skip to Main Content
تعمیر شوفاژ برقی دلونگی (Delonghi)
شماره نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی Delonghi توسط مراکز خدمات تعمیر معتبر، پیشنهاد می شود. نکات ارائه شده در این مقاله را تا انتها بخوانید، زیرا به شما برای انتخاب بهترین مرکز خدمات تعمیر کمک می کند. شرکت تعمیرات تخصصی آریابهکار با ارائه فاکتور رسمی و گارانتی 90 روزه تعمیرات در کنار شماست. چنانچه شما هم در منزل خود از شوفاژ برقی دلونگی استفاده می کنید و دستگاه شما دچار نقص فنی گردیده تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

فهرست

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی اصلی اقدامی است که در هنگام بروز نواقص جزئی و یا کلی در دستگاه، باید به صورت کاملا دقیق صورت پذیرد. این دسته از وسایل برقی تحت تاثیر عوامل مختلفی آسیب می بینند که استفاده های نامناسب و شرایط نگهداری نامطلوب به عنوان اصلی ترین دلایل نیاز به تعمیر شوفاژ برقی دلونگی می باشد.

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی یکی از تخصصی ترین اقداماتی می باشد که در نمایندگی مرکزی تعمیرات لوازم خانگی آریابهکار در بهترین حالت ممکن در حال انجام می باشد. این نمایندگی در راستای برطرف سازی تمامی مشکلات پیش آمده در شوفاژ های برقی دلونگی، از بهترین تعمیرکاران این حوزه استفاده می نماید.

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

تعمیر شوفاژ دلونگی در نمایندگی مرکزی آریابهکار با قطعات 100% اورجینال صورت می گیرد و برای تایید این مورد گواهی اصالت کاملا به متقاضی تحویل داده می شود. یکی از مهمترین بخش های تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی، ضمانت تمامی تعمیرات صورت گرفته بر روی دستگاه می باشد.

نمایندگی مرکزی آریابهکار تمامی اقدامات و فعالیت های خود را به صورت کامل و مکتوب ضمانت می نماید و آن ا در قالب یک برگه مدت دار در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

نمایندگی مرکزی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در تهران

شوفاژ های برقی یکی از نوین ترین سبک های گرمایشی در منازل می باشد که به تازگی طرفداران و علاقه مندان بسیاری را به سمت خود کشانده است. اسین دستگاه ها با ایجاد دمای مناسب موجب ایجاد یک سیکل گرمایشی کاملا مطبوع در خانه می شوند و نیاز به حضور دیر وسایل گرمایشی را برطرف می سازد.

زمانی که این دسته از وسایل گرمایشی با مشکل مواجه می شوند، وجود یک مرکز و نهاد مشخص در راستای تعمیرات آن بسیار مهم می باشد از همین رو برخی از تعمیرگاه های فعال در استان تهران اقدام به پشتیبانی از این دستگاه ها نموده اند.

در راستای تعمیر شوفاژ برقی دلونگی یک نمایندگی مرکزی و اصلی در استان تهران دایر گشته است که به صورت کاملا تخصصی در زمینه تعمیرات شوفاژ های برقی دلونگی فعالیت می کند. این نمایندگی که با نام تجاری آریابهکار هم اکنون در حال فعالیت می باشد، از تمامی مناطق و محله های استان تهران پشتیبانی می نماید و بهترین خدمات را در اختیار آنان قرار می دهد.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی در تهران

در ادامه شماره تماس نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی در تهران را درج نموده ایم که از طریق تماس با شماره ای ذیل می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

همچنین اگر دسترسی به واتساپ و تلگرام دارید، توصیه ای که برای شما داریم این است که برای انجام هماهنگی های لازم در ابتدا تعدادی تصویر به همراه ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی شوفاژ برقی دلونگی تهیه کنید و از طریق شماره 09190111214 برای تیم پشتیبانی ما ارسال کنید تا بررسی های لازم صورت گیرد و راهکارهایی در این زمینه به شما ارائه گردد.

