skip to Main Content

جاروبرقی بیم بهتره یا فیلیپس؟ این سؤال ممکن است با کمی جستجو در بازار لوازم برقی خانگی برای شما عزیزان رخ دهد و نتوانید به یک پاسخ مناسب و مطلوبی در این زمینه برسید. از این رو ما قصد داریم در این مقاله از مجموعه مقالات آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر لوازم برقی خانگی شما را با این پرسش و تمام جوانب مختلف آن آشنا سازیم تا بتوانید گزینه مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد که شما عزیزان باید از این نکته مطلع باشید و اگر نسبت به آن چشم پوشی کنید، بدون شک نتیجه مناسبی برای شما اعمال نخواهد شد. نکته ای که باید از آن مطلع باشید این است که برند سازنده دستگاه صرفا یکی از چندین شاخصه ای می باشد که شما باید به آن توجه کنید و صرفا گویای انتخاب مناسب نیست!

از این رو باید در کنار برند شاخصه هایی اعم از میزان وات موتور، جنس بدنه، نوع مخزن، میزان گارانتی، ساخت کشور و… اهمیت دهید که در کنار این موارد نیز می توانید به برند سازنده دستگاه نیز اهمیت دهید؛ در غیر اینصورت شما خرید کورکورانه ای کرده اید که حتی شاید از میان 10 قابلیت دستگاه گران قیمتی که خریداری کرده اید، حتی 2 مورد از قابلیت های آن نیز به کار شما نیایند و نتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید. با این وجود در ادامه این مقاله از آریابهکار ما قصد داریم تا شما را با جاروبرقی بیم و فیلیپس آشنا سازیم. همراه ما باشید.

مدل های جاروبرقی بیم

اگر مایل به آشنایی با جاروبرقی بیم هستید، در ادامه این مقاله از آریابهکار قصد داریم تا 3 مدل مطرح این دستگاه را که عبارتند از گران قیمت ترین، ارزان ترین و پرفروش ترین جاروبرقی بیم شرح دهیم.

مدل های جاروبرقی بیم

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پیش از خرید دستگاه خود، حتما موارد ذیل را مطالعه کنید تا به یک تصمیم مناسب و مطلوبی برسید. توجه داشته باشید که داده آماری که ما با استفاده از آن موارد ذیل را تکمیل کرده ایم، فروشگاه های آنلاین جاروبرقی بیم در کشور می باشند.

کاربران گرامی: چنانچه از برند بیم استفاده می نمایید و هم اکنون نیازمند تعمیر جاروبرقی بیم می باشید، می توانید با شماره 02145437 تماس حاصل نمایید و 1ز 90 روز ضمانت بی قید و شرط و یک هفته مهلت تست رایگان برخوردار شوید.

1. گران‌ترین جاروبرقی بیم

گران‌ترین جاروبرقی بیم که در بازار ایران وجود دارد، جاروبرقی بیم مدل VC4109 می باشد که برای خرید این دستگاه باید حدودا 9 میلیون تومان هزینه در نظر بگیرید.

از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به مواردی اعم از کابل برق 7 متری، 2200 وات توان مصرفی، کیسه دار، 3.5 لیتر گنجایش مخزن جاروبرقی بیم مدل VC4109، نشانگر ال ای دی و… اشاره نمود که با خرید این دستگاه به شما تعلق خواهد گرفت و می توانید از این قابلیت ها برای پروسه جارو کردن استفاده کنید.

2. ارزان‌ترین جاروبرقی بیم

همچنین ارزان‌ترین مدلی جاروبرقی بیم که ما می توانیم برای شما عزیزان نام ببریم، جاروبرقی بیم مدل VC4107 می باشد که قیمت امروز این دستگاه در بازار کشور 5.900.000 تومان است که از مهم ترین قابلیت های این دستگاه که با خرید آن به شما تعلق می گیرد می توان به توان 2500 واتی، 5 سطح سرعت، نشانگر پر بودن کیسه، میزان صدای کم و… اشاره کرد که این قابلیت ها بدون شک می توانند نیاز شما مبنی بر یک دستگاه را برطرف کنند. از این رو شما می توانید این دستگاه را با قیمت مناسبی که دارد، خریداری نمایید.

