skip to Main Content
تعمیر شوفاژ برقی فلر Feller
شماره نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی فلر

تعمیر شوفاژ برقی فلر یکی از اقدامات ارزشمندی می باشد که توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آریابهکار صورت می گیرد. این نمایندگی در خصوص تعمیرات هریک از برند های شوفاژ برقی دارای برد کاملا تخصصی می باشد و مجرب ترین نیرو های تعمیرات برای خدمات رسانی به متقاضیان استفاده می نماید.

تعمیرات شوفاژ برقی فلر با توجه به حساسیت بالای آن و ساختار طراحی متفاوت، باید به گونه ای صورت پذیرد که تمامی شاخصه های کیفی به خوبی در آن رعایت شود تا مجددا سلامت دستگاه بازیابی شود. در صورتی که در انجام این موارد کوتاهی صورت پذیرد، متاسفانه بعد از گذشت ایام کوتاهی دوباره مشکلات قبلی تکرار خواهند شد و در نهایت نیاز به تعمیرات مجدد می باشد.

اگر از مصرف کنندگان سوفاژ های برقی فلر می باشید و اکنون شوفاژ شما با مشکلات جدی مواجه شده است و باید اقدام به تعمیرات آن نمایید، آریابهکار آماده خدمات رسانی هرچه تمام تر به شما متقاضیان عزیز می باشد. ما در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر شوفاژ برقی قصد داریم شما را رویه تعمیر شوفاژ برقی فلر آشنا سازیم و تمامی اطلاعات لازم و کافی در این خصوص را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اگر در خصوص هریک از بخش های محتوای ارائه شده و یا مشکلات ایجاد شده در شوفاژ خود سوال و با ابهامی دارید می توانید موضوع مورد نظر خود را در بخش کامنت های صفحه قرار دهید تا در کوتاه ترین بازه زمانی پاسخگوی سوالات شما باشیم.

تعمیر شوفاژ برقی فلر به چه صورت انجام می شود

در زمینه تعمیر شوفاژ برقی فلر، نمایندگی ها و مراکز متفاوتی پای در عرصه تعمیرات گذاشته اند که متاسفانه بسیاری از آنها فاقد اعتبار و بورد تخصصی در این خصوص می باشند. اعتبار و ارزش یک نمایندگی به تکنسین تعمیرات آن می باشد که هرچه از بورد تخصصی بالاتری برخوردار باشند، اعتبار نمایندگی را چندین برابر می کنند.

یکی از قوی ترین مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات شوفاژ برقی فلر، آریابهکار می باشد که در لیست بهترین و قوی ترین نمایندگی های فعال قرار دارد. رویه انجام تعمیر هریک از انواع شوفاژ های برقی فلر در این نمایندگی توسط تعمیرکارانی با سابقه بسیار بالا در زمینه تعمیرات انواع لوازم گرمایشی خانگی و صنعتی صورت می گیرد تا کیفیت ارائه خدمات به مخاطبان و متقاضیان در بالا ترین حد خود تعریف شود.

نحوه انجام تعمیر شوفاژ برقی فلر به این صورت می باشد که متقاضی باید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نماید و درخواست خود را ثبت نماید. بعد از ثبت درخواست، تعمیرکار شوفاژ برقی فلر به محل تعیین شده اعزام می شود تا اقدامات لازم در راستای برطرف سازی تمامی مشکلات پیش آمده را در پیش بگیرد.

برای برطرف سازی مشکلات پیش آمده و تعمیرات شوفاژ برقی فلر در همان مراجعه اول، تمامی ابزار های لازم به همراه تعمیرکار ارسال می شود تا از اتلاف زمان جلوگیری شود. این مورد در فصل های سرد سال با پیگیری های شدید تری از سمت نمایندگی مرکزی آریابهکار صورت می گیرد تا از اجرای وظایف کوتاهی صورت نگیر.

در نهایت پس از برطرف سازی مشکلات و تعمیر دقیق شوفاژ برقی فلر، یک برگ ضمانت نامه کتبی به اعتبار 90 روزه به شخص تحویل داده می شود تا در صورت بروز مشکل در بخش های تعمیر یافته، به صورت کاملا رایگان اقدام به برطرف سازی تمامی مشکلات نماید.

آریابهکار نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی فلر

به دلیل تقاضای بالایی که در استفاده از شوفاژ های برقی وجود دارد، نمایندگی ها و مراکز متعددی در سراسر پایتخت ایجاد شده اند که همانطور که گفتیم، بسیاری از آنان فاقد بورد تخصصی می باشند و صرفا برخی از آموزش ها و دوره های تعمیرات را دیده اند و اکنون دست به تعمیرات تخصصی می برند.

در کنار این دسته از نمایندگی ها، مراکز بسیار معتبری هم در استان تهران مشغول به فعالیت می باشند که بهترین و نوین ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار می باشند.

