skip to Main Content
تعمیر آبسردکن هیوندای
شماره نمایبندگی تعمیر آبسردکن هیوندای

تعمیر آبسردکن هیوندای در شرکت آریابهکار به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می گیرد. البته بهتر است برای تعمیر ابتدا به نمایندگی آبسردکن هیوندای مراجعه فرمایید. زیرا با اعتبار داشتن گارانتی می توانید از خدمات رایگان استفاده کنید. اما در صورتی که امکان مراجعه به نمایندگی را ندارید، از خدمات آریابهکار در این زمینه بهره بگیرید. کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر آبسردکن در آریابهکار به همراه 90 روز گارانتی شرکتی ارائه می شود.

نحوه تعمیر آبسردکن هیوندای

اگر همانند یک روز عادی دیگر تصمیم به استفاده از آبسردکن هیوندای گرفتید و به‌صورت ناگهانی متوجه خرابی آن شدید، قطعا به فکر نحوه تعمیر آبسردکن هیوندای خواهید افتاد و این در حالی است که آبسردکن هیوندای یکی از آبسردکن های منحصر بفرد در بازار کشورمان می باشد و از قطعات کاملا فنی متعددی ایجاد شده است. با این وجود برخی از مشکلات وجود دارند که شما عزیزان می توانید آنها را در محیط خانه با کمترین دانش فنی تعمیر کنید؛ برای مثال مشکل تراز نبودن آبسردکن.

نحوه تعمیر آبسردکن هیوندای

اما اگر با مشکل روشن نشدن آبسردکن هیوندای، صدای زیاد آبسردکن هیوندای، خرابی شیر آبسردکن هیوندای و… روبرو شده اید، قطعا باید توسط کارشناس و تعمیرکار آبسردکن هیوندای مورد عیب یابی و بازبینی دقیق قرار گیرد تا این مشکل به‌صورت تخصصی و برای همیشه تعمیر شود. از این رو توصیه می کنیم در صورت خرابی آبسردکن هیوندای، در ابتدا هزینه تعمیرات برای شما دغدغه نشود و صرفا تعمیرگاه مجاز تعمیرات آبسردکن هیوندای را پیدا کنید تا مشکل پیش آمده را به‌صورت اصولی برطرف نمایید.

نکته: مجموعه تعمیرات لوارم خانگی آریابهکار با در اختیار داشتن تیم متخصص و تعمیرکار آبسردکن هیوندای، آماده ارائه خدمات کاملا فنی به شما عزیزان با کمترین هزینه و بهترین کیفیت می باشد.

تعمیرات تخصصی آبسرکن هیوندای

زمانیکه شما تصمیم گرفتید آبسردکن خود را به‌صورت تخصصی تعمیر کنید، در ابتدا باید مرکز تعمیراتی خود را که یک مرکز مجاز تعمیرات می باشد را انتخاب نمایید تا با تعمیرات تخصصی آبسردکن هیوندای، مشکل شما را برطرف کنند؛ آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات آبسردکن هیوندای با بیش از 30 سال سابقه درخشان آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر آبسردکن شما می باشد. از این رو زمانیکه دستگاه شما به مرکز تعمیرات منتقل شد، از همان ابتدا تعمیرات تخصصی آبسردکن هیوندای آغاز نخواهد شد!

چرا که در ابتدا با مراجعه به شعب ما، تعمیرکار آبسردکن هیوندای دستگاه را در حضور شما مورد عیب یابی و بازبینی قرار می دهد تا مشکل را ریشه یابی کند و هیچ نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. با این وجود پروسه عیب یابی آبسردکن هیوندای که حدودا چیزی نزدیک به 15-20 دقیقه طول خواهد کشید، حتما و حتما باید توسط تعمیرگاه مدنظر شما انجام شود و سپس تعمیرات تخصصی صورت گیرد.

