skip to Main Content
تعمیر بخارشوی بیم
شماره تماس نمایندگی تعمیرات بخارشوی بیم

بخارشوی بیم (Beem) با استفاده از بخار آب یا مواد شوینده به همراه مکش بسیار قوی، برای تمیز کردن سطوح مختلف از جمله فرش، پله، شیشه اتومبیل و… استفاده می‌شود. اساسا برند جهانی بیم، متعلق به کشور آلمان است که در کشور ما عرضه شد و توانست با استقبال گسترده روبرو شود. اما از آنجاییکه این دستگاه با آب و بخار سر و کار دارد، باید به نحو صحیح از آن نگهداری صورت گیرد؛ در غیر این صورت طول عمر مفید دستگاه کاهش خواهد یافت. با این وجود مشکلاتی ممکن است در طول زمان ایجاد شوند که در ادامه این گزارش از تعمیر بخارشوی با مشکلات و نحوه تعمیر بخارشوی بیم آشنا خواهید شد.

فهرست

مراجعه به نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم

نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم (Beem) خدمات مختلفی را تحت عنوان گارانتی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است که در صورت خرابی و بروز هرگونه مشکلی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم از خدمات پس از فروش بخارشوی بیم استفاده کنید. با این وجود دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیر نخواهید داشت و صرفا با استفاده از اعتبار کارت گارانتی می‌توانید این موضوع را برطرف کنید. اما اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی ندارد، می‌بایست به مراکز تعمیر بخارشوی بیم مراجعه نمایید تا مشکل شما برطرف شود.

خدمات تعمیر بخارشوی بیم

هزینه تعمیر بخارشوی بیم

هزینه تعمیر بخارشوی بیم، مهم‌ترین سوالی است که در زمان خرابی این بخارشوی مطرح می‌شود؛ چرا که برخی از تعمیرگاه‌ها مشکلات ساده را تبدیل به مشکلات وسیعی می‌کنند تا از طریق تعویض قطعات بیشتر، هزینه بیشتری دریافت نمایند. این در حالی است که تعرفه هزینه خدمات آنها حتی ممکن است از یک دستگاه نو بیشتر باشد. به همین دلیل کارشناسان ما توصیه می‌کنند که حتما قبل از اقدام به تعمیر بخارشوی بیم، اجازه دهید تا توسط تکنسین متخصص عیب یابی دقیق صورت گیرد. در غیر اینصورت باید هزینه هنگفتی را جهت تعمیر دستگاه بپردازید.

ما در مجموعه آریابهکار به همراه کادری مجرب و کاملا فنی، آماده ارائه خدمات تعمیر بخارشوی بیم هستیم و قبل از پذیرش دستگاه شما، توسط تکنسین مجرب حاضر در شعب شرق یا غرب، بصورت دقیق و کامل عیب یابی صورت می‌گیرد تا نیازی به پرداخت هزینه‌های بالای تعویض قطعات نداشته باشید.

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی دلونگی

مشکلات رایج بخارشوی بیم

گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی برای شما رخ دهند که در صورت مواجهه شدن با آنها شوکه شوید و هیچ راه حلی به ذهن شما نرسد. این دقیقا مشکلی است که می‌تواند برای شما رخ دهد. برخی از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهند، مشکلات ساده‌ای هستند که حتی می‌توانید در خانه بدون داشتن هر گونه دانش فنی آنها را رفع نمایید؛ اما برخی دیگر نیز وجود دارند که به هیچ وجه نباید آنها را تعمیر کنید. با این وجود در ادامه این گزارش از آریابهکار سعی داریم تا تمام مشکلات رایج بخارشوی بیم را بررسی کنیم.

