skip to Main Content

سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس یکی از مهم ترین قطعاتی می باشد که در این دستگاه وجود دارد و گاهی اوقات ممکن است به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه دچار خرابی شود. با این وجود در صورتی که سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس خراب شود، آیا امکان تعمیر آن وجود دارد؟ در خصوص اینکه سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس قابل تعمیر است یا خیر باید به اطلاع شما برسانیم که این قطعه یکی از قطعاتی می باشد که در نمایندگی مرکزی آریابهکار قابل تعمیر است و نیازی به تعویض سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس نخواهید داشت!

آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مجموعه های تعمیراتی در این زمینه می باشد و به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس تهران شناخته می شود که با توجه به تکنسین های مجرب حاضر در آریابهکار و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا که ما به آنها مجهز هستیم، تعمیرات سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس به نحوی در مجموعه ما انجام می شود که شما نیازی به تعویض قطعات نخواهید داشت و می توانید صرفا از طریق تعمیرات سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس، از این قطعه همانند روز اول استفاده کنید. با این وجود در ادامه بیشتر و بیشتر با این پروسه آشنا خواهید شد.

سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس چیست؟

جاروبرقی فیلیپس یکی از جاروبرقی هایی می باشد که اگر شما بخواهید اقدام به خرید جاروبرقی کنید، بدون شک یکی از اولویت های شما خرید جاروبرقی فیلیپس خواهد بود؛ چرا که این دستگاه از قطعات باکیفیتی تشکیل شده است. از این رو یکی از مهم ترین قطعاتی که در جاروبرقی فیلیپس شما وجود دارد، سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس می باشد که برای استفاده از این قطعه یک دکمه بر روی جاروبرقی فیلیپس درج شده است که اگر این دکمه را بفشارید، کابل برق به درون دستگاه جمع خواهد شد.

از این رو سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس یک نظم دهنده بسیار مهم در این دستگاه می باشد که اگر خراب شود، عملا با مشکلاتی در این زمینه روبرو خواهید شد و اصلی ترین مشکل نیز این است که سیم چندین متری (معمولا 5 متری) جاروبرقی فیلیپس شما به دستگاه آویزان خواهد بود و شما با انجام هر کاری نمی توانید این سیم را به درون دستگاه منتقل نمایید و صرفا باید سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس سالم باشد تا با فشردن دکمه مخصوص، سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس به درون دستگاه جمع شود.

با این وجود اصلی ترین و مهم ترین کاربرد سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس این است که کابل برق این دستگاه را به درون جاروبرقی فیلیپس انتقال دهد.

چرا سیم جاروبرقی فیلیپس جمع نمی شود؟

بدون شک زمانیکه با مشکل جمع نشدن سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس روبرو می شوید، تنها یک قطعه در این موضوع حضور فعال دارد و آن هم سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس می باشد! با این وجود در این مواقع مشکل از برد، موتور و… از جاروبرقی فیلیپس شما نیست.

چرا سیم جاروبرقی فیلیپس جمع نمی شود

از این رو در صورتی که متوجه عدم کارکرد سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس شدید، باید این قطعه توسط کارشناس مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا خارج شود و سپس عیب یابی و تعمیرات لازم صورت گیرد تا از این طریق مشکل بر طرف گردد.

در ادامه با علت خرابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس بیشتر آشنا خواهید شد.

علت خرابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

اولین و مهم ترین علت خرابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس این است که طول عمر مفید جاروبرقی شما به اتمام رسیده است و تنها راهکاری که در این زمینه می توانیم به شما ارائه دهیم این است که به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آریابهکار مراجعه نمایید تا تکنسین تعمیرکار مجموعه پروسه عیب یابی این دستگاه را انجام دهد و برآورد کند که آیا تعمیرات این دستگاه ارزش اقتصادی دارد یا خیر؟! در صورتی که تعمیرات دستگاه شما به دلیل قدیمی بودن آن ارزش اقتصادی نداشته باشد باید اقدام به خرید جاروبرقی جدید نمایید.

دومین عاملی که می تواند منجر به این خرابی شود این است که دکمه سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس به دلیل فشردن آن با انگشتان پا شکسته باشد. از این رو اگر دکمه سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس شکسته باشد، آیا امکان جمع شدن سیم با استفاده از این قطعه وجود دارد؟! بدون شک خیر.

سومین عامل هم که می توانیم با قاطعیت برای شما نام ببریم، عدم سرویس دوره ای جاروبرقی توسط تکنسین های مجرب و متخصص است که اگر شما این دستگاه را سرویس نکنید، قطعات مختلفی از آن می تواند در طول آسیب ببیند و منجر به خرابی جاروبرقی شود. با این وجود یکی از قطعاتی که تکنسین در پروسه سرویس دوره ای آنرا تست خواهد کرد، سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس می باشد که بصورت کامل تست خواهد شد.

مقالات مرتبط: جاروبرقی بیم بهتره یا فیلیپس؟

هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس در آریابهکار برخلاف سایر تعمیرگاه ها اینگونه نیست که یک عدد براساس هر معیاری به شما گفته شود! به عبارتی هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس بستگی به علت خرابی و میزان خرابی آن دارد و اگر میزان خرابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس جزئی باشد، یک عدد و اگر کلی باشد، یک عدد دیگر خواهد بود.

هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

زمانی هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس به شما اعلام خواهد شد که این قطعه توسط کارشناس مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد و بتواند مشکل را ریشه یابی کند.

عیب یابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

برای آنکه بتوانید علت خرابی و میزان خرابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس را مشخص کنید، نیاز به تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصصی دارید که هم مجهز به ابزارهای تعمیراتی روز دنیا باشد و هم اینکه بتواند مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تشخیص دهد. از این رو اگر به این پروسه با دقت انجام شود، هزینه های تعمیراتی شما کاهش خواهد یافت. لازم به ذکر است که پروسه عیب یابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس در نمایندگی آریابهکار در حضور شما توسط تکنسین های مجرب و متخصص بصورت رایگان انجام خواهد شد!

پس از آنکه این پروسه به اتمام رسید، گزارش جامعی از خرابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس به شما ارائه خواهد گردید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214