skip to Main Content
تعمیر بخور سرد
شماره تماس نمایندگی تعمیر بخور سرد
تعمیر بخور سرد آلپکس
تعمیر بخور سرد امپریال
تعمیر بخور سرد امسیگ
تعمیر بخور سرد برمد
تعمیر بخور سرد بیورر
تعمیر بخور سرد زیکلاس مد
تعمیر بخور سرد فیلیپس
تعمیر بخور سرد منورا
تعمیر بخور سرد هایتک
تعمیر بخور سرد ویکس

تعمیر بخور سرد از جمله خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در آریابهکار است. تعمیر دستگاه بخور سرد در مجموعه ما دارای 90 روز گارانتی معتبر شرکتی است. چنانچه در این مدت دستگاه دچار مشکل مشابه شود آنرا به رایگان تعمیر خواهیم کرد.

هزینه تعمیر بخور سرد به عوامل زیادی بستگی دارد اما در آریابهکار هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و برای کلیه خدمات تعمیراتی فاکتور رسمی صادر خواهد شد. از سوی دیگر ما به دنبال تعمیر قطعات هستیم و نه تعویض آنها. همچنین به دلیل تامین بی واسطه قطعات دستگاه بخور سرد از نمایندگان اصلی هزینه تعمیرات پایین خواهد آمد. در آریابهکار تنها از قطعات یدکی ارجینال شرکتی استفاده خواهیم کرد.

این مجموعه آماده ارائه خدمات تعمیری دستگاه های بخور سرد با برندهای سانیو، میگل، فلر، امسیگ و دیگر برندهای متعبر است. شایان ذکر است در شهر تهران تعمیر بخور سرد در محل مشتری انجام می شود. در صورتیکه این امر امکان پذیر نباشد، دستگاه توسط پیک رایگان به شرکت ارسال خواهد شد.

خدمات تعمیر دستگاه بخور سرد در شرق، غرب، جنوب و شمال تهران انجام می شود.

دستگاه بخور سرد با استفاده از لرزش مولکولی ایجاد شده توسط امواج فرا صوت باعث بخار شدن آب در دمای پایین می شود. این بخار موجب می شود تا پوست شما طراوت پیدا کند. دستگاه بخور سرد هوای خشک محیط را مرطوب می کند و برای افرادی که خشکی پوست دارند و یا می خواهند در هنگام آنفولانزا از خود مراقب کنند می تواند مفید باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید، استفاده بیش از حد دستگاه بخور سرد ممکن است باعث بروز مشکلات مشکلات تنفسی شود.

فهرست

تعمیر بخور سرد در شرکت آریابهکار

شرکت آریابهکار با بهره گیری از تعمیرکار مجرب و دوره دیده در زمنیه تعمیر انواع دستگاه های بخور سرد متخصص همواره به دنبال رضایتمندی مشتریان خود بوده است.

تعمیر بخور سرد در شرکت آریابهکار

کلیه خدمات تعمیر بخور سرد با قطعات اصل و فابریک شرکتی و دارای 90 روز گارانتی می باشند و چنانچه در طی این مدت قطعه تعمیر شده دچار مشکل شود، کلیه خدمات تعمیر آن قطعه بصورت رایگان انجام میگردد.

در ضمن مشتریان شرکت آریابهکار میتوانند با دریافت کد اشتراک از تخفیف های ویژه تعمیرات بخور سرد شرکت استفاده کنند.

مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد و گرم

اگر از هریک از انواع دستگاه های بخور سرد و گرم استفاده می نمایید و اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده اید، باید به شما بگوییم که به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید چرا مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد و گرم آماده برطرف سازی تمامی مشکلات ایجاد شده می باشد. مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه بخور سرد با پوشش جامع تمامی مناطق استان تهران، آماده ارائه تمامی خدمات در کوتاه ترین بازه زمانی به مخاطبان خود می باشد.

مرکز تعمیر دستگاه بخور آریابهکار به عنوان یکی از تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات بخور سرد در استان تهران شناخته می شود که به صورت کاملا تخصصی در این حوزه فعالیت می نماید. این مرکز با برخورداری از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران این حوزه و استفاده از بروز ترین ابزار های تعمیرات توانسته است تمامی شاخصه های کیفی را در روال تعمیر دستگاه بخور رعایت نماید و تمامی نواقص پیش آمده را در کوتاه ترین زمان برطرف نماید.

مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد و گرم

مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد جهت تضمین کیفیت خدمات خود به کاربران یک هفته مهلت تست رایگان ارائه می دهد تا اگر در بخش تعمیر یافته مشکلی پیش آید به صورت کاملا رایگان آن را مجدد تعمیر نماید. حال سوالی که پیش می آید این است که اگر بعد از یک هفته دستگاه دچار آسیب شد چه باید کرد؟

باید یدانید که نمایندگی و مرکز تخصصی تعمیرات انواع دستگاه بخور سرد و گرم آریابهکار، پس از گذر 7 روز تست، تعمیر دستگاه بخور سرد صورت گرفته را وارد طرح 90 روز ضمانت بی قید و شرط می نماید. این اقدامات نشان از اطمینان مرکز تعمیر تعمیر بخور سرد بع اقدامات خود می باشد که از تجربه بالا و تخصص در این حوزه نشات می گیرد.