داغ نشدن آب بخارشوی بیم

ممکن است پس از گذشت مدتی متوجه این شوید که دیگر دستگاه شما همانند گذشته عملکرد قابل توجهی ندارد. این در حالی است که در طی ماه‌های گذشته، صرفا 4 الی 5 دقیقه نیاز بود تا آب بخارشوی به نقطه جوش برسد و اما اینک حتی پس از گذشت 10 دقیقه هم این اتفاق رخ نمی‌دهد. در اینصورت احتمال می‌رود که خرابی ناشی از شیربرقی یا بویلر بخارشوی بیم باشد که قابل رفع مشکل می‌باشند.

اما اگر شما پس از روشن کردن دستگاه انتظار دارید که فورا آب به نقطه جوش برسد و از آن استفاده کنید، باید بگوییم که این انتظار نادرستی نسبت به دستگاه است! برای آنکه آب بخارشوی شما تبدیل به بخار شود، باید به میزان کافی صبر به خرج دهید تا دستگاه قابل استفاده شود و بتوانید سطوح مدنظرتان را تمیز کنید. از این رو دیگر نیازی به تعمیر بخارشوی بیم نخواهید داشت.

تعمیر و تعویض بویلر بخارشوی بیم

بخارشوی بیم درست تمیز نمی‌کند

با توجه به اینکه بخارشوی بیم یکی از وسایل نظافتی می‌باشد، اگر به هر دلیلی نتواند سطح مدنظر شما را به خوبی تمیز کند، نشان دهنده کاهش عملکرد آن است. در نتیجه اگر دستگاه به خوبی قادر به تمیز کردن نباشد، عملا کار شما را سخت خواهد نمود و دیگر هیچ یک از قابلیت‌های آن قابل استفاده نخواهد بود. اما چرا دستگاه بخارشوی همانند سابق تمیز نمی‌کند؟

برای آنکه شما عزیزان از خرید و استفاده از بخارشوی بیم رضایت 100 درصدی داشته باشید، بدون شک انتظار دارید که این دستگاه به خوبی تمیز کند و این مورد هم خارج از انتظار نیست! اما زمانیکه این دستگاه به خوبی تمیز نمی کند، نشان دهنده خرابی این دستگاه می باشد که در ادامه عوامل تاثیر گذار در این خرابی را نام برده ایم و توضیح داده ایم.

1. مخزن آب بخارشوی بیم:

ممکن است در اثر عجله، مخزن دستگاه را به میزان کافی پر نکرده باشید و یا حتی کاملا خالی باشد! این در حالی می‌باشد که بخارشوی صرفا به آب نیاز دارد و در صورت نداشتن آب، بشدت آسیب خواهد دید. به همین دلیل اکیدا توصیه می‌شود که قبل از روشن کردن دستگاه، مخزن بخارشوی بیم را به میزان کافی از آب پر کنید. بنابراین در صورت که مخزن خالی باشد، انتظار عملکرد بالایی از دستگاه نداشته باشید.

در ابتدا بهتر است بررسی کنید که آیا آب درون بخارشوی بیم به میزان لازم و کافی است؟ چرا که اگر آب درون بخارشوی بیم به میزان لازم و کافی نباشد، هم بخار کمتری تولید خواهد شد و هم اینکه تیجه مطلوبی را کسب نخواهید کرد.

آب مناسب بخارشوی بیم

مناسب‌ترین آب برای بخارشوی بیم، آب مقطر می‌باشد و به هیچ وجه نباید از آب شهری یا لوله کشی استفاده کنید.

تا چه اندازه مخزن بخارشوی بیم را پر کنیم؟

اکیدا توصیه می‌شود که به هیچ وجه مخزن را بصورت کامل پر نکنید. در غیر اینصورت با نشتی آب روبرو خواهید شد. بنابراین سعی کنید که تا حد متعارف، مخزن از آب پر کنید.

همچنین بخوانید: دلایل نشتی آب از بخارشوی

2. رسوب گرفتگی بخارشوی بیم:

از آنجایی که بخارشوی ارتباط مستقیم با آب دارد، به این نکته توجه نمایید که آب شهری مملو از آهک و رسوب می‌باشد. بنابراین اگر بجای آب مقطر از آب شهری (آب لوله کشی) استفاده نمایید، به مرور زمان تمامی اتصالات بخارشوی رسوب گرفته و این رسوب گرفتگی مانع از خروج بخار می‌شود.

