اند اقدام کنید و درخواست خود را این گونه ثبت کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از تیم پشتیبانی آریابهکار سوالاتی که دارید را بپرسید تا راهنمایی لازم و دقیق در این زمینه به شما صورت گیرد و بتوانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های تعمیرکار آریابهکار بسپارید و نگرانی بخصوصی نداشته باشید. با این وجود تیم پشتیبانی آریابهکار آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در تهران به شرح زیر می باشد:

  • شماره تماس مرکز سراسری تعمیر کولر گازی هیتاچی بخش ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷-۰۲۱
  • شماره تماس تعمیرگاه تعمیر کولر گازی هیتاچی شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  • شماره تماس نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  • شماره تماس تعمیرگاه تعمیرات کولر گازی هیتاچی شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

مزایای استفاده از تعمیرگاه متخصص کولر گازی هیتاچی

یکی از مزایای برجسته و اساسی تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی مرکزی آریابهکار آن است که کلیه فرآیندهای عیب یابی و تعمیرات تحت نظر تکنسین هایی صورت می پذیرد که تجربه و تخصص قابل توجهی در این حوزه دارند. این متخصصان نه تنها با دانش کافی مجهز هستند، بلکه با انواع مدل های کولر گازی هیتاچی آشنایی کامل داشته و از دیدگاه فنی و مهندسی به این دستگاه ها می نگرند. علاوه بر این، مزیت دیگر بهره مندی از خدمات تعمیراتی ما، دریافت گارانتی رسمی و معتبر شرکتی برای هر خدمتی است که توسط آریابهکار به شما ارائه می شود.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی گری

خدمات تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی مرکزی

تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی مرکزی آریابهکار، نیاز و دغدغه های شما را به صورت کامل برطرف می سازد و سلامت مجدد دستگاه را تضمین می نماید. در راستای ارائه خدمات ویژه به مخاطبان و متقاضیان، خدمات ویژه ای در این نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی تعریف شده است که بر اساس خواست ها و نیاز های کاربران طراحی شده اند.

خدمات تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی مرکزی

اگر جزو آن دسته از کاربرانی می باشید که قصد دارید در کوتاه ترین بازه زمانی کولر گازی خود را تعمیر نمایید، می توانید از خدمات فوری نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی استفاده نمایید. در طرح خدمات فوری، با تماس متقاضی، در کم ترین زمان ممکن تعمیرکار به محل تعیین شده توسط شخص اعزام می شود. برای افزایش سرعت عمل، این اقدام از نزدیک ترین شعبه به محل تعیین شده صورت می گیرد.

اگر جزو آن دسته از متقاضیانی می باشید که می خواهید از قطعات اورجینال و اصل خود برند در تعمیر کولر گازی هیتاچی خود استفاده نمایید، باید بدانید که یکی از خدماتی که این نمایندگی در اختیار کاربران خود قرار می دهد، استفاده از قطعات اصل با گواهی اصالت کالا می باشد.

تمامی قطعاتی که در رویه تعمیرات کولر گازی هیتاچی مورد استفاده قرار می گیرد، برای خود برند هیتاچی بود و در صورت نبود اصل قطعه فابریک، از قطعات سایر برند های مطرح با سطح کیفیت بسیار بالا استفاده می شود.

پشتیبانی کامل از مخاطبان قبل و بعد از تعمیرات، از دیگر خدمات ارزشمندی می باشد که در نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی هیتاچی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. با وجود چنین خدماتی، دیگر تفاوتی ندارد که ساکن کدام یک از محله های استان تهران باشید، تنها کافی است که با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار در اختیار شما قرار داده شود.

مقالات مرتبط: تعمیر کولر گازی مدیا

نحوه درخواست تعمیر کولر گازی هیتاچی

برای ثبت درخواست تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی مرکزی آریابهکار، دو روش در پیش روش شما قرار دارد که به دلخواه خود می توانید از هریک آنها استفاده نمایید. هیچ تفاوتی در خدمات تعیین شده در هریک از روش های ثبت درخواست تعمیرات وجود ندارد و تنها تفاوت مابین آنها، روش برقراری ارتباط می باشد.

