skip to Main Content

برای آنکه بتوانید از قابلیت های ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنید، باید درب این دستگاه به‌صورت کامل بسته شود تا قابلیت های این دستگاه قابل استفاده باشد. با این وجود اگر شما هر کاری انجام دادید و باز هم متوجه بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ شدید، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا درب ماشین لباسشویی سامسونگ بسته نمی شود؟ بدون شک این یک مشکل عادی نیست و رخ دادن آن می تواند منجر به مشکلات زیادی در زندگی روزمره شما عزیزان شود. با این وجود راهکار چیست؟

اگر به هر دلیلی این مشکل برای دستگاه شما رخ داده است، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد و برای ریشه یابی علت این خرابی نیز می توانید از موارد مذکور در بخش ذیل اقدام کنید و مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که موارد ذیل را مطالعه کنید تا با دلایل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ در این مقاله از نمایندگی لباسشویی سامسونگ آشنا شوید. همراه ما باشید.

1. خرابی قفل درب ماشین لباسشویی سامسونگ

قفل درب ماشین لباسشویی سامسونگ، به منظور افزایش امنیت در هنگام استفاده، درب را قفل می‌کند و شما در حین استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ نمی توانید اقدام به باز کردن درب این دستگاه کنید. این قفل دارای دو حالت عمل است: قفل مکانیکی و قفل الکترونیکی. در پایان برنامه شستشو، قفل مکانیکی فعال می‌شود و جلوی باز شدن ناخواسته درب را می‌گیرد. این نوع قفل با استفاده از جک‌های مکانیکی و قفل‌های درب کار مربوطه را انجام می دهد.

خرابی قفل درب ماشین لباسشویی سامسونگ

همچنین لازم به ذکر است که برخی از ماشین‌های لباسشویی سامسونگ دارای قفل الکترونیکی هستند که با استفاده از سنسورها و قفل‌های الکترونیکی درب کنترل می‌شوند. این سنسورها در حین اجرای برنامه، تشخیص می‌دهند که آیا درب به درستی بسته شده است یا خیر. اگر درب به درستی بسته نشود، قفل الکترونیکی فعال می‌شود و جلوی باز شدن درب را می‌گیرد. استفاده از این قفل درب، از وقوع حوادث و صدمات جلوگیری می‌کند و امنیت کاربر را بهبود می‌بخشد.

با این وجود اگر به هر دلیلی قفل درب ماشین لباسشویی سامسونگ آسیب ببیند، مانع بسته شدن درب این دستگاه خواهد شد و باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد.

2. وجود مانع در ماشین لباسشویی سامسونگ

گاهی اوقات ممکن است که در حین قرار دادن و ریختن البسه به درون دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ بصورت ناخواسته قسمتی از یک لباس بین درب و دستگاه قرار بگیرد و با بستن درب این دستگاه منجر به عدم بسته شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ شود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این موضوع را بررسی کنید و اگر مشکل بر طرف نشد موارد دیگر را در این گزارش بخوانید.

3. خراب شدن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ، خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ است که این خرابی می تواند بصورت مستقیم مانع بسته شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ شود. لازم به ذکر است که اگر درب ماشین لباسشویی سامسونگ بسته شود، میکروسوئیچ ماشین لباسشویی سامسونگ به برد پیغامی مبنی بر بسته شدن درب ارسال خواهد کرد و سپس برد اقدام به روشن کردن ماشین لباسشویی سامسونگ خواهد کرد.

بنابراین اگر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ به هر دلیلی آسیب دیده باشد، مطمئن باشید که خرابی گسترده ای در این دستگاه شکل خواهد گرفت و صرفا باید این قطعه توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد. لازم به ذکر است که میکروسوئیچ هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض می باشد.

4. پر بودن بیش از حد دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ شما بیش از حد پر می باشد، عملا مانع بسته شدن درب این دستگاه خواهد شد و به همین دلیل شما نمی توانید اقدام به بستن درب ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از میزان پر بودن ماشین لباسشویی سامسونگ مطمئن شوید و سپس اقدام به بستن درب ماشین لباسشویی سامسونگ کنید.

