skip to Main Content

ماشین ظرفشویی بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در کشور می باشد و به همین دلیل مدل های متنوعی از این دستگاه در بازار ایران عرضه شده اند و شما می توانید برحسب میزان استفاده ای که دارید، اقدام به خرید ماشین ظرفشویی بوش مدنظر خود نمایید.

از این رو پس از آنکه ماشین ظرفشویی بوش را خریداری کردید، اگر تجربه کار با این دستگاه ندارید، در ابتدا توصیه می کنیم راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه کنید تا بتوانید هم از تمام قابلیت های این دستگاه استفاده کنید و هم خرابی در آن رخ ندهد!

با این وجود توصیه کلیدی که برای شما داریم این است که حتی اگر تجربه کار ماشین ظرفشویی دارید، به مدت 5 الی 10 دقیقه وقت بگذارید و دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه کنید تا بتوانید از این دستگاه بهتر استفاده کنید و طول عمر مفید آن دچار روند نزولی نشود.

اما اگر به هر دلیلی به این دفترچه دسترسی ندارید، ما قصد داریم در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش آریابهکار شما عزیزان را با راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش آشنا سازیم تا بتوانید به نتایج بهتری با استفاده از این دستگاه برسید.

نصب ماشین ظرفشویی بوش

معمولا پس از آنکه شما ماشین ظرفشویی بوش را از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری می کنید، برای فعال سازی گارانتی دستگاه، نماینده نمایندگی به محل شما در بازه 1 تا 4 روز اعزام خواهد شد که این نماینده اقدام به جعبه گشایی و نصب ماشین ظرفشویی بوش خواهد کرد. از این رو توصیه می کنیم برای نصب ماشین ظرفشویی بوش عجله نکنید و به هیچ وجه بسته بندی دستگاه را باز نکند. اما اگر به هر دلیلی مایل به نصب ماشین ظرفشویی بوش هستید، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آریابهکار استفاده کنید!

نصب ماشین ظرفشویی بوش

لازم به ذکر است که پروسه نصب ماشین ظرفشویی بوش باید بصورت دقیق صورت گیرد تا بتوانید از قابلیت های این دستگاه بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش و تعمیر آن میتوانید مقاله تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه فرمایید.

دکمه های ماشین ظرفشویی بوش

برای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش باید با تمام دکمه های این دستگاه آشنا باشید تا بتوانید از ده ها قابلیتی که در ماشین ظرفشویی بوش طراحی و برنامه ریزی شده اند، استفاده کنید. از این رو اگر با کاربرد دکمه های ماشین ظرفشویی بوش آشنا نیستید، باید بگوییم که بهتر است به دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش مراجعه کنید تا با این دکمه ها براساس مدل دستگاه خود آشنا شوید.

با این وجود در ادامه این گزارش از آریابهکار ما سعی کرده ایم تا دکمه های مختلف و متنوع از ماشین ظرفشویی بوش را برای شما نام ببریم و شما را با کاربرد آشنا سازیم.

دکمه های ماشین ظرفشویی بوشکاربرد دکمه
On/ offاین کلید مخصوص خاموش و روشن کردن ماشین ظرفشویی بوش می باشد.
Intensive/ Heavyبه منظور شستشوی دقیق و سنگین در ماشین ظرفشویی بوش طراحی شده است.
Glass/ Delicateشستشوی ظروف شیشه ای و ظریف در ماشین ظرفشویی بوش.
Regular/ Normalبرای شستشوی ساده و عادی طراحی شده است.
Rinse & Holdبه منظور خیساندن و خشک کردن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش طراحی شده است.
Autoشستشوی خودکار و اتوماتیک در ماشین ظرفشویی بوش.
One hour/ Express/ Speed60به معنای شستشوی ظروف در یک ساعت است.
Rinseآبکشی مستقیم ظروف در ماشین ظرفشویی بوش.
Ecoحالت ویژه کاهش میزان مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش می باشد.

ارورهای ماشین ظرفشویی بوش

در طول زمان ممکن است بصورت ناگهانی با برخی ارورهای ماشین ظرفشویی بوش روبرو شوید که باعث ترسیدن و شوکه شدن شما شوند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه ارور ماشین ظرفشویی بوش و نمایش آن در پنل ماشین ظرفشویی بوش، نباید بترسید؛ چرا که گاهی اوقات حتی اگر درب ماشین ظرفشویی بوش برای مدت طولانی باز بماند، این ارور به شما نمایش داده خواهد شد و با بستن درب، ارور از بین خواهد رفت.

ارورهای ماشین ظرفشویی بوش

از این رو پروسه عیب یابی و تعمیر مسائلی که فنی هستند باید توسط تکنسین مجرب و متخصص صورت گیرد تا مشکل برطرف شود. به همین دلیل اگر اروری رخ داده است که رفع کردن آن از حیطه دانش و تخصص شما خارج می باشد، بهتر است به تکنسین متخصص بسپارید.

همچنین برای اطلاع از ارورهای ماشین ظرفشویی بوش و علت رخ دادن آنها، سعی کرده ایم در ادامه این بخش، به مهم ترین و رایج ترین آنها بپردازیم.

ارور ماشین ظرفشویی بوشعلت ارور ماشین ظرفشویی بوش
E01/ F01گرم نشدن آب مخزن ماشین ظرفشویی بوش.
E02/ F02پروسه گرم شدن آب ماشین ظرفشویی بوش خراب شده است.
E03/ F03مشکل گرم نشدن آب وروردی در ماشین ظرفشویی بوش می باشد.
E04/ F04گرم نشدن آب ورودی در ماشین ظرفشویی بوش.
E05/ F05مشکل در آب ورودی و گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی بوش می باشد.
E06/ F06مشکل از درب ماشین ظرفشویی بوش می باشد و باید قطعات در ارتباط با این قطعه، بررسی شوند.
E07/ F07فن گرمایشی ماشین ظرفشویی بوش خراب شده است.
E08/ F08احتمالا برد، سنسور آب و یا شیر برقی در ماشین ظرفشویی بوش خراب شده است و باید عیب یابی شوند.
E09/ F09فن و المنت ماشین ظرفشویی بوش خراب شده است.

کابر گرامی: برای آگاهی و مطالعه بیشتر درباره علت جمع شدن کف در ماشین ظرفشویی بوش مقاله علت جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی بوش را به شما پیشنهاد میکنیم.

نکات استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

برای آنکه طول عمر مفید ماشین ظرفشویی بوش شما افزایش پیدا کند و بتوانید از آن بصورت اصولی استفاده کنید، باید یک چارچوبی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. از این رو برای اطلاع از این نکات نیز توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش مراجعه کنید. با این وجود در ادامه قصد داریم تا این نکات را برای شما نام ببریم.

نکات استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

  1. خرید مواد شوینده از فروشگاه های مجاز و معتبر که تاریخ انقضا داشته باشند.
  2. تمیز کردن ظروف پیش از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی بوش.
  3. تمیز کردن هفتگی فیلتر ماشین ظرفشویی بوش.
  4. چیدن صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی بوش.
  5. استفاده محافظ برق استاندارد.
  6. شارژ به موقع نمک ماشین ظرفشویی بوش.
  7. جرم گیری و رسوب زدایی ماشین ظرفشویی بوش.
  8. عدم بستن درب پس از اتمام شستشوی ظروف.
  9. انتخاب برنامه مناسب شستشو.
  10. تمیز کردن به موقع ماشین ظرفشویی بوش.
  11. عدم چیدن ظروف بیش از حدی.
  12. سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی بوش توسط تکنسین.
امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214