skip to Main Content

اگر ماشین ظرفشویی میدیا خریداری کرده اید، در اولین گام باید راهنمای استفاده از این دستگاه را مطالعه کنید تا بتوانید از این دستگاه استفاده نمایید. با این وجود اگر راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا را مطالعه نکنید، مطمئن باشید که در یک بازه زمانی کوتاه ممکن است منجر به خرابی این دستگاه شوید و همچنین حتی ظروف را به خوبی نمی توانید در ماشین ظرفشویی میدیا بشویید. از این رو توصیه می کنیم که راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا را مطالعه کنید تا بتوانید از این دستگاه بصورت اصولی استفاده کنید.

لازم به ذکر می باشد که ما در این مقاله از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا از آریابهکار قصد داریم شما را با راهنمای جامع استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا آشنا سازیم تا از همان ابتدا بتوانید بصورت اصولی از ماشین ظرفشویی میدیا استفاده کنید. همراه ما باشید.

نصب ماشین ظرفشویی میدیا

نصب ماشین ظرفشویی میدیا

اولین گام برای استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا، نصب ماشین ظرفشویی میدیا می باشد که این پروسه باید بصورت اصولی توسط تکنسین های متخصص نمایندگی صورت گیرد. از این رو حتی جعبه گشایی ماشین ظرفشویی میدیا باید توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات صورت گیرد تا گارانتی دستگاه آغاز و فعال شود. با این وجود اگر به تازگی اقدام به خرید ماشین ظرفشویی میدیا کرده اید، به هیچ وجه نباید آنرا جعبه گشایی و نصب کنید و باید با نمایندگی ماشین ظرفشویی میدیا که بر روی فاکتور دستگاه درج شده است تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

محل مناسب نصب ماشین ظرفشویی میدیا

یکی از مهم ترین مواردی که در نصب ماشین ظرفشویی میدیا باید رعایت کنید این است که محل نصب ماشین ظرفشویی میدیا شما باید مناسب باشد. به عبارتی ماشین ظرفشویی میدیا نباید کنار وسایل گرمازا مانند اجاق گاز، سماور و… نصب شود و صرفا باید در یک محیط مناسب در آشپزخانه نصب شود و آسیبی به آن وارد نشود. همچنین بر روی ماشین ظرفشویی میدیا نباید وسیله ای قرار دهید؛ به مرور زمان می تواند منجر به خرابی ماشین ظرفشویی میدیا شما عزیزان شود.

تراز کردن ماشین ظرفشویی میدیا

با استفاده از راهنمای جامع در دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا، باید در ابتدا اقدام به تراز کردن ماشین ظرفشویی میدیا کنید تا این دستگاه بصورت اصولی نصب شود و خرابی خاصی در آن رخ ندهد. به عبارتی برای آنکه ماشین ظرفشویی میدیا شما بدون سر و صدا نصب گردد و به بهترین شکل ممکن کار کند، نیاز به این است که این دستگاه تراز شود و سپس از آن استفاده کنید که این پروسه بصورت تخصصی باید توسط نصاب دستگاه در همان ابتدا صورت گیرد تا دستگاه شما نسبت به سطحی که بر روی آن قرار دارد، تراز شود.

مقالات مرتبط: ماشین ظرفشویی میدیا خوبه؟

دکمه های ماشین ظرفشویی میدیا

اگر پنل جلویی ماشین ظرفشویی میدیا را بررسی کنید، متوجه دکمه هایی خواهید شد که هر یک از این دکمه ها دارای کاربرد و معنای خاص خود هستند. با این وجود در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین دکمه های ماشین ظرفشویی میدیا را نام ببریم که با استفاده از این دکمه ها می توانید از این دستگاه بصورت اصولی استفاده کنید. از این رو اگر مایل به آشنایی با تمام دکمه های ماشین ظرفشویی میدیا خود هستید، می توانید به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی میدیا خود مراجعه نمایید و از این طریق با یک راهنمای جامع آشنا شوید.

دکمه های ماشین ظرفشویی میدیاکاربرد دکمه های ماشین ظرفشویی میدیا
Heavyبرنامه مخصوص شستشوی ظروف بسیار چرب در ماشین ظرفشویی میدیا می باشد که با استفاده از این برنامه می توانید ذرات چربی را از روی ظروف به بهترین شکل ممکن پاک سازی کنید.
90 Minutesاگر ظروف شما به میزان کمی ذرات چرب دارد، می توانید از این برنامه استفاده کنید.
Glassبرنامه مخصوص شستشوی ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی میدیا می باشد.
Intensiveدر صورتی که ظروف شما بسیار چرب و کثیف هستند، می توانید از این برنامه استفاده نمایید.
Normalاگر ظروف عادی دارید و مایل به شستشوی آنها هستید، این برنامه برای شما کاربردی می باشد و از این برنامه می توانید استفاده کنید.
Rapidبرنامه شستشوی سریع ظروف در ماشین ظرفشویی میدیا می باشد که این پروسه در طی 30 دقیقه انجام خواهد شد.
Rinseآبکشی ظروف در ماشین ظرفشویی میدیا می باشد.

راهنمای جامع ماشین ظرفشویی میدیا

راهنمای جامع ماشین ظرفشویی میدیا

راهنمای جامع ماشین ظرفشویی میدیا، راهنمایی می باشد که بصورت تخصص و دقیق با زبانی ساده بتواند قابلیت های دستگاه شما را براساس مدل خود، به بهترین شکل ممکن توضیح دهد که این راهنمای جامع، همان دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا می باشد که متاسفانه به زبان فارسی نوشته نشده است و اما به زبان لاتین در این دفترچه توضیحات لازم ارائه گردیده اند و شما می توانید با ترجمه صفحات این دفترچه، با راهنمای جامع دستگاه خود آشنا شوید.

سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا

یکی از مهم ترین مواردی که باید آنرا بصورت دوره ای و دقیق توسط تکنسین های متخصص و مجرب در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا انجام دهید، سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا می باشد. لازم است که براساس نحوه و میزان استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا، توصیه می شود حداقل هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد.

به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا را یادداشت کنید تا در از قبل در جریان آن قرار بگیرید و سر موقع اقدام به سرویس ماشین ظرفشویی میدیا کنید.

مقالالت مرتبط: علامت های روی ماشین ظرفشویی میدیا

بوی بد ماشین ظرفشویی میدیا

یکی از دلایل بوی بد ماشین ظرفشویی میدیا این است که ظروف به همراه مواد غذایی را درون سبد ماشین ظرفشویی میدیا قرار می دهید و به همین ترتیب این ذرات در فیلتر ماشین ظرفشویی میدیا شما گیر می کند و به مرور منجر به بوی بدی می شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در ابتدا همیشه ذرات غذا روی ظروف را از بین ببرید و سپس ظروف را درون ماشین ظرفشویی میدیا قرار دهید تا از این طریق بتوانید مانع بروز بوی بد ماشین ظرفشویی میدیا شوید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214