خدمات تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی مرکزی آریابهکار

آریابهکار به عنوان یک نهاد تخصصی در زمینه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی قابلیت های بسیار بالایی را در خود جای داده است که از مهمترین قابلیت های آن می توان به تعمیرات انواع شوفاژ های برق دلونگی اشاره کرد. آریابهکار برای برطرف سازی تمامی مشکلات پیش آمده در دستگاه های خود، از مجرب ترین نیروهای تعمیرات استفاده می نماید تا خدمات رسانی به کاربران در بهترین حالت خود شکل گیرد.

خدمات تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی مرکزی آریابهکار

برخی از خدمات تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی آریابهکار به شرح زیر می باشد:

  1. حضور به موقع تعمیرکاران در محل مورد نظر متقاضی
  2. استفاده از ابزار های بسیار دقیق
  3. عیب یابی تخصصی
  4. استفاده از تعمیرکاران متخصص شوفاژ برقی دلونگی
  5. استفاده از قطعات 100% اورجینال دلونگی
  6. ارائه ضمانت نامه کاملا معتبر و بی قید و شرط به مدت 90 روز
  7. امکان یک هفته تست رایگان بعد از تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

مواردی که در این قسمت به آنها اشاره کردیم، تنها برخی از خدمات نمایندگی آریابهکار می باشد که در اختیار مخاطبان و متقاضیان خود قرار می دهد.

مشکلات رایج شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

در مورد شوفاژ برقی دلونگی معمولاً مشکلاتی از قبیل موارد زیر مشاهده می شود:

مشکلات رایج شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

  • روشن نشدن شوفاژ برقی به دلیل قطع بودن جریان برق در مدار و خرابی المنت های گرمایشی، سنسورها، برد الکترونیک و یا ترموستات
  • عدم پخش گرمای کافی به دلیل خرابی المنت های گرمایشی
  • خرابی فن های شوفاژ به دلیل تجمع گرد و خاک و آلودگی

بورس قطعات شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

اگر به دنبال فروش قطعات شوفاژ برقی دلونگی هستید ما به شما آریابهکار را پیشنهاد می کنیم. زیرا به شما تضمین می دهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعه صرفاً از لوازم یدکی اصل دلونگی برای تعمیر شوفاژ برقی شما استفاده می کنیم.

مهمترین قطعات داخلی شوفاژ برقی که ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض را داشته باشند شامل موارد زیر هستند:

  1. ترمینال
  2. فن هوادهی یا پنکه گرمایشی
  3. کلید پاندولی یا تعادلی
  4. برد الکترونیکی
  5. کلید سلکتوری
  6. ترموستات شوفاژ برقی
  7. المنت گرمایشی

مراقبت از شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

توجه به نکات استفاده صحیح و مراقبت از شوفاژ برقی دلونگی باعث می شود تا دوام بیشتری داشته و کمتر به تعمیر و سرویس دهی نیاز پیدا کند. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مراقبت از شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

  1. پس از خرید شوفاژ برقی دلونگی حتما به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید تا از نکات ویژه شرکت سازنده دستگاه مطلع شوید.
  2. رادیاتور برقی را به هیچ عنوان در مکانهای مرطوب نظیر نزدیک حمام و یا سینک آشپزخانه قرار ندهید.
  3. حوله و البسه را برای خشک شدن بر روی شوفاژ برقی نگذارید. برخی از مدل های رادیاتور برقی مجهز به حوله خشک کن هستند که تنها در این صورت می توانید البسه و حوله را با آن خشک کنید.
  4. هر چند وقت یکبار گرد و خاک و آلودگی های روی فن شوفاژ برقی را با جاروبرقی تمیز کنید.
  5. شوفاژ برقی را با یک فاصله ایمن نسبت به مواد قابل اشتعال نظیر پرده و لوازم چوبی چون کمد، مبلمان و میز ناهارخوری قرار دهید.