3. پرفروش ترین جاروبرقی بیم

پرفروش ترین مدل جاروبرقی بیم که در بازار ایران وجود دارد، جاروبرقی بیم مدل VC4107 می باشد که این مدل نیز ارزان‌ترین مدل جاروبرقی بیم است که شما عزیزان با قیمت 5.900.000 تومان می توانید اقدام به خرید این دستگاه نمایید.

مدل های جاروبرقی فیلیپس

بدون شک زمانیکه حرف از کیفیت و کارایی وسط می آید، به یاد برند فیلیپس خواهید افتاد چرا که این برند بدون شک یکی از بهترین برندهایی است که محصولات آنرا می توانید در بازار کشور خریداری کنید.

مدل های جاروبرقی فیلیپس

از این رو اگر مایل به خرید جاروبرقی فیلیپس هستید، توصیه می کنیم حتما موارد ذیل را مطالعه کنید تا یک انتخاب مناسب و منطقی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد ذیل از طریق فروشگاه های آنلاین جاروبرقی فیلیپس در کشور مورد بررسی قرار داده شده اند و براساس داده هایی این فروشگاه ها ما موارد ذیل را تکمیل کرده ایم:

کاربران گرامی: جهت تعمیر جاروبرقی فیلیپس در هریک از مدل های موجود در نمایندگی مرکزی تعمیرات آریابهکار با شماره 02145437 تماس حاصل نمایید.

1. گران‌ترین جاروبرقی فیلیپس

گران‌قیمت ترین مدل جاروبرقی فیلیپس که در بازار ایران وجود دارد، جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176 می باشد که یک دستگاه نسبتا کوچک البته با قابلیت های منحصر بفردی است که برای خرید این دستگاه باید حدودا 11.500.000 تومان هزینه کنید.

از مهم ترین قابلیت های این دستگاه می توان به صدای 65 دسی بلی، نشانگر پر بودن مخزن، کنترل روی دسته، موتور با قدرت 2200 وات و… اشاره نمود که بدون شک یکی از بهترین مدل های جاروبرقی در بازار کشور می باشد و شما عزیزان نیز با قیمت مذکور می توانید اقدام به خرید این دستگاه نمایید.

2. ارزان‌ترین جاروبرقی فیلیپس

اگر مایل به خرید جاروبرقی فیلیپس هستید، لازم به ذکر است که ارزانترین جاروبرقی فیلیپس مدل FC8295 می باشد که قیمت حدودی این دستگاه در بازار ایران حدودا 6.300.000 تومان است که با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند نیاز شما عزیزان را برطرف کند.

از مهم ترین قابلیت های این دستگاه می توان به موتور با 2000 واتی، فیلتر بهداشتی، سیم جمع کن خودکار و… اشاره کرد که می تواند با استفاده از میزان مکشی که دارد، در پاکسازی محیط های آلوده موثر واقع شود.

3. پرفروش ترین جاروبرقی فیلیپس

به دلیل آنکه برند فیلیپس تاکنون دستگاه های باکیفیتی را به بازار کشور عرضه کرده است، همواره به کیفیت بالا شناخته شده است و شما عزیزان می توانید با قیمت مناسبی اقدام به خرید دستگاه جاروبرقی فیلیپس مدنظر خود نمایید.

پرفروش ترین جاروبرقی فیلیپس

اما پرفروش ترین مدل جاروبرقی فیلیپس که در بازار ایران نیز فروش قابل توجهی داشته است، جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 می باشد که برای خرید این دستگاه باید 8.500.000 تومان هزینه کنید که از مهم ترین قابلیت های آن می توان به قدرت موتور 2200 واتی، سیم جمع کن خودکاری، صدای 70 دسی بلی، فیلتر بهداشتی و… اشاره نمود که برای یک خانه می تواند به عنوان یک انتخاب عالی و مناسب باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214