skip to Main Content

اگر مایل به خرید پکیج هستید، ممکن است با جستجویی ساده در بستر اینترنت با محصولات متنوعی در این زمینه روبرو شوید که منجر به سر در گمی شما عزیزان شوند. برای مثال ممکن است مدل های متنوعی از پکیج دیوار و مدل های متنوعی از پکیج زمینی را مشاهده کنید که می توانند در انتخاب شما برای خرید یک دستگاه پکیج تاثیر بگذارند. با این وجود ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که برای خانه پکیج دیواری بخریم یا پکیج زمینی؟ اصلا چه تفاوتی در میان این محصول وجود دارند؟

در این مقاله از تعمیر پکیج دیواری آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با تفاوت های پکیج دیواری و زمینی آشنا سازیم تا از این طریق بتوانید مشکل خود را مورد بررسی قرار دهید و نیاز خود را بر طرف نمایید.

پکیج دیواری چیست؟

پکیج دیواری بدون شک یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که هر یک از ما یکی از آنها را در خانه خود داریم. با استفاده از پکیج دیواری می توان نیاز به آب گرم در تمام فصول سال را به بهترین شکل ممکن بر طرف کرد و همچنین در فصول سرد سال نیز می توان با استفاده از پکیج دیواری اقدام به ایجاد گرما در شوفاژهای متصل به این دستگاه نمود. از این رو با توجه به اینکه آب گرم برای شستشوی ظروف، استحمام و… بسیار مهم است، ما شاهد یک دستگاه پکیج دیواری در هر خانه ای هستیم.

پکیج دیواری چیست؟

پکیج دیواری همانگونه که از نام آن مشخص است، دستگاهی است که بر روی دیوار نصب می شود و از این طریق شما می توانید از مزایای آن استفاده کنید؛ بنابراین امکان نصب این دستگاه بر روی زمین نیست. از این رو با توجه به مزایای قابل توجه این دستگاه شاهد حضور برندهای متعددی هستیم که این روزها در بازار ایران هستند و هر یک از این برندها نیز مدل های متنوعی از پکیج دیواری را تولید کرده اند.

بنابراین برای خرید پکیج دیواری لازم به ذکر است که در هر بازه قیمتی شاهد حضور برندها و مدل های متنوعی هستیم که می توانید در حین خرید آنها را فیلتر کنید و به نتیجه مدنظر خود برسید.

پکیج زمینی چیست؟

پکیج زمینی چیست؟

پکیج زمینی در مقایسه با پکیج دیواری، همان پکیج دیواری می باشد اما بجای آنکه بر روی دیوار نصب شود، بر روی زمین قرار می گیرد. با این وجود با استفاده از پکیج زمینی می توانید همانند پکیج دیواری به آب گرم مصرفی و همچنین آب گرم مخصوص شوفاژ دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که ابعاد پکیج زمینی نسبت به پکیج دیواری چند برابر است و اینگونه نیست که صرفا بخش کوچکی را به این دستگاه اختصاص دهید.

تفاوت پکیج دیواری و زمینی

در این مقاله ما سعی کردیم شما عزیزان را با پکیج دیواری و پکیج زمینی در تعاریف مختلف آشنا سازیم و بتوانید با این دو دستگاه بیشتر و بهتر آشنا شوید. اما در خصوص این دو دستگاه باید به اطلاع شما برسانیم که علیرغم قابلیت یکسانی که دارند، تفاوت هایی نیز در این دو دستگاه وجود دارند که این تفاوت ها عبارتند از:

  1. ابعاد پکیج زمینی و همچنین وزن پکیج زمینی نسبت به پکیج دیواری بیشتر است و به همین دلیل توصیه می کنیم پیش از خرید پکیج زمینی، ابتدای جایگاه آنرا مشخص نمایید و سپس خرید کنید.
  2. ظرفیت داخلی پکیج زمینی نسبت به پکیج دیواری بیشتر است.
  3. پکیج زمینی برای آپارتمان های چند طبقه مناسب است.

