skip to Main Content

المنت کتری برقی یکی از قطعات بسیار مهم در کتری برقی می باشد که اگر این قطعه خراب شود، عملا کتری برقی دیگر هیچ معنا و مفهومی نخواهد داشت! با این وجود توصیه ای که ما برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی المنت کتری برقی را توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام دهید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود و تا حد ممکن نیازی به تعویض المنت کتری برقی نداشته باشید. از این رو در ادامه دسته از خدمات تعمیر کتری برقی بیشتر با نحوه تعویض المنت کتری برقی آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

المنت کتری برقی چیست؟

همانگونه که گفته شد، المنت کتری برقی یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات در کتری برقی است که مهم ترین وظیفه این قطعه، ایجاد گرما در کتری برقی و در نتیجه جوش آمدن آب است. با این وجود اگر این قطعه خراب شود، عملا پروسه تولید آب جوش در این دستگاه مختل خواهد شد و نمی توانید از آن استفاده کنید. بنابراین کتری برقی صرفا یک دستگاه جا گیر در آشپزخانه شما خواهد شد.

از این رو المنت کتری برقی یک قطعه تعیین کننده در کتری برقی است و خراب بودن آن می تواند منجر به از کار افتادن کتری برقی شود.

تعویض المنت کتری برقی در تهران

اگر المنت کتری برقی شما نیز به گونه ای آسیب دیده است که به هیچ وجه امکان تعمیرات آن برای شما وجود ندارد، توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما اقدام به تعویض المنت کتری برقی نمایید تا مشکل دستگاه شما اینگونه بر طرف شود و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید. با این وجود اگر نیاز به تعویض المنت کتری برقی دارید، لازم به ذکر است که ما این پروسه را در آریابهکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم و همچنین بابت قطعه تعویضی از قطعات وارداتی و شرکتی دستگاه شما استفاده خواهیم کرد.

تعویض المنت کتری برقی در تهران

توجه داشته باشید که پروسه تعویض المنت کتری برقی در آریابهکار شامل گارانتی رسمی و شرکتی می شود و اگر در بازه زمانی گارانتی طولانی مدت آریابهکار به هر دلیلی با خرابی المنت کتری برقی روبرو شدید، ما آنرا برای شما بصورت رایگان تعویض خواهیم کرد. بنابراین ما این پروسه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود.

نمایندگی تعویض المنت کتری برقی

برخلاف باور اکثر شما عزیزان المنت کتری برقی در صورتی که آسیب جزئی دیده باشد قابل تعمیر است و اینگونه نیست که اگر با خرابی این قطعه روبرو شدید، اقدام به تعویض آن نمایید. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ بدون شک خیر. چرا که المنت کتری برقی هم قابل تعمیر است و هم قابل تعویض. اما تعمیر یا تعویضی بودنالمنت کتری برقی چه زمانی مشخص می شود؟ این موضوع زمانی مشخص خواهد شد که دستگاه توسط تکنسین تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد.

در این صورت امکان مشخص کردن تعمیرات و یا تعویض المنت کتری برقی مشخص خواهد گردید. با این وجود اگر خرابی المنت کتری برقی به گونه ای باشد که بتوان آنرا تعمیر کرد، تکنسین های مجموعه آریابهکار نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود و نیازی به تعویض المنت کتری برقی نداشته باشید. با این وجود برای تعمیر المنت کتری برقی در نمایندگی می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین بخوانید: آیا چای ساز برقی ضرر دارد؟

علت خرابی المنت کتری برقی

علت خرابی المنت کتری برقی چیست؟ آیا این قطعه جزء قطعاتی است که بصورت خود به خود خراب شود؟ بدون شک خیر! المنت کتری برقی معمولا به دلیل استفاده بیش از حد، وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسان برق و… دچار خرابی خواهد شد. با این وجود اگر چنین خرابی برای المنت کتری برقی شما رخ دهد، مطمئن باشید که باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

از کجا بفهمیم المنت کتری برقی سوخته است؟

در صورتی که کتری برقی را به برق متصل کردید و متوجه این شدید که این دستگاه آب را گرم نمی کند، نشان دهنده این است که المنت کتری برقی شما سوخته است و باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

قیمت المنت کتری برقی

پیش از آنکه تصمیم به تعمیر و یا تعویض المنت کتری برقی بگیرید، توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از قیمت المنت کتری برقی خود مطلع باشید تا بتوانید نتیجه مناسب و مطلوبی را دریافت کنید. در خصوص قیمت المنت کتری برقی باید به اطلاع شما برسانیم که بستگی به دستگاه و برند شما عزیزان دارد و اگر بخواهیم بازه قیمتی برای این قطعه مشخص کنیم، می توان به 150.000 الی 400.000 تومان اشاره نمود. با این وجود اگر دستگاه شما گران قیمت است، طبیعتا قیمت المنت آن نیز بیشتر خواهد شد.

جهت خرید المنت کتری برقی در مدل های متنوع می توانید از طریق آریابهکار اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیر المنت کتری برقی در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر المنت انواع کتری برقی در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی است که شما با استفاده از خدمات تخصصی مجموعه ما می توانید دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید. با این وجود اگر با هر مشکلی در کتری برقی روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما دستگاه شما را بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر خواهیم کرد تا مشکل آن بدون نیاز به تعویض قطعات بر طرف شود.

نمایندگی تعمیر المنت کتری برقی در تهران

از این رو ما در آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی هستیم تا مشکل شما را با استفاده از کادری مجرب و متخصص تعمیر کنیم. جهت انجام هماهنگی های لازم برای عیب یابی و تعمیر المنت کتری برقی می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه بدون هر گونه محدودیتی صورت گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214