اجرت تعمیر شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

اجرت تعمیر شوفاژ برقی دلونگی بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن اعلام نمود اما به طور کلی می توان گفت که این هزینه متشکل از هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در محل و جمع آوری دستگاه، اجرت تعمیر شوفاژ برقی و هزینه تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز است.

ما در آریابهکار این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که کلیه هزینه‌های اعلام شده کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

دلونگی برند ایتالیایی تولیدکننده لوازم خانگی است. به دلیل کیفیت و طراحی های زیبای محصولات خود، در بازار لوازم خانگی شناخته شده می باشد. یکی از تولیدات این برند شوفاژهای برقی است که به امکاناتی چون تایمر، محفظه سیم جمع کن، دستگیره و پایه های چرخ دار برای جابجایی آسان مجهز است.

آژانس خدمات تعمیر شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

ما با ضمانت مرکز خدمات تعمیر آریا بهکار را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا این مرکز کلیه خدمات تعمیر خود را تا ۹۰ روز تضمین می کند. طی این مدت در صورتی که برای قطعات تعمیری مشکلی پیش بیاید، کاملا به طور رایگان قطعه مورد نظر تعمیر می‌شود.

آژانس خدمات تعمیر شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

آریابهکار برای مشترکین خود کدهای تخفیف دوره ای در نظر گرفته است. و برای موارد اضطراری سرویس‌های ویژه تعمیر ۴۸ ساعته وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

تعمیرکار شوفاژ برقی دلونگی نمایندگی مرکزی تهران

اگر ساکن تهران هستید و شوفاژ برقی دلونگی شما در هر مدل دچار خرابی شده است، لازم به ذکر می باشد که پروسه عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی دلونگی شما باید توسط تعمیرکار شوفاژ برقی دلونگی رفع شود و این گونه نیست که توسط هر فردی با کمترین دانش لازم رفع گردد. از این رو از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار شوفاژ برقی دلونگی در تهران می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. عیب یابی تخصصی شوفاژ برقی دلونگی.
  2. تعمیر تخصصی شوفاژ برقی دلونگی.
  3. تعمیر قطعات معیوب شوفاژ برقی دلونگی بجای تعویض آنها.
  4. حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی شوفاژ برقی دلونگی.

سرویس کامل شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی تهران

با توجه به اینکه شوفاژ برقی دلونگی یکی از کاربردی ترین و مصرفی ترین ابزارها در فصول سرد سال می باشد، این دستگاه در بازه زمانی نسبتا طولانی برای گرم کردن محیط خانه شما روشن باقی خواهد ماند؛ توصیه می کنیم این بازه زمانی را از طریق دفترچه راهنمای استفاده از شوفاژ برقی دلونگی مطالعه نمایید تا در بازه زمانی مشخص شده توسط کمپانی سازنده اقدام به روشن نگه داشتن شوفاژ برقی دلونگی نمایید. از این رو به هر نحوی شما از این دستگاه استفاده کنید، تحت هر شرایطی فشار قابل توجهی به آن وارد خواهد شد و در آینده می تواند منجر به خرابی آن شود.

اما اگر شما به فکر شوفاژ برقی دلونگی خود هستید و نمی خواهید این دستگاه در بازه زمانی کوتاه مدتی خراب شود، بهترین نکته و راهکاری که برای شما پیشنهاد می کنیم این است که اقدام به سرویس دوره ای شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی شوفاژ برقی دلونگی در تهران نمایید تا از این طریق مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید. از این رو ما در نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در آریابهکار آماده ارائه خدمات سرویس دوره ای شوفاژ برقی دلونگی هستیم تا بتوانیم طول عمر مفید دستگاه شما را افزایش دهیم.