نحوه درخواست تعمیر کولر گازی هیتاچی

در روش اول کاربران باید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایند تا به صورت مستقیم به کارشناسان پاسخگو متصل شوند. در این روش باید یک گزارش از مشاهدات خود و نوع درخواست را ارائه نمایید تا متناسب با اقدامات صورت گرفته متناسب با درخواست شما باشد.

روش دوم درخواست تعمیر کولر گازی هیتاچی، استفاده از فرم درخواست تعمیرات می باشد. این فرم در تمامی صفحات بارگذاری شده است و متقاضیان این روش باید تمامی کادر های آن را به صورت دقیق تکمیل نمایند. پس از انجام این کار و ارسال درخواست، در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی با شما تماس حاصل می نمایند که رویه کار را با شما هماهنگ می کنند.

خدمات شرکت آریابهکار برای تعمیر کولر گازی هیتاچی

خدمات شرکت آریابهکار برای تعمیر کولر گازی هیتاچی

برخی از خدمات شرکت آریابهکار برای تعمیرات کولر گازی های برند هیتاچی عبارت اند از:
  1. سرویس دوره ای
  2. نصب کولر در محل جدید
  3. تعمیر برق کشی و اتصالات
  4. عیب یابی برد اصلی دستگاه
  5. رفع نشتی گاز کولر
  6. تعویض فیلتر هوا
  7. تعمیر شیر انبساط
  8. تعمیر کندانسور
  9. عیب یابی ترموستات
  10. و…

در صورتی که به خدمات تخصصی تری نیاز دارید کافی است با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید.

مشکلات متداول کولر گازی های برند هیتاچی

  • گرم شدن ناگهانی باد کولر
  • روشن نشدن موتور کولر
  • نمایش کلمه ارور روی یونیت داخلی
  • یکسره کار کردن کولر
  • نویز و صدای بیش از حد موتور
  • بوی سوختگی از برد اصلی کولر
  • خاموش و روشن شدن ناگهانی دستگاه
  • بالا رفتن میزان مصرف برق
  • یخ زدن رادیاتور پنل داخلی
  • و…

در صورت مشاهده هر کدام از مشکلات بالا سریعا با شرکت آریابهکار تماس بگیرید تا تعمیرکاران شرکت اقدام به تعمیر دستگاه شما کنند.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی سامسونگ

هزینه های تعمیر کولر گازی هیتاچی

تا مشخص نشدن مشکل، هزینه دقیقی نمی توان عنوان کرد. اما به طور کلی هزینه ها شامل دستمزد تعمیرات و هزینه قطعات مصرفی می باشد که در فاکتور رسمی هزینه هر کدام جداگانه نوشته شده است. برای اطلاع از هزینه ها، با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با اطلاع از نوع مشکل حدود هزینه تعمیرات را به شما اطلاع خواهند داد.

مهمترین نکات جهت استفاده صحیح از کولر گازی برند هیتاچی

  1. موتور کولر را در سایه و در معرض باد قرار دهید.
  2. در صورت مشاهده هر مشکلی در کارکرد کولر دستگاه را عیب یابی کنید.
  3. دمای بالای 23 درجه را در فصول گرم برای دستگاه انتخاب کنید.
  4. از تمیز بودن فیلتر هوای دستگاه اطمینان حاصل کنید.

با رعایت موارد بالا می توانید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به خوبی کار می کند و عمر مفید بیشتری خواهد داشت.

مزایای ثبت درخواست آنلاین تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی مرکزی تهران

در صورتی که پروسه تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران انجام شود، انتظار خواهید داشت که پروسه تعمیرات دستگاه شما به همراه گارانتی و تضمین رخ دهد و به دلیل اینکه ما تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم صرفا توسط تکنسین های مجرب و متخصص ارائه می شوند، بدون هر گونه محدودیتی شامل گارانتی می شوند تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های تعمیرکار آریابهکار بسپارید و نیازی به تعمیرات مجدد این دستگاه و پرداخت هزینه تعمیرات جداگانه نداشته باشید.