شماره تماس مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد در تهران

برای تماس با مرکز تعمیر بخور سرد در تهران می توانید از طریق شماره های ذیل اقدام کنید و درخواست خود را ثبت نمایید:

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی و مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد تهران

برای تعمیر دستگاه بخور سرد در نمایندگی و مرکز تعمیر بخور سرد در تهران می توانید به شعب تعمیراتی آریابهکار مراجعه نمایید و از این طریق درخواست خود را ثبت نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. با این وجود برای برقراری ارتباط با مرکز بخور سرد می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و در ابتدا درخواست خود را در سامانه نمایندگی ثبت نمایید تا هماهنگی های لازم برای عیب یابی و تعمیر بخور سرد شما عزیزان صورت گیرد.

همچنین اگر سوالی در خصوص بخور سرد دارید، می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است حتما در صورت بروز هر گونه خرابی در بخور سرد، به مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد در تهران مراجعه کنید تا هم مشکل دستگاه شما به درستی شناسایی و به‌صورت دقیق رفع گردد.

تعمیر بخور سرد در استان تهران

بخور سرد یکی از دستگاه های مناسب برای محیط های خشک می باشد چرا که با قابلیت هایی که دارد توانایی مرطوب کردن این محیط در کمترین بازه زمانی داراست.

تعمیر دستگاه بخور سرد در استان تهران

از این رو می توان به این موضوع اشاره کرد در فصول سرد سال به دلیل خشک شدن سطح پوست بخ دلیل سرما، می توانید از بخور سرد برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کنید.

این در حالی است که برای خرید یک دستگاه بخور سرد با کیفیت و امکانات مناسب باید حداقل 4 میلیون تومان هزینه کنید تا یک مورد مناسب را خریداریی نمایید.

از این رو اگر به هر دلیلی بخور سرد خراب شود، به معنای این نیست که حتما باید با پرداخت مبلغ بالای 4 میلیون تومان اقدام به خرید بخور سرد جدید نمایید چرا که تیم متخصص و کارشناس آریابهکار همواره در خدمت شما عزیزان هستند تا با ارائه خدمات کاملا تخصصی مشکل شما عزیزان را بدون تعویض قطعه رفع کنند؛ تعمیرکاران بخور سرد آریابهکار دارای بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات بخور سرد هستند و تمامی خدمات با 90 روز گارانتی شرکتی آریابهکار صورت می گیرد.

انجام تعمیرات بخور سرد در محل

با خراب شدن بخور سرد، از آنجاییکه این دستگاه همانند یک ابزار برای شما عزیزان کارایی دارد، مایل هستید تا در کمترین بازه زمانی تعمیر شود و بتوانید همانند روز اول از آن استفاده کنید. از این رو اگر مایل به تعمیر بخور سرد در محل هستید می توانید از خدمات کاملا تخصصی و فنی ما در محل خود استفاده نمایید. برای انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین به محل مدنظر شما و در بازه زمانی از پیش تعیین شده می توانید از طریق شماره های مندرج بر روی سایت با تکنسین های ما تماس حاصل نمایید.

توجه: در حال حاضر به دلیل تعداد دستگاه های ورودی بالا در مجموعه آریابهکار، امکان اعزام تکنسین جهت تعمیر بخور سرد در محل تا اطلاع ثانویه وجود ندارد و تمامی خدمات ما صرفا در شعب تعمیراتی صورت می گیرد.

تعمیرات بخور سرد با ضمانت نامه بی قید و شرط

علیرغم اینکه بخور سرد یک دستگاه کاملا کاربردی و مصرفی می باشد و از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است، باید به نحوی مورد تعمیرات تخصصی قرار گیرد که خرابی آن به‌صورت کامل رفع شود و به ازای تمام تعمیرات انجام شده نیز گارانتی ارائه گردد.

تعمیرات بخور سرد با ضمانت نامه بی قید و شرط

در این مواقع تعمیرات بخور سرد ارزشمند خواهد بود و می توانید با خیالی آسوده به مرکز تعمیراتی مدنظر خود اعتماد کافی نمایید و دستگاه خود را جهت تعمیرات بسپارید.

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم برقی خانگی، همواره تمامی خدمات تعمیر بخور سرد را به‌صورت تخصصی به شما عزیزان ارائه می دهد و تمامی این خدمات هم شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی آریابهکار می شود.

بدین معنا که اگر بخش تعمیر شده بخور سرد شما در طی این بازه زمانی دچار خرابی شد، به‌صورت رایگان در آریابهکار تعمیر خواهد شد.

نمایندگی معتبر تعمیر بخور سرد در تهران

زمانیکه شما عزیزان از فروشگاه مجاز اقدام به خرید بخور سرد از فروشگاه مجاز و معتبر می کنید، در کنار اینکه دستگاه با اصالت به شما تقدیم می شود، یک کارت گارانتی به شما تعلق می گیرد که با استفاده از این کارت گارانتی می توانید از خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر بخور سرد نیز استفاده کنید.

از این رو اگر تفاوت قیمتی بخور سرد مجاز و غیر مجاز 200.000 تومان می باشد، از نظر ما صرفه اقتصادی دارد که با هزینه نسبتا بیشتری اقدام به خرید بخور سرد با گارانتی نمایید!

