skip to Main Content

پس از خرید و نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شود که چگونه پکیج دیواری ایران رادیاتور را روشن کنیم؟ بدون شک برای آنکه بتوانید از دستگاهی مانند پکیج دیواری ایران رادیاتور استفاده کنید، نیاز به روشن کردن اصولی و صحیح این دستگاه دارید و این گونه نیست که شما به سادگی و براساس دانش قبلی خود بتوانید این دستگاه گران‌قیمت را روشن کنید. از این رو توصیه کلیدی که برای شما داریم این است که حتما و حتما پروسه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور را بصورت گام به گام انجام دهید.

توجه داشته باشید که پروسه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور حتما باید توسط یک کارشناس مجرب و متخصص صورت گیرد تا بتوانید از پکیج دیواری ایران رادیاتور خود استفاده کنید. با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر پکیج ایران رادیاتور از آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با نحوه روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور آشنا سازیم. همراه ما باشید.

نکاتی که باید قبل از روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور بررسی شوند

پیش از آنکه اقدام به روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور کنید، بدون شک یکسری نکات وجود دارند که بیشتر به عنوان چک لیست باید آنها را در نظر داشته باشید و حتما آنها را رعایت کنید. اما اگر این نکات را رعایت نکنید، مطمئن باشید که دستگاه شما روشن نخواهد شد و مشکلات دیگری برای این دستگاه رخ خواهند داد.

نکاتی که باید قبل از روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور بررسی شوند

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که این نکات را رعایت نمایید:
  1. بررسی کنید که لوله های متصل به پکیج دیواری ایران رادیاتور بصورت کامل محکم بسته شده اند یا خیر؟! اگر به خوبی بسته نشده باشند، می توانند نشتی داشته باشند.
  2. در منبع آب پکیج دیواری ایران رادیاتور باید آب کافی وجود داشته باشد.
  3. آیا پکیج دیواری ایران رادیاتور بصورت دقیق نصب شده است؟

نکاتی که باید هنگام روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور بررسی شوند

همچنین پس از آنکه موارد بالا را رعایت کردید، اینک نوبت بررسی یکسری نکات دیگر رسیده است که باید در حین روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور به آنها توجه کنید تا مشکلی برای پکیج دیواری ایران رادیاتور شما رخ ندهد. با این وجود این نکات کدام اند؟ در ادامه با این نکات کلیدی و مهم آشنا خواهید شد که عبارتند از:

  1. پس از آنکه پکیج دیواری ایران رادیاتور را روشن کردید، باید حتما شیر پر کن پکیج دیواری ایران رادیاتور را بصورت کامل ببندید.
  2. در صورتی که ارور خاصی را در پکیج دیواری ایران رادیاتور مشاهده کردید، باید فورا دستگاه را خاموش کنید و علت بروز ارور را بررسی و سپس تعمیر کنید. پس از آنکه تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور به اتمام رسید، می توانید مجددا این دستگاه را روشن کنید.

آموزش روشن کردن شمعک پکیج دیواری ایران رادیاتور

روشن کردن شمعک پکیج دیواری ایران رادیاتور یکی دیگر از مواردی است که باید آنرا بررسی کنید و به درستی انجام دهید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که شمعک پکیج دیواری ایران رادیاتور را بصورت اصولی روشن کنید. اما چگونه؟ برای روشن کردن شمعک پکیج دیواری ایران رادیاتور باید استوانه مشکی رنگ پکیج دیواری ایران رادیاتور بفشارید تا روشن شود. همچنین برای آشنایی دقیق این پروسه در پکیج دیواری ایران رادیاتور خود، می توانید به دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه خود مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که در این دفترچه تمام مراحل براساس مدل دستگاه شما نوشته شده اند و توضیحات کافی وجود دارد.

مراحل روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور

اما با وجود توضیحاتی که در این بخش داده شدند، باید به اطلاع شما برسانیم که برای روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور باید تمام مراحل ذیل را بصورت گام به گام به جلو پیش ببرید تا بتوانید این دستگاه را روشن کنید. با این وجود برای روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور باید این مراحل را سپری کنید:

مراحل روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور

  1. در ابتدا باید پروسه هواگیری شوفاژها بصورت دقیق صورت گیرد تا هوای موجود در شوفاژها تخلیه شود.
  2. شیرهای رفت و برگشت شوفاژها را با دقت بالا باز نمایید.
  3. اینک می توانید فشار پکیج دیواری ایران رادیاتور را بررسی کنید که اگر این فشار کمتر از 1.5 بار بود، باید اقدام به باز کردن شیر پر کن پکیج دیواری ایران رادیاتور کنید تا به 1.5 برسد.
  4. پس از آنکه فشار پکیج دیواری ایران رادیاتور به 1.5 رسید، باید ترموستات پکیج دیواری ایران رادیاتور را بررسی کنید. چرا؟ در فصول گرم سال ترموستات پکیج دیواری ایران رادیاتور باید روی 0 باشد و در فصول سرد سال نیز باید روی ماکزیمم باشد. از این رو بر حسب فصلی که در آن قرار دارید، اقدام به تنظیم ترموستات پکیج دیواری ایران رادیاتور کنید تا چراغ ترموستات پکیج دیواری ایران رادیاتور سبز شود.
  5. شیر گاز ورودی پکیج دیواری ایران رادیاتور را روشن کنید.
  6. در صورتی که تمام مراحل گفته شده در بالا را رعایت کنید، مطمئن باشید که دستگاه شما با موفقیت روشن خواهد شد و برای مطمئن شدن از این موضوع، چراغ دمای پکیج دیواری ایران رادیاتور را بررسی کنید و اگر به رنگ سبز تغییر یافت، نشان دهنده روشن شدن پکیج دیواری ایران رادیاتور می باشد.

مقالات مرتبط: پکیج دیواری بوتان بهتر است یا ایران رادیاتور؟

تفاوت روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور در تابستان و زمستان

اما روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور در فصول سرد و گرم سال متفاوت می باشد و این گونه نیست که این دستگاه فصول سرد و گرم سال را تشخیص دهد. با این وجود اگر در فصول گرم سال هستید، باید کلید پکیج دیواری ایران رادیاتور را بر روی گزینه خورشید قرار دهید و میزان دمای آب گرم مصرفی را نیز کاهش دهید تا این دستگاه به خوبی کار کند و اما اگر در فصول سرد سال هستید، باید کلید پکیج دیواری ایران رادیاتور را بر روی گزینه برف قرار دهید و دمای آب گرم مصرفی را به نسبت افزایش دهید.

این گونه شما می توانید از پکیج دیواری ایران رادیاتور خود به خوبی در تمام فصول سال استفاده کنید و آسیبی نیز در آن رخ ندهد. اما توصیه می کنیم هر سال پیش از باز کردن رادیاتورهای پکیج دیواری ایران رادیاتور، اقدام به سرویس دوره ای آن نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214