توجه: عیب یابی آبسردکن هیوندای در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و باتجربه با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما به‌صورت کاملا رایگان انجام می شود.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن بکو

نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای

تمامی آبسردکن های کمپانی هیوندای که به‌صورت قانونی وارد کشور شده اند، دارای کارت گارانتی با اعتبار چندین ماهه هستند که در صورت خرید از فروشگاه های مجاز به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت. به همین دلیل توصیه می شود حتما لوازم برقی مانند آبسردکن را حتما از فروشگاه های مجاز خریداری نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید به نمایندگی آبسردکن هیوندای مراجعه نمایید و از خدمات پس از فروش آبسردکن هیوندای استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای

با این وجود اگر به دنبال آدرس و شماره نمایندگی آبسردکن هیوندای هستید، باید به کارت گارانتی که توسط فروشنده به شما تقدیم شده است مراجعه نمایید؛ بر روی کارت گارانتی تمام اطلاعات شرکت وارد کننده و نماینده آبسردکن هیوندای ثبت شده است.

لازم به ذکر است که تمامی خدماتی که نمایندگی آبسردکن هیوندای به شما ارائه خواهد داد، بستگی به اعتبار کارت گارانتی دارد؛ بنابراین بهتر است پیش از تماس و مراجعه به نمایندگی آبسردکن هیوندای، اعتبار کارت گارانتی را نیز ملاحظه بفرمایید.

خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای

در صورت اعتبار کافی کارت گارانتی آبسردکن هیوندای، می توانید به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید و از خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای استفاده نمایید و مشکل پیش آمده بر روی دستگاه را برطرف کنید. لازم به ذکر است که گارانتی آبسردکن هیوندای الزاما خرابی هایی را برطرف می کند که پیش از استفاده شما از دستگاه وجود دارند؛ بدین معنا که اگر شما دستگاه را خریداری کنید و در حین جابجایی ابتدایی از ارتفاع بر روی سطح زمین پرتاب شود و آسیب ببنید، تحت پوشش گارانتی نخواهد بود.

با این وجود خدمات پس از فروش تعمیرات آبسردکن هیوندای تمام تلاش خود را می کنند تا دستگاه دریافتی شما یک دستگاه سالم و بی عیب و نقص باشد و نیازی به تعمیرات نداشته باشید. همچنین اگر مشکلی برای آبسردکن هیوندای شما پیش آمده است و تحت پوشش گارانتی قرار ندارد، می توانید به شعب شرق و غرب ما مراجعه کنید تا به‌صورت تخصصی و با استفاده از قطعات کاملا وارداتی براساس مدل و برند دستگاه، مشکل شما برطرف گردد.

راهنمای ثبت درخواست تعمیرات آبسرکن هیوندای در آریابهکار

اگر آبسردکن هیوندای شما خراب شده است و همانند روز اول نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید و مایل هستید تا دستگاه شما به‌صورت تخصصی در آریابهکار توسط تعمیرکار آبسردکن هیوندای تعمیر شود، می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. لازم بذکر است که تیم پشتیبانی آریابهکار آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید تماس حاصل نمایید.

راهنمای ثبت درخواست تعمیرات آبسرکن هیوندای در آریابهکار

همچنین یکی دیگر از روش های ارتباط با مجموعه آریابهکار، ارسال تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه به تلگرام یا واتساپ شماره 09190111214 است که از این طریق می توانید مشکل دستگاه خود را در کمترین زمان پیگیری و رفع نمایید. توجه داشته باشید که در این روش، عیب یابی تخصصی صورت نمی گیرد؛ عیب یابی آبسردکن هیوندای صرفا توسط تعمیرکار آبسردکن هیوندای و به‌صورت حضوری انجام می شود.

توجه: پیش از عیب یابی قطعات آبسردکن هیوندای، امکان تضمین و تایید نهایی مشکل دستگاه وجود ندارد.

قابلیت های تعمیرکار آبسردکن هیوندای

همانگونه که گفته شد، تعمیرات آبسردکن هیوندای باید توسط فردی تکنسین انجام شود که حداقل بیش از 5 سال سابقه تخصصی و فنی در زمینه تعمیرات آبسردکن هیوندای داشته باشد که نتیجه دلخواه شما به ارمغان بیاید. از این رو تعمیرکار آبسردکن هیوندای به فردی اطلاق می شود که از دانش فنی تعمیرات قابل توجهی برخورد دار است و بتواند قطعه آسیب دیده را براساس خرابی پیش آمده در کمترین زمان ممکن تشخیص و سپس عیب یابی دقیق انجام دهد.