سرویس کامل شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی تهران

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در طول فصول سرد سال این دستگاه را حداقل هر دو ماه یکبار سرویس کنید تا مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید؛ در غیر اینصورت با خرابی هایی روبرو خواهید شد که به سادگی قابل تعمیر نخواهند بود. لازم به ذکر است که در طول پروسه سرویس دوره ای شوفاژ برقی دلونگی توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار، تمام قطعات این دستگاه مورد عیب یابی قرار می گیرند تا اگر مشکلی تشخیص داده شد، در اسرع زمان رفع شود.

از این طریق مشکلات پیش روی شما با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن رفع خواهند شد و نیازی به تعویض قطعات شوفاژ برقی دلونگی نخواهید داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم پروسه سرویس دوره ای شوفاژ برقی دلونگی را صرفا در نمایندگی این دستگاه انجام دهید تا مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید.

خدمات پس از فروش تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی آریابهکار

در صورتی که شوفاژ برقی دلونگی شما خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، می توانید از طریق کارت گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش شوفاژ برقی دلونگی اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایید و بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایید. از این رو اگر کارت گارانتی شما اعتبار لازم و کافی داشته باشد، خدمات پس از فروش شوفاژ برقی دلونگی برای شما بصورت رایگان انجام خواهند شد و اما اگر کارت گارانتی شما منقضی شده باشد، بابت خدمات انجام شده، هزینه پرداخت خواهید کرد.

توجه: هزینه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی مرکزی آریابهکار کمترین هزینه تعمیراتی ممکن است؛ چرا که مبنای اعلام هزینه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در آریابهکار نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

برای تماس با نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی می توانید از طریق شماره های مندرج در قسمت بالا اقدام نمایید تا در ابتدا سوالات خود را از تیم پشتیبانی آریابهکار بپرسید و سپس درخواست تعمیرات را در سامانه آریابهکار ثبت نمایید. از این رو اگر مایل به تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در تهران هستید، می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 اقدام کنید تا از این طریق مشکل شما بر طرف شود.

تیم پشتیبانی آریابهکار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند تا دقیق ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه دهند.

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی با قطعات 100% اورجینال

با توجه به اینکه پروسه تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی شما در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکل دستگاه شما صرفا از طریق تعمیرات قطعات معیوب بر طرف گردد و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. اما اگر مشکل دستگاه شما به نحوی است که به دلیل روشن ماندن بیش از حد منجر به سوختن برخی قطعات شده است، در ابتدا قطعه آسیب دیده تحت تعمیرات تخصصی در آریابهکار قرار خواهد گرفت.

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی با قطعات 100% اورجینال

از این رو اگر پروسه تعمیرات تخصصی پاسخگوی خرابی قطعه معیوب بود، تعمیر خواهد شد و اما اگر تعمیرات قطعه معیوب پاسخگو نبود، باید پروسه تعویض قطعه شوفاژ برقی دلونگی صورت گیرد تا از این طریق مشکل بر طرف شود. با این وجود اگر نیاز به تعویض قطعه شوفاژ برقی دلونگی باشد، ما با استفاده از قطعات وارداتی و اورجینال این پروسه را انجام خواهیم داد که شامل گارانتی شرکتی آریابهکار خواهد شد. برای مثال اگر برد شوفاژ برقی دلونگی به دلیل حرارت بیش از حد ذوب شده باشد، آیا امکان تعمیر آن وجود دارد؟! بدون شک باید تعوی شود.

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی با ضمانت 90 روزه

مهم ترین و اصلی ترین نکته ای که آریابهکار را نسبت به سایر مراکز تعمیراتی متمایز می کند، این است که ما پروسه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی را علیرغم اینکه توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم، آنها را نیز گارانتی خواهیم کرد تا بتوانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید تا پروسه عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی دلونگی شما به همراه گارانتی خدمات، تعمیر شود. از این رو شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده پروسه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی را به تکنسین های ما بسپارید.

