skip to Main Content
تعمیر آبسردکن میدیا
شماره نمایبندگی تعمیر آبسردکن میدیا

تعمیر آبسردکن میدیا یکی از مجموعه خدماتی می باشد که در نمایندگی مرکزی آریابهکار با بالاترین میزان کیفیت در حال انجام می باشد. این نمایندگی در راستای برطرف سازی اختلالات و نقص های ایجاد شده در دستگاه های آبسردکن میدیا، از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران استفاده می نماید و بهترین ابزار های تست و تعمیرات را در اختیار آنان قرار می دهد.

تعمیر آبسردکن میدیا در آریابهکار با مجموعه خدمات ویژه و ارزشمندی مانند موارد گفته شده در زیر صوزرت می پذیرد:

  • تعمیر آبسردکن میدیا در شرکت آریابهکار به صورت تخصصی در سراسر تهران صورت می گیرد.
  • اگر دستگاه خود را به تازگی خریداری نموده اید بهتر است ابتدا به نمایندگی آبسردکن میدیا مراجعه فرمایید تا از خدمات رایگان بهره مند شوید.
  • به هیچ عنوان به افراد غیر حرفه ای مراجعه نفرمایید.
  • در صورتی که امکان استفاده از نمایندگی را ندارید، می توانید از خدمات شرکت آریابهکار در زمینه تعمیر آبسردکن بهره بگیرید.
  • کلیه خدمات این شرکت به همراه 3 ماه گارانتی معتبر ارائه می شود.
  • اگر طی مدت زمان گارانتی، برای قطعه تعمیر شده مشکلی به وجود بیاید، به صورت کاملا رایگان برطرف خواهد شد.

تعمیر و عیب بایی آبسردکن میدیا

آبسردکن میدیا که گاهی اوقات به نام آبسردکن میدیا نیز شناخته شده است، یکی از معروف ترین برندهای خارجی در داخل کشورمان می باشد که محصولاتی اعم از جاروبرقی، ماکروفر و… از این برند در کشورمان در مدل های مختلفی عرضه شده است. با این وجود آبسردکن میدیا یکی دیگر از امحصولات پر متقاضی این کمپانی در کشورمان می باشد که در مدل های مختلفی وجود دارد و می توانید با گشت و گذاری ساده، اقدام به خرید مدل دلخواه آبسردکن میدیا خود نمایید؛ قیمت و کیفیت این ابسردکن از درصد رضایت بالایی برخوردار است.

تعمیر و عیب بایی آبسردکن میدیا

اما اگر پس از گذشت چندین سال استفاده از آبسردکن میدیا، ممکن است بنابر اتفاق یا استفاده نادرستی از آن دچار خرابی شود و نتوانید همانند روز اول از آن استفاده کنید؛ با این وجود جای نگرانی وجود ندارد چرا تمام مشکلات این آبسردکن توسط تعمیرکاران آبسردکن میدیا آریابهکار به‌صورت کاملا تخصصی قابل تعمیر است و نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید. لازم به ذکر است که اصولی ترین روش برای تعمیر آبسردکن میدیا، عیب یابی توسط تکنسین مجرب با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا است که ما این پروسه را در حضور شما به‌صورت رایگان انجام می دهیم.

تعمیرات تخصصی آبسردکن میدیا در محل

آبسردکن میدیا یه عنوان یکی از وسایل برقی مورد استفاده در ادرات، مدارس، بیمارستان ها و…. می باشد که نحوه کارکرد صحیح آن در تمام طول روز بدون شک یکی از الزامات می باشد تا افرادی که در آن محیط کار می کنند و یا حضور دارند، بتوانند بدون هر گونه مشکلی استفاده کنند. اما اگر این دستگاه خراب شود، قطعا با مشکلاتی روبرو خواهید شد و به همین دلیل مایل به تعمیرات تخصصی آبسردکن میدیا در محل خواهید بود تا این مشکل در اسرع وقت و بدون هر گونه دردسری عمیر شود و همانند روز اول قابل استفاده باشد.