اگر برای پر کردن مخزن بخارشوی بیم از آب شهری و لوله کشی استفاده می کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این آب می تواند به مرور زمان باعث رسوب بستن بخارشوی بیم و همچنین کاستن کارایی این دستگاه شود. با این وجود بهترین راهکار این می باشد که با استفاده از آب مقطر اقدام به پر کردن مخزن آب بخارشوی بیم نمایید تا از این طریق مانع بروز رسوب در بخارشوی بیم شوید. اما در غیر اینصورت با رسوب بالایی در بخارشوی بیم روبرو خواهید شد که این موضوع می تواند به مرور زمان در دستگاه شما تاثیر منفی بگذارد.

در زمان‌های معین و مشخص، تمامی قطعات دستگاه را رسوب زدایی نمایید.

3. کثیف بودن فیلتر:

فیلتر بخارشوی بیم نقش بیسار مهم و کلیدی در کارکرد دستگاه ایفا می‌کند. وظیفه فیلتر بخارشوی، جلوگیری از نفوذ رسوب به داخل دستگاه می‌باشد که اگر در طی بازه‌های زمانی مختلفی تعویض نشود، دستگاه شما به خوبی تولید بخار نخواهد کرد.

یکی دیگر از دلایل عدم کارایی بهینه بخارشوی بیم این است که فیلتر آن کثیف می باشد و شما نیز در طی چندین سال اخیر به هیچ وجه فیلتر این دستگاه را بررسی نکرده اید و حتی یکبار هم اقدام به سرویس این دستگاه ننموده اید! با این وجود در صورتی که فیلتر بخارشوی بیم شما کثیف باشد، این دستگاه با افت کارایی روبرو خواهد شد.

4. نشتی مخزن:

در صورتی که مخزن بخارشوی دچار نشتی شده باشد، امکان نگهداری آب همانند گذشته دیگر وجود نخواهد داشت و در نتیجه دستگاه قادر به تولید بخار نخواهد بود. از این رو اگر نشتی مخزن برای شما رخ داد، باید اقدام به تعویض آن نمایید و راه حلی برای تعمیر مخزن معیوب وجود ندارد.

  • مخزن را به آرامی از دستگاه خارج کنید.
  • اجازه ندهید به مخزن ضربه وارد شود.

نشتی مخزن بخارشوی بیم می تواند منجر به خطر برق گرفتگی هم شود و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز نشتی مخزن بخارشوی بیم، دیگر از این دستگاه استفاده نکنید و آنرا به شعب تعمیراتی نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران منتقل نمایید تا پروسه تعمیرات آن صورت گیرد.

خرابی درب مخزن بخارشوی بیم

روشن نشدن بخارشوی بیم

سوالی که اکثر کاربران از متخصصین ما در آریابهکار می‌پرسند، علت روشن نشدن بخارشوی بیم می‌باشد. قطعا این مشکل گویای خرابی‌هایی است که حتما باید بررسی و رفع شود. اگر بخواهیم در یک جمله علت روشن نشدن بخارشوی را بررسی کنیم، باید بگویم که صرفا نوسان برق می‌تواند ضربه‌های متعددی به سلامت قطعات دستگاه برساند.

اگر یک روز عادی به سراغ بخارشوی بیم آمدید و متوجه شدید که این دستگاه روشن نمی شود، شما با یک مشکل عادی روبرو نشده اید و آنرا نباید یک مشکل عادی برداشت کنید! در این مواقع توصیه می کنیم حتما این دستگاه را به کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه بسپارید تا پروسه عیب یابی و تعمیرات آن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. در ادامه بصورت کامل تشریح خواهیم نمود. اما سایر دلایلی که باعث می‌شود بخارشوی شما روشن نشود، عبارتند از:

1. نوسان برق:

اگر ساکن استان تهران هستید، باید به این موضوع توجه کرده باشید که روزانه چندین بار با نوسان برق روبرو می‌شوید که تعداد زیادی از این نوسانات را متوجه نمی‌شوید. به همین دلیل همیشه توصیه می‌شود که نه تنها برای بخارشوی بیم، بلکه برای سایر لوازم برقی که روزانه از آن استفاده می‌کنید، محافظ برق مناسبی را تهیه نمایید.

