skip to Main Content
تعمیر جاروبرقی الکترولوکس
شماره تماس نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux)به عنوان یکی از جاروبرقی‌های قیمت مناسب در بازار کشورمان وجود دارد که کارایی آن نسبت به سایر برندهای موجود در کشور، تفاوت آنچنانی ندارد. با این وجود هر چند این دستگاه کارایی یکسانی نسبت به سایر دستگاه‌های موجود در کشور دارد، بنابراین خرابی‌های آن نیز یکسان خواهد بود! از این رو توصیه می‌کنیم بایدها و نبایدها را رعایت کنید تا نیاز به تعمیر جاروبرقی نداشته باشید. در ادامه این گزارش از آریابهکار شما را با مشکلات و نحوه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس آشنا خواهیم کرد.

فهرست

آشنایی با لوازم خانگی الکترولوکس

لوازم خانگی الکترولوکس به خصوص جاروبرقی آن، یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار ایران می باشند که ساخت کشور سوئد است و این روزها یک شرکت چند ملیتی می باشد.

آشنایی با لوازم خانگی الکترولوکس

از این جاروبرقی الکترولوکس یکی از چندین محصول این برند است که دارای کیفیت قابل توجهی است و می تواند نیاز شما را برای چندین سال بدون هر گونه خرابی بخصوص برطرف کند. از این رو اگر مایل به خرید محصولات الکترولوکس هستید، باید مطلع باشید که تمام محصولات این برند دارای کیفیت قابل قبول و مطلوبی هستند.

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

جاروبرقی الکترولوکس یکی از جاروبرقی های قدیمی است که تاکنون چندین مدل از این دستگاه به بازار کشورمان عرضه شده که از نظر مصرف کنندگان به عنوان یکی از دستگاه های باکیفیت شناخته شده است. با این وجود این جاروبرقی نیز همانند سایر جاروبرقی ها دارای طول عمر مفید است که اگر استفاده بهینه از این دستگاه داشته باشید، طول عمر آن افزایش پیدا می کند و اگر فشار زیادی به آن وارد کنید، طول عمر مفید آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد و دیگر نمی توانید بمدت چندین سال از آن به‌صورت مداوم استفاده کنید.

از این رو اگر جاروبرقی الکترولوکس شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید از آن به‌صورت اصولی استفاده کنید، جای نگرانی نیست؛ چرا که تمام مشکلات این دستگاه قابل تعمیر هستند و با وجود تکنسین های مجرب آریابهکار نیازی به تعویض قطعه نخواهید داشت.

در آریابهکار پیش از آنکه دستگاه بصورت تخصصی عیب یابی شود و مشکل آن توسط تکنسین های ما تشخیص داده نشود، به هیچ وجه پذیرش نمی شود؛ چرا که اگر عیب یابی صورت نگیرد، مشکل دستگاه تشخیص داده نخواهد شد و هر گونه تعمیرات صرفا وقت گیر و هزینه‌بر خواهند بود.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

در صورت بروز هر گونه خرابی برای جاروبرقی الکترولوکس، باید در ابتدا دستگاه را خاموش کنید و سری به جعبه دستگاه بزنید و کارت گارانتی جاروبرقی الکترولوکس را پیدا و بررسی نمایید. در صورتی که کارت گارانتی اعتبار کافی داشته باشد، توصیه می‌شود حتما به نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید تا خدمات پس از فروش جاروبرقی الکترولوکس استفاده نمایید و بدون هر گونه هزینه‌ای مشکل شما برطرف گردد. اما این راهکار ملزم به اعتبار کافی کارت گارانتی می‌باشد!

نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

با این وجود اگر با بررسی دقیق کارت گارانتی متوجه این شدید که بازه زمانی کارت گارانتی به اتمام رسیده است، می‌بایست به مرکز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید تا این مشکل توسط تکنسین‌های تعمیراتی مجرب و با استفاده از قطعات وارداتی جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) رفع و تعمیر شوند.

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان، به عنوان مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس آماده ارائه خدمات تعمیر دستگاه شما با گارانتی 90 روزه و تکنسین‌های مجرب می‌باشد.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر لوازم خانگی و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در شرق و غرب تهران دارای دو شعبه مجزا با خدمات یکسان جهت سهولت دسترسی شما عزیزان می باشد که در صورت خراب شدن جاروبرقی الکترولوکس خود می توانید به شعب تعمیراتی ما جهت عیب یابی و تعمیرات تخصصی مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که آریابهکار دارای بیش از 30 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی علی الخصوص جاروبرقی الکترولوکس می باشد که تمامی خدمات انجام شده بر روی این دستگاه صرفا توسط تکنسین های مجرب و باتجربه با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت می گیرد تا هم مشکل شما رفع گردد و هم اینکه نیازی به تعویض قطعه و پرداخت هزینه های هنگفت جهت تعمیرات نداشته باشید.

از این رو جهت تماس با نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس می توانید شماره مرکزی 02145437 اقدام نمایید تا مشکل شما توسط تیم پشتیبانی ما پیگیری و سپس رفع گردد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

اگر جاروبرقی الکترولوکس شما خراب شده است و مایل به تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در نمایندگی تعمیرات این دستگاه هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج در قسمت ذیل اقدام کنید و دستگاه خود را توسط تکنسین های باتجربه و متخصص تعمیر نمایید.

همچنین برای پیگیری سریع خرابی جاروبرقی الکترولوکس می توانید از طریق واتساپ و تلگرام آریابهکار با تکنسین های تعمیرکار مجموعه ما در ارتباط باشید تا از این طریق درخواست خود را ثبت نمایید و یا اگر سوالی در خصوص تعمیر جاروبرقی الکترولوکس دارید بپرسید. با این وجود در ابتدا تعدادی تصویر به همراه ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی جاروبرقی الکترولوکس تهیه کنید و برای ما به شماره 09190111214 ارسال کنید تا بررسی های ابتدایی توسط تکنسین های مجموعه صورت گیرید و سپس راهنمایی شوید.

با این وجود فایل های ارسالی شما عزیزان توسط تکنسین های با تجربه مجموعه مورد عیب یابی سطحی قرار می گیرند تا راهکاری به شما ارائه شود. لازم به ذکر است که تا پیش از عیب یابی تخصصی جاروبرقی الکترولوکس توسط تکنسین به‌صورت حضوری، به‌صورت قطعی نمی توان خرابی جاروبرقی الکترولوکس را به‌صورت صحیح تشخیص داد و راهکاری که ما به شما در واتساپ و تلگرام ارائه می دهیم صرفا یک راهکار تجربی می باشد.

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس، تمام خدمات تعمیر جاروبرقی الکترولوکس را بدون هر گونه محدودیتی ارائه می دهیم. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های ماهر و مجرب جاروبرقی الکترولوکس، تمام مشکلاتی که برای دستگاه شما پیش آمده اند را به‌صورت تخصصی تعمیر می کنیم و به ازای هر یک از خدماتی که به شما ارائه می دهیم، 90 روز گارانتی تعلق می گیرد که تضمین کننده خدمات ما به شما عزیزان می باشد. از این رو اگر دستگاه شما خراب شده است و مایل به تعمیرات هستید، می توانید به شعب شرق و غرب آریابهکار مراجعه نمایید.

از مهم ترین خدماتی که ما در آریابهکار در قالب تعمیرات تخصصی جاروبرقی الکترولوکس ارائه می دهیم، عبارتند از:

  • تعمیرات برد جاروبرقی الکترولوکس.
  • تعمیرات موتور جاروبرقی الکترولوکس.
  • تعویض قطعات سوخته با قطعه وارداتی.
  • رفع مشکل کم بودن مکش.
  • رفع مشکل صدای زیاد.
  • تعمیر مشکل داغ شدن جاروبرقی الکترولوکس.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

مزایایی که ما برای شما در خصوص تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در نظر گرفته ایم، شامل مواردی می شوند که می توانند تضمین کننده خدمات تخصصی مجموعه ما به شما عزیزان باشند. از این رو لازم به ذکر است که هدف اصلی ما در مجموعه آریابهکار تعمیر تخصصی جاروبرقی الکترولوکس به نحوی می باشد که مشکل با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن تعمیر و برطرف شود. همچنین پس از یک مدت کوتاه با استفاده از این دستگاه، خرابی برای شما رخ ندهد.

ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس مزایایی را در نظر گرفته ایم که اگر جاروبرقی الکترولوکس شما عزیزان در مجموعه ما صورت گیرد، این مزایا به شما تعلق خواهند گرفت. با این وجود این مزایا کدام اند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که آریابهکار با بیش از 30 سال تجربه کاری، به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در تهران می باشد که با توجه به خدماتی که تاکنون ارائه داده است، از میزان رضایت بالایی برخوردار می باشد و صرفا هدف ما تعمیر تخصصی جاروبرقی الکترولوکس با کمترین هزینه است.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

با این وجود ما در آریابهکار به همراه کادری متخصص و کارشناس تمام خدمات عیب یابی و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس را بصورت تخصصی انجام می دهیم تا بتوانیم از این طریق مشکل دستگاه شما را مورد عیب یابی قرار دهیم و بتوانید از این دستگاه برای چندین سال دیگر بدون هر گونه خرابی استفاده کنید. از این رو در ادامه برخی از مزایایی که ما در آریابهکار در خصوص تعمیر جاروبرقی الکترولوکس به شما ارائه می دهیم را نام برده ایم که عبارتند از:

با این وجود مزایای آریابهکار شامل چه مواردی می شوند؟

  • عیب یابی رایگان جاروبرقی الکترولوکس در حضور شما توسط تکنسین های مجاز.
  • تعمیر تخصصی جاروبرقی الکترولوکس با گارانتی 90 روزه.
  • استفاده از قطعات وارداتی و برند جاروبرقی الکترولوکس.
  • استفاده از تجربه کارشناسان تعمیر جاروبرقی الکترولوکس.
  • پیک رفت و برگشت رایگان جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار.
  • ارائه فاکتور رسمی جهت تعمیرات انجام شده.
  • ارائه گزارش خرابی و میزان خرابی پس از عیب یابی.
  • تعمیر تخصصی جاروبرقی الکترولوکس توسط تعمیرکاران مجرب جاروبرقی الکترولوکس.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران

ما در آریابهکار دارای دو شعبه در شرق و غرب تهران جهت تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در مدل‌های مختلف را فراهم کرده ایم که می‌توانید بصورت حضوری به همراه دستگاه به شعب ما مراجعه کنید تا در ابتدا تکنسین تعمیر جاروبرقی الکترولوکس با استفاده از ابزارهای تعمیراتی بروز دنیا دستگاه شما را عیب یابی کنند و سپس براساس خرابی پیش آمده برآورد و اعلام هزینه تعمیر خواهد شد. لازم به ذکر است که ما هیچ محدودیتی جهت تعمیر جاروبرقی الکترولوکس قدیمی و نسل جدید نداریم. در ادامه آدرس شعب را درج نموده ایم:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران

اما اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارید، ما پیک رفت و برگشت رایگان را برای شما در نظر گرفته ایم که می‌توانید از این طریق دستگاه معیوب خودتان را به شعب ما جهت تعمیر ارسال کنید؛ راننده پیک قبض دریافت دستگاه را به شما تحویل می‌دهد. از این رو جهت انجام هماهنگی‌های لازم در ابتدا می‌بایست با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) در آریابهکار شامل 90 روز گارانتی شرکتی و یک هفته تست رایگان می‌شوند و در صورت بروز خرابی در قطعه تعمیر شده در بازه زمانی مذکور، مجددا بصورت رایگان خدمات تعمیر دستگاه شما انجام خواهد شد.

  • ارائه قبض شرکتی توسط پیک پیش از دریافت دستگاه.
  • خدمات ویژه با بالاترین سرعت و ظرف مدت 7 روز کاری بعد از پذیرش دستگاه.

خدمات پس از فروش جاروبرقی الکترولوکس

زمانیکه شما جاروبرقی الکترولوکس خریداری می کنید، فروشنده به شما کارت گارانتی خدمات پس از فروش جاروبرقی الکترولوکس را تقدیم خواهد کرد که اگر در یک بازه زمانی مشکلی برای این دستگاه رخ داد و یا اینکه اگر دستگاه از همان ابتدا خراب بود، بتوانید مشکل دستگاه را همان ابتدا بدون پرداخت هرگونه هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس تعمیر کنید.

از این رو اولین توصیه صمیمانه ما به شما این است که برای خرید جاروبرقی الکترولوکس حتما به فروشگاه های معتبر و مجاز مراجعه کنید تا کارت گارانتی به شما تعلق گیرد؛ در غیر اینصورت اگر خرابی بخصوصی برای دستگاه شما رخ دهد باید با هزینه شخصی خودتان اقدام به تعمیر جاروبرقی الکترولوکس نمایید. با این وجود خدمات پس از فروش جاروبرقی الکترولوکس معمولا شامل تمام موارد می شود تا از این طریق مشکل دستگاه به بهترین شکل ممکن برطرف شود و عملا یک دستگاه سالم در دست داشته باشید.

از این رو برای استفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی الکترولوکس، در ابتدا باید کارت گارانتی جاروبرقی الکترولوکس را بررسی کنید و در صورتی که دستگاه شما دارای گارانتی است، با شماره نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را برای تعمیرات این دستگاه در نمایندگی انجام دهید. با این وجود توصیه ما به شما این می باشد که به هیچ وجه اقدام به باز کردن و یا تعمیر این دستگاه در صورت نداشتن دانش فنی تعمیرات، نکنید.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس توسط تکنیسین مجرب آریابهکار

زمانی می توان مدعی این شد که پروسه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس به‌صورت تخصصی انجام شده است و بدون هر گونه تعویض قطعه مشکل آن شناسایی و تعمیر شده که دستگاه صرفا توسط یک فرد کارشناس و خبره که با طراحی جاروبرقی الکترولوکس در مدل های مختلف به‌صورت 100% آشنا می باشد و کاملا مطلع است که چگونه می تواند قطعه معیوب جاروبرقی الکترولوکس را به‌صورت کاملا فنی تعمیر کند! با این وجود در این مواقع می توان مدعی این بود که دستگاه جاروبرقی الکترولوکس شما به‌صورت تخصصی تعمیر شده است.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس توسط تکنیسین مجرب آریابهکار

اما متأسفانه در اکثر تعمیرگاه هایی که تجربه بخصوصی در این زمینه ندارند، مدعی تعمیرات تخصصی جاروبرقی شما می شوند و پس از آنکه هزینه هنگفتی جهت تعویض قطعات پرداختید، نهایتا یک یا دو هفته دیگر دستگاه مجددا خراب خواهد شد و کارایی خود را از دست خواهد داد. با این وجود توصیه می کنیم به مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس آریابهکار مراجعه کنید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس تعمیر شود.

ویژگی و مشخصات تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس

یک تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ بدون شک اگر بخواهیم به‌صورت کلی ویژگی های تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس را نام ببریم که از نظر شما بسیار مهم می باشد، این است که جاروبرقی الکترولوکس به‌صورت صحیح عیب یابی و تعمیر شود و دیگر نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید. این در حالی می باشد که اکثر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، توانایی لازم برای عیب یابی جاروبرقی الکترولوکس ندارند و به همین دلیل از ابتدا تا انتهای خدمات صورت گرفته شده، اشتباه خواهد بود.

با این وجود توصیه ابتدایی ما به شما این است که صرفا پروسه عیب یابی جاروبرقی الکترولوکس را در نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس انجام دهید تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را خیلی تخصصی عیب یابی و تعمیر کنید. اما یک تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد که بتوان به آن اعتماد کرد؟ در ادامه ویژگی های مهم تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس را برای شما نام خواهیم برد:

تعمیرکاران متخصص و باتجربه جاروبرقی الکترولوکس در نمایندگی آریابهکار، تکنسین هایی هستند که می توانند مشکل دستگاه شما را بصورت تخصصی و بدون هر گونه حدس و گمانی تعمیر کنند! از این رو از مهم ترین ویژگی های تعمیرکاران جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی جاروبرقی الکترولوکس.
  • آشنایی کامل با تمام مدل های جاروبرقی الکترولوکس.
  • عیب یابی تخصصی جاروبرقی الکترولوکس.
  • تعمیر قطعات جاروبرقی الکترولوکس بجای تعویض آنها در صورت امکان.
  • ارائه تضمین جهت تمامی خدمات ارائه شده.
  • حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی جاروبرقی الکترولوکس.
  • عیب یابی تخصصی جاروبرقی الکترولوکس.
  • مجهز به ابزارهای تعمیراتی روز دنیا.
  • توانایی تعمیر قطعات به‌جای تعویض آنها.