همچنین یکی دیگر از قابلیت های تعمیرکار آبسردکن هیوندای این است که بتواند قطعه آسیب دیده را با استفاده از دانش فنی و چندین ساله خود مورد تعمیر قرار دهد تا شما عزیزان نیاز به تعویض قطعه نداشته باشید و صرفا از طریق تعمیرات تخصصی بتوانید از آبسردکن هیوندای همانند روز اول و بدون هر گونه خرابی برای چندین سال دیگر استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمام خدمات تعمیر آبسردکن هیوندای در آریابهکار توسط تکنسین و تعمیرکار آبسردکن هیوندای به‌صورت تخصصی انجام می شود.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن هاردستون

تعمیر آبسردکن هیوندای در محل مورد نظر شما

اصولا آبسردکن یک وسیله پرمصرف در روزهای گرم تابستان می باشد؛ چرا که می تواند آب را در کمترین زمان به دمای مناسبی برساند و نیاز شما و اطرافیانتان را در این روزها برطرف کند. با این وجود اگر آبسردکن هیوندای به هر دلیلی دچار خرابی شود، عملا اختلال قابل توجهی در زندگی روزمره شما عزیزان رخ می دهد و مایل هستید تا مشکل شما به‌صورت حضوری و تعمیر در محل انجام شود. از این رو لازم به ذکر است که یکی از خدمات ما به شما عزیزان، تعمیر آبسردکن هیوندای در محل می باشد.

تعمیر آبسردکن هیوندای در محل مورد نظر شما

منظور از تعمیرات آبسردکن هیوندای در محل این است که با هماهنگی قبلی، تکنسین و تعمیرکار آبسردکن هیوندای به محل مورد نظر شما اعزام می شود تا دستگاه را به‌صورت حضوری تعمیر کند که استفاده از این روش شامل دو نکته مهم است و حتما باید از آن مطلع باشید. این دو نکته عبارتند از:
  1. تعمیر آبسردکن هیوندای در محل و بدون نیاز به مراجعه حضوری.
  2. امکان عدم موجودی قطعه مورد نظر همراه تعمیرکار آبسردکن هیوندای.

توجه: در حال حاضر به دلیل تعداد دستگاه های تعمیراتی آبسردکن هیوندای در مجموعه آریابهکار، امکان اعزام تکنسین جهت تعمیرات آبسردکن هیوندای وجود ندارد.

مشکلات رایج آب سرد کن هیوندای

  1. هواگیری مخزن آب
  2. هوا گرفتن مخزن
  3. چکه کردن آب
  4. تنظیم هوای آبسردکن
  5. تنظیم شیر آبسردکن
  6. کاهش آب داخل مخزن
  7. پایین آمدن توان دستگاه
  8. گرم نبودن آب

1. هواگیری مخزن آب

گاهی اوقات داخل مخزن آبسردکن هایی که به تازگی نصب یا سرویس شده اند، هواگیری می شود.

برای حل این مشکل می توان با پایین نگه داشتن پمپ دو شیر آب به طور همزمان برای چند دقیقه، هوا را به طور کامل خارج کرد.

2. هوا گرفتن مخزن

در مخزن آبسردکن هایی که به تازگی نصب یا سرویس شده اند گاهی هوا گیر کرده است.

که با باز گذاشتن دو شیر همزمان می توان هوا را به کامل خارج کرد.

3. چکه کردن آب

گاهی به مرور زمان شیر آب سرد و گرم به چکه کردن می افتد

که با تعویض پمپ اتصالات پمپ دستی آب سرد و یا گرم این مشکل به راحتی برطرف می شود.

4. تنظیم دمای آب سرد کن هیوندای

برای تنظیم دمای آب سرد کن دستگاه را خاموش کنید و بعد از آن می توانید با استفاده از یک پیچ گوشتی درجه تنظیم را در حالت دلخواه بچرخانید.

اما اگر در صورت انجام این کار دمای آب سرد کن تنظیم نشد، حتما با یک تعمیرکار تماس گرفته و از آن کمک بگیرید.

5. تعمیر شیر آبسردکن

گاهی شیر آبسردکن دچار شکستگی می شود که باید تعویض شود.

در هنگام خرید شیر آب سرد کن شیر مورد نظرتان مانند شیر قبلی باشد.

در هنگام استفاده از شیر آبسردکن بیش از حد به آن فشار وارد نکنید.

6. کاهش آب داخل مخزن

این مشکل فشار آب را کم می کند.