بازه قیمتی پکیج دیواری چقدر است؟

همانگونه که توضیح داده شد، برای خرید یک دستگاه پکیج دیواری می توانید در بازه های قیمتی مختلفی اقدام به خرید پکیج دیواری کنید. بنابراین اینگونه نیست که شما تنها با قیمت های چند ده میلیون تومان صرفا توانایی خرید پکیج دیواری را خواهید داشت! از این رو اگر بخواهیم بازه قیمتی در این زمینه برای شما مشخص کنیم، می توان به بازه قیمتی 6.000.000 تومان الی 50.000.000 تومان اشاره کرد!

با این وجود برای خرید پکیج دیواری می توانید در بازه های قیمتی مختلفی اقدام کنید که هر چه بیشتر هزینه کنید طبیعتا دستگاه با کیفیت تری خریداری خواهید کرد؛ خوشبختانه برندهای ایرانی که در این زمینه حضور فعال دارند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از این طریق شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات ایرانی پکیج دیواری نمایید. لازم به ذکر است که تمام کارایی هایی که پکیج دیواری 50 میلیون تومانی به شما ارائه می دهد، پکیج دیواری 6 میلیون تومانی نیز به شما ارائه خواهد داد.

مقالات مرتبط: چگونه پکیج دیواری را هواگیری کنیم؟

برندهای پکیج دیواری در ایران

با توجه به توضیحات انجام شده، برندهای متعددی از پکیج دیواری در بازار ایران وجود دارند که شما صرفا 3 یا 4 برند را شنیده اید! از این رو در ادامه ما لیستی از برندهای پکیج دیواری در ایران را برای شما تهیه کرده ایم که با استفاده از این برندها می توانید نیاز خود مبنی بر پکیج دیواری را بر طرف کنید! با این وجود برای آشنایی هر چه بهتر با پکیج دیواری می توانید برندهای مطرح در بخش ذیل را مطالعه نمایید.

برندهای پکیج دیواری در ایران

این برند ها عبارتند از:
  1. پکیج دیواری بوتان
  2. پکیج دیواری ایران رایادتور
  3. پکیج دیواری لورچ
  4. پکیج دیواری ایران شرق
  5. پکیج دیواری الگانت
  6. پکیج دیواری آریستون
  7. پکیج دیواری آزمون
  8. پکیج دیواری برفاب
  9. پکیج دیواری سپهر الکتریک
  10. پکیج دیواری آزمایش
  11. پکیج دیواری جنرال
  12. پکیج دیواری الکترواستیل
  13. پکیج دیواری کاوه کویر
  14. پکیج دیواری گرمان گاز
  15. پکیج دیواری آذرخش
  16. پکیج دیواری کاوه
  17. پکیج دیواری یونیک
  18. پکیج دیواری بوش
  19. پکیج دیواری بارلی
  20. پکیج دیواری ساحل
  21. پکیج دیواری شبنم
  22. پکیج دیواری نسترن
  23. پکیج دیواری هایر
  24. پکیج دیواری وان‌ پلاس
  25. پکیج دیواری مروارید
  26. پکیج دیواری ایمن گاز
  27. پکیج دیواری دنیز
  28. پکیج دیواری انرژی
  29. پکیج دیواری دونار
  30. پکیج دیواری آویسا
  31. پکیج دیواری هامر
  32. پکیج دیواری نوژان
  33. پکیج دیواری المپیا
  34. پکیج دیواری شمس
  35. پکیج دیواری پروتون
  36. پکیج دیواری واتر
  37. پکیج دیواری مشهد دوام
  38. پکیج دیواری ایساتیس
  39. پکیج دیواری سیماران
  40. پکیج دیواری جبال
  41. پکیج دیواری کوماکس
  42. پکیج دیواری توان
  43. پکیج دیواری پلار
  44. پکیج دیواری فاکر
  45. پکیج دیواری توسکا
  46. پکیج دیواری میلان
  47. پکیج دیواری بری
  48. پکیج دیواری اطلس
  49. پکیج دیواری آی‌ لایف
  50. پکیج دیواری مرکوری

مزایای پکیج دیواری کدام اند؟

از مهم ترین مزایای پکیج دیواری می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • عدم اشغال فضای زیاد پکیج دیواری.
  • نصب آسان.
  • ایمنی بالا.
  • امکان تنظیم دما.
5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214