با این وجود از مهم ترین ویژگی های تعمیرکاران جاروبرقی الکترولوکس می توان به این موارد اشاره کرد که وقتی یک تکنسین این مهارت ها را داشته باشد، مطمئن باشید که دستگاه شما به نحوی تعمیر خواهد شد که حتی از روز اول هم بهتر برای شما کار کند. از این رو لازم به ذکر است که تمام تعمیرکاران حاضر در شعب تعمیراتی آریابهکار در این زمینه آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان هستند.

مهمترین نکات در تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

موقعی می توان مشکلات پیش آمده برای جاروبرقی الکترولوکس را بصورت تخصصی تعمیر کرد که هم عیب یابی دقیق و اصولی بر روی آن صورت گرفته شده باشد و هم اینکه تمام نکات در حین تعمیرات رعایت شوند؛ چرا که اگر نکته ای در میان سایر نکات در این پروسه فراموش شود، قطعا به مشکل خواهید خورد و مجددا نیاز به تعمیرات پیدا خواهید کرد.

مهمترین نکات در تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

از این رو با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در شرق و غرب تهران، مشکل شما با رعایت مهم ترین نکات تعمیر خواهد شد تا نیاز به تعویض قطعه نداشته باشید.

مزیت های تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار

با تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار مزایایی به شما تعلق می گیرند که با استفاده از این مزایا می توانید مطمئن شوید که یک دستگاه سالم به شما تحویل داده خواهد شد که پس از گذشت چندین سال دیگر هم خراب نخواهد شد. این در حالی است که پروسه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در سایر مراکز بدین گونه می باشد صرفا دستگاه تحویل می گیرند و با تعویض قطعات هزینه هنگفتی را به شما اعلام می کنند و پس از آنکه شما این هزینه را پرداخت کردید، دستگاه را به شما تحویل می دهند؛ گاهی اوقات این هزینه به مقداری بالاست که می توانید یک دستگاه جاروبرقی جدید خریداری کنید.

از مهمترین مزایایی که با تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار به شما تعلق می گیرد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • گارانتی 90 روزه تعمیرات و یک هفته مهلت تست رایگان.
  • عیب یابی رایگان جاروبرقی الکترولوکس توسط تکنسین های مجموعه در حضور شما.
  • اعلام هزینه تعمیرات براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.
  • مشاوره رایگان به تمام مشتریان.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس با گارانتی 3 ماهه

گارانتی در زمینه تعمیرات یک نوع تضمین به شما مشتریان می باشد که دستگاه شما در یک مجموعه تعمیر شده است و اگر پس از استفاده از دستگاه متوجه خرابی بخش تعمیر شده شدید، مجددا تعمیر می شود که در ازای این خدمات نیز هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد! اما این در حالی است که اگر به مراکز غیر مجاز مراجعه کنید، گارانتی به شما تعلق نمی گیرد و یا اگر حتی هم تعلق گرفت، دارای محدودیت هایی خواهد بود که عملا هیچ موردی را شامل نمی شود و صرفا یک کاغذ بی اعتبار به شما در قالب گارانتی تحویل داده می شود.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس با گارانتی 3 ماهه

این در حالی است که ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس، تمامی خدماتی که قرار است بر روی دستگاه جاروبرقی الکترولوکس شما عزیزان انجام دهیم، شامل 3 ماه گارانتی رسمی آریابهکار می شود. بدین معنا که اگر پس از تحویل دستگاه تعمیر شده از ما در طی بازه زمانی مذکور مشکلی در بخش تعمیر شده پیش آمد، بدون پرداخت یک ریال مشکل شما توسط تکنسین های آریابهکار به‌صورت رایگان تعمیر و رفع خواهد شد.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس با قطعات اورجینال و دارای اصالت

اگر پس از آنکه دستگاه به‌صورت کامل از کار افتاد به مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کردید، احتمالا ممکن است قطعه ای در میان چندین قطعه از قطعات جاروبرقی الکترولوکس به‌صورت کامل از کار افتاده باشد که تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر نباشد! این در حالی است که تکنسین های حاضر در شعب آریابهکار تمام تلاش خود را در این خصوص انجام می دهند تا مشکل به‌صورت تخصصی برطرف شود تا نیازی به تعویض قطعه نداشته باشد.

اما اگر برای مثال قسمتی از برد جاروبرقی الکترولوکس ذوب شده است، قطعا تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. از این رو اگر تکنسین های مجرب ما تشخیص دادند که یک قطعه به‌صورت 100 درصد قابل تعمیر نیست، قطعه معیوب را با قطعه جایگزین اصلی و اورجینال براساس برند و مدل دستگاه شما عزیزان تعویض می کنند که تمام این قطعات وارداتی هستند.

فواید استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

در صورتی که جاروبرقی الکترولوکس شما عزیزان خراب شده است و تکنسین ها با عیب یابی تخصصی این دستگاه و انجام تعمیرات لازم متوجه این موضوع شده اند که قطعه یا قطعات جاروبرقی الکترولوکس شما قابل تعمیر نیستند و باید تعویض شوند، تنها دو راه پیش روی شما می باشد که در ادامه بصورت کامل توضیح داده ایم.

1. استفاده از قطعات بی کیفیت با هزینه پایین

اگر بودجه کافی برای تعویض قطعات جاروبرقی الکترولوکس با قطعات اورجینال و وارداتی ندارید، این گزینه را انتخاب خواهید کرد که این نوع قطعات نهایتا بتوانند تا چند ماه مشکل شما را رفع کنند. از طرفی دیگر تفاوت قیمتی این قطعات با نوع اورجینال و شرکتی ممکن است چیزی نزدیک به 200-300 هزار تومان باشد.

2. استفاده از قطعات وارداتی و شرکتی

دومین راهکار ممکن این است که با هزینه نسبتا بیشتری در نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس، قطعه معیوب را با قطعه وارداتی و اورجینال تعویض کنید و تا چندین سال بدون هر گونه خرابی از این دستگاه قدرتمند استفاده کنید.

توجه: تمام خدمات تعویض قطعات جاروبرقی الکترولوکس در نمایندگی آریابهکار با قطعات اورجینال و وارداتی انجام می شود.

اقدامات مهم در زمینه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

ما در آریابهکار برای آنکه دستگاه شما را به بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه تعمیرات تعمیر کنیم، اقدامات مهمی در این زمینه را در نظر گرفته ایم که به واسطه این اقدامات، رفع و تعمیر مشکل دستگاه شما تضمین خواهد شد. از این رو اگر بخواهیم این اقدامات را بصورت خلاصه برای شما عزیزان نام ببریم می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

اقدامات مهم در زمینه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

تعمیرات تخصصی جاروبرقی الکترولوکس توسط تعمیرکار مجرب

در طی این پروسه، جاروبرقی شما بصورت اصولی توسط تکنسینی که دارای تجربه تخصصی بیش از 5 سال در زمینه تعمیرات می باشد، با ابزارهای روز دنیا دستگاه را بصورت اصولی عیب یابی و سپس تعمیر می کند که این تعمیرات می توانند مشکل دستگاه را بدون نیاز به تعویض قطعه رفع کنند.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس چه موقع لازم است؟

بهترین و منطقی ترین زمان برای انتقال جاروبرقی الکترولوکس به مراکز تعمیراتی مجاز، زمانی نیست که دستگاه به‌صورت کامل از کار افتاده باشد و بلکه بهترین زمان، موقعی است که شما جزئی ترین خرابی را در این دستگاه دیده اید و به محض مشاهده این خرابی جزئی، در اسرع زمان به مرکز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه در همان ابتدا بدون نیاز به هر گونه تعویض قطعه رفع گردد. از این رو از نظر تکنسین های ما بهترین زمان، مشاهده اولین خرابی در جاروبرقی الکترولوکس می باشد.

چرا تعمیر جاروبرقی الکترولوکس را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

سؤال بالا بدون شک یکی از سوالاتی می باشد که احتمالا برای شما نیز ایجاد شده است و پاسخ آنرا مطلع نیستید. اما باید عرض کنیم که ما در آریابهکار نسبت به خدماتی که برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ارائه می دهیم، پایبند هستیم و درخصوص این تعمیرات نیز یکسری عوامل برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که با وجود این عوامل می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های مجرب ما بسپارید تا به‌صورت تخصصی و بدون هر گونه عیب و ایرادی به شما تحویل داده شود و برای چندین سال بدون خرابی از آن استفاده کنید.