مقالات مرتبط:علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ

5. آسیب دیدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

درب ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است در طول زمان بنابر دلایل مختلفی آسیب ببیند و کارایی خود را از دست بدهد. با این وجود اگر درب ماشین لباسشویی سامسونگ شما به هر دلیلی آسیب ببنید، مطمئن باشید که به هیچ وجه نمی توانید اقدام به بستن درب ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید!

آسیب دیدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

از این رو توصیه ایی که برای شما داریم این است که حتما درب ماشین لباسشویی سامسونگ را مورد بررسی قرار دهید تا مشکل بر طرف شود.

6. خرابی لاستیک عایق ماشین لباسشویی سامسونگ

لاستیکی که دور درب ماشین لباسشویی سامسونگ بکار رفته است، یک نوع لاستیک عایق است که به طور کامل از نشت آب در ماشین لباسشویی سامسونگ جلوگیری می کند. اما این لاستیک ممکن است در طول زمان فرسوده شود و کارایی خود را از دست بدهد. در این صورت، درب به درستی و به طور کامل بسته نمی شود و باید لاستیک عایق جدیدی جایگزین شود. از این رو اگر متوجه هر گونه خرابی در لاستیک عایق ماشین لباسشویی سامسونگ شدید، توصیه می کنیم اقدام به تعمیر و تعویض آن نمایید تا مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ رفع شود.

علت قفل نشدن درب لباسشویی سامسونگ

در صورتی که با مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید و نمی توانید این دستگاه را روشن نمایید، باید به اطلاع شما برسانیم که برخی از کلیدی ترین علل و عوامل را در این زمینه در بخش های قبلی مطالعه کردید که از مهم ترین آنها می توان به خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ اشاره کرد. با این وجود اگر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ شما آسیب دیده است و نمی توانید اقدام به روشن کردن این دستگاه کنید، باید اجازه دهید تا توسط کارشناسان مورد تعمیرات قرار گیرد.

اما یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که یکی از مهم ترین دلایل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ، خرابی و آسیب دیدن برد ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد که در این مواقع باید توسط تکنسین های متخصص در این زمینه اقدام به عیب یابی و تعمیرات تخصصی برد ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید. لازم به ذکر است که برد ماشین لباسشویی سامسونگ، یک قطعه نسبتا گران قیمت می باشد و به همین دلیل اگر اجازه دهید توسط افراد بی تجربه تعمیر گردد، در اصل تعمیری صورت نخواهد گرفت و صرفا پروسه تعویض این قطعه انجام می شود.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است حتما جهت عیب یابی و تعمیرات تخصصی برد ماشین لباسشویی سامسونگ، به مراکز مجاز و معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید مشکل این قطعه را صرفا از طریق تعمیرات تخصصی بر طرف کنید و نیازی به تعویض و خرید برد جدید نداشته باشید. توجه داشته باشید که ما در نمایندگی مرکزی تعمیرات آریابهکار، در ازای خدماتی که به شما جهت عیب یابی و تعمیرات برد ماشین لباسشویی سامسونگ ارائه می دهم، گارانتی بلند مدت به شما ارائه خواهد گردید.

به همین ترتیب با خیالی آسوده می توانید فرایند عیب یابی و تعمیرات برد ماشین لباسشویی سامسونگ را به تکنسین های متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید و بهترین نتیجه ممکن را به همراه گارانتی بلند مدت بدست بیاورید.

علت قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

علت قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

دلایلی که می توانند منجر به قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ شما عزیزان شوند، متعدد هستند و ما نمی توانیم صرفاٌ به یک عامل اشاره کنیم و شما نیز با بر طرف کردن این یک خرابی، بتوانید اقدام به تعمیرات دستگاه کنید. با این وجود در ادامه قصد داریم تا برخی از کلیدی ترین و مهم ترین دلایل قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ را مطرح کنیم و این موارد عیبارتند از:

1. تخلیه نشدن آب موجود درون ماشین لباسشویی سامسونگ

تصور کنید که در حین کار کردن ماشین لباسشویی سامسونگ، برق محل زندگی شما قطع می شود و این در حالی است که دستگاه در حال کار می باشد. در این مواقع فورا به سراغ ماشین لباسشویی سامسونگ خواهید آمد تا اقدام به باز کردن درب دستگاه کنید. اما متوجه این موضوع خواهید شد که قفل درب ماشین لباسشویی سامسونگ شما باز نمی شود. تنها دلیلی که باعث چنین مشکل در اکثر مواقع می شود، تخلیه نشدن آب درون ماشین لباسشویی سامسونگ است.

