skip to Main Content

امروزه در مدل های جدید یخچال دوو که به بازار کشور عرضه می شوند، شاهد حضور فناوری های پیشرفته ای هستیم که با استفاده از آنها می توانید به بهترین نتیجه ممکن برسید. یکی از این قابلیت ها که از طریق آن می توانید روند استفاده از یخچال دوو را خوشایندتر کنید، یخساز یخچال دوو می باشد که از طریق این قابلیت می توانید به آب خنک و یخ به میزان لازم و کافی دسترسی پیدا کنید و دیگر سختی های سابق را برای تهیه یخ و همچنین تهیه آب خنک طی نکنید.

با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر یخچال دوو قصد داریم با نحوه استفاده از یخساز یخچال دوو آشنا سازیم. همراه ما باشید.

یخساز یخچال دوقلو دوو چیست؟

یخساز یخچال دوو، یکی از آپشن ها و قابلیت هایی می باشد که در برخی از مدل های یخچال دوو به کار می روند و با استفاده از این قابلیت، می توانید به آب خنک و همچنین یخ های متعددی دسترسی پیدا کنید و دیگر روند سخت و دشوار سنتی را برای تهیه آب خنک و یخ را طی نکنید. با این وجود اگر یخچال دوو شما عزیزان مجهز به این قابلیت است، همین حالا می توانید آنرا روشن کنید و با خیالی آسوده از آن برای

چگونه یخساز یخچال دوو را روشن کنیم؟

یخساز یخچال دوو شما، امکان تهیه یخ به دو شکل مکعبی (CUBED ICE) و یخ خرد شده (CRUSHED ICE) را فراهم می کند. از این رو برای انتخاب نوع یخ مورد نیازتان، کافی است دکمه WATER/ICE را بارها فشار دهید تا حالت دلخواه تان بر روی صفحه نمایش یخچال دوو دستگاه ظاهر شود. همچنین برای دسترسی به آب تازه در یخچال دوو، می توانید از همین دکمه استفاده کنید. دکمه مذکور قابلیت انتخاب بین سه گزینه یخ مکعبی، یخ خرد شده و آب را به شما می دهد تا بر اساس نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

چگونه یخساز یخچال دوو را روشن کنیم؟

با این وجود روشن کردن یخساز یخچال دوو کار ساده ای می باشد که آنرا بصورت خیلی ساده و آسان می توانید روشن نمایید. لازم به ذکر می باشد که برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از یخساز یخچال دوو، می توانید به دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه مراجعه نمایید تا از این طریق با یک راهنمای جامع و کامل آشنا شوید.

نحوه خاموش کردن یخساز یخچال دوقلو دوو

برای خاموش کردن یخساز یخچال دوو، ابتدا باید مکان کنترل پنل یخساز را پیدا کنید. این پنل معمولاً در جلوی یخساز یا در دیواره داخلی فضای فریزر یخچال دوو تعبیه شده است. اینک می توانید گزینه On/ Off را در قسمت Ice Maker یخچال دوو مشاهده کنید. با مشاهده این گزینه، باید با فشردن آن، اقدام به خاموش کردن یخساز یخچال دوو کنید. اما هنوز تمام نشده است! باید صبر کنید تا پنل یخچال دوو، نشان دهد که یخساز یخچال دوو شما عزیزان خاموش شده است.

برای اطمینان خاطر در این زمینه، می توانید درب فریزر یخچال دوو را باز کنید و بررسی کنید که آیا مجددا یخ تولید شده است یا خیر؟! در صورتی که یخی تولید نشده باشد، به معنای خاموش بودن یخساز یخچال دوو می باشد. اما اگر یخ تولید شده بود، به معنای عدم خاموش بودن یخساز یخچال دوو می باشد. از این رو توصیه می کنیم پس از اتمام فرایند خاموش کردن یخساز یخچال دوو، یکبار محفظه فریزر یخچال دوو را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یخساز دستگاه شما خاموش شده است یا خیر؟!

قفل یخساز دوو چیست؟

یخچال ساید بای ساید دوو مجهز به پنلی است که دارای چندین دکمه برای تنظیم عملکردهای مختلف است. این پنل در بالای بخش یخساز و آبریز قرار دارد و به شما امکان تغییر تنظیمات یخچال را می دهد. همچنین اطلاعات مرتبط با یخچال را می توانید از طریق صفحه نمایشگر مشاهده کنید. در میان دکمه های موجود، دکمه ای خاص برای کنترل یخساز تعبیه شده است که از این طریق می توانید به سادگی اقدام به قفل کردن یخساز یخچال دوو نمایید تا مانع دستکاری آن توسط کودکان شوید.

ریست یخساز یخچال دوقلو دوو

در صورتی که یخساز یخچال دوو به دلیلی کار نکند یا تولید یخ نداشته باشد، احتمالا این خرابی را می توانید از طریق ریست کردن یخچال دوو، رفع و تعمیر کنید. این روش می تواند بسیاری از ایرادات رایج دستگاه را برطرف سازد. با ریست کردن، یخساز یخچال دوو دوباره راه اندازی می شود و اغلب اوقات، این کار مشکل پیش آمده را به سادگی تمام بر طرف می کند.

برای اجرای ریست، ابتدا درب فریزر را باز کرده و کاور محفظه یخساز را بردارید. حالا می توانید به یخساز یخچال دوو دسترسی داشته باشید. در این قسمت، دکمه RESET SWITCH را می توانید به سادگی مشاهده کنید. این دکمه را به مدت 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا یخساز شروع به چرخش کند. با این عمل، یخساز ریست شده و دستگاه معمولاً پس از شش ساعت دوباره به تولید یخ می پردازد.

ریست یخساز یخچال دوقلو دوو

اگر پس از ریست کردن یخچال دوو، یخساز همچنان دچار مشکل باشد، این ممکن است نشانه ای از یک مشکل فنی باشد که نیاز به بررسی توسط تکنسین های متخصص در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو دارد تا از این طریق مشکل دستگاه شما بصورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد. لازم به ذکر می باشد که خرابی دستگاه شما به سادگی توسط افراد بی تجربه و کم تجربه قابل تعمیرات نیست و حتما باید به تکنسین های متخصص و مجرب بسپارید.

مقالات مرتبط: نصب یخچال دوو در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران، به همراه کادر متخصص و مجرب خود آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به شما می باشد تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را بصورت تخصصی و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار دهید. لازم به ذکر می باشد که در نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال دوو در تهران، تمام خدماتی که به شما تعلق می گیرند، شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی می شوند که از این طریق می توانید با خیالی آسوده روند تعمیرات دستگاه خود را به کارشناسان متخصص بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214