چرا تعمیر جاروبرقی الکترولوکس را به مجموعه آریابهکار بسپاریم

مهم ترین عواملی که می توان آنها را نام برد، عبارتند از:

  • تعمیرات تخصصی جاروبرقی الکترولوکس.
  • تعمیرات تخصصی قطعات جاروبرقی الکترولوکس.
  • عیب یابی رایگان جاروبرقی الکترولوکس در حضور شما.
  • تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس با بیش از 5 سال سابقه.
  • استفاده از قطعات وارداتی براساس برند و مدل دستگاه.
  • اعلام هزینه تعمیرات براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.
  • ارائه فاکتور شرکتی و رسمی.
  • ارائه گارانتی 90 روزه تعمیرات.
  • اعزام پیک رفت و برگشت رایگان.
  • مشاوره تعمیرات رایگان.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس در مجموعه آریابهکار

اگر مایل به تعمیرات تخصصی جاروبرقی الکترولوکس در مجموعه آریابهکار هستید، می توانید خیلی ساده درخواست خود را ثبت نمایید تا هماهنگی های لازم برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در اسرع وقت صورت گیرد. اولین راهکاری که ما می توانیم برای شما در نظر بگیریم این است که از طریق شماره مرکزی 02145437 با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا علیرغم هماهنگی های لازم، مشاوره رایگان نیز توسط تیم پشتیبانی به شما عزیزان ارائه گردد که اگر مشکل شما یک مشکل ساده باشد، احتمالا از طریق این مشاوره بدون نیاز به تکنسین قابل تعمیر خواهد بود.

همچنین جهت ارتباط سریعتر می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای از جاروبرقی الکترولوکس خود ارسال کنید تا توسط تکنسین های حاضر در شعب بررسی شود و راهکاری در خصوص رفع و تعمیر آن به شما ارائه دهند. از این رو اگر تصویر یا ویدیو خود را همان ابتدا ارسال کنید، مشکل شما در همان لحظه مشاهده و نتیجه به شما اعلام خواهد گردید.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

اگر به تازگی جاروبرقی الکترولوکس را خریداری کرده اید و دارای کارت گارانتی می باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی الکترولوکس در نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس استفاده کنید که برای رفع مشکل دستگاه شما در بازه زمانی گارانتی، هزینه ای دریافت نخواهد شد. از این رو اینک کارت گارانتی جاروبرقی الکترولوکس را بررسی کنید و اگر اعتبار کافی دارد، از طریق شماره و آدرس مندرج بر روی آن، می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران یا استان محل سکونت خود تماس بگیرید تا در روز مشخص به این نمایندگی مراجعه نمایید.

از این رو برای برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس باید کارت گارانتی دستگاه را بررسی کنید تا از طریق اطلاعات مندرج بر روی این کارت، به نزدیک ترین نمایندگی جهت استفاده از خدمات پس از فروش مراجعه نمایید. اما اگر اعتبار کارت گارانتی شما به اتمام رسیده است، می توانید به شعب شرق و غرب آریابهکار در تهران جهت تعمیرات تخصصی جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی کنوود

روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس

اولین و رایج ترین مشکلی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد، مشکل روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس می‌باشد که می‌تواند بنابر دلایل متعددی به وجود آید. در صورت بروز چنین خرابی، طبیعتا به این فکر خواهید رسید که مشکل از موتور جاروبرقی الکترولوکس می‌باشد و به هیچ وجه قابل رفع و تعمیر نیست! اما در اکثر مواقع اینگونه نیست! چرا که دلایل متعددی وجود دارند و ممکن است خیلی ساده مشکل را برطرف کنید.

با این وجود در ادامه قصد داریم دلایلی کلیدی روشن نشدن جاروبرقی را عیب یابی و بررسی کنیم تا بتوانید خیلی سریع و آسان این مشکل را شناسایی و در صورت امکان رفع کنید؛ اگر تخصص کافی در زمینه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ندارید، توصیه می‌کنیم به مرکز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید تا این مشکل بدست تکنسین‌های مجرب رفع و تعمیر شود.

1. خرابی موتور جاروبرقی الکترولوکس

موتور جاروبرقی الکترولوکس به عنوان قلب دستگاه شما می‌باشد و وظیفه اصلی را برای مکش که مهمترین قابلیت جاروبرقی‌ها است را برعهده دارد.

خرابی موتور جاروبرقی الکترولوکس

اما این قطعه بسیار مهم می‌تواند به دلیل استفاده نادرست شما از دستگاه دچار خرابی و اختلالاتی شود که این خرابی را به شکل روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس خواهید دید. با این وجود یکی از عوامل کلیدی این مشکل، می‌توان به خرابی موتور اشاره نمود که برای تعمیر یا تعویض آن به مرکز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) مراجعه نمایید.

2. گرم شدن بیش از حد جاروبرقی

اگر از جاروبرقی الکترولوکس کار زیاد بکشید و در حین استفاده‌های طولانی مدت به آن استراحت ندهید، باید خودتان را آماده خرابی‌های متعددی کنید که این خرابی‌ها می‌توانند عملکرد دستگاه را بصورت کامل مختل کنند. با این وجود یکی از این خرابی ها، روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس می‌باشد! با این وجود توصیه‌ای که برای شما داریم این است که حتما در حین استفاده از جاروبرقی به آن استراحت کافی بدهید تا قطعات جاروبرقی الکترولوکس در گذشت زمان فرسوده نشوند.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی بوش

3. نبود جریان برق در دستگاه

گاهی اوقات امکان دارد نوسانات برقی شدید متوجه دستگاه شما شوند و میزان ولتاژ وارده با ولتاژ مورد نیاز دستگاه یکی نباشد! در نتیجه جاروبرقی میزان ولتاژ لازمه را دریافت نخواهد کرد و روشن نخواهد شد. از این رو پیشنهاد می‌شود حتما از محافظ برق استاندارد در سر راه دستگاه استفاده نمایید تا از بروز این مشکل جلوگیری نمایید. اما اگر با محافظ برق هم این خرابی رفع نشدف بهتر است به مرکز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مراجعه نمایید.

4. خرابی سیم جمع کن

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس معمولا به دلیل استفاده نادرست و کشیدن بیش از اندازه سیم، می‌تواند دچار خرابی و قطع و وصلی شود که در صورت خرابی کابل برق دستگاه نیز، هر چند تمام قطعات سالم باشند، اما به هیچ وجه روشن نخواهد شد.

خرابی سیم جمع کن

با این وجود تنها راهکار شما هم این است که کابل برق را بررسی و عیب یابی کنید و در صورت مشاهده هر گونه خرابی، اقدام به تعویض سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس نمایید.

لوله خرطومی جاروبرقی الکترولوکس

یکی از خرابی‌هایی که شما می‌توانید بدون تجهیزات تعمیراتی در محیط خانه تعمیر کنید، لوله خرطومی جاروبرقی الکترولوکس می‌باشد! لوله خرطومی نقش بسیار مهمی در جمع آوری ذرات آلوده دارد و اگر به هر دلیلی دچار پارگی شود، نه تنها کارایی خود را از دست می‌دهد، بلکه باعث کاهش مکش جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) نیز می‌شود.

با این وجود اگر مایل به تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی الکترولوکس هستید، در ادامه بصورت کامل آنرا توضیح داده ایم:

  1. لوله خرطومی را از بدنه جاروبرقی جدا کنید.
  2. آنرا در یک محیط نورانی بصورت کامل بررسی کنید تا ریزترین سوراخ‌ها را نیز پیدا نمایید.
  3. با استفاده از یک ماژیک قرمز، تقاط آسیب دیده را مشخص کنید.
  4. یک عدد تیغ یا یک کاتر را بردارید.
  5. اگر پارگی در وسط لوله خرطومی نیست و صرفا در قسمت انتهایی و سری آن قرار دارد، با استفاده از کاتر یا تیغ، آنرا برش دهید.
  6. سپس آنرا مجددا به دستگاه متصل کنید.

لوله خرطومی جاروبرقی الکترولوکس

هشدار: اگر پارگی در وسط لوله خرطومی قرار گرفته است، ارزش بریدن ندارد؛ چرا که به میزان زیادی کوتاه خواهد شد. در این مواقع صرفا توصیه می‌کنیم لوله خرطومی جدیدی را خریداری کنید.