مزایای ثبت درخواست آنلاین تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی مرکزی تهران

توجه داشته باشید که اگر کولر گازی هیتاچی را توسط افراد بی تجربه و کم تجربه تعمیر کنید، اگر این دستگاه یک ساعت پس از تعمیرات دچار خرابی شود، مطمئن باشید که فرد تعمیر کننده کولر گازی هیتاچی به هیچ وجه هیچ مسئولیتی را در این زمینه نمی پذیرد و به اطلاع شما خواهد رساند که دستگاه شما خراب شده است و برای تعمیرات باید هزینه جدید و جداگانه به فرد تعمیرکننده پرداخت کنید. از این رو این موضوعی است که خارج از عرف تعمیرات می باشد.

از این رو اگر مایل نیستید تا با چنین شرایطی روبرو شوید، بهترین گزینه پیش روی شما این است که با نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی ارتباط بگیرید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

چه زمانی با مرکز تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران تماس بگیریم؟

بهترین زمان برای تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران دقیقا زمانی می باشد که شما متوجه جزئی ترین و ساده ترین خرابی در این دستگاه شده اید! به عبارتی اگر ساده ترین خرابی ممکن در کولر گازی هیتاچی رخ داده باشد، با استفاده از روش های تجربی و تخصصی مشکل شما قابل حل خواهد بود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی در این دستگاه نخواهید داشت. اما اگر کولر گازی هیتاچی شما آسیب گسترده ای ببیند و سپس با نمایندگی تعمیرات این دستگاه تماس بگیرید، مطمئن باشید که هزینه تعمیرات قابل توجهی را باید پرداخت کنید.

خدمات پس از فروش کولر گازی هیتاچی در تهران

به اطلاع می رسانیم که در زمینه خدمات پس از فروش کولر گازی هیتاچی در تهران، شرکت آریابهکار هیچ گونه محدودیتی در تعمیر مدل های مختلف کولر گازی هیتاچی ندارد. این بدان معناست که چه با مشکلات جزئی و چه با مشکلات عمده ای در کولر گازی خود مواجه شده باشید که خودتان قادر به تعمیر آن نیستید، تیم ما شامل تکنسین های مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات تخصصی برای رفع مشکلات دستگاه شماست. در نتیجه، ضروری است بدانید که ما در آریابهکار، به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی هیتاچی، در رابطه با تعمیرات و تعویض قطعات هیچ محدودیتی نداریم.

چرا آریابهکار را برای تعمیر کولر گازی هیتاچی انتخاب می کنیم؟

با بیش از سه دهه سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی، آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیراتی در تهران شناخته می شود و به ویژه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در این شهر فعالیت دارد. این مجموعه، با بهره گیری از دانش و تجربه تکنسین های ماهر و حرفه ای، خدمات متخصصانه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد که امکان تعمیر دقیق و دائمی دستگاه های آن ها را فراهم می آورد، بدون اینکه نیاز به تعویض قطعات حیاتی باشد. بنابراین، ما توصیه می کنیم که عیب یابی و تعمیر کولر گازی هیتاچی خود را به نمایندگی آریابهکار بسپارید تا اطمینان حاصل کنید که مشکل به طور کامل و برای همیشه برطرف شود.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی جنرال

آشنایی با شرکت هیتاچی HITACHI

هیتاچی شرکتی چند ملیتی است که در سال 1910 در ژاپن تأسیس شد و در طیف وسیعی از زمینه ها فعالیت می کند. در زبان ژاپنی “هیتاچی” به معنی “خورشید در حال طلوع” است. اولین محصول این شرکت، یک موتور القایی 5 اسب بخاری در سال تأسیسش بود. ورود هیتاچی به عرصه دستگاه های دیجیتال و تولید کامپیوتر در اواخر دهه 1950، همزمان با پیشرفت هایی در تکنولوژی الکترونیک و اختراع ترانزیستورها اتفاق افتاد. فعالیت های هیتاچی شامل بخش های متنوعی مانند سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی، موتورهای صنعتی، قطعات کامپیوتری، تجهیزات صوتی و تصویری، ماشین آلات راه سازی، تجهیزات نیروگاهی و سیستم های لجستیکی می شود.