لازم به ذکر است که تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در آریابهکار برای تمام خدمات ساده و پیچیده شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی خواهد شد؛ این در حالی می باشد که اگر پروسه عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی دلونگی شما در تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه صورت گیرد، هیچ تضمینی مبنی بر گارانتی وجود ندارد. از این رو اگر یک ساعت پس از تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی در این مراکز با خرابی قبلی روبرو شدید، هیچ مسئولیتی در قبال این خرابی پذیرفته نخواهد شد و باید هزینه تعمیرات مجدد را در نظر داشته باشید.

اما این در حالی می باشد که ما اگر دستگاه شما به احتمال یک درصد پس از تعمیرات با خرابی قبلی روبرو شد، ما آنرا در بازه زمانی گارانتی 90 روزه بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد و نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نیز نخواهید داشت.

چرا شوفاژ برقی دلونگی کار نمی کند؟

در صورتی که شوفاژ برقی دلونگی را همانند یک روز عادی روشن کردید و متوجه این شدید که فن های شوفاژ برقی دلونگی شما کار نمی کند، این مشکل در اکثر مواقع نشان دهنده خرابی در شوفاژ برقی دلونگی می باشد که باید توسط تکنسین تعمیرکار مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد و از این طریق مشکل شما رفع گردد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه تا بیش از تعمیر تخصصی انی دستگاه اقدام به استفاده از آن نکنید!

علت کار نکردن فن های شوفاژ برقی دلونگی نیز می تواند اتصالی قطعات داخلی، خرابی فن، خرابی المنت داخلی و… باشد که برای ریشه یابی دقیق این خرابی، باید دستگاه توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد.

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی به دلیل روشن نشدن

عملا روشن نشدن شوفاژ برقی دلونگی نشان دهنده خرابی گسترده در این دستگاه است که توصیه می کنیم در این مواقع از فشردن دکمه های شوفاژ برقی دلونگی با فشار بیش از حد خودداری نمایید و اجازه ندهید تا مشکل را از این بیشتر گسترش دهید! برای تعمیر روشن نشدن شوفاژ برقی دلونگی باید در ابتدا از طریق شماره مرکزی نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و بتوانید درخواست خود را در نمایندگی این دستگاه ثبت کنید.

توجه داشته باشید تا زمانیکه پروسه عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی دلونگی بصورت تخصصی توسط تکنسین تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام نشود، مطمئنا مشکل نه تنها تعمیر نخواهد شد بلکه باید هزینه قابل توجهی در این زمینه بپردازید که برای شما بصرفه نخواهد بود. از این رو لازم به ذکر است که از مهم ترین دلایل روشن نشدن شوفاژ برقی دلونگی می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. استفاده نادرست و طولانی مدت از شوفاژ برقی دلونگی.
  2. افزایش بیش از حد گرمای تولیدی شوفاژ برقی دلونگی.
  3. سوختن برد شوفاژ برقی دلونگی.
  4. اتصالی قطعات داخلی شوفاژ برقی دلونگی.

چرا شوفاژ برقی دلونگی پس از مدتی کار کردن خاموش می شود؟

اگر شوفاژ برقی دلونگی شما مجهز به تایمر می باشد، بررسی کنید که تایمر این دستگاه روشن است یا خیر؟! اگر روشن بودن آنرا خاموش کنید تا این مشکل بر طرف گردد. اما اگر باز هم این مشکل بر طرف نشد، از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا مشکل شوفاژ برقی دلونگی شما بر طرف گردد.

هزینه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

هزینه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در آریابهکار بر خلاف سایر مراکز تعمیراتی براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است. از این رو اگر پروسه تعمیر تخصصی شوفاژ برقی دلونگی شما در آریابهکار انجام شود، با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن به همراه تکنسین های مجرب و متخصص صورت خواهد گرفت تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود و دیگر نیازی به تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی نداشته باشید.