به همین دلیل ما خدمات تعمیر آبسردکن میدیا در محل را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که با استفاده از تماس تلفنی و هماهنگی قبلی با تیم پشتیبانی آریابهکار می توانید این مشکل را در محل برطرف کنید. از این رو اگر مایل هستید تا دستگاه شما بدون مراجعه حضوری صرفا در محل مدنظر خودتان تعمیر شود، می توانید از خدمات تعمیر در محل آریابهکار استفاده نمایید تا در روز و زمان از پیش تعیین شده تکنسین تعمیرکار آبسردکن میدیا در محل شما جهت تعمیرات حضور یابد.

توجه: در حال حاضر بنابر تعداد بالای دستگاه های تعمیراتی در شعب آریابهکار، تا اطلاع ثانویه امکان تعمیر آبسردکن میدیا در محل وجود ندارد و صرفا تمامی خدمات ما به‌صورت حضوری در شعب تعمیراتی آریابهکار انجام می شود.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن آلونی

نمایندگی مرکزی تعمیرات آبسردکن میدیا

اگر مایل هستید تا خدمات تعمیر آبسردکن میدیا صرفا در نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا به‌صورت رایگان صورت گیرد، باید کارت گارانتی که در روز خرید دستگاه توسط فروشنده به شما تحویل داده شده است را مطالعه نمایید تا از این شرایط و موارد تحت پوشش گارانتی آبسردکن میدیا مطلع شوید. از این رو توصیه می شود کارت گارانتی دستگاه را پیدا کنید و در صورت امکان به نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا در تهران مراجعه نمایید تا از طریق کارت گارانتی بتوانید دستگاه را به‌صورت رایگان تعمیر کنید.

نمایندگی مرکزی تعمیرات آبسردکن میدیا

از این رو توصیه می کنیم از روی کارت گارانتی دستگاه، میزان اعتبار گارانتی را بررسی نمایید و مطابقت دهید و اگر به میزان کافی گارانتی دستگاه شما اعتبار داشت می توانید به نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا مراجعه نمایید و از خدمات پس از فروش آبسردکن میدیا استفاده کنید.

خدمات ویژه تعمیر آبسردکن میدیا در نمایندگی مجاز آریابهکار

ما در آریابهکار به مرکز تخصصی تعمیرات آبسردکن میدیا، تمامی خدمات ممکن و ناممکن در خصوص تعمیرات آبسردکن میدیا را به‌صورت تخصصی توسط تعمیرکاران آبسردکن میدیا و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا ارائه می دهیم و آماده ایم تا مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم و بتوانید بدون نیاز به تعویض قطعه همانند روز اول از دستگاه استفاده نمایید. از این رو اگر مایل به تعمیرات تخصصی بدون نیاز به تعویض قطعه هستید می توانید دستگاه خود را بدست تکنسین های ما بسپارید.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار برای تمامی خدماتی که ارائه می دهیم، گارانتی 90 روزه ارائه می کنیم تا خیالتان در خصوص تعمیرات منحصر بفرد مجموعه آریابهکار راحت باشد. در ادامه برخی از خدماتی که ما در آریابهکار به‌صورت تخصصی برای آبسردکن میدیا شما عزیزان ارائه می کنیم را نام برده ایم:

  1. تعمیرات تخصصی برد آبسردکن میدیا.
  2. تعمیر تخصصی شیر آبسردکن میدیا.
  3. شارژ گار آبسردکن میدیا.
  4. تعمیر کمپرسور آبسردکن میدیا.
  5. رفع مشکل نشتی آب آبسردکن میدیا.
  6. تعمیر لرزش و صدای زیاد آبسردکن میدیا.
  7. تعمیرات تخصصی قطعات آبسردکن میدیا.
  8. گارانتی 90 روزه جهت تمامی خدمات ارائه شده.

مهمترین نکات در نگهداری و تعمیر آبسردکن میدیا

همانگونه که توضیح داده شد برای آنکه عمر مفید آبسردکن میدیا افزایش یابد و بتوانید برای چندین سال بدون هر گونه خرابی جزئی و کلی از آن استفاده کنید، نیازمند رعایت یکسری نکات هست که باید از این نکات مطلع باشید و تمامی آنها را رعایت کنید. علیرغم اینکه در ادامه به برخی از این موارد بسیار مهم اشاره خواهیم کرد، اما لازم به ذکر است که اصلی ترین و مهم ترین منبع اطلاعاتی که می توانید از طریق آن اقدام به مطالعه نکات نگهداری از آبسردکن میدیا نمایید، فقط و فقط دفترچه راهنمای آبسردکن میدیا می باشد!

