skip to Main Content

در ساخت ماشین ظرفشویی از قطعات بسیار پیشرفته ای استفاده شده که یکی از آنها برد الکتریکی است. برد الکتریکی یکی از مهمترین قطعات ماشین ظرفشویی است که در صورتی که خراب شود عملکرد کل دستگاه مختل میشود. پس هر زمان احساس کردید نیاز به تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش دارید باید هرچه زودتر برای تعمیر این قطعه اقدام کنید.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش کار تخصصی است که حتما باید توسط متخصص این کار انجام شود که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش دارید میتوانید با شماره ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ تماس حاصل کنید.

در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش آریابهکار به بررسی تعمیر این قطعه حساس و مهم خواهیم پرداخت.

وظیفه برد ماشین لباسشویی بوش چیست؟

وظیفه برد ماشین ظرفشویی تعیین وظایف قطعات دیگر در ماشین ظرفشویی است. پس برد الکتریکی یکی از مهمترین قطعات ماشین ظرفشویی است و مشخص میکند هر قطعه برای شستن ظروف باید چه کاری انجام دهد و بدون این قطعه ماشین ظرفشویی هیچ کاری نمیتواند انجام دهد.

وظیفه برد ماشین لباسشویی بوش چیست

به عبارتی برد حکم مغز ماشین ظرفشویی را دارد و در صورت خراب شدن آن مشکلات زیادی میتواند برای ماشین ظرفشویی بوجود بیاید و عملکرد کلی دستگاه دچار اختلال میشود. برای مثال برد با ارسال دستور به بازوهای آبپاش فرمان آغاز عملیات شستن ظروف را صادر میکند.

علائم خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش

گاهی ممکن است در زمان کار کردن با ماشین ظرفشویی بوش متوجه وجود مشکل در آن شوید که در صورت خراب شدن برد الکتریکی ماشین ظرفشویی بوش اتفاق میوفتند. این مشکلات شامل موارد زیر میشوند:

کاربر گرامی: جهت آگاهی بیشتر درباره خطا های ماشین ظرفشویی بوش میتوانید مقاله تمامی خطا یا ارور های ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه کنید.

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش
  • عملکرد ناقص ماشین ظرفشویی بوش
  • خاموش شدن بی دلیل
  • کامل نشدنبرنامه شستشو
  • تخلیه نشدن آب دستگاه
  • داغ نشدن آب ماشین ظرفشویی بوش
  • اختلال در برنامه خشک کن ظروف
  • عملکرد تایمر دستگاه مختل شده باشد
  • نمایش کد های خطا
  • و …

در صورتی که متوجه یکی از مشکلات بالا شدید بهتر است عملیات دستگاه را متوقف کرده و هرچه سریع تر با یک نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش برای عیب یابی دستگاه خود هماهنگ کنید.

دلایل سوختن برد ماشین ظرفشویی بوش

زمانی که برد ماشین ظرفشویی بوش خراب میشود علائم بسیاری ممکن است از خود بروز دهد و میتوان گفت هرگونه اختلال در نحوه عملکرد دستگاه میتواند به دلیل خرابی در این قطعه مهم به شمار بیاید.

دلایل سوختن برد ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که قبل تر گفتیم برد الکتریکی حکم مغز دستگاه را دارد، به همین دلیل سوختن آن باعث از کار افتادن کلی دستگاه و روشن نشدن آن میشود. نیم سوز بودن یا وجود سایر اشکالات و خرابی ها در برد ماشین ظرفشویی بوش نیز به معنای درست کار نکردن دستگاه و اختلال در بخش های مختلف آن است.

در ادامه به اصلی ترین دلایل سوختن و خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش میتوان اشاره خواهیم کرد.

ورود آب به داخل دستگاه

نفوذ آب به قطعات داخلی منجر به آسیب دیدن سیم پیچی و خازن و خیلی قطعات دیگر میشود.

نوسانات برق

قطع و وصل شدن و برق و نوساناتی که به وجود می آورد باعث آسیب رسیدن و یا حتی سوختن به برد دستگاه و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش میشود. پس حتما باید از محافط برق استفاده کنید.

سوختن بی دلیل و زود هنگام برد های بی کیفیت

در بعضی از مواقع در مراکز تعمیر غیر معتبر ممکن است به جای استفاده از قطعات اصل برند از قطعات بی کیفیت استفاده کنند، که این موضوع آسیب زننده باعث میشود این برد های بی کیفیت که در برابر نوسانات برق دوامی ندارند خیلی زود خراب شده یا بسوزند.

خرابی سایر قطعات

با توجه به اینکه تمامی قطعات ماشین ظرفشویی بوش به یکدیگر مرتبط هستند، ممکن است خرابی یک قطعه روی برد دستگاه نیز تاثیرگذاشته و فشار وارد شده به برد باعث خرابی آن شود.