فرآیند ارائه خدمات تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی در آریابهکار

فرآیند تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی در آریابهکار بر خلاف سایر مراکز تعمیراتی، نتیجه و چکیده سال ها آزمون و خطا است و در این پروسه تنها هدف مجموعه آریابهکار این خواهد بود تا مشکل شوفاژ برقی دلونگی شما تعمیر شود و تا چندین سال دیگر نیازی به تعمیرات نداشته باشید. با این وجود در ادامه با نحوه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی بصورت مختصر آشنا خواهید شد.

فرآیند ارائه خدمات تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی در آریابهکار

  1. عیب یابی شوفاژ برقی دلونگی در حضور شما توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوص.
  2. ارائه گزارش خرابی شوفاژ برقی دلونگی.
  3. برارود و اعلام هزینه تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی.
  4. در صورتی که تائید تعمیرات دهید، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد.
  5. تست شوفاژ برقی دلونگی پس از تعمیرات در حضور شما.
  6. ارائه گارانتی تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی.

تعمیرات شوفاژ برقی دلونگی به علت نشت روغن

مشکل نشت روغن از شوفاژ برقی دلونگی نشان دهنده یک مشکل بسیار مهم در دستگاه شما می باشد. با این وجود اگر با مشکل نشتی روغن در شوفاژ برقی دلونگی روبرو شدید، باید به اطلاع شما برسانیم که این یک خرابی عادی نیست و شما نمی توانید این مشکل را یک مشکل عادی جلوه دهید! از این رو برای جلوگیری از این خرابی تنها توصیه ای که برای شما داریم این است که این دستگاه را به نمایندگ تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در تهران منتقل نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع گردد.

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی به علت ایجاد صدای بلند

عملا در صورتی که شوفاژ برقی دلونگی را روشن می کنید صدای نسبتا کمی را از خود به بیرون منتشر خواهد نمود که نشان دهنده کار کردن فن و سایر قطعات شوفاژ برقی دلونگی شما می باشد. اما اگر با روشن کردن شوفاژ برقی دلونگی متوجه صدای بیش از حدی در این دستگاه شدید، توصیه می کنیم این دستگاه را خاموش کنید و آنرا به تکنسین تعمیرکار شوفاژ برقی دلونگی برسانید تا مشکل آن ریشه یابی و سپس تعمیر شود؛ در غیر اینصورت مشکل دستگاه شما گسترش خواهد یافت و یا شاید نیاز به تعویض قطعات پیدا کنید!

راهنمای تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

خرابی شوفاژ برقی دلونگی به دو دسته ساده و فنی تقسیم می شود. به عبارتی گاهی اوقات ممکن است مشکلی برای شوفاژ برقی دلونگی شما ایجاد شود که نتوانید آنرا به سادگی بر طرف کنید. با این وجود در این مواقع توصیه می کنیم دستگاه را به نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی دلونگی برسانید تا از این طریق بر طرف شود. اما اگر مشکل دستگاه شما یک مشکل سطحی است، می توانید آنرا بدون نیاز به تکنسین تعمیرکار رفع نمایید.

آموزش تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

اگر با خرابی شوفاژ برقی دلونگی روبرو شده اید و نمی توانید این دستگاه را تعمیر کنید، توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر دانش لازم و کافی در این زمینه ندارید، به هیچ وجه اقدام به تعمیر شوفاژ برقی دلونگی نکنید! اگر با کمترین دانش فنی اقدام به تعمیر شوفاژ برقی دلونگی نمایید، مطمئن باشید که دستگاه شما آسیب خواهد دید و نمی توانید مشکل آنرا بر طرف کنید. لازم به ذکر است که با توجه به قیمت بالای شوفاژ برقی دلونگی، هر گونه اشتباه از جانب شما می تواند هزینه نسبتا زیادی را به شما تحمیل کند.

