skip to Main Content

کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی یکی از قطعات در ارتباط با دیگ ماشین لباسشویی هستند که در پروسه به چرخشد آمدن دیگ، نقش قابل توجهی ایفا می کنند.

از این رو اگر این قطعات دچار خرابی شوند، نمی توانید از ماشین لباسشویی همانند سابق استفاده کنید. اما معمولا در صورت خرابی این قطعات، پروسه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی به دلیل قیمت پایین این قطعات صورت می گیرد تا مشکل به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی آریابهکار قصد داریم شما را با تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی و کاربرد آنها در ماشین لباسشویی شما را بیشتر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

کاسه نمد ماشین لباسشویی چیست؟

کاسه نمد ماشین لباسشویی یکی از قطعات داخلی در ماشین لباسشویی می باشد که در ارتباط با دیگ ماشین لباسشویی فعالیت های مختلفی انجام می دهد. با این وجود از مهم ترین قابلیت های کاسه نمد ماشین لباسشویی می توان به تاثیر مستقیم این قطعه در شستشوی البسه درون دیگ اشاره کرد. لازم به ذکر است که کاسه نمد ماشین لباسشویی معمولا از جنس پارچه و مواد نرم ساخته می شود.

کاسه نمد ماشین لباسشویی چیست

از مهم ترین وظایف کاسه نمد ماشین لباسشویی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. حفظ سلامت لباس ها در ماشین لباسشویی.
  2. وارد شدن آب بصورت همگن در ماشین لباسشویی.
  3. کمک به حذف لکه لباس ها در ماشین لباسشویی.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرابی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی میتوانید مقاله تعمیر و تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی را مطالعه فرمایید.

بلبرینگ ماشین لباسشویی چیست؟

زمانیکه شما ماشین لباسشویی را روشن می کنید، مخزن بصورت افقی به چرخش در می آید. با این وجود اصولا دیگ ماشین لباسشویی باید با محیط اطراف خود اصطکاک و سایش داشته باشد. اما اینگونه نیست! خوشبختانه با وجود بلبرینگ ماشین لباسشویی، سایش و اصطکاکی درون ماشین لباسشویی رخ نمی دهد و شما می توانید از این دستگاه بدون هر گونه صدایی استفاده کنید.

بلبرینگ ماشین لباسشویی چیست

با این وجود در ادامه قصد داریم کاربردی ترین وظایف بلبرینگ ماشین لباسشویی را برای شما نام ببریم:

  1. کنترل سایش و اصطکاک درون ماشین لباسشویی.
  2. قابلیت کنترل بار و وزن ماشین لباسشویی.
  3. افزایش طول عمر مفید قطعات داخلی ماشین لباسشویی.

علت خرابی کاسه نمد ماشین لباسشویی

همانگونه که در خصوص کاسه نمد ماشین لباسشویی توضیحات کافی داده شد، با خراب شدن این قطعه برای شما سوال خواهد شد که علت خرابی کاسه نمد ماشین لباسشویی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دلایل مختلفی در این زمینه وجود دارند که در ادامه قصد داریم متداول ترین دلایل خرابی کاسه نمد ماشین لباسشویی را برای شما نام ببریم:

  1. استفاده نادرست از ماشین لباسشویی.
  2. سایش کاسه نمد ماشین لباسشویی.
  3. خرید کاسه نمد ماشین لباسشویی بی کیفیت.
  4. نگهداری نادرست و اشتباه.
  5. عدم سرویس دوره ای ماشین لباسشویی.

علت خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی

با توجه به کاربرد بلبرینگ ماشین لباسشویی، ممکن است این قطعه در طول زمان بنابر دلایل مختلفی خراب شود و کارایی خود را از دست دهد. اما علت خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی چیست؟ در ادامه قصد داریم رایج ترین دلایل خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی را برای شما نام ببریم.

علت خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی

  1. اتمام طول عمر مفید بلبرینگ ماشین لباسشویی.
  2. استفاده نادرست و اشتباه از بلبرینگ ماشین لباسشویی.
  3. نصب بلبرینگ ماشین لباسشویی.
  4. عدم نگهداری اصولی و صحیح.
  5. نفوذ آب درون بلبرینگ ماشین لباسشویی.
  6. نفوذ رطوبت به بلبرینگ ماشین لباسشویی.

تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی

اگر کاسه نمد ماشین لباسشویی شما خراب شده است و نمی تواند وظیفه خود را همانند سابق ایفا کند، لازم به ذکر است که این قطعه باید توسط تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد. از این رو اگر مشکل کاسه نمد ماشین لباسشویی به نحوی باشد که به سادگی قابل تعمیر باشد، توصیه می شود این قطعه تعمیر شود.

تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی

اما اگر آسیب وارد شده به این قطعه به نحوی باشد که تعمیرات کاسه نمد ماشین لباسشویی مشکل را برطرف نکند، باید اقدام به تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی با قطعه اورجینال کنید.

از این رو برای تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی در هر مدل و برندی می توانید درخواست خود را در آریابهکار ثبت کنید تا تکنسین های ما در اسرع زمان پروسه تعمیر و تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی را با استفاده از قطعه وارداتی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام دهند.

لازم به ذکر است که پس از ثبت درخواست تعمیرات در آریابهکار، تکنسین های ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد تا خدمات مربوطه را پس از عیب یابی تخصصی انجام دهند.

تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی

با توجه به بررسی هایی که ما انجام دادیم، قیمت یک قطعه بلبرینگ ماشین لباسشویی براساس مدل و برند مختلف می توانید بین 100.000 الی 500.000 تومان باشد. با این وجود علیرغم قابلیت قابل توجه بلبرینگ ماشین لباسشویی، اگر این قطعه خراب شود چرخش دیگ ماشین لباسشویی دچار اختلال می شود.

از این رو پس از آنکه پروسه عیب یابی بلبرینگ ماشین لباسشویی توسط تکنسین مجرب و متخصص با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گرفت، تکنسین تصمیم به تعمیر یا تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی خواهد گرفت.

اما در صورتی باید بلبرینگ ماشین لباسشویی مورد تعویض قرار گیرد که آسیب وارد شده به این قطعه بیش از حدی باشد که به هیچ وجه امکان تعمیر وجود نداشته باشد. از این رو ما در صورتی تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی را انجام خواهیم داد که از عدم تعمیر آن مطمئن باشیم.

کاربر گرامی: برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درباره خرابی شفت ماشین لباسشویی مقاله تعمیر یا تعویض شفت ماشین لباسشویی را به شما پیشنهاد میکنیم.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی و مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی خانگی با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی و رفع مشکلات این دستگاه توسط تکنسین های مجرب و متخصص است.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

با این وجود اگر کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شده است و هنوز تصمیم صحیحی در این زمینه نگرفته اید، می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید تا بصورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد.

از این رو برای انجام تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی خود در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در سریعترین حالت ممکن تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند و بتوانند مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

لازم به ذکر است که تمام خدمات ما شامل 90 روز گارانتی رسمی می شوند و اگر نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی باشد، با استفاده از قطعات وارداتی مشکل دستگاه شما برطرف خواهد شد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214