skip to Main Content

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ دارید که در طی چندین وقت اخیر اقدام به تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ نکرده اید، جای نگرانی نیست؛ چرا که ما در این مقاله از آریابهکار قصد داریم شما را با فرآیند تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا سازیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این پروسه را انجام دهید. اما چگونه می توان اقدام به تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ کرد؟

برای آشنایی با نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ بهتر است در ابتدا دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ مطالعه کنید تا با نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ براساس چارچوبی که کمپانی سازنده برای شما در نظر گرفته است اقدام کنید.

از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ آریابهکار را مطالعه نمایید.

فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ به یک قطعه بسیار کاربردی و البته کوچک در ماشین لباسشویی سامسونگ گفته می شود که وظیفه اصلی این قطعه، جذب گرد و خاک، دکمه های جدا شده و…. است.

فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ چیست

معمولا فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد که بهتر است هر دو ماه یکبار اقدام به تخلیه و تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید. از این رو فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند ذرات بزرگ و کوچک را به خود جذب کند تا به فاضلاب متصل شده منتقل نشوند.

به عبارتی فیلتر می تواند مانع مسدودی فاضلاب به دلیل وارد نشدن ذرات ریز و درشت شود. از این رو حضور فیلتر در ماشین لباسشویی سامسونگ، بسیار مهم و کاربردی است و اجازه نمی دهد تا مشکلی برای دستگاه شما رخ دهد. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ را در بازه های زمانی مذکور انجام دهید تا آسیبی متوجه دستگاه شما نشود.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه صحیح نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ میتوانید مقاله نگهداری درست از ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

توجه: اگر فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ را بازه های زمانی مختلف تمیز نکنید، مشکلات مختلفی متوجه دستگاه شما خواهد شد که یکی از رایج ترین مشکلات، بوی بد و نامطبوع از دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد.

علائم کثیف شدن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر تجربه قبلی مبنی بر تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ ندارید، ممکن است برای شما سوال شود که از کجا بفهمیم فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ کثیف شده است؟ برای اطلاع از کثیف شدن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ یکسری نکات وجود دارند که با در نظر داشتن این نکات می توانید بهترین زمان برای تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ را متوجه شوید. این نکات عبارتند از:

  • بوی نامطبوع درون ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • عملکرد نادرست ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • ارور تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • نشتی آب ماشین لباسشویی سامسونگ.

آموزش تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ

تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ از آن چیزی که تصور می کنید بسیار ساده تر و آسان تر می باشد؛ چرا که پروسه تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ نیازی به دانش فنی تعمیرات نیست و شما خیلی ساده براساس یکسری مراحل می توانید اقدام به تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید.

آموزش تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ

از این رو توصیه ای که برای شما در ابتدا داریم این است که برای تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ در ابتدا دفترچه راهنمای این دستگاه را مطالعه کنید تا با پروسه ای که کمپانی سازنده برای شما در نظر گرفته است آشنا شوید.

اما اگر به هر دلیلی به این دفترچه دسترسی ندارید، در ادامه این گزارش از آریابهکار با مراحل تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا خواهید شد:

  1. در ابتدا ماشین لباسشویی سامسونگ را بصورت کامل از برق بکشید.
  2. یک سینی با ارتفاع یک سانتی متر تهیه کنید و در دسترسی داشته باشید.
  3. پس از گذشت 30 دقیقه از خاموش شدن ماشین لباسشویی سامسونگ، درب پوششی پلاستیکی جلوی ماشین لباسشویی سامسونگ در قسمت پایین را باز کنید.
  4. اینک سینی تهیه شده را مابین ماشین لباسشویی و بیرون آن قرار دهید؛ به نحوی که قسمتی از سینی در زیر ماشین لباسشویی سامسونگ قرار بگیرد و مابقی آن به سمت بیرون ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.
  5. در ابتدا شلنگ سیاه رنگ که در کنار فیلتر قرار گرفته است را خارج کنید و با باز کردن پیچ قسمت بالای آن، تمام محتویات آنرا در سینی تخلیه کنید؛ این محتویات معمولا بوی نامطبوعی دارند.
  6. سپس پیچ بالای شلنگ را ببندید.
  7. اینک فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنید که در ابتدا مقداری آب از آن خارج خواهد شد و سپس فورا قطع می شود.
  8. در نهایت محتویات داخل فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ را درون سطل زباله بریزید.
  9. با استفاده از مایع ظرفشویی و اسکاچ ابری به آرامی اقدام به شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید.
  10. در این مرحله فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ را با استفاده از یک دستمال مناسب، خشک کنید.
  11. اینک فیلتر را درون ماشین لباسشویی سامسونگ قرار دهید و بصورت کامل بچرخانید تا به دستگاه شما چفت شود.
  12. هم اکنون می توانید دستگاه را به برق متصل کنید.

کاربر گرامی: برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره مشکل آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ میتوانید مقاله علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه فرمایید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران می باشد که تمام خدمات تعمیر این دستگاه را بصورت تخصصی و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

با این وجود اگر هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی سامسونگ شما رخ داده است و نمی توانید آنرا برطرف کنید، توصیه می کنیم در همان ابتدا اقدام به خاموش کردن ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید و سپس از طریق شماره های مندرج با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

از این رو ما آماده ایم تا مشکل شما عزیزان را بصورت تخصصی برطرف کنیم و حتی نیازی به تعویض قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ نداشته باشید. لازم به ذکر است که برای ثبت درخواست تعمیرات می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های ما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما به محل اعلامی مراجعه کنند.

توجه: تمام خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در آریابهکار شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی خواهد شد؛ در صورت بروز خرابی قبلی در ماشین لباسشویی سامسونگ ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214