معیوب بودن ترموستات شوفاژ برقی دلونگی

در صورتی که ترموستات شوفاژ برقی دلونگی شما از کار بیافتد، لازم به ذکر می باشد که احتمال بروز خرابی بیشتر در دستگاه شما وجود دارد؛ چرا که ترموستات شوفاژ برقی دلونگی توانایی لازم و کافی در مدیریت دمای این دستگاه را دارد و اگر دمای دستگاه شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد، اقدام به متوقف کردن شوفاژ برقی دلونگی خواهد نمود.

معیوب بودن ترموستات شوفاژ برقی دلونگی

اما تصور کنید که دمای شوفاژ برقی دلونگی بصورت دائم در حال افزایش می باشد و اما قطعه ای وجود ندارد که بتواند دما را کنترل کند. از این رو شوفاژ برقی دلونگی شما آسیب گسترده ای خواهد دید. با این وجود ترموستات شوفاژ برقی دلونگی باید مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا از این طریق مشکل بر طرف گردد.

خرابی سیم برق شوفاژ برقی دلونگی

اگر سیم برق شوفاژ برقی دلونگی شما خراب باشد، باید در اسرع زمان اقدام به تعمیر این قطعه از شوفاژ برقی دلونگی نمایید؛ چرا که خرابی این قطعه می تواند منجر به از کار افتادن و اتصالی قطعات داخلی شوفاژ برقی دلونگی شما عزیزان شود. برای تعمیر و تعویض سیبم برق شوفاژ برقی دلونگی می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 6 Comments

  1. سلام خسته نباشید. شوفاژ برقی دارم از برند دلونگی امروز روشنش کردم دیدم خیلی گرم نمیکنه باید چیکارش کنم؟

    1. با سلام،
      با چک کردن این موارد میتوانید عیب یابی دستگاه را انجام دهید:

    2. خراب شدن کلیدهای برق شوفاژ برقی
    3. مشکل کابل رابط
    4. عملکرد نادرست سنسورهای شوفاژ
    5. خرابی ترموستات
    6. خرابی برد الکتریکی
    7. خرابی المنت
  2. شبتون خوش
    شوفاژ برقی از برند دلونگی داریم که روشن نمیشه. مشکلش چیه؟ تعمیر باید بشه آیا؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی روشن نشدن شوفاژ برقی ممکن است به دلیل خرابی اتصالات وسیم دستگاه باشد. همچنین ممکن است مشکل از پریز باشد پس بهتر است پریز های مختلفی را امتحان کنید. این امکان نیز وجود دارد که دکمه ی روشن و خاموش
      و یا المنت دستگاه خراب شده باشد.

  3. دستگاه من زیاد گرم نمیکنه. فکر کنم ترموستاتش مشکل داشته باشه! ممکنه راهنماییم کنید.

    1. با سلام. کاربر گرامی شوفاژهای برقی از طریق المنت های حرارتی گرم می شوند. اگر شوفاژ برقی شما زیاد گرم نمی کند، یکی از دلایل زیر ممکن است وجود داشته باشد:

    2. خرابی المنت حرارتی: اگر المنت حرارتی خراب باشد، گرمای کافی تولید نمی شود و شوفاژ به خوبی گرم نمی شود.
    3. افت ولتاژ برق: اگر ولتاژ برق ورودی به شوفاژ پایین باشد، المنت حرارتی نمی تواند گرمای کافی تولید کند.
    4. مسدود شدن منافذ شوفاژ: اگر منافذ شوفاژ مسدود شده باشد، جریان هوا مختل می شود و شوفاژ به خوبی گرم نمی شود.
    5. رسوب در المنت حرارتی: اگر املاح موجود در آب به مرور زمان در المنت حرارتی رسوب کنند، ممکن است باعث کاهش کارایی المنت و گرمای شوفاژ شود.
    6. جهت بررسی دقیق و عیب یابی رایگان و تعمیر شوفاژ برقی دلونگی خود می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214