مهمترین نکات در نگهداری و تعمیر آبسردکن میدیا

برای دسترسی به این دفترچه نیازی به جستجو در بستر اینترنت وجود ندارد چرا که یک نسخه فیزیکی از این دفترچه صرفا در جعبه دستگاه شما وجود دارد که به چندین زبان مختلف ترجمه شده است. از این رو شما عزیزان صرفا با چند دقیقه مطالعه مفید، می توانید از تمام این نکات مهم مطلع شوید. در ادامه با این نکات که توسط تکنسین های ما نیز پیشنهاد شده اند آشنا خواهید شد. این موارد عبارتند از:
  • عدم استفاده خالی از آبسردکن میدیا.
  • استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • عدم اتصال مستقیم آبسردکن میدیا به جریان برق.
  • تراز کردن آبسردکن میدیا.
  • عدم جابجایی آبسردکن میدیا.
  • سرویس دوره ای آبسردکن میدیا.
  • عدم قرار گیری آبسردکن میدیا در مقابل نور خورشید و سایر وسایل گرمازا.
  • استفاده از آبسردکن میدیا در مواقع نیاز.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن مجیک

ضروری ترین زمان های نیاز به تعمیر آبسردکن میدیا

با وجود تمام تعاریف و تفاسیری که در این گزارش آشنا شدید، یقینا با کاربرد و حساسیت بالای آبسردکن میدیا آشنا شده اید و مایل هستید تا از این دستگاه بدون هر گونه خرابی در طول زمان استفاده کنید. برای آنکه بتوانید تمام خرابی های ممکن و ناممکن آبسردکن میدیا را پیشگیری کنید، باید سه مورد را به‌صورت جدی پیگری نمایید که این سه مورد عبارتند از:

  1. مطالعه و اجرای تمامی نکات استفاده از آبسردکن میدیا.
  2. سرویس سالانه آبسردکن میدیا.
  3. تعمیر آبسردکن میدیا با مشاهده جزئی ترین خرابی.

از این رو اگر شما عزیزان این 3 مورد را به‌درستی انجام دهید، دستگاه شما خراب نخواهد شد. اما ممکن است برای شما سؤال شود که بهترین زمان تعمیرات آبسردکن میدیا کی می باشد؟ از نظر تکنسین های تعمیرکار آبسردکن میدیا مجموعه آریابهکار، بهترین زمان ممکن برای تعمیرات، مشاهده ساده‌ترین خرابی درون دستگاه می باشد که اگر به موقع این خرابی ساده با هزینه بسیار ناچیز تعمیر شود، دیگر منجر به خرابی گسترده آبسردکن میدیا نخواهد شد و قطعا هزینه خدمات شما نیز کنترل شده خواهد بود.

خدمات پس از فروش آبسردکن میدیا

منظور از خدمات پس از فروش آبسردکن میدیا این است که اگر شما امروز دستگاه را از نمایندگی مجاز و معتبر آبسردکن میدیا خریداری کردید و پس از جعبه گشایی دستگاه و روشن کردن آن متوجه خرابی آبسردکن میدیا شدید، می توانید با استفاده از گارانتی تعلق گرفته به دستگاه، دستگاه را به نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا در تهران و یا محل سکونت خود منتقل کنید تا عیب و مشکل دستگاه شما عزیزان به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هر گونه هزینه جانبی رفع نشود تا یک دستگاه سالم به شما تحویل داده شود.

خدمات پس از فروش آبسردکن میدیا

لازم به ذکر است که این خرابی بسیار نادر می باشد؛ چرا که آبسردکن میدیا اصولا از کیفیت بالایی برخوردار است و پیش از آنکه به دست مصرف کننده برسد، از واحد کنترل کارخانه میدیا عبور می کند. از این رو برای استفاده از خدمات پس از فروش آبسردکن میدیا، می توانید با همراه داشتن کارت گارانتی به نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا مراجعه کنید تا این مشکل بدون پرداخت حتی یک ریال از جانب شما به‌صورت رایگان تعمیر شود.