آریابهکار به عنوان یکی نمایندگی های بسیار معتبر در استان تهران شناخته می شود که بهترین و ارزشمند ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این نمایندگی از بروز ترین ابزار های تعمیرات برخوردار می باشد و در حوزه کاری خود از مجرب ترین نیرو های تعمیرات استفاده می نماید.

تمامی هزینه های تعریف شده در نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی فلر آریابهکار دقیقا مطابق با مصوبات اتحادیه می باشد و هیچ جابجایی در آن صورت نگرفته است. از طرف دیگر برای تعمیر شوفاژ برقی فلر، یک گرانتی 3 ماهه بی قید و شرط تنظیم نموده است تا این اطمینان را به کاربران بدهد که تمامی اقدامات آریابهکار در بالاترین سطح از کیفیت می باشد.

مشکلات رایج شوفاژ برقی فلر Feller

تعمر شوفاژ برقی فلر با گارانتی در تهران

از جمله مشکلات رایج شوفاژ برقی فلر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.روشن نشدن شوفاژ برقی
روشن نشدن شوفاژ برقی اغلب به دلیل خرابی سیم های رابط، المنت های گرمایشی، برد الکترونیکی و یا سنسور دستگاه است.

2.گرم نکردن شوفاژ برقی
در پاره ای از موارد نیز رادیاتور برقی فلر روشن می‌شود اما گرمای کافی را ساطع نمی کند. دلیل این اتفاق نیم سوز شدن المنت های گرمایشی است.

3.کار نکردن فن ها
چنانچه فن های رادیاتور برقی برای مدت طولانی تمیز نشوند، به دلیل تجمع گرد و غبار قادر به حرکت نخواهند بود.

انواع خدمات تعمیر شوفاژ برقی فلر Feller

در طی پروسه عیب یابی شوفاژ برقی فلر، ممکن است قطعات داخلی رادیاتور برقی نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. البته بایستی خاطرنشان سازیم که در آریابهکار اولویت با تعمیر قطعات داخلی شوفاژ برقی است. تنها در صورتی نسبت به تعویض این قطعات اقدام می شود که به دلیل خرابی و پوسیدگی امکان تعمیر آنها وجود نداشته باشد. مهمترین اجزاء داخلی شوفاژ برقی به شرح زیر هستند:

  1. لامپ هشدار
  2. برد الکترونیکی
  3. کلید پاندولی یا تعادلی
  4. المنت گرمایشی
  5. سیم های برق
  6. سوئیچ ها
  7. کلید سلکتوری
  8. ترمینال
  9. کابل رابط
  10. حوله خشک کن
  11. ترموستات شوفاژ برقی
  12. فن هوادهی یا پنکه گرمایشی

نکات ایمنی و نگهداری از شوفاژ برقی فلر Feller

تعمیر شوفاژ برقی فلر Feller

برای افزایش طول عمر شوفاژ برقی فلر خود لازم است تا به نکاتی از قبیل موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. ظرفیت گرمایشی دستگاه را متناسب با وسعت فضای مورد نظر انتخاب کنید.
  2. باید حداقل ۵۰ سانتی متر فاصله میان شوفاژ برقی و لوازم چوبی برقرار باشد.
  3. مستقیما البسه و حوله را بر روی رادیاتور برقی قرار ندهید.
  4. به طور منظم و دوره‌ای با استفاده از جاروبرقی، آلودگی های موجود بر روی فن را تمیز کنید.

قیمت سرویس و تعمیر شوفاژ برقی فلر Feller

قیمت سرویس و تعمیر شوفاژ برقی فلر مبلغ ثابتی نیست. بستگی به مشکل پیش آمده برای دستگاه دارد. اما به عنوان یک فرمول کلی می‌توان گفت که هزینه تعمیر شوفاژ برقی فلر متشکل از هزینه جمع آوری دستگاه، دستمزد تعمیر توسط فنی کار و هزینه تعویض قطعات جانبی در صورت نیاز است.
برای اطلاع از قیمت تعمیر شوفاژ برقی فلر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از اعلام نوع خرابی و مشکل دستگاه خود از هزینه تقریبی آن مطلع شوید.

نحوه کار شوفاژ برقی

شوفاژ های برقی در واقع ترکیبی از رادیاتور های گازی و بخاری های برقی هستند. نحوه کار شوفاژ برقی فلر بر اساس حرارت تولید شده توسط المنت های تعبیه شده درون سیال روغن است. سپس این حرارت با جریان همرفت به فن های دستگاه منتقل می شود. فن، گرمای دریافتی را در قالب هوای گرم شده به درون محیط منتشر می سازد.

شوفاژ برقی فلر Feller

فلر برند آلمانی تولید کننده لوازم برقی منزل و از جمله شوفاژ برقی است که در سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد. کیفیت ساخت محصولات فلر به همراه تکنولوژی های پیشرفته باعث شد تا در مدت کوتاهی به یک برند مطرح جهانی تبدیل شود.