هیتاچی نه تنها بزرگترین تولیدکننده لوازم الکترونیکی در ژاپن است، بلکه به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های خوشه ای در سطح جهان نیز شناخته می شود. فروش محصولات هیتاچی به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی، بسیار بالا است. در میان طیف گسترده ای از محصولات و لوازم خانگی این شرکت، کولر گازی هیتاچی نیز وجود دارد که در تنظیم دمای محیط عملکرد مطلوبی دارد و مشتریان در هنگام خرید با گزینه های متعددی روبه رو هستند که هرکدام می توانند نیازهای آن ها را در فصول گرم به بهترین نحو پاسخ دهند.

از این رو اگر مایل به خرید کولر گازی هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما، کولر گازی هیتاچی می باشد که هم کیفیت بالایی دارد و هم اینکه قطعات به کار رفته در آن به دلیل کیفیت بالایی که دارند به سختی خراب می شوند و این گونه نیست که این دستگاه به سادگی خراب شود!

راه های ارتباط با مراکز و نمایندگی تعمیرات کولر گازی HITACHI در تهران

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در تهران می توانید از طریق شماره هایی که در بخش ابتدایی و در تمامی بخش های سایت درج نموده ایم اقدام کنید و از این طریق درخواست خود را به تکنسین های تعمیرکار ما ثبت نمایید تا بررسی های لازم و کافی صورت گیرد و تکنسین تعمیرکار کولر گازی هیتاچی به محل شما در بازه زمان مشخص اعزام شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که از طریق شماره های تماس مندرج درخواست راهنمایی نمایید تا تیم پشتیبانی، راهکارهای لازم را به شما ارائه دهند.

توجه داشته باشید که اگر زمان کافی برای تماس تلفنی ندارید و یا اینکه در شرایطی نیستید که بتوانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید، می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید و اینگونه درخواست خود را ثبت کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما در سامانه مشتریان اریابهکار ثبت شود و سپس با هماهنگی قبلی، تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص اریابهکار به محل شما اعزام شود و پروسه تعمیرات کولر گازی هیتاچی را به شما ارائه دهند.

لازم به ذکر است که برای تکمیل پیام خود در واتساپ و تلگرام آریابهکار می توانید یک ویدیو 30 ثانیه ای کوتاه از کولر گازی هیتاچی خود تهیه کنید و مشخص نمایید که منظور شما از خرابی رخ داده شده چیست. از این رو تیم تکنسین تعمیرکار آریابهکار ویدیو ارسالی شما را با دقت مشاهده خواهند کرد و یکسری راهکار پیش روی شما قرار خواهند داد تا از این طریق مشکل دستگاه رفع شود. توجه داشته باشید که این راهنمایی به معنای عیب یابی تخصصی کولر گازی هیتاچی نیست و باید عیب یابی تخصصی بر روی این دستگاه صورت گیرد.

با این وجود پیش از عیب یابی تخصصی کولر گازی هیتاچی، امکان اعلام خرابی دستگاه شما وجود ندارد.

آیا سرویس کولر گازی هیتاچی HITACHI هر ساله لازم است؟

بله. کولر گازی هیتاچی علیرغم اینکه یک دستگاه با کیفیت می باشد و شما می توانید چندین ساعت از آن برای خنک کردن هر محیطی استفاده کنید، اما به مرور زمان دچار اصطکاک می شود و برخی از قطعات کلیدی در این دستگاه کارایی خود را از دست می دهند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه سرویس سالانه کولر گازی هیتاچی را جدی بگیرید و به هیچ وجه اجازه ندهید که این دستگاه بدون سرویس سالانه کار کند! برای سرویس سالانه کولر گازی هیتاچی می توانید بر روی کارشناسان ما حساب کنید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در قبال تعمیرات خود چه ضمانتی را ارائه می دهد؟

اعتماد به تعمیرکار کولر گازی هیتاچی باید با اطمینان از دریافت گارانتی برای خدمات ارائه شده همراه باشد. شما باید تنها در صورتی به تعمیرکاری اطمینان کنید که ضمانتی برای کار خود ارائه می دهد. بدون گارانتی، ارزش خدمات ارائه شده به شدت کاهش می یابد، و این یک نکته مهم است که متأسفانه بسیار شایع است.