در صورتی که نوسان برق به هر دلیلی وارد بخارشوی بیم شما عزیزان شود، می تواند به برد و سایر قطعات کلیدی در این دستگاه آسیب وارد کند و به همین دلیل توصیه می کنیم سر راه بخارشوی بیم حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید تا نوسان برق به دستگاه شما ورود نکند و در نتیجه طول عمر مفید این دستگاه بیشتر و بیشر شود.

اگر سیم برق بخارشوی بیم آسیب دیده است، می‌تواند باعث سوختن قطعات اصلی دستگاه شود.

2. استفاده طولانی مدت:

اگر از هر دستگاهی به مدت طولانی و نادرست استفاده کنید، بعد از مدتی کارکرد اصلی خود را از دست می‌دهد و روشن نخواهد شد؛ این یک اصل اساسی برای استفاده از لوازم برقی می‌باشد! بنابراین سعی کنید در بازه‌های زمانی کوتاهی از بخارشوی استفاده کنید تا به قطعات دستگاه فشار وارد نشود.

اگر استفاده طولانی مدتی از بخارشوی بیم داشته باشید، بدون شک فشار زیادی به این دستگاه وارد می شود و شاید با روشن کردن آن متوجه شوید که این دستگاه روشن نمی شود. در این مواقع بهتر است استراحت لازم و کافی به دستگاه بدهید و اگر مشکل رفع نشد، با شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید.

3. خرابی تسمه بخارشوی بیم:

تسمه بخارشوی بیم، وظیفه هماهنگی حرکت تمامی قطعات را برعهده دارد و به مرور زمان در اثر استفاده نادرست ممکن است دچار پارگی، پوسیدگی یا فرسوده شدن شود. بنابراین اگر آسیبی به این قطعه وارد شود، طبیعتا نمی‌توانید از دستگاه استفاده کنید. تنها راه برطرف کردن این مشکل این است که حتما اقدام به تعویض تسمه بخارشوی بیم نمایید.

تسمه بخارشوی بیم نقش قابل توجهی در عملکرد کلی بخارشوی بیم شما دارد و در صورتی که به هر دلیلی آسیب ببیند، شما امکان استفاده از این دستگاه را نخواهید داشت و توصیه می کنیم حتما این خرابی نیز توسط کارشناسان با تجربه عیب یابی و تعمیر شود.

4. خرابی دکمه خاموش/روشن:

کلید خاموش/روشن بخارشوی بیم، وظیفه روشن کردن دستگاه از طریق فرمان دادن به برد را برعهده دارد و ممکن است در اثر استفاده نادرست و اشتباه، آسیب ببیند و کارایی خود را از دست بدهد. بنابراین اگر تمام قطعات دستگاه شما بجز کلید خاموش/روشن سالم باشد، علنا هیچ یک از قابلیت‌های دستگاه قابل استفاده نخواهند بود.

  • سعی کنید دکمه را به آرامی بفشارید.
  • دستگاه را در ارتفاع قرار ندهید.

بخار ندادن بخارشوی بیم

بخار ندادن بخارشوی بیم به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بخار ندادن بخار شوی می‌شود، رسوب گرفتن دستگاه است. رسوب گرفتگی بخارشوی، مشکلی است که صرفا به دلیل استفاده از آب شهری رخ می‌دهد. آب شهری به دلیل سولفات زیادی که دارد، در کوتاه مدت تمامی مجراهای بخارشوی را مسدود می‌کند و اجازه خروج بخار را از دستگاه نمی‌دهد.

