skip to Main Content

چگونه پکیج دیواری را هواگیری کنیم؟ این سوال بدون شک یکی از سوالات مهمی می باشد که در طول زمان می تواند برای شما عزیزان رخ دهد! با این وجود با توجه به سر رسیدن فصل سرد سال، به دنبال این خواهید بود تا بتوانید خودتان اقدام به هواگیری پکیج دیواری نمایید تا از این طریق مانع بروز خرابی در پکیج دیواری خود شوید و همچنین گرمای لازم و کافی در این دستگاه ایجاد شود. از این رو اگر اقدام به هواگیری پکیج دیواری نکنید، مطمئن باشید که پکیج دیواری شما بصورت اصولی کار نخواهد کرد و نمی تواند محیط سرد را گرم کند!

با این وجود شما می توانید پکیج دیواری را به سادگی تمام هواگیری کنید تا از این طریق بتوانید مشکل پکیج دیواری را رفع کنید. از این رو برای هواگیری پکیج دیواری چه کنیم؟ بهترین راهکار ممکن برای هوا گیری پکیج دیواری این است که شما به دفترچه راهنمای استفاده از پکیج دیواری خود مراجعه کنید تا از این طریق بتوانید با روش اصولی در این خصوص آشنا شوید و به بهترین روش ممکن اقدام به هواگیری پکیج دیواری نمایید.

از این رو بهترین منبع برای یادگیری هواگیری پکیج دیواری، دفترچه راهنمای پکیج دیواری شما عزیزان است که در این دفترچه بصورت کامل و مرحله به مرحله توضیحات لازم ارائه شده که می توانید به سادگی تمام این پروسه را پشت سر بگذارید. اما اگر به هر دلیلی به دفترچه راهنمای پکیج دیواری دسترسی ندارید، می توانید این دستگاه را طبق آموزش ذیل هواگیری نمایید.

در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیرات پکیج قصد داریم به بررسی نحوه هواگیری پکیچ دیواری بپردازیم و تمامی اطلاعاتی که در این خصوص لازم به دانستن آن دارید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا به انتها با ما همراه باشید.

علت هواگیری پکیج دیوار چیست؟

در ابتدا پیش از آنکه اقدام به هواگیری پکیج دیواری نمایید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید اقدام به هواگیری پکیج دیواری کنیم؟ دلایلی مبنی بر این پروسه وجود دارند که شما باید از طریق آن این پروسه را انجام دهید که در ادامه رایج ترین و اصلی ترین دلایل را برای شما عزیزان نام برده ایم:

علت هواگیری پکیج دیوار چیست

اگر پکیج دیواری روشن است و درجه حرارت آن بالاست و اما رادیاتور یا شوفاژ متصل به پکیج دیواری سرد است باید اقدام به هواگیری پکیج دیواری نمایید.

  • پیچیدن صدای آب در لوله های شوفاژ.
  • گرم نشدن آب در پکیج دیواری.
  • عدم سرویس دوره ای پکیج دیواری و استفاده طولانی مدت از این دستگاه.
  • افت فشار بار (bar) در پکیج دیواری که از طریق هواگیری پکیج دیواری رفع خواهد شد.
  • اختلاف ارتفاع واحد سکونت شما نسبت به سطح زمین ملک.

نکات مهم قبل از هواگیری پکیج دیواری

پیش از آنکه اقدام به هواگیری پکیج دیواری خود با هر برند و مدلی کنید، باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید تا بتوانید از این پروسه نتیجه مطلوبی را دریافت کنید و منجر به خرابی گسترده پکیج دیواری نشوید!

نکات مهم قبل از هواگیری پکیج دیواری

با این وجود در ادامه قصد داریم تا برخی از نکات مهم را که باید پیش از هواگیری پکیج دیواری مورد بررسی قرار دهید را نام ببریم تا از این طریق بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید.

1. خاموش کردن پکیج دیواری

اولین و مهم ترین نکته که باید پیش از هواگیری پکیج دیواری آنرا مدنظر داشته باشید این است که پکیج دیواری را خاموش کنید و پس از آنکه این دستگاه بصورت کامل خاموش شد، اقدام به هواگیری این دستگاه کنید. اما اگر پیش از هواگیری پکیج دیواری اقدام به خاموش کردن پکیج دیواری نکنید، مطمئنا نتیجه ای که مدنظرتان است را مشاهده نخواهید کرد؛ گاهی اوقات می تواند منجر به خرابی پکیج دیواری شود و گاهی اوقات نیز خراب نخواهد شد.

2. عدم هواگیری پکیج دیواری در شرایط پیچیده

گاهی اوقات ممکن است در شرایط پیچیده ای اقدام به هواگیری پکیج دیواری کنید که هر گونه عملیاتی می تواند به دستگاه شما آسیب وارد کند. از این رو اولین و مهم ترین توصیه ای که در این زمینه داریم این است که شرایط را بسنجید و اگر احساس می کنید خودتان توانایی لازم برای رفع این خرابی را ندارید، ریسک نکنید و اجازه دهید تا این مشکل توسط تکنسین های تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوص بر طرف شود تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

بنابراین اگر شرایط پکیج دیواری و لوله های متصل به این دستگاه در شرایط نرمال نیست، بهتر است هواگیری پکیج دیواری را به هیچ وجه انجام ندهید و اجازه دهید تا این پروسه توسط تکنسین های ماهر صورت گیرد.

مقالات مرتبط: چرا پکیج آب را گرم نمیکند؟

آموزش هواگیری پکیج دیواری

همانگونه که در ابتدا گفته شد، برای یادگیری و آموزش هواگیری پکیج دیواری توصیه می کنیم دفترچه راهنمای استفاده از پکیج دیواری را مطالعه کنید تا این پروسه را طبق مراحلی که در این دفترچه گفته شده است انجام دهید. از این رو اگر به هر دلیلی به دفترچه راهنمای پکیج دیواری دسترسی ندارید و مایلید این دستگاه را هواگیری کنید، در ادامه مراحل هواگیری پکیج دیواری را برای شما نام برده ایم که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

آموزش هواگیری پکیج دیواری

  1. پکیج دیواری خود را در حالت تابستان یا زمستان قرار دهید.
  2. پائین پکیج دیواری را باز کنید تا از این طریق هوای باقی مانده و آب در درون پکیج دیواری به بیرون تخلیه شود.
  3. تمام ورودی ها و خروجی های رادیاتورها که به پکیج متصل هستند را باز کنید.
  4. اینک باید شوفاژ ها را مورد بررسی قرار دهید تا صدای عجیبی در آنها وجود نداشته باشد.
  5. در این مرحله باید شوفاژ پکیج دیواری را هواگیری کنید.
  6. پیچ قسمت پائینی شوفاژ را به آرامی باز کنید و پیش از باز کردن این پیچ، یک ظرف زیر آن بگذارید تا مانع خیس شدن فرش ها و سرامیک های خانه شما شوند.
  7. اینک شیر زیر پکیج دیواری را باز کنید تا فشار آب تنظیم شود.
  8. در نهایت موفق به هواگیری پکیج دیواری خود شدید و می توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

توجه: در صورتی که احساس می کنید نمی توانید این پروسه را بصورت صحیح انجام دهید، می توانید از خدمات تخصصی تعمیرکاران پکیج دیواری استفاده کنید تا از این طریق مشکل شما عزیزان بر طرف شود و نیازی به تعمیرات پکیج دیواری و همچنین تعویض قطعات این دستگاه نداشته باشید. لازم به ذکر است که تکنسنین های مجرب ما این پروسه را بصورت تخصصی انجام می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214