skip to Main Content

یکی از نکاتی که ممکن است برای نصب صحیح یخچال با آن روبرو شوید این است که فاصله پشت یخچال تا دیوار باید بصورت اصولی تنظیم شود و به هیچ وجه نباید یخچال از پشت به دیوار بچسبد! اما چرا؟ زمانیکه یخچال به میزان زیادی از پشت به دیوار می چسبد به مرور زمان سیستم خنک کننده این دستگاه که متشکل از موتور، کندانسور و اواپراتور می باشد، دچار خرابی خواهد شد و در نتیجه یخچال شما از کار خواهد افتاد. با این وجود توصیه ایی که برای شما داریم این است که فاصله پشت یخچال تا دیوار را تنظیم کنید. اما چگونه؟

برای آنکه بتوانید از یخچال خود در هر مدل و برند برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید، باید این دستگاه را در ابتدا به بهترین شکل ممکن نصب نمایید تا مشکلی بابت نصب نادرست و اشتباه در این دستگاه رخ ندهد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه نصب یخچال را توسط تکنسین های مجرب و متخصص سپری کنید تا مشکلی از این بابت ایجاد نشود. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیرات یخچال در خصوص فاصصله پشت یخچال تا دیوار بیشتر صحبت کرده ایم. همراه ما باشید.

فاصله استاندارد یخچال تا دیوار باید چقدر باشد؟

فاصله استاندارد یخچال تا دیوار باید چقدر باشد؟

همانگونه که توضیح داده شد، فاصله استاندارد یخچال تا دیوار باید به بهترین شکل ممکن رعایت شود تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با این وجود فاصله استاندارد یخچال تا دیوار باید چقدر باشد؟ پاسخ این سوال در ادامه بصورت کافی داده شده است. توجه داشته باشید که فاصله استاندارد پشت یخچال تا دیوار باید حداقل 2.5 الی 5 سانتی متر باشد و علت اصلی این فاصله نیز ورود و خروج هوای لازم و کافی است. اما اگر یخچال از پشت به دیوار بچسبد چه اتفاقی رخ می دهد؟ در ادامه بصورت کامل توضیح داده ایم.

علت وجود فضای کافی بین یخچال و دیوار

در این مواقع به مرور زمان فشار قابل توجهی به موتور یخچال و سایر سیستم خنک کننده یخچال وارد می شود و به همین دلیل ممکن است این فشار زیادی نیز تبدیل به آسیب گسترده در یخچال شما عزیزان شود! به همین دلیل توصیه می کنیم این حداقل فاصله را رعایت کنید تا مشکلی در قطعات یخچال شما ایجاد نشود. از این رو اگر به فکر سلامت یخچال خود هستید و می خواهید از این دستگاه برای سالیان طولانی بدون هر گونه خرابی استفاده کنید، باید این فاصله را به خوبی رعایت نمایید.

دفترچه راهنمای استفاده از یخچال

برای آنکه بتوانید با راهنمای جامع و دقیق یخچال خود آشنا شوید، تنها یک انتخاب دارید و آن هم دفترچه راهنمای استفاده از یخچال می باشد که اگر به مدت 15 الی 30 دقیقه این دفترچه راهنمای جامع و دقیق را مطالعه کنید، مطمئن باشید که با نکات مختلفی آشنا خواهید شد که شاید حتی تاکنون به آنها توجه نکرده اید. همچنین برای اطلاع از میزان فاصله پشت یخچال تا دیوار نیز می توانید به این دفترچه مراجعه نمایید تا با عدد دقیق و مشخص شده از جانب کمپانی آشنا شوید.

افزایش طول عمر مفید یخچال

برای افزایش طول عمر مفید یخچال باید یکسری تغییرات در نحوه استفاده خود از یخچال ایجاد کنید تا بتوانید از این دستگاه برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید و مشکلی برای شما ایجاد نشود. با این وجود راهکار چیست؟ بهترین راهکاری که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم این است که برای افزایش طول عمر مفید یخچال دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه را مطالعه کنید تا با راهنمای جامع و کامل آشنا شوید. لازم به ذکر است که بهترین راهکار ممکن در این زمینه، این می باشد حتما این دستگاه را سالانه دو دفعه سرویس دوره ای کنید.

برای سرویس دوره ای یخچال می توانید از خدمات تخصصی ما استفاده کنید.

آریابهکار نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی می باشد که شما می توانید یخچال خود را با خیالی آسوده به تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه ما بسپارید تا پروسه عیب یابی و برطرف سازی آن توسط ماهرتر تکنسین های مجرب و متخصص صورت گیرد و بتوانید بهترین استفاده ممکن را تجربه کنید. با این وجود آیا برطرف سازی مشکلات یخچال در آریابهکار به همراه گارانتی می باشد؟ بله.

آریابهکار نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

با توجه به اینکه 0 تا 100 پروسه عیب یابی و برطرف سازی مشکلات یخچال در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای عیب یابی روز دنیا انجام می شود، باید به اطلاع شما برسانیم که ما تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم را بدون هر گونه محدودیتی تضمین می کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را برای شما به ارمغان بیاوریم و بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از این طریق دریافت کنید. از این رو تمام خدمات ما ه مدت 90 روز گارانتی خواهند شد و این بدین معناست که ما بصورت تضمینی خدمات تخصصی عیب یابی یخچال را انجام میدهیم.

لازم به ذکر است که اگر در بازه زمانی گارانتی با خرابی قبلی یخچال روبرو شدید، ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد تا نیازی به تعویض قطعات و حتی هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید. از این رو برای انجام تعمیرات تخصصی یخچال توسط تکنسین های مجرب با گارانتی رسمی و شرکتی می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه صورت گیرد.

مقالات مرتبط: بهترین یخچال خارجی معمولی و یخچال ساید خارجی

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

جهت تماس با نمایندگی آریابهکار در تهران می توانید از طریق شماره هایی مندرج در قسمت ذیل تماس بگیرید و درخواست خود را از این طریق ثبت نمایید تا هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین تعمیرکار صورت گیرد و بتوانید از یخچال همانند روز اول استفاده کنید. همچنین اگر مایل به ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام هستید، بهتر است ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی یخچال خود تهیه کنید و برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بررسی های لازم صورت گیرد.

  • مرکز سراسری ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷-۰۲۱
  • شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  • شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  • شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱
  • واتساپ و تلگرام: 09190111214
5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214