لازم به ذکر است که صرفا یک نمایندگی تعمیر بخور سرد در تهران و شهرستان ها وجود ندارد و بلکه نمایندگی های متعددی در این زمینه وجود دارند؛ چرا که تعداد زیادی شرکت مجاز اقدام به واردات بخور سرد در برندها و مدل های مختلف کرده اند و برای تعمیرات بخور سرد در نمایندگی صرفا باید به شعبه نمایندگی وارد کننده بخور سرد خود مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما به‌صورت رایگان توسط نمایندگی تعمیر بخور سرد رفع گردد.

خدمات منحصر به فرد تعمیر بخور سرد در آریابهکار

آریابهکار به عنوان مرکز تخصص تعمیرات لوازم برقی خانگی در تهران با بیش از 30 سال سابقه درخشان تعمیرات، همواره آماده ارائه خدمات فنی و تخصصی به شما عزیزان می باشد تا مشکل دستگاه بخور سرد شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه ممکن رفع شود و نیازی به تعویض قطعه و همچنین خرید بخور سرد جدید نداشته باشید. با این وجود ما خدمات قابل توجهی را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته ایم تا با خیالی آسوده دستگاه را به کارشناسان ما بسپارید.

خدمات منحصر به فرد تعمیر بخور سرد در آریابهکار

از مهم ترین خدمات آریابهکار جهت تعمیر تخصصی بخور سرد می توان به این موارد اشاره نمود:
  • ارائه 90 روز گارانتی رسمی شرکتی برای تمامی خدمات تعمیر.
  • انجام تعمیرات تخصصی بخور سرد.
  • تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار بخور سرد با بیش از 5 سال سابقه تخصصی.
  • تعمیرات قطعات معیوب به‌جای تعویض آنها.
  • استفاده از قطعات کاملا وارداتی براساس مدل و برند دستگاه.
  • ارائه مشاوره رایگان به تمام مشتریان.
  • اعلام هزینه تعمیرات براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.

سرویس دستگاه بخور سرد با بالاترین میزان کیفیت

شاید تاکنون بارها با سرویس ماکروفر، سرویس جاروبرقی، سرویس یخچال و… روبرو شده باشید و اما سرویس بخور سرد به گوش شما نخورده باشد! اما منظور از سرویس بخور سرد چیست؟

منظور از سرویس بخور سرد این است که برحسب میزان استفاده شما از دستگاه در بازه زمانی مشخص (سالانه 1-2 دفعه) به نمایندگی تعمیر بخور سرد مراجعه کنید تا توسط تکنسین مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد و در صورت مشاهده هر گونه خرابی ابتدایی، تعمیرات لازم صورت گیرد!

سرویس دستگاه بخور سرد با بالاترین میزان کیفیت

اما مزایای استفاده از این روش برای شما کاربران بخور سرد چیست؟

پیش از آنکه هر گونه خرابی برای بخور سرد ایجاد شود، فورا توسط تکنسین به‌صورت تخصصی تعمیر می شود و نیازی به تعویض قطعه نخواهید داشت و می توانید برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید.
عمر مفید بخور سرد شما افزایش پیدا می کند.

توجه: هزینه سرویس بخور سرد توسط تکنسین تعمیرکار بخور سرد کمتر از 100.000 تومان می باشد و صرفا در یک بازه زمانی 15-20 دقیقه ای خدمات سرویس برای شما انجام خواهد شد.

مهمترین دلایل نیاز به تعمیر بخور سرد

مهمترین قابلیت بخور سرد، تولید بخور کافی و اندازه همانند روز اول خرید دستگاه می باشد و حالا ممکن است بخور سرد شما یک یا چند قابلیت جداگانه دیگر هم داشته باشد! اما تصور کنید این دستگاه هیچ مقداری بخور از خود تولید نمی کند و کارایی اصلی آن از کار افتاده است.

از این رو در این مواقع امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت و نمی توانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید! از این رو شما نیاز به تعمیر بخور سرد دارید.

مهمترین دلایل نیاز به تعمیر بخور سرد

لازم به ذکر است که اگر در حین استفاده از بخور سرد متوجه هر گونه خرابی ساده و جزئی شدید، آنرا نادیده نگیرید و با مراجعه به شعب تعمیراتی آریابهکار اقدام به تعمیر و رفع این خرابی ساده کنید؛ چرا که امکان تبدیل این خرابی ساده به خرابی گسترده وجود دارد.

رایج ترین مشکلات دستگاه بخور سرد

  1. بوی نامطبوع در هنگام بخار دهی
  2. روشن نشدن رطوبت ساز
  3. بخار نکردن بخور سرد
  4. نشتی آب از رطوبت ساز
  5. تولید صدای ناهنجار در هنگام کار کردن
  6. افت بخاردهی

نکات نگهداری و شیوه استفاده صحیح از بخورسرد

  1. نکات نگهداری و شیوه استفاده صحیح از بخورسرداستفاده بیش از حد از این دستگاه باعث تشدید حساسیت ها می شود. لذا پیشنهاد می شود به ازای هر 30 دقیقه استفاده 5 ساعت از آن استفاده نشود.
  2. آب مخزن را مرتب تعویض کنید. اگر آب برای مدت زیادی داخل مخزن بخور سرد باقی مانده باشه آن را خالی کرده و ظرف دستگاه را با مواد شوینده بشوید.
  3. بهتر است از آب مقطر برای دستگاه استفاده نمایید. در صورتی که آب املاح داشته باشد باعث به وجود رسوب در دستگاه خواهد شد.
  4. بعد از استفاده آب مخزن را خالی کرده و آن را خشک کنید.

