skip to Main Content

اتو پرس ژانومه یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهایی می باشد که در بازار کشورمان در مدل های متنوعی وجود دارد و شما می توانید برحسب نیازی که از یک دستگاه اتو پرس دارید، اقدام به خرید یک مدل با قیمت مناسب نمایید.

از این رو یکی از سوالاتی که ممکن است در همان ابتدا پس از خرید اتو پرس ژانومه برای شما رخ دهد، طریقه نصب اتو پرس ژانومه می باشد که یک سوال بسیار مهم است؛ چرا که اگر این پروسه بصورت دقیق صورت نگیرد، احتمال سقوط و پرتاب اتو پرس ژانومه از ارتفاع وجود دارد که تبعات آن نیز خرابی دستگاه می باشد.

از این رو چگونه اتو پرس ژانومه را نصب کنیم؟ برای آشنایی با این سوال بسیار مهم ما قصد داریم در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر اتوپرس ژانومه آریابهکار شما را بصورت گام به گام آشنا سازیم تا بتوانید بصورت اصولی و صحیح اقدام نمایید. همراه ما باشید.

دفترچه راهنمای اتو پرس ژانومه

پیش از آنکه ما مراحل نصب اتو پرس ژانومه را برای شما توضیح دهیم، لازم به ذکر است که مهم ترین و اصلی ترین منبع ممکن برای آشنایی شما عزیزان با طریقه نصب اتو پرس ژانومه، دفترچه راهنمای اتو پرس ژانومه است.

دفترچه راهنمای اتو پرس ژانومه

به عبارتی دفترچه راهنمای اتو پرس ژانومه تنها منبع معتبری است که صرفا مراحل نصب مخصوص دستگاه شما را بصورت کامل و صریح توضیح داده است که اگر به این منبع معتبر مراجعه کنید، می توانید بصورت گام به گام اقدام نمایید.

از این رو اگر شما با طریقه نصب اتو پرس ژانومه آشنا نیستید، توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای این دستگاه مراجعه نمایید؛ هر چند دفترچه راهنمای اتو پرس ژانومه به زبان لاتین است، اما بصورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش داده شده است و شما نیازی به ترجمه متون ندارید.

آموزش نصب اتو پرس ژانومه

اکثریت دستگاه های اتو پرس ژانومه که در بازار ایران هستند، دارای پایه مخصوص می باشند که به همراه دستگاه در جعبه آن به شما ارائه شده است. از این رو اگر شما مایل هستید اتو پرس ژانومه را روی پایه مخصوص آن نصب کنید، باید طبق مراحل ذیل پیش بروید:

  1. اتو پرس ژانومه را جعبه گشایی کنید؛ به آرامی اقدام به خارج کردن دستگاه و اقلام همراه آن از جعبه نمایید.
  2. پایه اتو پرس ژانومه را به نحوی که از روی آن مشخص است، باز کنید.
  3. بر روی پایه دستگاه، پیچ سه گوش وجود دارد که وقتی پایه را به اندازه مدنظر باز کردید باید اقدام به سفت کردن این پیچ با انگشتان خود کنید.
  4. اینک به آرامی کفی اتو پرس ژانومه را بر روی پایه بگذارید.
  5. پیچ های زیرین کفی اتو پرس ژانومه را به پایه چفت نمایید.
  6. سپس مخزن اتو پرس ژانومه را با استفاده از آب مقطر پر کنید و دستگاه را به برق متصل نمایید.
  7. پس از چند دقیقه، می توانید از این دستگاه برای اتو کردن انواع البسه استفاده کنید.

نکات استفاده از اتو پرس ژانومه

برای آنکه اتو پرس ژانومه شما بدون هر گونه خرابی بخصوصی برای چندین سال به بهترین شکل ممکن کار کند، بدون شک شما عزیزان باید چارچوبی را در نظر داشته باشید تا بتوانید براساس این چارچوب از اتو پرس ژانومه استفاده نمایید.

نکات استفاده از اتو پرس ژانومه

اما کدام چارچوب؟ آیا خودمان باید به دنبال چارچوب بگردیم؟ آیا از دوستان و آشنایان باید در این خصوص سوال بپرسیم؟ بدون شک چنین چیزی ممکن نیست و اگر شما مایل به آشنایی با چارچوب مشخص و معین هستید، باید به یک منبع معتبر مراجعه کنید.

تنها منبع معتبری که در این زمینه وجود دارد و شما می توانید براساس آن اقدام نمایید، دفترچه راهنمای اتو پرس ژانومه می باشد که با نگاهی به این دفترچه متوجه این خواهید شد که یکسری نکات بسیار مهم در آن نوشته شده اند و اگر شما این نکات را رعایت کنید، بدون شک به نتایج قابل توجهی خواهید رسید که رعایت کردن آنها به نفع شما می باشد. از این رو اگر به این دفترچه دسترسی ندارید، ما قصد داریم در ادامه این مقاله به یکسری از نکات مهم در استفاده از اتو پرس ژانومه اشاره کنیم:

  • فقط و فقط از آب مقطر برای پر کردن اتو پرس ژانومه استفاده نمایید.
  • تنها در مواقعی که به اتو پرس ژانومه نیاز دارید آنرا به جریان برق متصل کنید.
  • تحت هیچ شرایطی اتو پرس ژانومه را روشن نگه ندارید.
  • حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه خرابی در اتو پرس ژانومه، از آن استفاده نکنید.
  • هفته ای حداقل یکبار از اتو پرس ژانومه استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات درخشان، تمام خرابی و مشکلات اتو پرس ژانومه شما عزیزان را توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از دستگاه های تعمیراتی روز دنیا رفع می کند تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه

با این وجود اگر اخیرا با مشکلاتی در اتو پرس ژانومه روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، می توانید از طریق تماس با شماره مرکزی آریابهکار درخواست خود را ثبت کنید و از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که 0 تا 100 خدماتی که در مجموعه آریابهکار انجام می شوند شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی ما شده که از این طریق می توانید به خدمات تخصصی ما اعتماد کنید. اما منظور از گارانتی چیست؟

گارانتی، یک جزء بسیار مهم در خدمات تعمیری می باشد که برخی از تعمیرگاه ها به شما ارائه می دهند و برخی دیگر به شما ارائه نمی دهند و اگر دستگاه شما یک ساعت پس از تعمیرات نیز دچار خرابی شد، هیچ مسئولیتی در قبال آن پذیرش نخواهند کرد و باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

از این رو اگر اتو پرس ژانومه تعمیراتی شما در بازه زمانی مذکور با خرابی قبلی روبرو شد، می توانید از خدمات آریابهکار بصورت کاملا رایگان استفاده کنید و مشکل دستگاه برطرف شود.

همچنین یکی دیگر از خدمات ما به شما عزیزان، ارائه پیک رفت و برگشت رایگان می باشد که اگر زمان کافی برای مراجعه به شعب تعمیراتی آریابهکار ندارید، می توانید از این خدمات استفاده کنید. لازم به ذکر است که پس از انتقال دستگاه شما به شعب تعمیراتی آریابهکار، پروسه عیب یابی و تعمیر آن آغاز می شود.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214