تعمیرگاه شوفاژ برقی فلر Feller در تهران

تعمیر فوری شوفاژ برقی فلر

آریابهکار با مجوز رسمی از سوی صنف تعمیرکاران، دارای سابقه فعالیت بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی و از جمله شوفاژ برقی است. تعمیرکاران حاضر در آریابهکار قادر به عیب یابی، تعمیر و سرویس انواع مدل های شوفاژ برقی از برند های مختلف و از جمله فلر می باشند.

هزینه های تعمیر در آریابهکار کاملا منصفانه لحاظ شده و مورد تایید نهادهای نظارتی است.

کلیه خدمات تعمیر در آریابهکار تا ۳ ماه گارانتی دارند و در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی صرفاً از قطعات جانبی اصل و اورجینال شرکتی برای شوفاژ برقی استفاده میشود. در طی مدت گارانتی اگر مشکل مشابه مجددا بوجود آید، به صورت کاملا رایگان تعمیرات مجددا انجام می گردد.

آریابهکار برای مشتریان خود مزایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. از جمله آنکه نیاز به مراجعه حضوری برای تحویل دستگاه خراب شده نیست. جمع آوری و انتقال به کارگاه مرکزی توسط خود شرکت انجام می شود.

برای مشترکین کد های تخفیف دوره ای لحاظ شده و در موارد اورژانسی سرویس های ویژه تعمیر ۴۸ ساعته وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز page

This Post Has 10 Comments

  1. شوفاژم روشن نمیشه. چند بار به پریزای مختلف زدم گفتم شاید مشکل از مشکل از پریز باشه اما بازم نشد

    1. با سلام،
      روشن نشدن شوفاژ ممکن است به دلایل مختلفی از قبیل موارد زیر اتفاق بیوفتد:

    2. خرابی دکمه روشن و خاموش
    3. قطع شدن برق
    4. خرابی برد الکتریکی
    5. قطعی یا اتصالی سیم دستگاه
    6. آسیب دیدن سنسور ها
    7. و خرابی قطعات داخلی
    8. در صورتی که از تجربه و دانش کافی برای بررسی موارد ذکر شده برخوردار نیستید بهتر است عیب یابی دستگاه را به یک فرد متخصص بسپارید.

  2. روزتون بخیر. شوفاژ برقی من فنش کار نمیکنه میترسم زیاد داغ کنه بسوزه واسه همین خیلی زیادش نمیکنم.
    میتونید راهنماییم کنید؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی در صورتی مدت زمان زیادی از دستگاه شوفاژ برقی فلر استفاده نموده اید، باید اقدام به تمیز کردن فن های دستگاه کنید. چرا که در طولانی مدت تجمع گرد و غبار روی فن شوفاژ برقی باعث ایستادن و از کار افتادن آن میشود.

  3. شوفاژ برقی من از برند فلرِ متاسفانه چند روزه روشن نمیشه.
    میخواستم مشکلش رو بدونم و اینکه کی میتونم برای تعمیرکار درخواست بدم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی روشن نشدن شوفاژ برقی ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیوفتد:

    2. خرابی سیم های رابط
    3. المنت های گرمایشی
    4. سنسور دستگاه
    5. برد الکتریکی
    6. به دلیل تخصصی بودن عیب یابی و تعمیر این قطعات بهتر است که از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.
      در آریابهکار عیب یابی دستگاه به صورت کاملا رایگان انجام میشود. شما میتوانید برای ارتباط با کارشناسان آریابهکار و درخواست تعمیرکار با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

  4. ببخشید من از پارسال شوفاژ برقیمو استفاده نکردن الان آوردمش که روشن کنم ولی روشن نمیشه.
    خراب شده یعنی؟ باید چیکارش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل روشن نشدن شوفاژ برقی فلر میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
      قطع شدن برق
      خرابی دکمه روشن و خاموش
      خرابی برد الکتریکی
      قطعی سیم های دستگاه
      خرابی المنت ها
      خرابی قطعات داخلی دیگر
      در صورتی که از آگاهی و علم کافی برای بررسی این موارد برخوردار نیستید میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید و از کمک تعمیرکاران متخصص این مجموعه بهره مند شوید.

  5. سلام.روزتون بخیر دستگاه من یا کلید روشن خاموشش خراب شده یا بردش مشکل داره چون هر کاری میکنم روشن نمیشه!
    میخواستم شما زحمت عیب یابی دقیق و تعمیرش رو بکشید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی علت روشن نشدن شوفاژ برقی ممکن است از موارد زیر باشد:

    2. قطع برق
    3. خرابی دکمه
    4. خرابی برد الکتریکی
    5. قطعی سیم
    6. مشکل المنت
    7. خراب شدن قطعات داخلی
    8. خرابی سنسور ها
    9. و موارد دیگر…
    10. برای هماهنگی های دقیق تر باید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214