skip to Main Content

یکی از خرابی هایی که ممکن است در طول زمان برای ماشین لباسشویی شما رخ دهد، خرابی تایمر ماشین لباسشویی می باشد که یک مشکل بسیار مهم است؛ چرا که تایمر ماشین لباسشویی دارای وظیفه قابل توجهی در این دستگاه است و خرابی آن می تواند مانع عملکرد صحیح این دستگاه شود.

از این رو با خراب شدن این قطعه باید اقدام به تعمیر تایمر ماشین لباسشویی در مراکز تعمیراتی ماشین لباسشویی نمایید تا مشکل برطرف شود و نیازی به تعویض تایمر ماشین لباسشویی نداشته باشد.

در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با تایمر ماشین لباسشویی بیشتر آشنا سازیم تا در صورت خرابی این قطعه بتوانید در اسرع زمان اقدام به ریشه یابی علت نمایید. همراه ما باشید.

تایمر ماشین لباسشویی چیست؟

تایمر ماشین لباسشویی در اکثر مدل های ماشین لباسشویی در جهان وجود دارد و وظیفه اصلی این قطعه هم زمان بندی بازه زمانی شستشوی البسه در ماشین لباسشویی می باشد. از این رو اگر ماشین لباسشویی شما عزیزان دارای قطعه ای به نام تایمر است، می توانید زمان شستشو را خودتان مشخص و تعیین کنید.

تایمر ماشین لباسشویی چیست

از این رو تایمر ماشین لباسشویی به شما اجازه می دهد تا پروسه شستشوی البسه را در ماشین لباسشویی براساس نیاز خود تعیین و مشخص کنید که در مصرف بهینه انرژی و زمان تاثیر مثبت دارد.

کاربر گرامی: جهت مسب اطلاعات بیشتر درباره خرابی پمپ ماشین لباسشویی مقاله علت خرابی و تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را به شما پیشنهاد میکنیم.

علت خرابی تایمر ماشین لباسشویی

با توجه به وظیفه مهم تایمر ماشین لباسشویی، این قطعه کلیدی ممکن است در طول زمان دچار خرابی هایی شود و در صورت خرابی این قطعه، به احتمال زیاد با مسائل و مشکلاتی روبرو خواهید شد که برای شما زیاد خوشایند نخواهند بود. اما علت خرابی تایمر ماشین لباسشویی چیست؟ در ادامه با رایج ترین دلایل خرابی این قطعه آشنا خواهید شد.

۱. نفوذ عوامل خارجی

یکی از دلایل اصلی در خرابی تایمر ماشین لباسشویی، نفوذ آب و گرد و غبار درون تایمر می باشد که معمولا در صورت بروز چنین خرابی، تایمر دچار خرابی شده و معمولا هم امکان تعمیر این قطعه در این شرایط وجود نخواهد داشت.

۲. خراب شدن قطعات تایمر

تایمر ماشین لباسشویی خود نیز ار قطعات ریز و درشتی تشکیل شده است که اگر یکی از این قطعات دچار خرابی شود، تایمر ماشین لباسشویی کارایی خود را از دست خواهد داد.

۳. نصب نادرست

اگر به تازگی اقدام به تعویض تایمر ماشین لباسشویی کرده اید و مجددا این قطعه کارایی خود را از دست داده است، باید بگوییم که به احتمال زیاد این قطعه بصورت نادرست نصب شده است.

نصب نادرست

۴. عدم استفاده اصولی

برای استفاده از ماشین لباسشویی یک چارچوبی وجود دارد که برای اطلاع از این چارچوب باید به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مراجعه کنید تا آسیبی به قطعات ماشین لباسشویی وارد نشود. از این رو اگر تایمر ماشین لباسشویی شما خراب شده است، کمی به چند وقت اخیر فکر کنید که آیا به ماشین لباسشویی فشار وارد کرده اید یا خیر؟!

۵. اتمام طول عمر مفید

تایمر ماشین لباسشویی همانند هر قطعه دیگری دارای طول عمر مفید می باشد که پس از گذشت چندین سال، طول عمر مفید آن به اتمام خواهد رسید. تنها راهکار در این زمینه تعویض تایمر ماشین لباسشویی می باشد.