خدمات تعمیر دستگاه بخور سرد در نمایندگی آریابهکار

آریابهکار کلیه خدمات تعمیری دستگاه های بخور سرد را ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جرم زدایی و زدودن رسوب های رطوبت ساز
  2. تعمیر و تعویض المنت بخور سرد
  3. تعویض مخزن آب رطوبت ساز
  4. تعمیر و تعویض کردن برد الکترونیکی تغذیه و آهنربای سنسور بخور
  5. عوض کردن کریستال التراسونیک رطوبت ساز
  6. رفع نشستی

قیمت سرویس و تعمیر رطوبت ساز

همانطور که گفته شد برای تعمیر این دستگاه ممکن است، تعویض یا تعمیر قطعات و یا سرویس دهی آن انجام شود. در این حالت قیمت سرویس و تعمیر بخور سرد مهمترین سوالی است که برای همگان پیش می آید.

اما از آنجایی که قیمت این خدمات بستگی به نوع خرابی دستگاه دارد، بنابراین تعیین یک قیمت ثابت برای آن امکانپذیر نیست.

بطور کلی این هزینه شامل موارد زیر است:

  • اجرت تعمیرکار
  • هزینه تعویض قطعات جانبی در صورت نیاز

آریابهکار این اطمینان خاطر را به شما می دهد که قیمت های اعلام شده برای سرویس و تعمیر رطوبت ساز کاملاً از جانب نهادهای نظارتی تایید شده است و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

کاربرد دستگاه بخورسرد

رطوبت میتواند خشکی را از بین ببرد. مخصوصا در روزهای زمستانی و یا در روزهای تابستان که از وسیله خنک کننده استفاده می کنید. دستگاه بخور سرد در موارد زیر میتواند نقش درمانی خوبی داشته باشد.

  1. خشکی پوست
  2. خشکی گلو
  3. گرفتگی سینوس
  4. خونریزی بینی
  5. ناراحتی بینی
  6. سرفه های خشک
  7. گرفتگی صدا
  8. خشکی لب

مزیت های تعمیر بخور سرد در مرکز آریابهکار

تعمیر بخور سرد در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر بخور سرد در تهران بدون شک شامل مزایای متعددی خواهد شد که در این بخش به برخی از آنها اشاره کرده ایم و در ادامه نیز موارد بیشتری را توضیح داده ایم. اولین مزیت تعمیر بخور سرد در آریابهکار این است که دستگاه شما بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر می شود تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. دومین مزیت تعمیر بخور سرد در آریابهکار این می باشد که ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکل دستگاه شما بدون نیاز به تعویض قطعات بر طرف گردد.

تعمیر دستگاه بخور سرد به دلیل روشن نشدن دستگاه

روشن نشدن دستگاه بخور سرد یک مشکل کلی و اساسی در بخور سرد است که می تواند نشان دهنده از کار افتادن و سوختن برخی قطعات مهم در دستگاه شما باشد. با این وجود اگر این خرابی برای بخور سرد شما رخ داده است به معنای عدم تعمیر این دستگاه می باشد؟ بدون شک اینگونه نیست و در صورتی که بخور سرد شما عزیزان روشن نمی شود، می توانید این خرابی را در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص بصورت اصولی تعمیر کنید و همانند روز اول از آن استفاده نمایید.

تعمیر دستگاه بخور سرد به دلیل روشن نشدن دستگاه

اگر دستگاه بخور سرد شما عزیزان به هر دلیلی روشن نمی شود و نمی توانید از آن استفاده کنید، عملا نشان دهنده خرابی این دستگاه است که باید توسط تکنسین مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه سعی بر روشن کردن مجدد این دستگاه نداشته باشید. لازم به ذکر است که این خرابی احتمالا به دلیل سوختن برد و یا اتصالی قطعات داخلی بخور سرد رخ داده که باید توسط تکنسین مجموعه مورد بازبینی و عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا مشکل ریشه یابی و تعمیر گردد.

چرا دستگاه بخور سرد پس از روشن شدن به خوبی کار نمی کند؟

بخور سرد دستگاهی می باشد که مهم ترین وظیفه آن تولید بخور سرد است. به عبارتی اگر بخور سرد توسط این دستگاه تولید نشود، مطمئن باشید که یک خرابی در این دستگاه ایجاد شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید. از این رو اگر با هر گونه خرابی در این دستگاه روبرو شده اید، باید پروسه عیب یابی تخصصی بخور سرد توسط تکنسین مرکز تعمیر دستگاه بخور سرد صورت گیرد تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود. با این وجود ما در آریابهکار به عنوان مرکز تعمیرات دستگاه بخور سرد آماده ارائه خدمات تخصصی هستیم.

اگر دستگاه بخور سرد شما عزیزان بصورت اصولی کار نمی کند، بدون شک نشان دهنده این است که به مراتب مشکلاتی برای این دستگاه در حال رخ داده می باشد. با این وجود در این مواقع چه باید کرد؟ در این مواقع تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخزن آب دستگاه بخور سرد خود را تخلیه کنید و سپس آنرا به نمایندگی تعمیر بخور سرد منتقل نمایید تا مشکل آن مورد بررسی و سپس تعمیرات تخصصی قرار گیرد. اما اگر مشکل را بر طرف نکنید، مطمئن باشید که خرابی دستگاه بیشتر و بیشتر خواهد گردید.

