skip to Main Content

آبسردکن یکی از دستگاه های کاربردی در فصول گرم سال می باشد که شما با استفاده از این دستگاه می توانید آب خنک را برای یک جمعیت انگشت شمار در کمترین بازه زمانی تهیه کنید و مشکل آب خنک نداشته باشید!

با این وجود وظیفه اصلی آبسردکن این است که این دستگاه در کمترین بازه زمانی آب خنک را برای شما آماده کند. اما اگر در یک روز عادی اقدام به استفاده از آبسردکن کردید و متوجه این شدید که آب از آن خارج نمی شود باید چکار کنید؟ چرا از آبسردکن آب نمیاد؟

بدون شک این خرابی نشان دهنده یک هشدار برای شما می باشد و اگر به آن اهمیت ندهید، خرابی دستگاه بیشتر و بیشتر خواهد شد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این مشکل را جدی بگیرید؛ لازم به ذکر است که این مشکل در صورتی قابل تعمیر می باشد که بصورت دقیق و اصولی مورد عیب یابی قرار گیرد.

از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر آبسردکن آریابهکار با دلایل نیامدن آب از آبسردکن آشنا خواهید شد و توصیه می کنیم مواردی که تخصصی در آنها ندارید را بررسی نکنید.

نکته: در صورتی که آبسردکن شما گارانتی دارد و اقدام به باز کردن بدنه آن نمایید، گارانتی دستگاه ملغی خواهد شد و دیگر نمی توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

1. خراب شدن شیر آبسردکن

اگر شیر آبسردکن شما عزیزان به هر دلیلی خراب شده است و عملکرد بخصوصی ندارد، به احتمال زیاد علت نیامدن آب از آبسردکن این خرابی می باشد که برای مطمئن شدن از این خرابی باید شیر آبسردکن توسط تکنسین مجرب و متخصص بصورت اصولی عیب یابی شود و سپس تعمیرات لازم صورت گیرد.

خراب شدن شیر آبسردکن

از این رو لازم به ذکر است که شیر آبسردکن در صورتی قابل تعمیر می باشد که آسیب آن جزئی باشد! در غیر اینصورت باید پروسه تعویض آن توسط تکنسین های ماهر صورت گیرد.

توجه: تمام پروسه تعمیر شیر آبسردکن توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار با استفاده از بروزترین ابزارهای تعمیراتی صورت می گیرد.

2. نوسان برق

یکی از مشکلاتی که این روزها در کلانشهرها یک مشکل عادی و متداول می باشد، نوسان برق می باشد که در طی این مشکل، جریان برق در طی یک یا دو ثانیه قطع و سپس متصل می شود. بدون شک این مشکل می تواند سلامت لوازم برقی خانگی شما را به خطر بیندازد و نتوانید از آنها بهترین استفاده را داشته باشید.

کاربر گرامی: برای آگاهی بیشتر درباره خرابی برد آبسردکن و پیدا کردن نمایندگی معتبر جهت تعمیر آن مقاله تعمیر برد آبسردکن را مطالعه کنید.

از این رو یکی دیگر از دلایل نیامدن آب از آبسردکن، نوسان برق می باشد که برای رفع این مشکل توصیه ای که برای شما داریم این است حتما از محافظ مناسب و استاندارد برق استفاده کنید.

اما معمولا ما این نکته را پشت گوش می اندازیم و توجه بخصوصی به آن نمی کنیم؛ نتیجه این بی توجهی هم می تواند سوختن و از کار افتادن لوازم برقی خانگی ما علی الخصوص آبسردکن باشد.

3. عدم تمیز کردن آبسردکن

آبسردکن همانند سایر دستگاه های برقی که از آنها استفاده می کنید، نیاز به مراقبت دارد و چه بسا که این نگهداری و مراقبت شاید بیشتر از هر دستگاه باشد. اما چرا؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که آبسردکن یکی از دستگاه هایی می باشد که اگر در محیطی قرار داشته باشد، اکثریت افراد حاضر در آن محیط از این دستگاه استفاده خواهند کرد.