سر و صدای زیاد جاروبرقی

تمامی جاروبرقی‌ها هنگام کار کردن صدای کمی را تولید می‌کنند و علت این صدای کم نیز کارکرد موتور دستگاه است و کاملا طبیعی می‌باشد. اما اگر به مرور زمان این صدا بسیار افزایش یافته است و با هر بار روشن کردن جاروبرقی احساس استرس به شما دست می‌دهد، وقت آن رسیده که مشکل را عیب یابی کنید. با این وجود دلایل مختلفی برای این خرابی وجود دارند که برخی از آنها را می‌توانید بدون مراجعه به مرکز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس، به تنهایی در خانه رفع کنید. در ادامه به این دلایل کلیدی پرداخته ایم:

1. خرابی فیلتر جاروبرقی الکترولوکس

در صورتی که فیلتر جاروبرقی الکترولوکس بیش از حد کثیف شده باشد، جاروبرقی قدرت مکش بیشتری برای جذب زباله‌ها به کار خواهد گرفت که در نتیجه با صدای بیش از اندازه‌ای روبرو خواهید شد! از این رو بهتر است در فواصل زمانی معین اقدام به شستشو یا تعویض فیلتر جاروبرقی الکترولوکس نمایید تا با مشکلاتی از این قبیل روبه رو نشوید. جهت تهیه فیلتر نیز می‌توانید به مرکز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید.

2. کارکردن دستگاه در دور زیاد

هنگامی که جاروبرقی را در آخرین قدرت خود قرار دهید، طبیعی است که صدای آن نسبت به قبل افزایش خواهد یافت. در نتیجه اگر میزان مکش را در آخرین درجه ممکن قرار داده اید، باید منتظر سر و صدای زیادی باشید که می‌تواند آزار دهنده واقع شود. از این رو توصیه می‌کنیم میزان مکش را طبق نیاز خود تنظیم کنید تا هم به دستگاه فشار زیادی وارد نشود و هم اینکه صدای زیادی را نشنوید.

لازم به ذکر است که در صورت افزایش میزان قدرت و مکش، با مشکل داغ شدن جاروبرقی نیز روبرو خواهید شد.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی سامسونگ

3. ورود زباله‌های پر سر و صدا

گیر کردن اشیا یا ذرات نسبتا بزرگ در دستگاه، باعث تولید صدا خواهد شد. برای مثال اگر به طور ناگهانی اجسامی مانند سکه را جارو کنید، سر و صدای بیش از اندازه‌ای تولید خواهد شد. در این موارد توصیه می‌کنیم جاروبرقی را خاموش کرده و سپس از برق بکشید و با خیالی آسوده کیسه آنرا از هر گونه ذرات ریز و درشت تخلیه نمایید تا این صدای زیاد برطرف شود.

4. شل شدن اجزای داخلی دستگاه

امکان دارد اجزای داخلی جاروبرقی الکترولوکس در طی گذشت مدت زمان طولانی، شل یا فرسوده شده باشند و در هنگام استفاده از دستگاه، این قطعات صدای زیادی را از خود تولید کنند. با این وجود توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از چنین مواردی، اقدام به سرویس جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) کنید تا مشکلات جدی این چنین برای شما رخ ندهد.

تعمیر برد جاروبرقی الکترولوکس

برد جاروبرقی الکترولوکس از مهم ترین و گران ترین قطعات آن می‌باشد که خرابی آن موجب اختلالات شدیدی در عملکرد صحیح جاروبرقی می‌شود! بطور کلی وظیفه برد، دریافت و ارسال دستورات به تمامی اجزای آن می‌باشد و معمولا به دلیل وارد شدن ضربه، نوسان برق، استفاده طولانی مدت و همچنین قرار گرفتن در محیط‌های مرطوب می‌تواند دچار سوختگی شود.

تعمیر برد جاروبرقی الکترولوکس

با این وجود برد یک قطعه کاملا حساس می‌باشد و در صورت بروز هر گونه خرابی برای این قطعه، توصیه می‌کنیم به مرکز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید تا تکنسین‌های مربوطه مشکل را خیلی ساده و سریع برطرف نمایند؛ در غیر اینصورت خرابی را بیشتر خواهید کرد و ناچار به تعویض برد جاروبرقی الکترولوکس خواهید بود.

ما در آریابهکار با استفاده از دانش علمی و تخصصی تعمیرکاران برد جاروبرقی الکترولوکس، مشکل این قطعه را از طریق ابزارهای تعمیراتی روز دنیا برطرف می کنیم تا بتوانید مشکل را بدون نیاز به تعویض برد جاروبرقی الکترولوکس، برطرف کنید. همچنین اگر خرابی برد جاروبرقی الکترولوکس به نحوی باشد که به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد، ما این قطعه را با برد جاروبرقی الکترولوکس شرکتی و وارداتی تعویض خواهیم کرد.

رویه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس به دلیل خرابی برد الکتریکی

همانطور که گفتیم برد جاروبرقی الکترولوکس یکی دیگر از قطعات بسیار مهمی می باشد که بر روی این دستگاه در تمامی مدل ها نصب شده است و شما از این طریق می توانید از جاروبرقی الکترولوکس بصورت کاملا اصولی و به جا استفاده کنید. به عبارتی اگر بخواهیم این موضوع را کمی واضح تر به شما عزیزان توضیح دهیم، می توان گفت که برد جاروبرقی الکترولوکس وظیفه مدیریت و کنترل تمام قطعات این دستگاه را بر عهده دارد و اگر به هر دلیلی این قطعه خراب شود، عملا جاروبرقی الکترولوکس از کار خواهد افتاد.

با این وجود زمانیکه شما این قطعه را به تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه منتقل کنید، به دلیل اینکه آشنایی تخصصی نسبت به این قطعه ندارند، هزینه تعمیرات به شما اعلام نخواهند کرد و صرفا هزینه تعویض برد جاروبرقی الکترولوکس را به شما اعلام خواهند کرد که یک هزینه بالایی است. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که عیب یابی برد جاروبرقی الکترولوکس را در تعمیرگاه های مجاز و معتبر انجام دهید تا از این طریق بتوانید مشکل جاروبرقی الکترولوکس خود را بر طرف کنید.

رویه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس به دلیل خرابی برد الکتریکی

ما در آریابهکار به همراه تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی برد جاروبرقی الکترولوکس را بصورت تخصصی انجام می دهیم و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا خرابی این قطعه را بر طرف خواهیم کرد تا نیازی به تعویض برد جاروبرقی الکترولوکس نداشته باشید. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که پروسه عیب یابی و تعمیر برد جاروبرقی الکترولوکس را بصورت تخصصی در آریابهکار انجام دهید تا مشکل شما از ریشه برطرف شود.

کم شدن مکش جاروبرقی الکترولوکس

کم شدن مکش جاروبرقی الکترولوکس که می‌تواند بسیار آزار دهنده واقع شود، معمولا به دلیل پر بودن کیسه جاروبرقی الکترولوکس رخ می‌دهد. بهتر است در صورت بروز چنین مشکلی سریعا دستگاه را خاموش کرده و اقدام به تعویض کیسه نمایید. توجه داشته باشید تا جای ممکن از کیسه‌های یک بار مصرف به جای کیسه‌های دائمی استفاده نمایید؛ به این دلیل که در طی گذشت مدت زمان طولانی پرزهای موجود در کیسه‌های دائمی از بین رفته و گرد و غبار وارد موتور دستگاه می‌شود.

با این وجود عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند باعث کاهش مکش جاروبرقی الکترولوکس شوند. این موارد عبارتند از:

  1. گرفتگی لوله خرطومی.
  2. پاره شدن لوله خرطومی.
  3. شکستن دسته جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux).
  4. خرابی پارویی.
  5. آسیب دیدن لوله تلسکوپی و…

که در صورت مراجعه به آریابهکار، تکنسین‌های ما بصورت رایگان دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر خواهند کرد.