چگونه رسوب گرفتگی بخارشوی بیم را رفع کنیم؟

برای آنکه رسوب موجود در بخارشوی را حذف کنید، نیاز به آب فشار قوی دارید؛ با گرفتن آب فشار قوی بر روی رسوبات می‌توانید آنها را از بین ببرید.

خراب شدن پمپ بخارشوی بیم

همچنان اگر هنوز دستگاه شما بخار بیرون نمی‌دهد، ممکن است مشکل از سمت پمپ باشد. در صورت خراب شدن پمپ، آب به سمت لوله‌ها منتقل نخواهد و در نتیجه نمی‌توانید از بخارشوی استفاده کنید.

باز بودن درب مخزن

درب مخزن بخارشوی بیم اگر به هر دلیلی باز باشد، دستگاه به هیچ وجه شروع به کار نخواهد کرد. از این رو توصیه می‌شود که حتما از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شوید.

مشکل بخار ندادن بخارشوی بیم

نکات نگهداری از بخارشوی بیم

در برخی مواقع ممکن است خرابی‌ها و مشکلات بخارشوی شما، دردسرهای زیادی ایجاد کنند که علیرغم هدر رفتن وقت، باید هزینه‌ای هم برای تعمیر آن بپردازید. به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است به نکات نگهداری از بخار شوی بیم توجه لازم را داشته باشید. اما یک سری نکات مهم برای نگهداری صحیح و درست از بخارشوی بیم وجود دارند که حتما باید توسط شما رعایت شوند. این نکات عبارتند از:

  1. در استفاده از بخارشوی، به میزان توان مصرفی آن توجه لازم را داشته باشید.
  2. از بخارشوی برای سطوحی که تحمل دمای بالا را ندارند، استفاده نکنید.
  3. برای پر کردن مخزن آب بخارشوی بیم، دستگاه را از برق بکشید.
  4. هر سطحی، دارای یک سری مخصوص است و نباید صرفا یک سری را استفاده کنید.
  5. قبل از روشن کردن بخارشوی، سطح را از وجود هر گونه ذرات درشت گردگیری نمایید.
  6. پس از اتمام کار، شلنگ بخارشوی بیم را صاف کنید.
  7. سری‌ها و حوله بخارشوی را با آب گرم بشویید.
  8. هنگام اتصال مجدد قطعات، از چفت شدن آنها اطمینان حاصل کنید.
  9. هرگز برای تمیز کردن گرد و غبار روی آلات موسیقی، از بخارشوی استفاده نکنید.
  10. حتما در هنگام استفاده از بخارشوی، کفش یا دمپایی بپوشید.
  11. پس از استفاده از دستگاه آن را از برق بکشید.
  12. پس از اتمام کار، به هیچ وجه درب بخارشوی را بلافاصله باز نکنید.
  13. بهتر است فیلتر بخارشوی بیم هر 6 ماه یکبار تعویض شود.
  14. تمامی نکات ایمنی رعایت را رعایت نمایید.
  15. حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.

همچنین بخوانید: 6 علت روشن نشدن بخارشوی

مرکز تعمیر بخارشوی بیم در تهران

آریابهکار با کادری زبده و ماهر با 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم برقی خانگی و تعمیر بخارشوی بیم، آماده ارائه تمامی خدمات در این زمینه می‌باشد. تمام خدمات ما با استفاده از تکنسین‌های مجرب با قطعات اصلی و وارداتی، دارای گارانتی 90 روزه به همراه یک هفته تست رایگان پس از تعمیر دستگاه هستند. از این رو اگر بخارشوی بیم شما به هر دلیلی آسیب دیده است و نمی‌توانید از آن استفاده کنید، می‌توانید بصورت حضوری در شعب شرق و غرب ما حضور پیدا کنید تا تکنسین عیب یابی را انجام دهد.