سرویس و تعمیرات دستگاه بخور سرد که بوی نامطبوعی دارد

بوی نامطبوع بخور سرد یکی از مشکلاتی است که احتمالا به مرور زمان برای دستگاه شما رخ خواهد داد و نمی توانید به دلیل این خرابی از این دستگاه استفاده کنید. اما آیا این بوی بد همیشگی است؟ خیر. معمولا در صورت استفاده از آب شهری برای پر کردن مخزن بخور سرد، بوی نامطبوعی ناشی از رسوب در این دستگاه ایجاد خواهد شد و در نتیجه نمی توانید از این دستگاه استفاده قبلی را داشته باشید. بنابراین توصیه ای که داریم این است که بخور سرد را در مرکز تعمیرات دستگاه بخور تعمیر کنید تا مشکل بر طرف گردد.

همانطور که گفتیم رسوب بستن املاح آب شهری درون بخور سرد، رایج ترین علت بوی نامطبوع بخور سرد است که باید از طریق روش های مختلف و البته کاربردی مورد تعمیر قرار گیرد. بنابراین اگر شما عزیزان مایل هستید از طریق ریختن جوش شیرین و سرکه و لیمو درون مخزن بخور سرد این مشکل را بر طرف کنید، باید مطلع باشید که اینگونه صرفا خرابی دستگاه بیشتر خواهد شد و یا حتی شاید منجر به سوختن بخور سرد شوید. به همین دلیل توصیه می کنیم این خرابی توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد.

تعمیرات دستگاه بخور سرد که بخار تولید نمی کند

عدم تولید بخار توسط بخور سرد یک مشکل اصلی و اساسی در این دستگاه می باشد که احتمال خیلی زیاد این خرابی ناشی از خرابی برد و مدار بخور سرد است که باید عیب یابی و تعمیر شود. بنابراین توصیه ای که داریم این است که از این دستگاه استفاده نکنید و اگر هم دانش لازم و کافی در زمینه تعمیرات بخور سرد ندارید، به هیچ وجه اقدام به باز کردن و تعمیر این دستگاه نکنید. لازم به ذکر است که عدم تولید بخار در بخور سرد یک مشکل فنی است که باید با دستگاه های تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های مجرب تعمیر شود.

تعمیر دستگاه بخور سرد به دلیل کاهش حجم بخار

اگر حجم بخار دستگاه بخور سرد شما عزیزان کاهشی شده است و همانند گذشته نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی معمولا ناشی از خرابی برد و مدار بخور سرد است. همچنین توصیه می کنیم از طریق کلید های موجود بر روی بخور سرد اقدام به تنظیم تنظیمات دستگاه نمایید تا در صورت امکان میزان بخار تولیدی دستگاه بخور را کم و زیاد کنید. با این وجود اگر با این ترفند نیز باز هم مشکل دستگاه شما بر طرف نشد، باید اقدام به عیب یابی و تعمیر بخور سرد در مرکز تعمیر بخور سرد نمایید.

تعمیر دستگاه بخور سرد به دلیل کاهش حجم بخار

مشکل بخار نکردن بخور سرد یا بخار کم دستگاه بخور سرد یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که اگر بصورت اصولی و تخصصی مورد عیب یابی قرار نگیرد، مطمئن باشید که به مراتب می تواند منجر به خرابی بیشتر دستگاه شما عزیزان شود. لازم به ذکر است که در این مواقع سعی کنید میزان آب درون مخزن بخور سرد را مشاهده کنید و همچنین در صورت امکان تنظیمات آنرا نیز بررسی نمایید و براساس میزان بخاری که مایل هستید تنظیم کنید.

تعمیرات دستگاه بخور سرد به دلیل تولید صدا های ناهنجار

عملا بخور سرد یک دستگاه بی صدا است که صرفا صدای ایجاد بخار و خارج شدن بخار از این دستگاه را خواهید شنید. با این وجود آیا ایجاد صدای عجیب و زیاد از این دستگاه یک مشکل عادی است؟ خیر. با این وجود اگر با چنین خرابی در بخور سرد خود روبرو شده اید، بهتر است دستگاه را از برق بکشید و اجازه دهید تا توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد.

تعمیرات دستگاه بخور به علت چکه کردن و آب دادن

در صورتی که مخزن دستگاه بخور سرد به هر دلیلی سوراخ شده است و با مشکل چکه کردن آب روبرو شده اید، توصیه می کنیم به هیچ وجه از این دستگاه استفاده نکنید؛ چرا که آب ممکن است به برد و مدار بخور سرد نفوذ کند و منجر به اتصالی و سوختن تمام قطعات این دستگاه شود. با این وجود این دستگاه خراب شده است و باید اجازه دهید تا این مشکل بصورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد. لازم به ذکر است که در این مواقع نباید دستگاه شما با استفاده از روش های نامتعارف مانند چسب و… تعمیر گردد.