  • در زمان‌های معین اقدام به تعویض کیسه نمایید.
  • قبل از روشن کردن دستگاه، کیسه را از لحاظ هر گونه پارگی بررسی کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی بلک اند دکر

پارویی جاروبرقی الکترولوکس

نزدیک ترین قطعه‌ای که در ابتدا با ذرات ریز در ارتباط است، پارویی جاروبرقی الکترولوکس می‌باشد و وظیفه اصلی آن نیز جمع آوری گرد و غبار است. با این وجود اگر این قطعه به هر دلیلی دچار خرابی شود، هر چند تمام قطعات جاروبرقی سالم باشند، اما با مشکل عدم تمیز شدن محیط آلوده روبرو خواهید شد. همچنین در صورت گرفتگی پارویی جاروبرقی الکترولوکس، ممکن است خرابی موتور نیز رخ دهد؛ چرا که موتور تلاش بیشتری برای جمع آوری ذرات ریز خواهد کرد.

نکات نگهداری از جاروبرقی الکترولوکس

برای حفظ و افزایش طول عمر تمامی لوازم برقی خانگی باید تمام نکات نگهداری از آن را به درستی رعایت نکنید تا دستگاه بیشتر از آنچه در تصور شما می‌باشد، کارایی خود را حفظ کند! جاروبرقی الکترولوکس نیز از قاعده جدا نیست و برای افزایش طول عمر آن نیز باید یکسری بایدها و نبایدها را رعایت نمایید تا در طول زمان نیاز به تعمیر دستگاه و یا حتی خرید دستگاه جدید نداشته باشید! با این وجود مرجع اصلی این نکات، دفترچه راهنمای جاروبرقی الکترولوکس می‌باشد که باید آنرا بصورت کامل مطالعه نمایید.

نکات نگهداری از جاروبرقی الکترولوکس

در ادامه این گزارش شما را با یکسری نکات آشنا خواهیم کرد که می‌توانید با رعایت این نکات، عمر مفید دستگاه را افزایش دهید.

  1. از فشردن دکمه‌های جاروبرقی الکترولوکس با پا یا اجسام تیز به طور جد بپرهیزید.
  2. جاروبرقی الکترولوکس را در محیطی مناسب به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  3. از جاروبرقی برای جارو کردن فضای بیرون (فضای آزاد) استفاده نکنید.
  4. با استفاده از کابل برق جاروبرقی الکترولوکس، دستگاه را جابجا نکنید.
  5. نهایتا تا 15 دقیقه از دستگاه استفاده نمایید.
  6. تمامی اتصالات دستگاه را در زمان‌های معین بشویید و بصورت کامل خشک کنید.
  7. از وارد شدن هرگونه ضربه به دستگاه جلوگیری نمایید.
  8. جاروبرقی را در محیط‌های مرطوب و گرمازا قرار ندهید.
  9. دستگاه را بعد از اتمام کار حتما از برق بکشید.
  10. از جارو کردن اجسام تیز یا مایعات به طور جد بپرهیزید.
  11. برای هر سطحی از سری مخصوص استفاده نمایید.
  12. مراقب باشید تا ضربه‌ای به چرخ‌ها وارد نشود.
  13. دستگاه را به هیچ عنوان بی دلیل روشن نگذارید.
  14. از محافظ برق مناسب استفاده کنید.
  15. جاروبرقی را در ارتفاع قرار ندهید.

عیب یابی جاروبرقی الکترولوکس

پروسه‌ای که در طی آن تکنسین تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) با استفاده از ابزارات تعمیراتی بصورت دقیق دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد تا علیرغم تشخیص دقیق مشکل، بودجه شما نیز کنترل شود و نیازی به هزینه زیادی نداشته باشید را عیب یابی جاروبرقی الکترولوکس می‌گویند. با این وجود توصیه می‌شود برای تعمیر جاروبرقی به مرکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید تا با دقت کافی مشکل شما را برطرف نمایند و نیازی به هزینه‌های کلی نداشته باشید.

ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی، دستگاه شما را با استفاده از بروزترین ابزارهای دنیا بصورت کاملا رایگان در حضور شما عیب یابی می‌کنیم و نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

  • عیب یابی رایگان جاروبرقی الکترولوکس.
  • ارسال فیلم کارکرد صحیح دستگاه برای مشتریان پیش از تحویل آن.
  • استفاده از قطعات جاروبرقی الکترولوکس وارداتی.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی بیم

هزینه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

پس از بروز هر گونه خرابی، به دلیل نوسان ارز و افزایش چشمگیر قیمت جاروبرقی الکترولوکس، طبیعتا تعمیرات بجای خرید دستگاه جدید می‌باشد. منطقی ترین راه قبل از تعمیر جاروبرقی الکترولوکس، مسلما اطلاع از هزینه تعمیر دستگاه است که یک نکته مهم و ضروری می‌باشد که در صورت مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز، به دلیل عدم عیب یابی صحیح هزینه زیادی را صرف تعمیرات از شما دریافت خواهند کرد. با این وجود در ابتدا توصیه می‌کنیم که صرف تعمیرات به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از طریق هزینه جزئی بتوانید این مشکل را برطرف نمایید.

هزینه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

روال کاری ما در آریابهکار بدین گونه می‌باشد که پس از ورود دستگاه شما به مجموعه ما، با استفاده از ابزارهای تعمیراتی پیشرفته مورد بازبینی و عیب یابی قرار می‌گیرد و سپس برحسب خرابی پیش آمده به شما اعلام هزینه تعمیر خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) در مجموعه آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات، ذیل نرخ‌نامه مصوب اتحادیه می‌باشد و هیچ هزینه غیرمتعارفی از شما جهت تعمیر دستگاه دریافت نخواهد شد.

  • تعمیر و تعویض قطعات انجام می‌گردد.
  • بهترین و به صرفه ترین هزینه‌ها جهت تعمیر دستگاه.
  • ارسال فاکتور پس از تعمیر جاروبرقی الکترولوکس.

مشکلات رایج جاروبرقی الکترولوکس در یک نگاه

مشکلات و خرابی‌هایی که ممکن است در طول زمان برای جاروبرقی الکترولوکس رخ دهند، طبیعتا همانند سایر برندهای موجود در بازار می‌باشد. با این وجود در طی این گزارش ما تمامی این مشکلات را از جوانب مختلف شرح دادیم تا در صورت بروز این مشکلات رایج، بتوانید آنرا ریشه یابی کنید. اما در این بخش می‌خواهیم شما را با این مشکلات بصورت مختصر و راهکارهای آن آشنا سازیم.

روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکسدلایلی همچون خرابی رله، خرابی موتور و از کار افتادن برد باعث روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس می‌شوند.
قیمت لوله خرطومی جاروبرقیاگر مایل به تعویض لوله خرطومی هستید، می‌توانید جهت استعلام موجودی و قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
صدای زیاد جاروبرقی الکترولوکسبه دلیل اتمام عمر فیلتر جاروبرقی و همچنین پر شدن کیسه جاروبرقی رخ می‌دهد.
کاهش مکش جاروبرقیکثیفی فیلتر، پر شدن کیسه، مسدودی لوله خرطومی و… باعث بروز این خرابی می‌شوند که قابل تعمیر هستند.
تعمیر موتور جاروبرقی الکترولوکسدر صورت امکان تعمیر، خدمات تعمیر موتور جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار انجام خواهد شد.
تعویض پارویی جاروبرقیاگر پارویی دستگاه شما خراب شده است و مایل به تعویض آن هستید، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
خرابی سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکسمعمولا به دلیل کشیدن بیش از حد سیم رخ می‌دهد که اگر میزان آسیب دیدگی آن جزئی باشد، قابل تعمیر است؛ در غیر اینصورت باید تعویض کنید.
بلند شدن دود از جاروبرقیاین خرابی معمولا به دلیل استفاده طولانی مدت و همچنین گرفتگی و از بین فیلتر رخ می‌دهد.
تعمیر برد جاروبرقی الکترولوکسطبق نظر تکنسین قابل تعمیر است؛ در غیراینصورت اگر خرابی کلی باشد، باید آنرا تعویض کنید.
تعمیر جاروبرقی الکترولوکس قدیمیتمامی مدل‌های جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) در آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می‌شوند.

