skip to Main Content

با توجه به تغییر سبک زندگی در طول سال های اخیر دیگر استفاده از روش های سنتی به حداقل ترین حالت ممکن خود رسیده است و از ابزارهای جدید استفاده می شود. برای مثال کتری برقی جایگزین سماورها شده است که شما با خرید کتری برقی و چای ساز می توانید در کمترین بازه زمانی ممکن اقدام به تهیه نوشیدنی گرم دلخواه خود کنید. اما یکی از مشکلات کتری برقی که ممکن است در طول زمان برای شما ایجاد شود، جرم گرفتن کتری برقی می باشد. اما نحوه جرم گیری کتری برقی چگونه است؟

هدف ما از این مقاله در آریابهکار آشنایی با نحوه جرم گیری کتری برقی در خانه می باشد تا بتوانید در کمترین بازه زمانی ممکن اقدام به جرم گیری کنید. لازم به ذکر است که اگر شما بدون دانش قبلی اقدام به جرم گیری کتری برقی کنید، مطمئن باشید که دستگاه شما آسیب خواهد دید و حتیی دیده شده است که کتری برقی سوراخ شده که عملا این دستگاه غیر قابل استفاده خواهد شد. با این وجود توصیه می کنیم در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیرات کتری برقی، مراحل ذیل را برای جرم گیری کتری برقی مطالعه کنید تا به بهترین شکل ممکن این پروسه صورت گیرد.

توجه: برای آشنایی با جرم گیری کتری برقی خود می توانید به دفترچه راهنمای کتری برقی مراجعه کنید تا با روش های مختلف که توسط کمپانی سازنده کتری برقی تائید شده هستند آشنا شوید.

جرم گیری کتری برقی با جوش شیرین

بدون شک زمانی که حرف از جرم گیری می شود، جوش شیرین یکی از اولین ایده هایی می باشد که به ذهن هر یک از ما خواهد رسید. اما چگونه با جوش شیرین اقدام به جرم گیری کتری برقی کنیم؟ برای استفاده از جوش شیرین، یک یا دو قاشق چایخوری جوش شیرین را به آب داخل کتری برقی اضافه کنید تا همراه با آب بجوشد. پس از آنکه آب به جوش آمد، محتویات داخل کتری را خالی کنید و آن را به دقت شستشو دهید.

جرم گیری کتری برقی با جوش شیرین

در صورتی که در بار اول نتیجه مطلوب را نبینید، این عملیات را چندین بار تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. بعد از رسیدن به نتیجه مورد نظر، آبکشی کنید و شاهد قدرت جوش شیرین در از بین بردن رسوبات باشید. لازم به ذکر است که جوش شیرین یک عنصر بسیار قدرتمند در جرم گیری است و اگر به تعداد دفعات زیادی از این عنصر استفاده کنید، مطمئن باشید که کتری برقی شما آسیب گسترده ای خواهد دید. با این وجود اگر قصد پیاده سازی این روش را دارید، باید وقت لازم را اختصاص دهید.

جرم گیری کتری برقی با لیمو

آبلیمو باعث تمیز شدن و از بین بردن جرم های کم در کتری برقی می شود و همچنین به کتری عطر خوبی می دهد. برای استفاده از این روش، دو فنجان آب را با دو قاشق غذاخوری آبلیمو ترش تازه مخلوط کنید یا از چند برش لیمو ترش استفاده کنید. سپس این مخلوط را درون کتری بریزید، به جوش بیاورید و سپس به خوبی تمیز کنید. در نهایت جرم گیری کتری برقی به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

جرم گیری کتری برقی با سیب زمینی

برای جرم گیری کتری برقی با سیب زمینی در ابتدا باید دو یا سه عدد سیب زمینی را به اندازه و حجم کتری خود رنده کنید و سپس آن ها را همراه با مقداری آب داخل کتری بریزید. مانند هر روش دیگری، اجازه دهید سیب زمینی همراه با آب به مدت نیم ساعت بجوشد. پس از انجام این مرحله، داخل کتری را خالی کنید و آن را به دقت شستشو دهید. در آخر، کتری را دوباره فقط با آب پر کنید و بجوشانید تا هرگونه بوی نامطبوع در کتری از بین برود.

هم اکنون پروسه جرم گیری کتری برقی با سیبب زمینی انجام شده است.

مقالات مرتبط:از بین بردن رسوب کتری برقی شیشه ای

جرم گیری کتری برقی با سرکه

سرکه سفید می تواند به طور معجزه آسا کتری برقی را تمیز کرده و آن را از هرگونه جرم و رسوب پاک سازد. برای انجام این کار، شما باید مقداری آب و سرکه سفید را به طور مساوی مخلوط کنید و درون کتری بریزید. سپس کتری را روی حرارت قرار دهید و به مدت 30 دقیقه آن را به جوش بیاورید. بعد از گذشت این مدت زمان، کتری را از روی حرارت بردارید و به مدت 15 الی 20 دقیقه به آرامی بگذارید تا محلول درون کتری بماند.

جرم گیری کتری برقی با سرکه

در مرحله بعد، کتری برقی را خالی کنید و با آب به خوبی شستشو دهید. برای کاملاً از بین بردن بوی سرکه، باید دوباره کتری را با آب پر کنید و به جوش بیاورید و سپس آن را مجدداً خالی کنید. روش دیگری که با استفاده از سرکه می توانید کتری را تمیز کنید، این است که کتری را با سرکه پر کنید و برای یک شب در این حالت قرار دهید. سپس سرکه را خالی کنید و کتری را با آب پر کنید تا به جوش بیاید و بوی سرکه از بین برود.

جرم گیری کتری برقی با نوشابه

استفاده از نوشابه یک روش مؤثر و کارآمد برای تمیز کردن کتری های برقی با جرم های ضخیم است. برای این روش، شما باید یک بطری نوشابه را داخل کتری بریزید و آن را به جوش بیاورید. هنگامی که نوشابه به جوش آمد، می توانید ببینید که رسوبات چگونه از دیواره کتری جدا می شوند. در پایان، کتری را خالی کنید و آن را به طور کامل شستشو دهید. در نهایت جرم گیری کتری برقی به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد و می توانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

جرم گیری کتری برقی توسط کارشناس

با توجه به موارد توضیح داده شده در قسمت بالا اگر احساس می کنید که وقت لازم و کافی ندارید، می توانید 0 تا 100 پروسه جرم گیری کتری برقی را به کارشناسان مجموعه ما بسپارید تا پروسه جرم گیری به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. لازم به ذکر است که اگر شما بصورت اشتباه اقدام به جرم گیری کتری برقی کنید، ممکن است این دستگاه سوراخ شود و کارایی خود را از دست بدهد. از این رو توصیه می شود که خارج از چارچوب مذکور اگر عمل کنید، دستگاه شما آسیب گسترده ای خواهد دید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214