تعمیر دستگاه بخور سرد به علت خرابی المنت

اگر المنت دستگاه بخور سرد دستگاه شما سوخته باشد و کارایی خود را از دست داده باشد، عملا دستگاه شما از کار افتاده است و نمی توانید از بخور سرد خود استفاده کنید. با این وجود راهکار چیست؟ راهکاری که در این زمینه می توان خدمت شما ارائه کرد این است که در ابتدا اجازه دهید تا المنت دستگاه بخور سرد توسط تکنسین مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار گیرد و سپس مشکل از این طریق بر طرف گردد. از این رو اگر مشکل از این روش بر طرف نشود، مطمئن باشید هزینه قابل توجهی به شما تحمیل خواهد گردید.

عدم عملکرد درست کلیدهای تنظیم دستگاه بخور سرد

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با استفاده از بخور سرد با آن روبرو شوید این است که کلیدهای دستگاه بخور سرد شما کار نکنند و کارایی خود را از دست بدهند. با این وجود آیا این مشکل قابل تعمیر هست؟ بله. معمولا این خرابی به دلیل فشردن دکمه های بخور سرد با فشار بالا است و می تواند از این طریق برای شما مشکل ساز شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما برای استفاده از این دکمه ها، فشار کمتری وارد کنید.

تعمیرات حرفه‌ای دستگاه بخور سرد در مرکز آریابهکار

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی خانگی یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در تهران است که صرفا یکی از تخصص ترین خدمات ما به شما عزیزان، تعمیر بخور سرد با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به همراه تکنسین های مجرب و متخصص است تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را در این زمینه دریافت کنید.

تعمیرات حرفه‌ای دستگاه بخور سرد در مرکز آریابهکار

با این وجود اگر با هر گونه خرابی در بخور سرد روبرو شده اید، می توانید دستگاه خود را در هر مدل و برند به تکنسین های مجرب آریابهکار بسپارید تا پروسه عیب یابی و تعمیرات آن بصورت تخصصی صورت گیرد.

کاربرد دستگاه بخور سرد

بخور سرد که این روزها توسط برندهای مختلف در مدل های متعددی تولید می شود، دارای کاربردهای متعددی است و شما از طریق این کاربردها می توانید نیاز خود را بر طرف کنید. لازم به ذکر است که بیشترین کاربرد بخور سرد در فصول سرد سال است و اما این گونه نیست که صرفا از این دستگاه در فصول سرد سال باید استفاده کرد! با این وجود در ادامه برخی از مهم ترین کاربردهای بخور سرد را نام برده ایم:

  1. رفع خشکی پوست و ترک لب با بخور سرد.
  2. درمان خشکی مو با بخور سرد.
  3. رفع آلرژی با بخور سرد.
  4. رفع خارش چشم ها با بخور سرد.
  5. درمان خشکی گلو با بخور سرد.
  6. درمان سرماخوردگی با بخور سرد و…

روش های استفاده از خدمات تعمیر دستگاه بخور در آریابهکار

برای استفاده از خدمات تعمیر بخور سرد در آریابهکار می توانید از طریق تماس قبلی دستگاه خود را به شعب تعمیراتی آریابهکار منتقل کنید و یا حتی می توانید این دستگاه را از طریق پیک رفت و برگشت رایگان آریابهکار به شعب تعمیراتی ما منتقل کند تا بررسی های لازم صورت گیرد. همچنین اگر به واتساپ و تلگرام دسترسی دارید، می توانید از طریق شماره 09190111214 با مجموعه آریابهکار در ارتباط باشید و درخواست خود را اینگونه ثبت درخواست نمایید.

آریابهکار تعمیر کدام برندهای دستگاه بخور را انجام می دهد؟

آریابهکار یک شرکت معتبر و قدیمی در زمینه تعمیرات بخور سرد است و شما می توانید با استفاده از خدمات آریابهکار مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید. لازم به ذکر است که آریابهکار یک شرکت مولتی برند است و محدودیتی در خصوص برند و مدل بخور سرد ندارد. برخی از مهم ترین و شناخته شده ترین برندهایی که ما پروسه عیب یابی و تعمیر آنها را انجام می دهیم عبارتند از بیورر، برمد، امسیگ، امپریال، آلپکس، ویکس، هایتک، منورا، فیلیپس، زیکلاس مد و… می باشند.

مرکز تعمیرات دستگاه بخور سرد و گرم در تهران

در صورتی که مایل به تعمیر بخور سرد در مرکز تعمیرات بخور سرد در تهران هستید، می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های مجرب آریابهکار بسپارید تا به بهترین شکل ممکن دستگاه شما تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید.

مرکز تعمیرات دستگاه بخور سرد و گرم در تهران

با این وجود ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات بخور سرد آماده ارائه خدمات تخصصی هستیم تا مشکل را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنیم.

چرا آریابهکار را برای تعمیر دستگاه بخور سرد و گرم انتخاب کنیم؟

اگر مایل به تعمیر بخور سرد در آریابهکار هستید، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا آریابهکار را برای تعمیر بخور سرد انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که آریابهکار یک شرکت مولتی برند با سابقه بیش از 30 ساله در زمینه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی و علی الخصوص بخور سرد است که شما می توانید با استفاده از خدمات و تجربه بالای تکنسین های مجموعه ما، دستگاه بخور سرد خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید.