عدم تمیز کردن آبسردکن

با این وجود تصور کنید که داخل مخزن آبسردکن به دلیل عدم تمیز کردن به موقع، میزان قابل توجهی جلبک و باکتری رشد کرده باشد! بدون شک آشامیدن چنین آبی علیرغم دلپیچه می تواند منجر به خرابی های دیگری نیز شود که مستقیما سلامت شما را در خطر بیاندازند.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما آبسردکن را در بازه های زمانی مختلف با روش های اصولی اقدام به تمیز کردن نمایید تا هم محیطی مطلوب برای رشد انواع باکتری نشود و هم اینکه آسیبی به سلامت شما و کارکرد دستگاه وارد شود؛ در غیر اینصورت ممکن است با مسدودی شیرهای آبسردکن روبرو شوید و نتوانید از این دستگاه همانند سابق استفاده نمایید.

4. خرابی برد آبسردکن

همانگونه که مطلع هستید، برد آبسردکن وظیفه و عملکرد بخصوصی را داراست و اگر کوچک‌ترین خرابی در این قطعه رخ دهد، شما نمی توانید از آبسردکن استفاده کنید. بنابراین تمام عملکرد آبسردکن شما بستگی به سلامت برد آبسردکن دارد که در میان تمام قطعات آبسردکن دارای قیمت بالایی است.

این در حالی است که برد آبسردکن به دلیل نوسان برق، استفاده نادرست و مکرر، وارد کردن فشار بیش از حد و… می تواند خراب شود و کارایی خود را از دست دهد.

از این رو برای تشخیص اینکه برد آبسردکن خراب شده است یا خیر، باید تکنسین مجرب و متخصص با ابزارهای تعمیراتی که دارند اقدام به عیب یابی اصولی برد آبسردکن نماید تا مشکل آن تشخیص داده شود و سپس با استفاده از راهکارهای کلیدی و تخصصی بتواند مشکل برد را تعمیر کند. با این وجود توصیه می کنیم پروسه تعمیر برد آبسردکن را به تکنسین هایی بسپارید که تخصص کافی در این زمینه را دارند.

کاربر عزیز: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آبسردکن و نصب مخزن آن میتوانید مقاله نحوه نصب مخزن ساده آبسردکن 20 لیتری چگونه است؟ را مطالعه کنید.

توجه: تمام خدمات عیب یابی و تعمیر برد آبسردکن به‌صورت اصولی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می شود.

5. خالی بودن مخزن آبسردکن

اگر با مشکل نیامدن آب از آبسردکن روبرو شده اید و نمی توانید آنرا شناسایی کنید، ممکن است مشکل دستگاه خیلی ساده باشد! برای مثال ممکن است مخزن آبسردکن شما عزیزان خالی شده باشد یا جریان آب متصل به آن قطع شده باشد و نتوانید به دلیل این خرابی اقدام به استفاده از آبسردکن نمایید.

خالی بودن مخزن آبسردکن

از این رو توصیه می کنیم مخزن و جریان آب متصل به آبسردکن را مورد بررسی قرار دهید و اگر مشکل از این بخش بود، فورا اقدام به رفع آن نمایید تا مشکلات بیشتری برای آبسردکن رخ ندهد.

هشدار: اگر مخزن آبسردکن خالی است، به هیچ وجه نباید آبسردکن شما روشن باشد؛ می تواند منجر به خراب شدن دستگاه شود.

6. تراز نبودن آبسردکن

آخرین عامل و دلیلی که قصد داریم در این مقاله آنرا برای شما نام ببریم و توضیح دهیم، تراز نبودن آبسردکن می باشد که اگر آبسردکن شما عزیزان نیز دچار چنین مشکلی شده است، باید اقدام به تراز کردن اصولی آن نمایید تا این مشکل برطرف شود و نیازی به تکنسین تعمیرکار آبسردکن هم نداشته باشید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214