تعمیر موتور جاروبرقی الکترولوکس

یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعاتی که در جاروبرقی الکترولوکس وجود دارد، موتور جاروبرقی الکترولوکس می باشد که تمام قابلیت های این دستگاه بر محوریت این قطعه هستند. با این وجود اگر موتور جاروبرقی الکترولوکس خراب شده باشد، آیا می توان از این دستگاه استفاده کرد؟ بدون شک در این مواقع به هیچ وجه دستگاه روشن نخواهد شد که بتوانید به کمترین میزان ممکن از آن استفاده کنید. از این رو آیا باید اقدام به تعویض موتور جاروبرقی الکترولوکس کنیم تا مشکل برطرف شود؟

خیر! در این مواقع اولین راهکار ممکن، تعمیر موتور جاروبرقی الکترولوکس توسط تکنسین هایی می باشد که توانایی کافی در تعمیر این دستگاه دارند و می توانند مشکل موتور را تنها با یک تعمیرات جزئی برطرف کنند.

با این وجود ما در مجمموعه آریابهکار تمام خدمات تعمیر موتور جاروبرقی الکترولوکس را به نحوی انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

رویه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس به دلیل خرابی موتور

در راس تمام قطعاتی که درون جاروبرقی الکترولوکس قرار دارند، یک قطعه بسیار مهم وجود دارد که وظیفه ایجاد مکش در جاروبرقی الکترولوکس را داراست و اگر این قطعه وجود نداشته باشد و یا به هر دلیلی در جاروبرقی الکترولوکس خراب شده باشد، عملا شما دستگاهی به نام جاروبرقی الکترولوکس دیگر نخواهید داشت! چرا؟ اگر جاروبرقی شما توانایی مکش نداشته باشد، آیا کاربردی می باشد؟ بدون شک دستگاه شما در این شرایط کاربردی نخواهد داشت و می تواند صرفا جای زیادی از اتاق شما را بگیرد!

با این وجود اگر موتور جاروبرقی الکترولوکس شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید از قابلیت های آن استفاده کنید، لازم به ذکر می باشد که این خرابی می تواند خیلی تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد تا بتوانید همانند روز اول از جاروبرقی الکترولوکس خود استفاده کنید و دیگر نیازی به تعویض موتور جاروبرقی الکترولوکس نداشته باشید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است موتور جاروبرقی الکترولوکس را در تعمیرگاه های معتبر مورد عیب یابی قرار دهید تا بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

رویه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس به دلیل خرابی موتور

لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار موتور جاروبرقی الکترولوکس را به‌صورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار می دهیم تا بتوانیم از این طریق مشکل موتور جاروبرقی الکترولوکس شما را بر طرف کنیم و نیازی به تعویض قطعات جاروبرقی الکترولوکس نداشته باشید.

توجه: تمام خدماتی که ما در خصوص تعمیر جاروبرقی الکترولوکس قرار می دهیم شامل 90 روز گارانتی کتبی، رسمی و شرکتی آریابهکار خواهد شد.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس به علت تغییر در مکش

یکی از خرابی هایی که ممکن است در طول زمان در جاروبرقی الکترولوکس ببینید، این است که در حین استفاده از جاروبرقی الکترولوکس متوجه کم و زیاد شدن ناگهانی میزان مکش جاروبرقی الکترولوکس شوید! آیا این مشکل عادی می باشد؟ خیر! این یک مشکل اساسی می باشد که نشان دهنده یک خرابی در جاروبرقی الکترولوکس است و باید در اسرع زمان توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد. از این رو ما به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس، این مشکل را تعمیر خواهیم کرد.

معمولا علت این خرابی، ایجاد خرابی در موتور، اتصالات داخلی و برد جاروبرقی الکترولوکس می باشد که تمامی این موارد حتما باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرند.

علت بوی سوختگی در جاروبرقی الکترولوکس

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان در حین استفاده از جاروبرقی الکترولوکس با آن روبرو شوید این است که احساس خواهید کرد بوی سوختگی از جاروبرقی الکترولوکس منتشر می شود! اما آیا چنین چیزی شدنی می باشد؟ بله. اگر شما از جاروبرقی الکترولوکس بصورت اصولی استفاده نکنید بدون شک با این خرابی روبرو خواهید شد و می تواند حتی باعث از کار افتادن جاروبرقی الکترولوکس شما شود. با این وجود این خرابی باید بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل اصلی ریشه یابی شود.

مشکل بوی سوختگی جاروبرقی الکترولوکس، یکی دیگر از مشکلات رایجی می باشد که در صورت استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه برای شما رخ خواهد داد. از این رو در مواقعی که با این مشکل روبرو شدید، نباید علت خرابی را به بی کیفیت بودن جاروبرقی الکترولوکس ربط دهید؛ چرا که جاروبرقی الکترولوکس یکی از گران قیمت ترین و البته باکیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار ایران و جهان می باشد. بنابراین علت بوی سوختگی جاروبرقی الکترولوکس چیست؟ در ادامه با این موارد آشنا خواهید شد:

  • پر شدن بیش از حد کیسه جاروبرقی الکترولوکس.
  • خرابی موتور جاروبرقی الکترولوکس.
  • مسدودی اتصالات جاروبرقی الکترولوکس.
  • وارد شدن فشار بیش از حد به موتور جاروبرقی الکترولوکس.
  • کثیفی فیلترهای جاروبرقی الکترولوکس.
  • عدم سرویس دوره ای جاروبرقی الکترولوکس.
  • استفاده طولانی مدت از جاروبرقی الکترولوکس.

با این وجود علت بوی سوختگی جاروبرقی الکترولوکس می تواند ناشی از خراب موتور، وارد کردن فشار زیادی به موتور، روشن ماندن طولانی مدت جاروبرقی الکترولوکس، کثیفی فیلتر، پر بودن کیسه جاروبرقی الکترولوکس و… رخ دهد که اگر این مشکل عیب یابی نشود، می تواند منجر به خرابی گسترده در موتور جاروبرقی الکترولوکس شما عزیزان شود. بنابراین توصیه می کنیم به نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید تا از این طرق مشکل شما بر طرف شود.

علت خاک پس دادن جاروبرقی الکترولوکس

خاک پس دادن جاروبرقی الکترولوکس، یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که احتمالا به مرور زمان با استفاده از این دستگاه ممکن است برای شما نیز رخ دهد. با این وجود این یک مشکل عادی نیست و نباید آنرا عادی جلوه دهید! از این رو اگر جاروبرقی الکترولوکس شما به این طریق خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، توصیه می کنیم جاروبرقی الکترولوکس را از برق بکشید و سپس آنرا به نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس منتقل نمایید تا از این طریق مشکل برطرف گردد.

علت خاک پس دادن جاروبرقی الکترولوکس

لازم به ذکر است که علت خاک پس دادن جاروبرقی الکترولوکس، کثیفی فیلتر، خرابی موتور، پر بودن کیسه، پاره شدن کیسه، ورود گرد و غبار به داخل موتور و… می باشد که تمامی این موارد حتما باید توسط تکنسین مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرند تا از این طریق مشکل دستگاه برطرف شود.

بنابراین توصیه می کنیم در ابتدا فیلترهای جاروبرقی الکترولوکس را به همراه کیسه خارج کنید و اجازه دهید جاروبرقی الکترولوکس استراحت کند. در این بازه زمانی فیلترهای دستگاه را بشویید و اجازه دهید خشک شوند. اینک کیسه جاروبرقی الکترولوکس را نیز بررسی نمایید و اگر طول عمر مفید آن به اتمام رسیده است، به هیچ وجه استفاده نکنید و اقدام به خرید کیسه یکبار مصرف و یا کیسه دائمی باکیفیت نمایید.

اگر از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف نشد، نشان دهنده خرابی بیشتر در این دستگاه می باشد که می توانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار مراجعه کنید تا مشکل شما از نزدیک توسط تکنسین های مجموعه مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد.

دلایلی که می توانند منجر به خاک پس دادن جاروبرقی الکترولوکس شما شوند، شامل عوامل زیادی هستند که مهم ترین دلایل در این زمینه عبارتند از:

  • پر بودن بیش از حد کیسه جاروبرقی الکترولوکس.
  • پاره بودن کیسه جاروبرقی الکترولوکس.
  • کثیفی فیلتر جاروبرقی الکترولوکس.
  • مسدودی لوله های جاروبرقی الکترولوکس.
  • خرابی تسمه جاروبرقی الکترولوکس.

این موارد صرفا بخشی از عوامل و دلایلی هستند که می توانند منجر به خاک پس دادن جاروبرقی الکترولوکس شما عزیزان شوند. به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم برای عیب یابی و تعمیر این خرابی از خدمات تخصصی مجموعه ما در آریابهکار استفاده کنید.