اما اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید از خدمات پیک رفت و برگشت رایگان ما استفاده کنید؛ پس از آنکه دستگاه توسط پیک وارد شرکت شد، تکنسین‌ها اقدام به عیب یابی و بازبینی دستگاه می‌کنند. لازم به ذکر است که بابت پیک نیازی به پرداخت هزینه ندارید و این خدمات کاملا رایگان می‌باشد.

  • از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر. منتظر تماس کارشناسان ما باشید.
  • امکان ارتباط با کارشناسان تلگرام، واتساپ، ایمو.
  • امکان استفاده از خدمات غیرحضوری.
  • پیک رفت و برگشت رایگان.
  • پوشش دادن تمام مناطق استان تهران.
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال.

خدمات تعمیر بخارشوی بیم

برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما، می‌توانید از طریق خطوط 09190111214 و 02145437 و 02191006676 اقدام نمایید.

عیب یابی بخارشوی بیم

مهم‌ترین مرحله برای تعمیر بخارشوی، عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین‌ها می‌باشد؛ در غیر اینصورت ممکن است به دلیل ایراداتی که به هیچ وجه وجود ندارد، هزینه زیادی را جهت تعمیر و تعویض قطعات سالم بپردازید. به همین دلیل قبل از آنکه اقدام به تعمیر دستگاه کنید، توصیه می‌کنیم که حتما اجازه دهید تا دستگاه توسط تکنسین بصورت دقیق و جزئی عیب یابی شود تا با هزینه متعارف، مشکل پیش آمده را رفع کنید.

عیب یابی بخارشوی بیم در آریابهکار بصورت رایگان توسط تکنسین‌ها انجام می‌شود.

بررسی مشکلات رایج بخارشوی بیم در یک نگاه

همانگونه که در این گزارش گفته شد، برخی مشکلات وجود دارند که در طول زمان به هر دلیلی ممکن است برای بخارشوی بیم شما رخ دهد. در این گزارش از آریابهکار سعی شد تا تمام مشکلات را به همراه نکات آن ذکر کنیم. اما اینک قصد داریم این مشکلات را بصورت مختصر و کوتاه بررسی نماییم:

بخار ندادن بخارشوی بیمبخار ندادن بخارشو، معمولا به دلیل نشتی آب مخزن یا خرابی المنت رخ می‌دهد.
روشن نشدن بخارشویمعمولا سوختن برد در طی نوسان برق، می‌تواند منجر به روشن نشدن بخارشوی بیم شود.
قفل ایمنی بخارشوی بیماگر قفل ایمنی بخارشوی فعال شود، مانع بخار دادن دستگاه خواهد شد.
رسوب گرفتن بخارشویناشی از آب شهری و لوله کشی رخ می‌دهد که قابل رفع است.
باز نشدن درب بخارشوی بیمقفل ایمنی را بررسی کرده و آنرا غیرفعال کنید.
نیم سوز شدن موتور بخارشوی بیماستفاده مداوم و نادرست، می‌تواند منجر به سوختن موتور بخارشوی شود.
عیب یابی بخارشوی بیمتوسط تکنسین‌های آریابهکار بصورت رایگان انجام می‌شود.
خرابی ترموستات بخارشویمشکل جدی است و در صورت عدم توجه به آن، مشکلات متعددی ایجاد خواهند شد.
معیوب شدن سیم بخارشوی بیمحتما باید آنرا تعمیر یا تعویض کنید؛ در غیر اینصورت منجر به سوختن موتور و برد بخارشوی خواهد شد.
از کار افتادن المنت بخارشویصرفا باید از طریق تعویض المنت بخارشوی بیم، آنرا رفع نمایید.

نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران

اگر به هر دلیلی با خرابی بخارشوی بیم خود در مدل های مختلف روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، یکی از راهکارهای پیش روی شما این است که به نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران مراجعه کنید و از این طریق درخواست خود را ثبت کنید و این دستگاه در حضور شما توسط کارشناسان متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد. از این رو شما می توانید به نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران و یا شهر محل سکونت خود مراجعه کنید تا این پروسه صورت گیرد.

نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران

اما به خاطر داشته باشید که برای مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی بخارشوی بیم در تهران باید با هماهنگی قبلی اقدام کنید. بنابراین شما عزیزان می توانید از طریق تماس با شماره مرکزی آریابهکار به شماره 02145437، هماهنگی های لازم را انجام دهید تا هماهنگی های لازم با شما صورت گیرد و در بازه زمانی مشخصی به نمایندگی ما مراجعه نمایید و در وقت شما صرفه جویی صورت گیرد.

از این رو برای مراجعه حضوری در ابتدا با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و دستگاه شما از این طریق به نمایندگی ما منتقل شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات بخارشوی بیم در تهران

  1. مرکز سراسری ارتباط مشتریان:۴۵۴۳۷-۰۲۱
  2. شعبه مرکز تهران:۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  3. شعبه شرق تهران:۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  4. شعبه شمال تهران:۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

هزینه و قیمت تعمیر بخارشوی بیم در نمایندگی آریابهکار

یکی از موضوعات مهمی که ممکن است برای هر یک از ما پس از خرابی بخارشوی بیم ایجاد شود این است که هزینه تعمیر بخارشوی بیم چقدر می باشد؟ آیا این هزینه معیار و ملاکی دارد؟ چگونه امکان تشخیص هزینه تعمیرات وجود دارد؟ در خصوص هزینه تعمیرات بخارشوی بیم باید به اطلاع شما برسانیم که این هزینه براساس علت خرابی و میزان خرابی دستگاه شما تعیین و مشخص می شود و این گونه نیست که بصورت چشم بسته و بدون باز کردن این دستگاه امکان اطلاع از این هزینه وجود داشته باشد.

هزینه و قیمت تعمیر بخارشوی بیم در نمایندگی آریابهکار

با این وجود در این خصوص باید به اطلاع شما برسانیم که در ابتدا تکنسین های تعمیرکار متخصص ما در آریابهکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا که به آنها مجهز هستند، اقدام به عیب یابی تخصصی دستگاه شما می کنند و این گونه می باشد که در طی این مسیر در ابتدا بررسی های لازم صورت می گیرد و سپس براساس علت خرابی و میزان خرابی رخ داده در این دستگاه، هزینه تعمیرات بخارشوی بیم برآورد و سپس به شما اعلام می شود.

اما هزینه ای که ما به شما اعلام می کنیم، بر چه اساس و معیاری می باشد؟ معیار ما برای اعلام هزینه تعمیرات بخارشوی بیم، براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی در تهران می باشد که کمترین هزینه تعمیراتی ممکن در این زمینه است. با این وجود دستگاه بخارشوی بیم شما عزیزان در آریابهکار توسط تکنسین های متخصص بصورت اصولی عیب یابی می شود و بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، هزینه تعمیرات به شما اعلام می شود.

در ادامه نیز هزینه حدودی تعمیر بخارشوی بیم را برای شما درج نموده ایم و عبارتند از:

قطعات بخارشوی بیمهزینه تعمیرات بخارشوی بیم (تومان)
برد بخارشوی بیم۱۰۰.۰۰۰ الی ۳۵۰.۰۰۰
پمپ آب بخارشوی بیم۱۰۰.۰۰۰ الی ۳۶۰.۰۰۰
سرویس بخارشوی بیم۱۰۰.۰۰۰ الی ۱۹۰.۰۰۰
عیب یابی بخارشوی بیمکاملا رایگان
کابل برق بخارشوی بیم۹۰.۰۰۰ الی ۲۲۰.۰۰۰
المنت بخارشوی بیم۴۹۰.۰۰۰ الی ۶۵۰.۰۰۰
بویلر بخارشوی بیم۱۸۰.۰۰۰ الی ۲۵۰.۰۰۰
قطعات بخارشوی بیمتماس بگیرید
دکمه بخارشوی بیمتماس بگیرید

بروز چه مشکلاتی در بخارشوی بیم متداول است؟

مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای بخارشوی بیم شما عزیزان رخ دهند، شامل موارد متعددی می شوند که رایج ترین علت بروز این خرابی ها هم استفاده نادرست و وارد کردن فشار بیش از حدی به بخارشوی بیم می باشد. از این رو اگر شما عزیزان اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی بیم نمایید، با چنین مشکلاتی در بخارشوی بیم روبرو نخواهید شد و دیگر نیاز به تعمیرات تخصصی بخارشوی بیم نخواهید داشت.