مشکلات رایج آبسردکن میدیا

  1. خنک نکردن آب
  2. خارج نشدن آب از شیر خروجی
  3. نشتی آب
  4. طعم دار بودن آب
  5. گرم نشدن قسمت گرمایشی

1. خنک نکردن آب

دستگاه آبسردکن دارای یک ظرفیت خنک کننده است که بسته به نوع مدل دستگاه متفاوت است.

اگر به طور مداوم از دستگاه استفاده می کنید، باید اجازه دهید تا دوباره آب را خنک کند.

2. خارج نشدن آب از شیر خروجی

ابتدا باید مخزن را چک کنید که آب داشته باشد.

سپس به بررسی شیر خروجی اقدام نمایید.

رسوب داشتن شیر ممکن است باعث مشکل در خروجی آن شود.

در صورت برطرف نشدن، شیر را باید تعویض کرد.

3. نشتی آب

نشتی آبممکن است به دلیل شل بودن یا هرز شدن پیچ تخلیه آبی که در زیر دستگاه آبسردکن وجود دارد باشد.

همچنین امکان اینکه نشتی از پدال ‌های خروجی آب باشد وجود دارد.

4. طعم دار بودن آب

اگر آب داخل دستگاه طعم بدی دارد، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • ماندن آب بیش از دو ماه در مخزن
  • عدم شستشوی مخزن
  • خالی نکردن رسوبات مخزن

5. گرم نشدن قسمت گرمایشی

ابتدا روشن بودن قسمت آب گرم را چک کنید.

معمولاً دکمه ای در پشت دستگاه برای این کار تعبیه شده است.

قسمت آب گرم هم مانند آب سرد مدتی را برای بازیابی مجدد آب نیاز دارد.

هزینه تعمیر آبسردکن میدیا

هزینه تعمیر آبسردکن به عوامل مختلفی بستگی دارد.

عوامل موثر بر هزینه تعمیر آبسردکن:

  1. نوع برند
  2. مشکل به وجود آمده
  3. هزینه قطعه تعویضی
  4. هزینه ایاب و ذهاب

نکاتی در رابطه با نگهداری از آبسردکن میدیا

  • سعی کنید هر دو ماه یک بار دستگاه را بشویید.
  • اگر فیلتر آبسردکن شما قابل شستشوست حتما آن را بشویید.
  • هرگز از مواد شیمیایی برای شستشو استفاده ننمایید.

تعمیر آبسردکن میدیا در تهران

شرکت آریابهکار با به کارگیری به روز ترین تکنولوژی روز دنیا و ارائه بهترین خدمات همیشه در پی جلب رضایت مشتریان خود بوده است.

این شرکت کلیه خدمات خود را در زمینه تعمیر آبسردکن در سراسر تهران ارائه می دهد.

از مهم ترین مزایای آریابهکار می توان به گارانتی 90 روزه، کد تخفیف ویژه مشترکین، محاسبه بر اساس نرخ اتحادیه، ارائه فاکتور رسمی و … اشاره کرد.

سوالات متداول تعمیر آبسردکن میدیا

چرا آبسردکن میدیا آب را داغ نمی کند؟

خرابی المنت ترموستات، برد الکترونیکی و یا قطع شدن سیم های داخلی علت عدم تولید آب داغ است.

چرا آبسردکن میدیا آب را سرد نمی کند؟

اتمام گاز مبرد، تجمع آلودگی روی کویل های اواپراتور، تنظیم نبودن ترموستات و خراب شدن برد کنترلی علت عدم خنک سازی آب است.

چرا آبسردکن میدیا روشن نمی شود؟

خرابی اتصالات و سوکت های برق، تنظیم نبودن درجه ترموستات و یا ضعیف بودن برق شهری منجر به روشن نشدن آبسردکن می شود.

چرا آبسردکن میدیا نشتی آب دارد؟

سر ریز شدن سینی آبسردکن، ترک خوردن مخزن بیرونی، ضعیف شدن اتصالات پمپ دستگاه و آب بندی نبودن شیر تخلیه باعث نشتی آب می شود.

علت بوی بد آبسردکن میدیا چیست؟

علت عطر و طعم نامطبوع، ماندن طولانی مدت آب در مخزن بیرون و مخزن داخلی آبسردکن است. برای رفع آن مخزن و لوله ها بایستی گندزدایی شوند.