جلوگیری از خرابی تایمر ماشین لباسشویی

اما اگر تایمر ماشین لباسشویی شما خراب نشده است و می خواهید مانع خرابی این قطعه کلیدی شوید، باید بگوییم که یک چارچوبی را باید در این زمینه مطالعه و اجرایی کنید. در ادامه با راهکارهای جلوگیری از خرابی تایمر ماشین لباسشویی آشنا خواهید شد.

1. مطالعه دفترچه راهنما

در ابتدا توصیه می کنیم حتما برای 5 الی 10 دقیقه وقت بگذارید و دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود را مطالعه کنید و براساس چارچوبی که شرکت سازنده مشخص کرده است، اقدام به استفاده از این دستگاه نمایید.

همیشه دستورالعمل های سازنده را به دقت مطالعه کنید و تمام توصیه ها و راهنماهای مربوط به استفاده صحیح از تایمر را رعایت کنید.

2. تنظیم صحیح تایمر

پس از هر بار تنظیم تایمر ماشین لباسشویی مطمئن شوید که بصورت اصولی و دقیق اقدام به تنظیم تایمر ماشین لباسشویی کرده اید؛ در غیر اینصورت ممکن است تایمر ماشین لباسشویی دچار خرابی شود.

قیمت تایمر ماشین لباسشویی

پیش از آنکه اقدام به تعمیر تایمر ماشین لباسشویی نمایید، بهتر است با قیمت این قطعه آشنا شوید تا اگر هزینه تعمیرات این قطعه زیاد بود، دیگر اقدام به تعمیرات نکنید و صرفا مشکل را با خرید و تعویض قطعه جدید برطرف کنید.

قیمت تایمر ماشین لباسشویی

از این رو قیمت یک عدد تایمر ماشین لباسشویی براساس مدل و برند دستگاه بین 100 الی 300 هزار تومان می باشد و به همین دلیل اگر این قطعه از دستگاه شما خراب شده است، توصیه می کنیم در صورت امکان اقدام به تعمیر تایمر ماشین لباسشویی نکنید و صرفا اقدام به تعویض تایمر ماشین لباسشویی توسط تکنسین تعمیرکار نمایید.

لازم به ذکر می باشد که اگر خرابی تایمر ماشین لباسشویی شما عزیزان جزئی باشد، بدون شک نیازی به تعویض نخواهید داشت و بهتر است عیب و ایراد تایمر ماشین لباسشویی مورد تعمیرات تخصصی قرار گیرد. از این رو تعمیر یا تعویض تایمر ماشین لباسشویی توسط تکنسین تعمیرکار دستگاه تشخیص داده خواهد شد و بهتر است پیش از گرفتن هر تصمیمی با تکنسین تعمیرکار دستگاه خود مشورت نمایید تا بهترین نتیجه ممکن برای شما رخ دهد.

کاربر عزیز : برای آگاهی بیشتر در مورد المنت ماشین لباسشویی و خراب شدن آن میتوانید مقاله تعمیر المنت ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

نمایندگی تعمیر تایمر ماشین لباسشویی در تهران

اگر تایمر ماشین لباسشویی شما عزیزان خراب شده است، این خرابی بدین معنا نیست که حتما باید اقدام به تعویض این قطعه کلیدی نمایید. از این رو اگر تایمر ماشین لباسشویی شما عزیزان خراب شده است، می توانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیر این قطعه کلیدی در مجموعه آریابهکار توسط تکنسین های متخصص و مجرب با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا نمایید.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار پیش از آنکه از عدم تعمیر 100 درصد یک قطعه مطمئن نشویم، به هیچ وجه اقدام به تعویض قطعات نخواهیم کرد؛ به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مشکلات دستگاه شما را با دانش فنی مجموعه آریابهکار رفع نماییم.

نمایندگی تعمیر تایمر ماشین لباسشویی در تهران

برای انجام هماهنگی های لازم جهت تعمیر تایمر ماشین لباسشویی در نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 اقدام کنید و از این طریق درخواست خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که 0 تا 100 خدماتی که ما برای شما انجام می دهیم شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی آریابهکار می شود و این بدین معناست اگر مشکل تعمیر شده پس از تعمیرات مجددا ظاهر شد، ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر می کنیم تا مشکل شما رفع گردد و نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214