skip to Main Content

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با استفاده از جاروبرقی با آن روبرو شوید این می باشد میزان مکش آن کاهش پیدا می کند. به عبارتی اگر میزان مکش جاروبرقی کاهش پیدا کند عملا این دستگاه دیگر کاربردی نخواهد داشت و نمی توانید از این دستگاه استفاده مطلوبی داشته باشید. از این رو آیا ناچار به استفاده از این دستگاه با این خرابی هستیم؟ خیر. شما می توانید از طریق روش های مختلفی اقدام به افزایش قدرت مکش جاروبرقی نمایید و این مشکل بر طرف شود. اما چگونه؟

بدون شک پروسه افزایش قدرت مکش جاروبرقی کار ساده ای نیست و اگر مایل هستید بهترین نتیجه ممکن برای شما اتفاق بیافتد، باید وقت کافی بگذارید. با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر جاروبرقی در تهران آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی قصد داریم نکات مختلفی را به شما در این زمینه ارائه دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید و همانند روز اول مکش دستگاه شما زیاد شود. همراه ما باشید.

1. عیب یابی موتور جاروبرقی در نمایندگی تعمیر جاروبرقی

مکش جاروبرقی از چه طریق است؟ کدام قطعه در جاروبرقی مکش ایجاد می کند؟ بدون شک تنها قطعه ای که در جاروبرقی وظیفه ایجاد مکش زیاد دارد، موتور جاروبرقی می باشد و زمانیکه با مشکل و ضعف در مکش جاروبرقی روبرو می شویم باید در ابتدا از صحت و سلامت موتور جاروبرقی مطمئن شویم. با این وجود اگر دانش لازم و کافی در زمینه تعمیرات جاروبرقی دارید، می توانید اقدام به تست موتور جاروبرقی نمایید تا مطمئن شوید آیا این قطعه سالم است یا خیر؟!

عیب یابی موتور جاروبرقی در نمایندگی تعمیر جاروبرقی

اما اگر دانش تعمیرات جاروبرقی ندارید و مایل هستید توسط تکنسین مجرب و متخصص جاروبرقی این پروسه صورت گیرد، می توانید از طریق شماره 02145437 تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است حتما این قطعه توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد و اگر مشکلی در آن ایجاد شده باشد بصورت تخصصی نیز بر طرف شود و نیازی به تعویض قطعات و البته تعویض موتور نداشته باشید!

2. کیسه جاروبرقی را تخلیه کنید

در صورتی که کیسه جاروبرقی شما پر باشد و اقدام به روشن کردن این دستگاه کنید، هم مکش جاروبرقی کاهش خواهد یافت و هم اینکه موتور جاروبرقی آسیب خواهد دید! با این وجود توصیه ابتدایی که برای شما داریم این است حتما پیش از هر بار استفاده و پس از هر بار استفاده اقدام به بررسی و تخلیه کیسه جاروبرقی نمایید تا از این طریق محتویات آنرا تخلیه کنید و مشکلی برای جاروبرقی شما ایجاد نشود. با این وجود اگر این نکته اساسی را رعایت نکنید، مطمئن باشید که موتور بقدری تحت فشار قرار خواهد گرفت تا کارایی خود را از دست بدهد.

از این رو توصیه می کنیم حتما کیسه جاروبرقی را هر دفعه بررسی کنید و اگر پر بود، آنرا تخلیه نمایید.

مقالات مرتبط: علت سوختن زغال جاروبرقی و تمام شدن آن

3. بررسی اتصالات جاروبرقی

جاروبرقی دارای اتصالات مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان به لوله خرطومی و زانویی جاروبرقی اشاره کرد. با این وجود زمانیکه شما اقدام به تمیز کردن محیط کثیف می کنید، به مرور زمان ممکن است برخی توده های حجیم در این اتصالات گیر کنند و مانع عملکرد صحیح جاروبرقی شوند. از این رو راهکار چیست؟ توصیه می کنیم هر دو هفته یکبار اقدام به تمیز کردن اتصالات جاروبرقی با آب فشار قوی کنید تا اگر توده های حجیم در آن گیر کرده اند، خارج شوند.

لازم به ذکر است که پس از اتمام پروسه شستشو اتصالات باید اجازه دهید تا بصورت کامل خشک شوند و سپس بر روی جاروبرقی نصب کنید. در غیر اینصورت اگر رطوبت داشته باشند و شما اقدام به استفاده از آنها نمایید، مطمئن باشید که می توانند منجر به خرابی جاروبرقی شما شوند.

4. تعویض فیلترهای جاروبرقی

اگر فیلترهای جاروبرقی خود را هر هفته بررسی نمی کنید، ممکن است در طول زمان آسیب دیده باشند و مانع ورود و خروج هوا به درون جاروبرقی شوند! به عبارتی فیلترهای جاروبرقی باید حداقل هر دو هفته یکبار بررسی شوند و اگر کثیف شده باشند باید بصورت اصولی آنها را بشویید تا ذرات کثیف آنها از بین برود. اصولا اگر فیلترهای جاروبرقی کثیف باشند، نمی توانید از این دستگاه بصورت اصولی استفاده کنید.

5. سرویس دوره ای جاروبرقی

در صورتی که جاروبرقی را در بازه زمانی حداقل هر 6 ماه یکبار سرویس کنید، این دستگاه به بهترین شکل ممکن کار خواهد کرد و در طول زمان خرابی بخصوصی نیز در این دستگاه ایجاد نخواهد شد. به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه سرویس دوره ای جاروبرقی را توسط تکنسین های مجرب و متخصصی انجام دهید که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند و می توانند پروسه سرویس دوره ای جاروبرقی را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام دهند.

سرویس دوره ای جاروبرقی

اما چرا سرویس دوره ای جاروبرقی؟ در طی سرویس دوره ای جاروبرقی توسط تکنسین های مجرب و متخصص، دستگاه شما یکبار بصورت کامل تست خواهد شد و اگر مشکلی در هر یک از قطعات تشخیص داده شود، بر طرف خواهد شد. از این رو یکی از خدمات ما به شما عزیزان سرویس دوره ای جاروبرقی می باشد که می توانید از این خدمات در مجموعه ما استفاده کنید.

6. برس پارویی جاروبرقی را تمیز کنید

یکی دیگر از عواملی که می توانید با استفاده از آن اقدام به افزایش مکش جاروبرقی نمایید این است که برس پارویی جاروبرقی را خودتان با استفاده از چنگال و… تمیز و پاکسازی کنید. چرا که برس پارویی جاروبرقی دارای طراحی خاصی می باشد که با استفاده از آن ممکن است کرک و پرز به منافذ آن نفوذ کنند و منجر به مسدودی آن شوند. از این رو توصیه می کنیم برس پارویی جاروبرقی را تمیز نمایید تا با مشکل کاهش مکش جاروبرقی روبرو نشوید.

7. کاهش ارتفاع لوله تلسکوپی جاروبرقی

توصیه می کنیم برای افزایش مکش جاروبرقی ارتفاع لوله تلسکوپی را به نحوی افزایش دهید که هم به کمر شما آسیب وارد نشود و هم اینکه ارتفاع زیاد می تواند در میزان مکش جاروبرقی شما تاثیر منفی بگذارد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214