امتیاز page

This Post Has 13 Comments

  1. سلام. من از آبسردکن مدیا توی بنگاه استفاده می کنم . الان یخورده باهاش به مشکل خوردم. مثل قبل آب رو تخلیه نمی کنه و کم فشار شده. احساس می کنم مشکلی نداره که نیاز به تعمیراتش باشه. ممنون میشم که راهنماییم کنید.

    1. با سلام. موضوع مطرح شده ممکن است به دلیل مسدود شدن مسیر خروجی آبسردکن شما باشد. به صورت چشمی داخل مسیر را بررسی نمایید اگر رسوب مشاهده می شود پس نشست رسوب داشته اید که کاهش فشار به سبب این مورد می باشد. باید مسیر تخلیه دستگاه رسوبگیری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

    2. واسه منم همین مشکل پیش اومد با سیم بازش کردم 😂. واسه آب شهریه که اینجوریش می کنه. اذیتت میکنه از این مخزن دارا بگیر که اونم دردسرای خودشو داره

  2. عرض ادب و خسته نباشید. من از آبسردکن میدیا استفاده می کنم و الان چند وقتی هستش که متاسفتانه کاراییشو از دست داده و آب سرد نمی کنه. میخواستم واسه تعمیراتش اقدام کنم. خواستم بدونم تعمیراتشو اینجا انجام میدین با می برین نمایندگی؟ اگرم مشکلشو خودم می تونم حل کنم که ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. با سلام. سفیران آریابهکار با ثبت درخواست شما در محل حاضر شده و دستگاه را به نمایندگی منتقل می کنند. به دلیل حجم بالای درخواست ها، تا اطلاع ثانوی امکان تعمیرات در محل را نداریم. سرد نکردن دستگاه می تواند مربوط به بخش گاز دستگاه باشد که باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد.

  3. خسته نباشید میگم خدمتتون. من از همین برند مدیا استفاده می کنم و بعضی موقع ها دستگاه روشن نمیشه و اگرم بشه دیر روشن میشه. باید از برق بکشم دوباره به برق برنم که روشن شه. یکی دو ماه هستش که اینجوزی و الان بدتر شده و بعضی روزا کلا روشن نمیشه. مشکل آبسردکن من از چی می تونه باشه؟

    1. با سلام. موارد مختلفی موجب ایجاد این اختلال در آبسردکن میدیا شما می شوند که هریک باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرند تا اصلی ترین دلیل ایجاد اختلال در دستگاه مشخص گردد. این دسته از مشکلات مواردی نمی باشند که بدون برخورداری از دانش تعمیرات، بتوان آنها را برطرف نمود. به عنوان مثال یکی از دلایل اصلی ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه شما می تواند مربوط به برد آبسردکن میدیا باشد. همچنین سیستم برق کشی دستگاه می تواند آسیب دیده باشد. برای بررسی دقیق دستگاه لطفا با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تماس حاصل نمایید و درخواست بازدید از دستگاه خود را ثبت نمایید.

  4. سلام. خیلی ممنونم بابت خدمات خوبتون. آبسردکن به دستم رسید و مثل روز اول داره کار می کنه. خواستم تشکر کنم بابت خدمات و پشتیبانی بسیار خوبتون.

    1. با سلام. بسیار خوشحالیم که خدمات ما مورد رضایت شما قرار گرفته است. بابت انتقال تجربه همکاری بسیار از شما ممنون هستیم و رضایت شما مایه دلگرمی ما می باشد. از سایر عزیزانی که با مجموعه آریابهکار همکاری داشته اند و درخواست های خود را در این مجموعه پیش برده اند، درخواست می نماییم که نظرات و انتقادات خود را در بخش کامنت ها در اختیار ما و سایر عزیزان قرار دهند تا در راستای ارتقای خدمات خود تمامی اقدامات لازم را در پیش گیریم.

  5. دمتون گرم برای تمامی خدماتتون. خواستم به تشکر ویژه ازتون بکنم واسه تمامی زحمات. بدون هیچ دردسری مشکل آبسردکنم برطرف شد.

    1. با سلام. بسیار ممنون از حمایت شما کاربر گرامی. باعث افتخار محموعه ما هستش که خدمات ما مورد قبول شما واقع شده است.

    1. با سلام. کاربر گامی لطفا جهت استعلام موجودی اقلام مورد نظر خود با شماره 02145437 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214