به عبارتی اگر درون ماشین لباسشویی سامسونگ شما آب وجود داشته باشد و هر چند این دستگاه خاموش باشد، شما نمی توانید درب قفل شده ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنید. اما راهکار چیست؟ تنها راهکار این می باشد که صبر کنید برق محل سکونت شما متصل شود و سپس مجددا دستگاه را روشن کنید و با انتخاب برنامه کوتاه مدت، اقدام به شستن البسه و خارج کردن آب موجود در این دستگاه نمایید.

2. خرابی قفل درب ماشین لباسشویی سامسونگ

همچنین اگر قفل درب ماشین لباسشویی سامسونگ شما عزیزان آسیب دیده باشد، با مشکل قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو خواهید شد که در این مواقع تنها یک راهکار دارید و آن هم این است که برای پیشگری از خرابی های بیشتر باید سعی کنید از طریق نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران به شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرکار متخصص و با تجربه در اسرع زمان به محل شما اعزام گردند و روند تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ را انجام دهند.

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی به خاطر خراب کداتم قطعه است؟

همان گونه که در قسمت بالا توضیحات لازم و کافی به شما ارائه گردید، از مهم ترین قطعات دخیل در بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به برد، درب، میکروسوئیچ، لولای درب، قلاب درب و… اشاره کرد که در این مواقع تمام این قطعات باید توسط تکنسین متخصص بصورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرند. از این رو مشکل اصلی دستگاه شما ریشه یابی خواهد گردید و سپس در حضور شما رفع می شود.

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی به خاطر خراب کداتم قطعه است؟

توجه داشته باشید گاهی اوقات ممکن است درب ماشین لباسشویی سامسونگ از حالت کارخانه خارج شود و نیاز به رگلاژ درب داشته باشد که در حین عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ، اگر تکنسین متوجه این خرابی شود، فورا اقدام به تعمیر آن خواهد کرد تا مشکل شما بر طرف گردد.

خرابی درب ماشین لباسشویی سامسونگ به چه خاطر است؟

خراب شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد که رایج ترین علت خرابی درب ماشین لباسشویی سامسونگ، بستن اشتباه این درب با فشار بیش از حدی می باشد. از این رو اگر با خراب شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید و این درب بسته نمی شود، بدین معنا نیست که اگر درب را با فشار حداکثری ببندید، می توانید با فشار حداکثری اقدام به بستن درب دستگاه کنید. با این وجود همان گونه که در موارد بالا توضیحات لازم ارائه گردید، دلایل مختلفی وجود دارند که باید عیب یابی شوند.

طریقه باز کردن درب ماشین لباسشویی سامسونگ در کمترین زمان

برای باز کردن درب ماشین لباسشویی سامسونگ باید در ابتدا درب را به سمت بیرون باز نمایید و سپس با استفاده از پیچ گوشتی مناسب اقدام به باز کردن پیچ های لولای درب ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید. از این طریق درب دستگاه باز خواهد شد. اما اگر قصد دارید به قطعات رابط میان درب و بدنه دسترسی پیدا کنید، باید اقدام به باز کردن بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید تا به قطعات رابط دسترسی پیدا کنید.

آریابهکار نمایندگی تخصصی برطرف سازی مشکلات لباسشویی سامسونگ

اگر با هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که تنها راهکار پیش روی شما، استفاده از خدمات نمایندگی مرکزی آریابهکار در تهران و یا شهر محل سکونت شما است. از این رو اگر چنین مشکلی برای دستگاه شما رخ داده، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و مشکل شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود.

توجه داشته باشید که ما در نمایندگی مرکزی و مجاز آریابهکار تمام خدمات ارائه شده را به همراه گارانتی 90 روزه توسط تکنسین های مجرب انجام می دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214