خرابی سایر قطعات

و موارد دیگری مانند:

  • سوختن خازن برد الکتریکی ماشین ظرفشویی بوش
  • سوختن فیوزهای برد در اثر نوسانات
  • خرابی سیم پیچ های ماشین ظرفشویی بوش
  • از کار افتادن برخی از قطعات

تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش

برد ماشین ظرفشویی بوش دارای مدارات پیچیده و سیم پیچی و قطعات بسیار است که هرکدام این قطعات نیاز به دانش تخصصی دارند. پس بهتر است در صورت خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش از یک تعمیرکار متخصص کمک گرفته و به هیچ عنوان خودتان تلاشی برای تعمیر برد در منزل انجام ندهید.

پس بهترین کار در زمان خرابی برد ماشین لباسشویی بوش این است که به یک نمایندگی تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش معتبر مراجعه کنید و از خدمات نمایندگی نیز مانند ضمانت پس از تعمیر بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران

همانطور که گفتیم تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش کار حساسی است و بهتر است توسط تعمیکاران متخصص انجام شود. زیرا برای تعمیر این قطعه اگر از یک تعمیرکار غیر مرتبط کمک بگیرید اطلاعات کارفی را برای تعمیر صحیح دستگاه نخواهد داشت و در این صورت ممکن است قطعه به خوبی تعمیر نشده و حتی ممکن است به کل از کار افتاده و نیاز به تعویض قطعه باشد.

همچنین ممکن است آسیب های وارد شده به برد الکتریکی ماشین ظرفشویی بوش به قطعات دیگه دستگاه به راحتی قابل تشخیص نباشند و بعدا باعث از کار افتادن دستگاه شوند. که در این صورت باید هزینه ی ملانی برای خرید دوباره ماشین ظرفشویی انجام شود.

در صورت خراب شدن برد ماشین ظرفشویی بوش اولیویت با تعمیر است اما اگر این قطعه تعمیر نشود باید آن را تعویض کنید. پس برای اطمینان از سالم و اصل بودن این قطعه بهتر است حتما به یک نمایندگی معتبر مراجعه کنید که بتوانید با خیال راحت تا مدت ها از دستگاه خود استفاده کنید.

آریابهکار نمایندگی تعمیر تخصصی برد ماشین ظرفشویی در تهران است که بیش از 30 سال در زمینه تعمیر لوازم خانگی تجربه دارد و با کمک تکنسین های ماهر و مهندسین با تجربه خود تلاش در ایجاد تجربه ی خوبی برای شما عزیزان نیز دارد.

خدمات آریابهکار برای تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش

آریابهکار با کمک بهترین تکنسین های ماهر و باتجربه بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. خدماتی که در آریابهکار برای تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش ارائه میشوند شامل مواردی مانند:

خدمات آریابهکار برای تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش

  • عیب یابی رایگان دستگاه
  • تعمیر قطعات
  • تعویض قطعات با استفاده از قطعات 100% اورجینال
  • تعهد شرکتی 90 روزه
  • تحویل فاکتور با جزئیات ریز پس از تعمیر
  • و…

کارت گارانتی 90 روزه که توسط آریابهکار به شما عزیزان تعلق میگیرد تنها به این دلیل است که خیالتان از بابت تعمیر برد ماشین ظرفشویی خود راحت باشد و در صورتی که در طول این مدت مشکل مشابهی برایتان پیش آمد به صورت مجدد و رایگان از خدمات تعمیر بهره مند شوید.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

برای برقراری ارتباط با آریابهکار میتوانید از طریق شماره های زیر اقدام به تماس با مجموعه کنید:

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ -۰۲۱

شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱

شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱

شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

همچنین میتوانید از طریق آدرس زیر به صورت حضوری به آریابهکار مراجعه کنید:

شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱

و در آخر میتوانید از طریق بخش درخواست خدمات به صورت اینترنتی اقدام به ثبت درخواست تعمیرکار نمایید.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی بوش مقاله علت جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی بوش را به شما پیشنهاد میکنیم.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

با توجه به این موضوع که ماشین ظرفشویی بوش مدل های مختلفی دارد، هزینه تعمیر برای هر مدل نیز متفاوت است. جدا از این موضوع بهتر است همیشه ابتدا برای عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار متخصص اقدام کنید تا به صورت دقیق تر مشکل دستگاه را پیدا کرده و هزینه تعمیر را بعد از عیب یابی به شما اطلاع بدهد.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

با این وجود هزینه تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار با نرخ مصوبه اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی حساب میشود. به همین دلیل هزینه ها در آریابهکار پایین تر از هزینه های تعمیرکاران معمولی است و هیچ گونه هزینه اضافی نیز از مشتری گرفته نخواهد شد.

کلام آخر

تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش کار تخصصی است که باید حتما توسط تعمیرکاران متخصص انجام شود. در صورت نیاز به تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش حتما به نمایندگی معتبر تعمیر تخصصی این دستگاه مراجعه کنید تا از خدمات نمایندگی بهره مند شوید و نیز از بابت تعمیر برد ماشین ظرفشویی خود به بهترین شکل ممکن خیالتان آسوده باشد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214