فرض کنید به فردی بی تجربه اعتماد کرده اید که بدون ارائه هرگونه گارانتی، تعمیراتی را انجام می دهد. اگر کولر گازی هیتاچی پس از چند ساعت دوباره دچار همان ایراد شود، تعمیرکار هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد، و شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی برای تعمیر دوباره هستید. بنابراین، آیا منطقی است که تعمیرات یک دستگاه با ارزش و گران قیمت مانند کولر گازی هیتاچی را به دست چنین اشخاصی بسپارید؟ البته که چنین نیست و باید دقت کافی به عمل آورد.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در قبال تعمیرات خود چه ضمانتی را ارائه می دهد؟

یادآوری می کنیم که در شرکت آریابهکار، خواه خدمات ساده و خواه پیچیده در زمینه تعمیر کولر گازی هیتاچی را ارائه دهیم، همه آن ها تحت پوشش گارانتی طولانی مدت ما قرار می گیرند. این امر به شما اطمینان می دهد که می توانید به تکنسین های ما اطمینان کنید و پس از تعمیر، بدون دغدغه از کولر گازی تان استفاده نمایید. بنابراین، ما گارانتی 90 روزه ای را برای تمامی خدمات مان به شما ارائه می دهیم.

اما گارانتی بدون قید و شرط کولر گازی هیتاچی به چه معناست؟ این به این معنی است که اگر پس از تعمیرات، در طول دوره گارانتی، دستگاه شما دوباره با همان ایراد قبلی مواجه شود، کارشناسان آریابهکار بدون دریافت هزینه ای اضافی، تعمیرات را مجدداً انجام خواهند داد، تا شما بتوانید از دستگاه خود بدون نگرانی از خرابی استفاده کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی تراست

تعمیر کولرگازی هیتاچی در محل

با توجه به اینکه کولر گازی هیتاچی یک دستگاه کاملا مصرفی و البته کاربردی در فصول گرم سال می باشد، در صورتی که خراب شود می تواند بسیار آزار دهنده واقع گردد. از این رو در صورتی که کولر گازی هیتاچی شما خراب شده است، نمی توانید آنرا باز کنید و به نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی مراجعه کنید و صرفا باید تکنسین تعمیرکار کولر گازی هیتاچی به محل شما اعزام شود. با این وجود ما در آریابهکار جهت سهولت شما عزیزان امکان اعزام تکنسین در محل داریم تا از این طریق مشکل دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنیم.

ویژگی های تعمیرکار کولرگازی هیتاچی

از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار کولر گازی هیتاچی در نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در تهران می توان به این مورد اشاره کرد که هر یک از تکنسین های ما در آریابهکار دارای دانش لازم و کافی در این زمینه هستند و می توانند بهترین نتیجه ممکن را برای شما به ارمغان بیاورند و همانند روز اول از کولر گازی هیتاچی خود استفاده کنید. همچنین تکنسین های آریابهکار حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی و فنی در این زمینه دارند و می توانند از ابتدا تا انتهای پروسه تعمیرات همراه شما عزیزان باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 4 Comments

  1. خسته نباشید دوستان. از داخل کولرگازی هایسنس بوی سوختگی میاد. دستگاه سوخته یعنی؟! اگه آره چرا کار می کنه پس هنوز!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی دلیل این مشکل ممکن است سوختن یا خرابی برد دستگاه شما باشد که باید هر چه سریع تر تعمیر شود.

  2. روزتون خوش. دستگاه من بادش خیلی کم شده نسبت به قبل باید چیکارش کنم که درست بشه؟

    1. با سلام. کاربر گرامی در گام اول فیلتر های کولر گازی هیتاچی خود را مورد بررسی قرار دهید و از تمیز بودن آن مطمئن شوید. در گام بعدی باید از شارژ گاز دستگاه و در نهایت عملکرد درست کمچرسور مطمئن شوید. برای این دسته از اقدامات می توانید از سرویسکار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214