بروز چه مشکلاتی در بخارشوی بیم متداول است؟

با این وجود از رایج ترین مشکلات بخارشوی بیم می توان به این موارد اشاره کرد:
  • رسوب بستن بخارشوی بیم.
  • عدم خروج بخار از بخارشوی بیم.
  • سوراخ شدن مخزن بخارشوی بیم.
  • آسیب دیدن دکمه های بخارشوی بیم.
  • پارگی کابل برق بخارشوی بیم.
  • باز نشدن درب مخزن بخارشوی بیم.
  • کم بودن بخار تولیدی بخارشوی بیم و…

چرا بخارشوی بیم بیش از حد داغ می شود؟

برای آنکه بخار لازم و کافی در بخارشوی بیم تولید شود، نیاز به این است که در ابتدا آب درون بخارشوی بیم بصورت لازم گرم شود و پس از آنکه این آب گرم شد، تبدیل به بخار شود و با فشار قوی به کمک شما برسد. از این رو زمانیکه با این مشکل روبرو شده اید، یا قطعاتی که در تولید بخار در بخارشوی بیم تاثیر دارند خراب شده اند و یا اینکه پروسه گرم شدن آب در بخارشوی بیم. در هر دو صورت توصیه ای که داریم این است که این خرابی حتما و حتما توسط کارشناسان متخصص و باتجربه مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد.

توجه داشته باشید که چنین خرابی ای، از آن دسته خرابی ها نیست که بتوان به سادگی در مقابل آن ایستاد و خودتان آنرا بدون داشتن دانش تعمیراتی، تعمیر کنید و به همین دلیل یک کارشناس با تجربه با استفاده از ابزارهایی که دارد باید در ابتدا اقدام به عیب یابی و سپس تعمیرات تخصصی این خرابی کند.

سوالات متداول تعمیر بخارشوی بیم

برای جلوگیری از رسوب گرفتن بخارشوی بیم از چه آبی باید استفاده شود؟

برای جلوگیری از به‌وجود آمدن رسوبات در بخارشوی بیم باید از آب مقطر به جای آب سخت استفاده کنید در غیر اینصورت رسوب در دستگاه ایجاد خواهد شد که متقابلا می تواند به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد کند.

از بخارشوی برای تمیز کردن چه سطوحی نمی توان استفاده کرد؟

برای پاکسازی سطوح نایلونی توسط بخارشوی، توجه داشته باشید که این سطوح تحمل گرمای زیاد را ندارند.

چرا بخارشوی بیم به درستی تمیز نمی کند؟

این مشکل دارای دلایل متعددی است که مشکل رایج آن رسوب گرفتگی دستگاه می باشد.

چرا بخارشوی بیم به درستی روشن نمی شود؟

استفاده مکرر و فشار بیش از حد به موتور بخارشوی بیم باعث می شود که دستگاه از کار بیافتد و دیگر روشن نشود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

  1. سلام بخارشوی مارک بیم رو دارم آخرین دفعه که استفاده کردم بعد از اتمام کار دربش گیر کرد و دیگه باز نشد. مشکلش چی میتونه باشه؟

    1. باسلام
      اگر آلیاژ بویلر و درب آن همجنس باشد، تشکیل رسوبات در بویلر و دهانه آن باعث می شود تا در زمان استفاده از بخارشوی این دو قسمت به یکدیگر جوش خورده و درب باز نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214