عیب یابی مشکلات دستگاه بخور گرم و سرد

ما در مجموعه آریابهکار پروسه عیب یاب بخور سرد و عیب یابی بخور گرم را توسط تکنسین های مجرب و متخصص در حضور شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود.

چه زمانی برای تعمیردستگاه بخور سرد اقدام کنیم؟

بهترین زمان برای عیب یابی و تعمیر بخور سرد، زمانی می باشد که شما متوجه جزئی ترین خرابی در این دستگاه شده اید! اگر در این مواقع اقدام به تعمیرات کنید، مشکل دستگاه شما در کمترین بازه زمانی ممکن و کمترین هزینه تعمیراتی تعمیر خواهد شد.

ثبت درخواست تعمیرات دستگاه بخور سرد

برای درخواست تعمیر لطفا فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود:



    ارسال عکس دستگاه

    سوالات متداول

    چرا دستگاه بخور آب می دهد؟

    اضافه کردن اسانس به آب مخزن باعث تولید گاز باعث گرفتگی نازل ها و وارد آوردن فشار به بدنه بخور سرد شده لذا مخزن شکسته و نشتی آب رخ می دهد.

    چرا بخور سرد روشن نمی شود؟

    اگر اتصالات و پریز برق معیوب باشد، جریان برق در مدار برقرار نمی‌شود همچنین خراب بودن فیوز و مدار برق ورودی، تنظیم نبودن درجه رطوبت سنج باعث می‌شود تا بخور سرد روشن نشود.

    چرا بخور سرد بخار نمی دهد؟

    قرار نگرفتن سریع سوپاپ اطمینان در محل خود و همچنین استفاده از آب تصفیه و تشکیل املاح بر روی نازل های خروج بخار باعث می‌شود تا دستگاه بخار تولید نکند.

    چرا بخور سرد بوی نامطبوعی تولید می کند؟

    خالی نکردن مخزن آب و عدم استفاده از دستگاه بخور سرد به مدت طولانی باعث رشد کپک و میکروبها در آب راکت شده و در استفاده بعدی با بوی نامطبوع بخور سرد مواجه خواهد شد.

    5/5 - (21 امتیاز)

    This Post Has 26 Comments

    1. بخور سرد مارک ویکس رو داردم که جدیدا خوب بخار نمیده، روزای اولحجم بخار دهی بیشتر بود، علتش چی میتونه باشه؟ آیا نیاز به تعمیر داره؟

      1. باسلام
        استفاده از آب شهری و رسوب گرفتن منافذ خروج بخار مهمترین دلیل افت بخار دهی است. خیر نیازی به تعمیر نیست می توانید مقداری محلول آب و سرکه را درون مخزن بریزید و به مدت یکساعت زمان دهید تا رسوبات حل شود.

      1. باسلام
        ممکن است مخزن یا دریچه و لوله های آبسردکن شکسته باشد. این اتفاق یا در اثر ضربه خوردن بخور سرد رخ می دهد و یا اضافه کردن مستقیم اسانس به مخزن آب باعث ترک خوردگی آن می شود.

    2. سلام، خسته نباشید بخور سرد ما مدتیه که صدای زیادی میده، اوایل اینطوری نبود مارکش منورا هست.

      1. باسلام
        صدای زیاد و غیر معمول بخور سرد به دلیل فن است. یا فن در اثر ضربه شکسته و از جای خود درآمده است و یا برای حرکت روان خود نیاز به روغنکاری دارد.

    3. سلام دستگاه بخور آب سرد ما فلور است خیلی هم خوب کار می‌کند. ولی خاموش میکنم مدتی بعد شروع به نشتی آب می کند ممنون میشم علتش را بگید

      1. سلام. روزتون بخیر. مشکل نشتی بخور سرد، ناشی از شکستگی مخزن و یا خرابی درب مخزن می‌باشد.

    4. بخور ما مارک کویین هستش خیلی صدا میده و بخار هم خیلی ناچیز ازش بیرون میاد.مشکلش چیه؟نیاز به تعمیر داره؟

      1. سلام.
        بله، نیاز به تعمیر دارد. از نظر کارشناس ما، مشکل از برد و سنسور است. اما جهت عیب یابی دقیق، باید دستگاه به‌صورت مستقیم توسط تکنسین عیب یابی شود.

    5. سلام ، وقت بخیر، بخور سرد مدل اکسیر hyb52دارم که کاکتوس بالای اون رو گم کردم، می‌خواستم ببینم شما دارید؟

      1. سلام و وقت بخیر.
        در حال حاضر موجودی قطعه مدنظر شما را نداریم خانم ابوالفتحی.

    6. سلام روزتون بخیر
      بخور سرد من برند برمد خیلی قبلا بخار بیشتری داشت. الان کمتر شده
      کاری میتونم براش انجام بدم یا باید حتما تعمیر بشه؟

      1. با سلام،
        کاربر گرامی یکی از دلایلی که باعث میشود دستگاه بخور سرد بعد از مدتی بخار کمتری تولید کند استفاده از آب تصفیه نشده و آب شهری است که پر از املاح مختلف است.
        این موضوع باعث ایجاد رسوبات در دستگاه بخور سرد و همچنین باعث کم شدن بخار خروجی از دستگاه میشود.