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس به دلیل کم بودن قدرت موتور

تمام قدرت مکش جاروبرقی الکترولوکس توسط یک قطعه تامین می شود که این قطعه همان موتور جاروبرقی الکترولوکس می باشد که یک قطعه حیاتی و بسیار مهم در جاروبرقی الکترولوکس است. از این رو اگر قدرت مکش جاروبرقی الکترولوکس کاهش یافته، باید به سراغ موتور بروید. لازم به ذکر می باشد که موتور جاروبرقی الکترولوکس خود نیز از قطعات متعددی تشکیل شده که هر یک از این قطعات دارای طول عمر مفید هستند و باید در سرویس دوره ای جاروبرقی الکترولوکس، مورد بررسی قرار گیرند.

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس به دلیل کم بودن قدرت موتور

اصولا موتور جاروبرقی الکترولوکس زمانی دچار خرابی شود، میزان مکش آن نیز بصورت همزمان تحت تاثیر قرار می گیرد و می تواند خراب شود و کارایی خود را از دست بدهد. با این وجود توصیه ای که ما برای شما داریم این است که اگر متوجه پائین بودن مکش جاروبرقی الکترولوکس شده اید، این دستگاه را فورا به تعمیرگاه جاروبرقی الکترولوکس در تهران منتقل کنید تا از این طریق مشکل موتور ریشه یابی و سپس تعمیر شود؛ اگر دیر اقدام به تعمیر این خرابی کنید، باید هزینه زیادی بپردازید.

چرا در زمان روشن کردن جاروبرقی فیوز می پرد؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای جاروبرقی الکترولوکس شما عزیزان رخ دهد این است که همانند یک روز عادی سراغ جاروبرقی الکترولوکس می آیید و آنرا روشن می کنید که بصورت ناگهانی متوجه پریدن فیوز واحد با روشن کردن جاروبرقی الکترولوکس می شوید. بدون شک این نشان دهنده خرابی جاروبرقی الکترولوکس می باشد. بنابراین در این مواقع باید اتصالی داخلی قطعات و همچنین برد جاروبرقی الکترولوکس شما مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد و تعمیرات لازم انجام شود.

اگر با روشن و خاموش کردن جاروبرقی الکترولوکس با مشکل پریدن فیوز روبرو می شوید، در ابتدا توصیه می کنیم که دیگر به هیچ وجه از این دستگاه پیش از تعمیرات تخصصی استفاده نکنید! چرا که این مشکل می تواند منجر به خرابی و یا حتی سوختن سایر لوازم برقی خانگی شما شوند. از این رو علت بروز این خرابی معمولا بروز اتصال داخلی، خرابی برد و یا خرابی موتور می باشد که باید مورد عیب یابی و تعمیرات لازم قرار گیرند.

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس به علت وجود لرزش زیاد

از مهم ترین دلایل لرزش جاروبرقی الکترولوکس می توان به خرابی لاستیک نگهدارنده موتور، پر بودن کیسه، شل بودن بدونه، شکستن بدنه جاروبرقی الکترولوکس، خرابی فن و همچنین آسیب دیدن چرخ های این دستگاه اشاره نمود که تمامی این موارد حتما باید توسط تکنسین های باتجربه و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرند. بنابراین مشکل لرزش جاروبرقی الکترولوکس در حین روشن بودن، یک مشکل عادی نیست و نباید از کنار این خرابی بگذرید!

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس به علت وجود لرزش زیاد

اگر با روشن کردن جاروبرقی الکترولوکس متوجه این شده اید که به تازگی لرزش زیادی در بدنه این دستگاه ایجاد شده است، احتمالا ناشی از وارد شدن ضربه سنگین به جاروبرقی الکترولوکس می باشد که منجر به این خرابی شده است. با این وجود در این مواقع باید جاروبرقی الکترولوکس مورد عیب یابی قرار گیرد تا اگر قطعه یا قطعات داخلی آسیب دیده اند، آسیب آنها بر طرف شود. از این رو توصیه می کنیم در این مواقع اقدام به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس نمایید تا مانع بروز خرابی های بیشتر شوید.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که می تواند منجر به این خرابی شود، اتمام طول عمر مفید جاروبرقی الکترولوکس می باشد!

چرا جاروبرقی الکترولوکس نامنظم کار می کند؟

معمولا زمانیکه شما اقدام به روشن کردن جاروبرقی الکترولوکس می کنید، انتظار دارید که این دستگاه تا زمانیکه شما آنرا خاموش می کنید بدون هر گونه خرابی روشن باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. اما زمانیکه شما اقدام به روشن کردن جاروبرقی الکترولوکس می کنید و این دستگاه هر 2 دقیقه یکبار در هزارم ثانیه خاموش و روشن می شود، آیا عادی است؟ بدون شک این مشکل عادی نیست و نشان دهنده یک خرابی در جاروبرقی الکترولوکس می باشد که باید توسط تکنسین باتجربه مورد عیب یابی قرار گیرد.

با این وجود اگر جاروبرقی الکترولوکس شما بصورت نامنظم کار می کند، می تواند نشان دهنده خرابی این دستگاه باشد. اما دلایل کار کردن نامنظم جاروبرقی الکترولوکس کدام اند؟ این دلایل عبارتند از:

  • پر بودن کیسه جاروبرقی الکترولوکس.
  • کثیفی فیلتر های جاروبرقی الکترولوکس.
  • خرابی موتور جاروبرقی الکترولوکس.
  • خرابی برد جاروبرقی الکترولوکس.
  • اتصالی قطعات داخلی جاروبرقی الکترولوکس.
  • قطع و وصلی کابل برق جاروبرقی الکترولوکس.

این موارد از رایج ترین دلایلی هستند که می توانند منجر به این خرابی شوند. بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که در ابتدا 2 مورد اول را خودتان در خانه مورد عیب یابی قرار دهید تا اگر مشکل از طرف این دو عامل بود، بدون نیاز به تکنسین مورد تعمیر قرار گیرد. همچنین اگر مشکل کاملا فنی بود، از طریق تکنسین های مجرب و متخصص بتوانید مشکل را بر طرف کنید.

سوالات متداول تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

در ادامه این بخش نیز به سوالات متداول شما مشتریان عزیز در خصوص تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux) پرداخته ایم:

علت روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس چیست؟

دلایل متعددی برای این خرابی وجود دارند که رایج ترین آنها خرابی رله و از کار افتادن موتور جاروبرقی الکترولوکس می باشد.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار شامل گارانتی می شود؟

بله. تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در آریابهکار شامل یک هفته تست رایگان و 90 روز گارانتی تعمیراتی می باشد.

علت جرقه زدن جاروبرقی الکترولوکس چیست؟

معمولا به اتمام رسیدن ذغالی موتور جاروبرقی الکترولوکس باعث این خرابی می شود.

امتیاز page

This Post Has 4 Comments

  1. خشته نباشید.ینده جاروبرقی این مارک رو دارم که وقتی زدمش به برق امروز یکدفعه خاموش شد و دیگه روشن نشد!
    مشکلش جیه؟ چطور میتونم درستش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل جاروبرقی شما ممکن است به دلایل زیر اتفاق افتاده باشد:

    2. مشکل در اتصالات برق
    3. خرابی سیم رابط
    4. خرابی سیم جمع کن
    5. خرابی موتور جاروبرقی
    6. خرابی کلید روشن و خاموش
    7. خرابی ترموستات دستگاه
    8. و …
    9. به دلیل تخصصی بودن موارد بالا بهتر است تعمیر دستگاه خود را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید.

  2. سلام از جاروبرقی الکترولوکس استفاده میکنم که متاسفانه خیلی مکشش کم شده و تقریبا هیچ قدرت خاصی نداره!
    موتورش خراب شده بنظر شما یا مشکل دیگه ای داره؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی کم شدن مکش جاروبرقی الکترولوکس ممکن است به دلیل موارد زیر باشد:

    2. پر بودن کیسه
    3. خرابی موتور
    4. تنظیمات نادرست
    5. پارگی کیسه
    6. کثیفی فیلتر
    7. کثیفی برس پارویی
    8. پارگی لوله خرطومی
    9. ارتفاع زیاد لوله تلسکوپی
    10. در صورتی که میتوانید موارد بالا را بررسی کنید و مشکل را پیدا کنید. اما مواردی مانند خرابی موتور دستگاه بهتر است توسط یک تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی شود. در صورت تماس میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214