skip to Main Content

اتو پرس یکی از دستگاه های بسیار محبوب و البته کاربردی در طی چند سال اخیر می باشد که اگر در شرف خرید یک دستگاه اتو پرس هستید، بدون شک با یک جستجوی ساده متوجه این خواهید شد که برندها و مدل های متنوعی از این دستگاه در بازار ایران موجود هستند که شما می توانید براساس معیارهایی که دارید، اقدام به خرید یکی از این دستگاه ها به همراه گارانتی نمایید تا در صورت بروز هر گونه خرابی بتوانید از خدمات پس از فروش اتو پرس استفاده کنید.

از این رو اگر با خرید اتو پرس متوجه بروز هر گونه خرابی در آن شده اید، توصیه می کنیم دستگاه را در جعبه خود قرار دهید و به نمایندگی تعمیر و یا فروشگاهی که از آن اقدام به خرید دستگاه کرده اید، مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما با استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی آن، تعمیر شود و یک دستگاه کاملا سالم به شما تحویل داده شود.

اما اگر دستگاه اتو پرس شما عزیزان به هر دلیلی خراب شده است و به شعب تعمیراتی آریابهکار مراجعه کنید، تمام خدمات تعمیر اتو پرس برای شما به همراه گارانتی صورت خواهند گرفت تا مشکل شما به نحوی تعمیر شود که بتوانید همانند روز اول از این دستگاه بدون نیاز به تعویض قطعات برای چندین سال استفاده کنید. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر اتوپرس با خدمات آریابهکار بهتر آشنا خواهید شد؛ همراه ما باشید.

نمایندگی تعمیر اتو پرس در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس در تمام مناطق تهران، 0 تا 100 خدمات تخصصی تعمیر اتو پرس را برای شما عزیزان توسط تکنسین هایی که حداقل 5 سال سابقه تخصصی در این زمینه دارند به نحوی انجام می دهد تا نیاز شما در خصوص تعویض قطعات بصورت کامل برطرف شود و بتوانید از دستگاه خود حتی بهتر از روز اول با بهترین کیفیت ممکن استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر اتو پرس در تهران

از این رو اگر اتو پرس شما تحت هر شرایطی خراب شده است و نمی توانید همانند روز اول از آن استفاده کنید، می توانید دستگاه خود را با خیالی آسوده به تکنسین های باتجربه و متخصص آریابهکار بسپارید تا تمام مشکلات دستگاه شما بصورت تخصصی شناسایی و سپس با تائید شما، تعمیر شود. لازم به ذکر می باشد که هزینه تعمیر اتو پرس در نمایندگی آریابهکار، کمترین هزینه ممکن است؛ چرا که هزینه های اعلامی آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد.

همچنین اگر شاغل هستید و با هماهنگی هایی که انجام داده اید موفق به مراجعه حضوری نشده اید، جای نگرانی ندارد چرا که می توانید از خدمات پیک رفت و برگشت رایگان آریابهکار استفاده کنید که با هماهنگی قبلی راننده پیک شرکت به محل شما به همراه قبض شرکتی اعزام می شود و پس از تحویل قبض، دستگاه شما را به شعب تعمیراتی مجموعه آریابهکار برای عیب یابی و تعمیرات تخصصی منتقل می کند.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر دسته اتوپرس میتوانید مقاله نحوه تعمیر و تعویض دسته اتو پرس را مطالعه کنید و یا با شماره ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی رایگان اتو پرس

یکی دیگر از خدماتی که آریابهکار در جهت سهولت شما مشتریان عزیز انجام داده است، این می باشد که تمام پروسه عیب یابی اتو پرس در آریابهکار که 0 تا 100 آن توسط تکنسین های مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما صورت می گیرد، رایگان است و شما حتی بابت این خدمات یک ریال هم پرداخت نخواهید کرد. از این رو اگر مایل به عیب یابی رایگان و تعمیرات تخصصی دستگاه خود توسط تکنسین های مجرب هستید، می توانید دستگاه خود را به تیم آریابهکار بسپارید.

تعمیر بویلر اتو پرس

بویلر اتو پرس که یکی از گران قیمت ترین قطعات دستگاه شما می باشد، وظیفه داغ کردن و سپس ایجاد بخار در اتو پرس را داراست و تمام پروسه تولید بخار در اتو پرس توسط این قطعه صورت می گیرد. از این رو اگر این قطعه تحت هر شرایطی دچار خرابی شود، باید مطلع باشید که دستگاه شما بصورت کامل از کار خواهد افتاد؛ چرا که قطعه ای وجود ندارد که بتواند بخار کافی را تولید نماید!

تعمیر بویلر اتو پرس

اما اگر به محض اطلاع از خرابی بویلر ناشی از کاهش تولید بخار به شعب تعمیراتی آریابهکار مراجعه نمایید، بدون آنکه بویلر دستگاه شما تعویض شود توسط تکنسین های مجرب که دانش تعمیراتی بخصوصی در این زمینه دارند، تعمیر تخصصی می شود تا مشکل بویلر اتو پرس شما صرفا با تعمیرات برطرف شود و نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

از این رو برای تعمیر بویلر اتو پرس می توانید دستگاه خود را به شعب تعمیراتی ما منتقل کنید تا بصورت تخصصی تعمیر کنیم.

تعمیر المنت اتو پرس

همانگونه مطلع هستید، اتو پرس دارای دو کفی است که کفی بالا وظیفه تولید بخار و… را داراست. از این رو زمانیکه شما پس از روشن کردن اتو پرس به کفی بالا دست میزنید و متوجه داغ بودن آن می شوید، لازم به ذکر است قطعه ای که وظیفه داغ کردن کفی را بر عهده دارد، المنت می باشد که اگر به هر دلیل از کار بیافتد، بدون شک اتو پرس کارایی بخصوصی نخواهد داشت.

اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که ما در آریابهکار به اتفاق تیم مجرب و متخصص، 0 تا 100 پروسه تعمیر المنت اتو پرس را توسط تکنسین های مجرب انجام می دهیم تا نیازی به تعویض المنت نداشته باشید. از این رو در صورتی می توان اقدام به تعمیر المنت اتو پرس کرد که شما عزیزان به موقع دستگاه را به شعب تعمیراتی ما منتقل کنید؛ در غیر اینصورت اگر پس از آنکه منجر به سوختن المنت شدید، به هیچ دلیل این خرابی قابل تعمیر نیست و باید تعویض المنت صورت گیرد.

تعویض قطعات سوخته اتو پرس با قطعات وارداتی

اتو پرس دستگاهی می باشد که از قطعات ریز و درشت مختلفی درست شده است و از کنار هم قرار گرفتن این قطعات ریز و درشت ما شاهد دستگاهی به نام اتو پرس ستیم. از این رو اگر یک یا چند قطعه از قطعات دستگاه شما خراب شده باشند، ما آنها را تعویض نمی کنیم؛ چرا که در ابتدا سعی می کنیم آنها را با دانش فنی و تخصصی که داریم به نحوی تعمیر کنیم که نیاز به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعویض قطعات سوخته اتو پرس با قطعات وارداتی

کاربر عزیز: برای اطلاعات بیشتر درباره اتوپرس و کاربردهای آن میتوانید مقاله اتو پرس چه کاربردی دارد؟ را مطالعه کنید.

اما اگر پس از انجام تعمیرات لازم، تکنسین های ما متوجه عدم تعمیر 100 درصد آن شدند، پروسه تعویض قطعات برای شما انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که تمام قطعات تعویضی در آریابهکار کاملا وارداتی و شرکتی هستند و شامل گارانتی رسمی مجموعه آریابهکار می شوند.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214