    7. سلام روزتون بخیر ببخشید این دستگاه بخور سرد من خوب بخور نمیده.
      قبلا خوب بود البته از اول اینجوری نبود.
      باید چیکارش کنم؟

      1. با سلام،
        کاربر گرامی از دلایل کم بخار شدن دستگاه بخور سرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
        عدم استفاده طولانی مدت
        استفاده از آب تصفیه نشده
        سرویس نکردن دستگاه
        استفاده از اسنس در آب دستگاه
        خرابی یا رسوب گرفتن فیلتر
        برای عیب یابی دقیق دستگاه خود می توانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

    8. روزتون بخیر. ببخشید چرا دستگاه من آب نشت میکنه ازش؟
      فکر نمیکنم ترک داشته باشه چیزی ندیدم

      1. با سلام،
        کاربر گرامی مشکل نشتی آب دستگاه بخور سرد می تواند به دلیل استفاده از اسانس های خوش بو کننده درون این دستگاه باشد. به این دلیل که اسانس های خوش بو کننده باعث غلظت آب می شوند و این اتفاق مانع درست انجام دادن کار دستگاه می شود.

    9. سلام. دستگاه بخور سرد من روشن نمیشه. دلیلش چیه؟ باید چجوری درستش کنم؟ البته الان یه مدته ازش استفاده نکرده بودم .

      1. با سلام،
        کاربر گرامی از دلایل این مشکل می توانیم به مشکل در جریان الکتریکی دستگاه و یا مشکل در دوشاخه و سیم دستگاه باشد. در این شرایط بهتر است دستگاه را دستکاری نکنید چرا که امکان اتصالی و برق گرفتگی وجود دارد.
        همچنین ممکن است در صورتی که دستگاه شما مجهز به رطوبت سنج است و اتوماتیک کار می کند، روی درجه ی کمتری از رطوبت نسبی اتاق تنظیم شده باشد.

    10. سلام. خسته نباشید. دستگاه بخور سرد من دچار مشکل شده و الان طوری شده که روشن میشه ولی خوب بخار نمی ده. مشکلش از چی می تونه باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. با سلام. موارد متعددی می تواند موجب این اختلال در دستگاه بخور شما شود که در این کامنت به مهمترین موارد آن اشاره خواهیم کرد.
        1) فیلتر دستگاه بخور سرد کثیف شده باشد: فیلتر برای جلوگیری از ورود ناخالصی ها به دستگاه و ایجاد رسوب در آن مورد استفاده قرار می گیرد و حضوری آن یک امر ضروری است. اگر فیلتر کثیف باشد، بخار تولید شده توسط دستگاه کاهش می یابد یا کیفیت بخاردهی آن پایین می آید. برای برطرف سازی این مورد باید اقدام به تمیز نمودن با تعویض فیلتر نمایید.
        2) آب مخزن دستگاه کثیف شده باشد: باید بدانید که املاح موجود در آب می توانند باعث ایجاد رسوب در دستگاه بخور سرد شود. سعی کنید از آب مناسب برای بخار دهی دستگاه استفاده نمایید چراکه اگر آب مخزن دستگاه کثیف باشد، بخار تولید شده توسط دستگاه کاهش می یابد یا کیفیت آن پایین می آید. برای برطرف سازی این مشکل آب مخزن را تعویض نمایید.
        3) سوپاپ دستگاه از جای خود خارج شده باشد: حضور سوپاپ دستگاه بخور سرد برای خروج بخار ضروری است چرا که بخار دهی در این بخش انجام می شود. اگر سوپاپ دستگاه از جای خود خارج شده باشد، حجم بخار تولید شده توسط دستگاه بخور سرد کاهش می یابد یا اصلا تولید نمی شود. برای برطرف سازی این مورد باید سوپاپ دستگاه را بررسی کنید و در صورت خارج شدن از جایگاه خود، آن را مجددا تنظیم نمایید.
        4) یک قطعه در دستگاه دچار خرابی شده باشد: اگر موارد ذکر شده را بررسی کرده اید و مشکل دستگاه برطرف نشد، ممکن است یک قطعه در دستگاه دچار خرابی شده باشد و تعمیر بخور سرد یک موضوع حیاتی برای کارکرد مجددا دستگاه باشد. در این صورت، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید و درخواست تعمیرات دستگاه بخور سرد خود را ثبت نمایید تا به صورت کاملا رایگان اقدام به عیب یابی از دستگاه شما نمایند.

      1. با سلام،
        کاربر گرامی مشکل روشن نشدن دستگاه شما ممکن است به دلیل وجود خرابی در اتصالات دستگاه یا ریختن اسانس در آن اتفاق افتاده باشد.

    11. دستگاه بخور سرد خریدم یک ماه نشده بخاطر آب رفتن داخل پایین دستگاه اتصالی کرد
      تعمیرکار گفت بردش اتصالی کرده و تعمیر هم‌ نمیشه باید تعویض کرد که فقط هم برد سه تیکه موجود هست و قیمتش هم اندازه پول خرید یک دستگاه جدید هست
      یعنی امکان داره مجموعه شما قدر به تعمیرش باشه؟

      1. با سلام. کاربر گرامی اجاره دهید تا دستگاه شما توسز تعمیرکاران بخور سرد مجموعه مورد بررسی قرار گیرد و نظر قطعی را به شما بگویند. در قبال عیب یابی از دستگاه نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top
    بازگشت
    تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
    واتساپ آریابهکار
    تلگرام
    موبایل: 09190111214