skip to Main Content

برای استفاده از قابلیت هایی که در ماشین ظرفشویی سامسونگ وجود دارند، باید در ابتدا اقدام به روشن کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ نمایید و سپس با استفاده از دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ اقدام به انتخاب قابلیت و برنامه شستشوی مدنظر خود کنید تا پروسه شستشوی ظروف در این دستگاه آغاز شود.

از این رو اگر با فشردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ متوجه کار نکردن آن شدید، آیا خرابی در کار است؟ بله! در این مواقع باید مشکل کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ ریشه یابی شود.

از این رو در صورتی که دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ کار نکنند، هر چند دستگاه شما یک قابلیت و یا 100 قابلیت داشته باشد، تمامی آنها از کار خواهند افتاد و شما نمی توانید از این دستگاه همانند گذشته استفاده کنید!

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا پروسه تعمیرات آن از سر گرفته شود.

نکته: ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تمام خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را توسط تکنسین های متخصص و مجرب انجام می دهیم.

اما علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟ در ادامه این مقاله به مهم ترین علل این خرابی در عوامل و موارد ذیل اشاره شده. پس در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ آریابهکار همراه ما باشید تا به بررسی این عوامل بپردازیم.

1. خرابی سیم کشی داخلی

اولین عاملی که مبنی بر خرابی و کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ قصد داریم آنرا معرفی کنیم، خرابی در سیم کشی داخلی ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشد که یک مشکل عادی نیست! این مشکل علیرغم اینکه می تواند به دستگاه آسیب وارد کند، ممکن است حتی از طریق انتقال جریان برق به بدنه ماشین ظرفشویی سامسونگ، منجر به برق گرفتگی شما نیز شود.

خرابی سیم کشی داخلی

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از طریق سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی سامسونگ از این مشکل جلوگیری کنید. به همین دلیل زمانیکه در سیم کشی داخلی ماشین ظرفشویی سامسونگ خرابی رخ می دهد، می تواند منجر به کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ شود و در نتیجه نمی توانید از این دستگاه تا پیش از تعمیرات تخصصی استفاده کنید.

کاربر گرامی: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرابی برد ماشین ظرفشویی سامسونگ میتوانید مقاله تعمیر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

2. کثیفی دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ

اصولا برای استفاده از دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ باید با دستان تمیز اقدام کنید تا هم دکمه ها کثیف نشوند و هم اینکه نیازی به تمیز کردن دکمه ها نداشته باشید. اما اگر جایی که شما ماشین ظرفشویی سامسونگ را در خانه نصب کرده اید، جایی می باشد که جریان هوا در آن بیش از حد ممکن وجود دارد، گرد و غبار و حتی ذرات کمی درشت تر ممکن است در اطراف دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ بنشینند و منجر به مسدودی دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ شوند.

از این رو یکی از مهم ترین دلایل کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ، کثیفی دکمه ها می باشد که با تمیز کردن این دکمه ها می توانید مانع کثیفی آنها شوید.

3. خرابی کنترل پنل

یکی دیگر از مهم ترین دلایل کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ، خراب شدن کنترل پنل ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشد که یک مشکل اصلی در این دستگاه می باشد. با این وجود دلایل مختلفی وجود دارند که می توانند منجر به خرابی کنترل پنل دستگاه شما شوند.

از مهم ترین دلایل خرابی کنترل پنل ماشین ظرفشویی سامسونگ می توان به اتمام طول عمر مفید، نوسان برق، نفوذ آب به پنل، خرابی برد ماشین ظرفشویی سامسونگ و… اشاره کرد که حتما باید توسط تکنسین تعمیرکار مورد عیب یابی قرار گیرد.

خرابی کنترل پنل

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه خرابی در پنل ماشین ظرفشویی سامسونگ، سعی نکنید دکمه های این دستگاه را با فشار دادن بیش از حد استفاده کنید؛ مطمئن باشید که دکمه ها از این طریق آسیب بیشتری خواهند دید!

4. فعال شدن قفل کودک

از مهم ترین قابلیت های دستگاه های جدید ماشین ظرفشویی سامسونگ می توان به قفل کودک ماشین ظرفشویی سامسونگ اشاره کرد که یکی از کاربردی ترین قابلیت ها برای شما می باشد؛ چرا که اگر کودک بازیگوشی دارید که در حین روشن بودن ماشین ظرفشویی سامسونگ به سراغ این دستگاه می رود، می توانید با روشن کردن قفل کودک، مانع کار کردن دکمه های این دستگاه شوید

از این رو اگر قفل کودک ماشین ظرفشویی سامسونگ را فعال کرده اید، مطمئن باشید که دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ کار نخواهند کرد. اما راهکار چیست؟ تنها راهکار ممکن این است که اقدام به غیر فعال کردن قفل کودک ماشین ظرفشویی سامسونگ نمایید تا بتوانید این مشکل را برطرف کنید.

از این رو اگر با نحوه فعال کردن و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین ظرفشویی سامسونگ آشنا نیستید، توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی سامسونگ مراجعه نمایید تا براساس آموزش مندرج در دفترچه این دستگاه بتوانید اقدام به مدیریت این قابلیت از ماشین ظرفشویی سامسونگ نمایید.

کاربر گرامی: برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره مشکل آبریزی و نشت ماشین ظرفشویی سامسونگ مقاله برطرف سازی مشکل آبریزی ماشین ظرفشویی سامسونگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

5. خرابی برد ماشین ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از دلایل کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی سامسونگ، خرابی برد الکترونیکی این دستگاه می باشد که یک مشکل اساسی در ماشین ظرفشویی سامسونگ است. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز خرابی برد ماشین ظرفشویی سامسونگ، بر این باور نباید که حتما برد این دستگاه باید تعویض شود و هیچ راهکاری برای تعمیرات آن وجود ندارد!

با این وجود ما در آریابهکار بصورت اختصاصی و تخصصی پروسه عیب یابی و تعمیر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ را توسط تکنسین های متخصص انجام می دهیم.

خرابی برد ماشین ظرفشویی سامسونگ

هدف ما از تعمیرات تخصصی برد ماشین ظرفشویی سامسونگ این است که شما بتوانید مشکل برد را با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن برطرف کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه جهت خرید برد جدید نداشته باشید.

لازم به ذکر است که قیمت برد ماشین ظرفشویی سامسونگ حداقل 5 میلیون تومان است و هر چقدر دستگاه شما بروز تر باشد، این قیمت بیشتر و بیشتر خواهد شد و در نتیجه باید هزینه بیشتری را برای خرید این قطعه در نظر داشته باشید.

توجه: برای انجام هماهنگی های لازم جهت تعمیر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214