شما می توانید با پر کردن مخزن، این مشکل را برطرف کنید.

7. پایین آمدن توان دستگاه

دو شاخه آبسردکن را از پریز برق درآورده و سپس وارد آن کنید.

با این کار دستگاه دوباره راه اندازی می شود.

8. گرم نبودن آب

ممکن است دستگاه خاموش باشد و یا یا انرژی از جانب برق دریافت نکند.

برای حل این مشکل دستگاه را مجدد به برق بزنید.

در غیر این صورت فعال بودن سوئیچ آب گرم را بررسی کنید.

به طور معمول با فعال شدن سوئیچ، چراغ آب گرم روشن می شود.

نکاتی در رابطه با نگهداری از آب سرد کن هیوندای

  1. آبسردکن را در مکانی با تهویه مناسب قرار دهید.
  2. بهتر است آبسردکن زیر نور و باد کولر نباشد.
  3. هر 6 هفته مخزن را تمیز کنید.
  4. هر چند وقت یکبار فیلتر آبسرد را تعویض کنید.
  5. بهتر است در فاصله کوتاهی از سیم متصل به پریز قرار بگیرد.
  6. گرد و غبار روی لوله‌های کندانسور را تمیز کنید.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن ایستکول

مرکز تعمیر آب سرد کن هیوندای در تهران

شرکت آریابهکار با داشتن بیش از 30 سال سابقه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و با داشتن حرفه ترین افراد به یکی از بهترین شرکت ها در تهران تبدیل شده است.

از جمله خدمات شرکت آریابهکار برای جلب رضایت مشتریان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. استفاده از قطعات فابریک و اصل
  2. داشتن تکنسین هایی حرفه ای در هر زمینه
  3. ارائه گارانتی 90 روزه شرکتی
  4. تسویه حساب با ارائه فاکتور رسمی
  5. سرویسهای ویژه تعمیر ۴۸ ساعت در موارد اورژانسی
  6. جمع آوری دستگاه های معیوب در اسرع وقت
  7. استفاده از به روز ترین تکنولوژی
  8. ارائه تخفیفات ویژه مشترکین
  9. تعمیر در محل آبسردکن اداری

سوالات متداول

چرا آبسردکن هیوندای آب را داغ نمی کند؟

خرابی المنت ترموستات، برد الکترونیکی و یا قطع شدن سیم های داخلی علت عدم تولید آب داغ است.

چرا آبسردکن هیوندای آب را سرد نمی کند؟

اتمام گاز مبرد، تجمع آلودگی روی کویل های اواپراتور، تنظیم نبودن ترموستات و خراب شدن برد کنترلی علت عدم خنک سازی آب است.

چرا آبسردکن هیوندای روشن نمی شود؟

خرابی اتصالات و سوکت های برق، تنظیم نبودن درجه ترموستات و یا ضعیف بودن برق شهری منجر به روشن نشدن آبسردکن می شود.

چرا آبسردکن هیوندای نشتی آب دارد؟

سر ریز شدن سینی آبسردکن، ترک خوردن مخزن بیرونی، ضعیف شدن اتصالات پمپ دستگاه و آب بندی نبودن شیر تخلیه باعث نشتی آب می شود.

علت بوی بد آبسردکن هیوندای چیست؟

علت عطر و طعم نامطبوع، ماندن طولانی مدت آب در مخزن بیرون و مخزن داخلی آبسردکن است. برای رفع آن مخزن و لوله ها بایستی گندزدایی شوند.


امتیاز page

This Post Has 2 Comments

  1. با سلام.یه سوالی داشتم.آبسرد کن هیوندای بنده خروجی آب سرد و گرم ندارد.اگه به فرض دلیلش گرفتگی لوله های داخلی آب باشد،آیا میشه احتمال داد که لوله های آب سرد و گرم همزمان دچار گرفتگی شده یا ایراد از چیز دیگری است؟ممنون میشم جواب دهید…

    1. با سلام. کاربر گرامی موردی که به آن اشاره نمودید تنها یکی از مواردی می باشد که می تواند موجب بروز این مشکل شود. دیگر موارد مانند مشکل در کمپرسور یا سیستم قطع و وصل آبسردکن نیز می تواند در این مورد دخالت داشته باشد. برای پی بردن به علت دقیق این مشکل می توانید از خدمات عیب یابی رایگان آریابهکار استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214