skip to Main Content

کولر آبی ارج خوبه یا پارس خزر؟ ممکن است این سوالی باشد که اگر در شرف خرید کولر آبی هستید برای شما عزیزان رخ دهد؛ چرا که کولر آبی ارج و پارس خزر یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای ایرانی در این عرصه هستند و شما می توانید با پرداخت قیمت مقرون به صرفه اقدام به خرید دستگاه مدنظر خود نمایید و از آن استفاده کنید.

اما کدام یک از این دو برند محصول بهتر و با کیفیت تری دارند؟ برای پاسخ به این سوال قصد داریم تا در ادامه این مقاله از آریابهکار شما عزیزان را با این دو برند مطرح و شناخته شده و مدل هایی که تاکنون طراحی و عرضه کرده اند آشنا نماییم تا بتوانید اقدام به خرید دستگاه بهتر و منطقی کنید.

قطعا برای آنکه شما اقدام به خرید کولر آبی کنید، برند دستگاه بدون شک تنها یکی از شاخصه های دستگاه می باشد و این بدین معنا نیست که برند دستگاه بتواند نظر شما را تغییر دهد و نسبت به جزئیات دستگاه چشمان خود را ببندید.

کاربران گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کولر آبی ارج میتوانید به صفحه تعمیر کولر آبی ارج مراجعه کنید.

از این رو در حین خرید کولر آبی توصیه می کنیم که صرفا به برند متکی نباشید و جزئیات دستگاه را نیز مورد بررسی قرار دهید که آیا دستگاهی که مایل به خرید آن هستید می تواند محیط شما عزیزان را خنک کند؟ دستگاه چه میزان صدایی دارد؟ آیا سایر و ابعاد آن برای خانه شما مناسب است؟

بدون شک با توجه به این مسائل می توانید یک دستگاه مناسب و مطلوبی را خریداری کنید. با این وجود در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر کولر آبی آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با کولر آبی ارج و کولر آبی پارس خزر آشنا سازیم. همراه ما باشید.

معرفی کولر آبی ارج

ارج یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی می باشد که در زمینه تولید لوازم خانگی اعم از یخچال، کولر آبی و… شهرت دارد. لازم به ذکر است که ارج در سال 1316 فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها نیز محصولات این برند نیز در دسترس هستند و شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات این برند نمایید.

معرفی کولر آبی ارج

با این وجود اگر مایل به خرید کولر آبی ارج هستید، لازم به ذکر است که این دستگاه با اصالت می باشد و علیرغم اینکه محصول باکیفیت خریداری می کنید، از تولید داخل کشور و نیز نیروی کار جوان ایرانی حمایت می کنید. در ضمن در ادامه با برخی از مدل های کولر آبی ارج که در حال حاضر در بازار ایران موجود هستند آشنا خواهید شد.

معرفی کولر آبی پارس خزر

همچنین در مقابل برند ارج که در قسمت بالا بصورت کامل این برند توضیح داده شد، برند پارس خزر وجود دارد که بدون شک یکی دیگر از برندهای مطرح ایرانی می باشد که این روزها در زمینه تولید جاروبرقی، پنکه، گوشت کوب برقی و… حضور فعال دارد و محصولات با کیفیتی را تولید می کند.

لازم به ذکر است که پارس خزر در سال 1347 برای اولین بار فعالیت خود را به همراهی کارخانه توشیبا به نام پارس توشیبا آغاز کرد و سپس در سال 1361 به نام پارس خزر تغییر یافت و شما عزیزان نیز می توانید اقدام به خرید محصولات این برند نمایید.

معرفی کولر آبی پارس خزر

با این وجود این برند نیز همانند ارج از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید این دستگاه نمایید.

مدل های کولر آبی ارج

در حال حاضر مدل های متعددی از کولر آبی ارج در بازار کشور وجود دارند و حق انتخاب شما به دلیل وجود مدل های متنوع زیاد است و می توانید براساس نیازی که دارید، کولر آبی مدنظرتان را انتخاب نمایید.

به همین دلیل ما در ادامه مدل هایی که از این برند در بازار کشور موجود هستند را نام برده ایم و شما عزیزان می توانید با پرداخت حداقل 6 میلیون تومان اقدام به خرید کولر آبی ارج مدنظر خود نمایید.

  • کولر آبی ارج مدل 2035
  • کولر ابی ارج مدل A_2075
  • کولر ابی ارج مدل A_2055
  • کولر آبی مدل 5000 ارج
  • کولر آبی صنعتی ارج مدل 13000
  • کولر آبی ارجARJ 7000
  • کولر آبی 5500 ارج مدل 2055
  • کولر آبی ارجARJ 3500
  • کولر آبی 7500 ارج

مدل های کولر آبی ارج

مدل های کولر آبی پارس خزر

اما از کولر آبی پارس خزر در حال حاضر یک مدل در بازار کشور موجود است که شما عزیزان می توانید اقدام به خرید آن نمایید. به همین دلیل شما حق انتخاب بالایی ندارید!

  • کولر آبی پارس خزرKhazar 2500

نمایندگی تعمیر کولر آبی ارج و پارس خزر در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر کولر آبی ارج و همچنین نمایندگی تعمیر کولر آبی پارس خزر در تهران، تمام خدمات تعمیر این دو برند را بصورت 0 تا 100 توسط تکنسین های مجرب و متخصص بصورت اصولی و دقیق و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به شما عزیزان ارائه می دهد و می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید تا پروسه تعمیر آن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

از این رو اگر با خرابی کولر آبی ارج و همچنین خرابی کولر آبی پارس خزر روبرو شدید، جای نگرانی نیست چرا که ما تمام پروسه تعمیر این دو دستگاه را بصورت فنی انجام می دهیم تا نیازی به خرید دستگاه جدید و همچنین تعویض قطعات نداشته باشید.

لازم به ذکر است که کولر آبی ارج و کولر آبی پارس خزر یکی از بهترین کولر آبی هایی هستند که شما عزیزان می توانید اقدام به خرید آنها نمایید و با خیالی آسوده از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر کولر آبی ارج و پارس خزر در تهران

اما همانگونه که مطلع هستید، کولر آبی و تمام لوازم برقی که این روزها در خانه هر یک از ما می باشند، در صورت وارد کردن فشار بیش از حد ناشی از استفاده نادرست و اشتباه از آنها دچار خرابی می شوند؛ با این وجود اگر با استفاده از نکات اصولی اقدام به استفاده از این دستگاه نمایید، بدون شک چندین سال می توانید از این دستگاه بدون هر گونه خرابی بخصوصی استفاده کنید و حتی کوچک ترین خرابی نیز در آنها را مشاهده نکنید.

با این وجود جهت انجام هماهنگی های لازم برای تعمیر کولر آبی ارج و تعمیر کولر آبی پارس خزر می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین های مجموعه ما آغاز شود.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214