skip to Main Content
تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس در تهران

اگر پس از گذشت چند سال استفاده از ماشین لباسشویی تکنوهاوس با خرابی این دستگاه روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که ماشین لباسشویی تکنوهاوس شما بدون هر گونه محدودیتی قابل تعمیر است. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و سپس اقدام به متوقف کردن پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی تکنوهاوس نمایید و در نهایت از طریق شماره تماس مرکزی 02145437 با آریابهکار تماس بگیرید تا تکنسین های مجرب به محل شما اعزام شوند.

لازم به ذکر است که پروسه تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوهاوس در مجموعه آریابهکار به بهترین شکل ممکن و بدون هر گونه محدودیتی انجام می شود تا بتوانید از این دستگاه بصورت اصولی و بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید. از این رو در ادامه بیشتر و بیشتر با پروسه تعمیر لباسشویی تکنوهاوس در آریابهکار آشنا خواهید شد.

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس

آریابهکار یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مجموعه های تعمیراتی در تهران با بیش از 30 سال تجربه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی می باشد که همواره یکی از تخصصی ترین خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه داده ایم، تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی تکنوهاوس است که این پروسه بصورت تخصصی و به همراه گارانتی در مجموعه ما انجام می شود. اما منظور از گارانتی چیست؟ آیا آریابهکار بابت خدمات خود تضمین ارائه می دهد؟ بله.

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس

ما در مجموعه آریابهکار به ازای هر یک از خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی به شما تعلق خواهد گرفت. بازه زمانی گارانتی که بصورت رسمی و کتبی به شما تحویل داده خواهد شد، 90 روز است و اگر در این بازه زمانی با مشکل قبلی ماشین لباسشویی تکنوهاوس روبرو شدید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا تیم تکنسین مجموعه ما بصورت رایگان مشکل دستگاه شما را رفع کنند. از این رو ما آماده هستیم تا مشکل ماشین لباسشویی تکنوهاوس شما را یکبار برای همیشه بر طرف کنیم.

عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوهاوس

مهم ترین مرحله ای که باید در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس سپری کنید این است که دستگاه شما باید بصورت تخصصی عیب یابی شود. اما عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوهاوس چیست؟ کدام عملیات در این خصوص اجرایی خواهند شد؟ در خصوص عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوهاوس باید به اطلاع شما برسانیم که در این پروسه دستگاه شما باید توسط کارشناس مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد بازبینی قرار گیرند تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود.

عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوهاوس

زمانیکه مشکل دستگاه بصورت دقیق شناسایی شود، مطمئن باشید که هزینه تعمیرات دستگاه کاهشی خواهد بود و احتمالا هیچ نیازی به تعویض قطعات آسیب دیده نخواهید داشت؛ چرا که تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی تکنوهاوس توانایی لازم و کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را دارد و می تواند قطعات آسیب دیده ماشین لباسشویی تکنوهاوس را یکبار برای همیشه تعمیر کند و نیازی به قطعات نداشته باشید.

با این وجود اگر قرار بر تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس توسط کارشناسن و تکنسین های آریابهکار است، ما در ابتدا بر خلاف سایر تعمیرگاه ها پروسه عیب یابی را انجام خواهیم داد و پس از آنکه این پروسه به اتمام رسید، گزارش کامل و جامعی به شما ارائه خواهد گردید و اگر تائید تعمیرات دهید، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد. اما این در حالی است که سایر افرادی که مدعی تعمیرات هستند، بدون آنکه به آنها تایید تعمیرات دهید، اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس شما خواهند کرد.

سایر خدمات آریابهکار: تعمیر ماشین لباسشویی ارج

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس

اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس به مراکز غیر مجاز و بی تجربه مراجعه کنید، بدون آنکه اقدام به عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی تکنوهاوس شما کنند، هزینه تعمیرات را براساس خرابی به شما اعلام خواهند کرد که این پروسه خارج از عرف تعمیرات است. چرا؟ چونکه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوهاوس باید براساس علت خرابی و میزان خرابی برآورد و سپس اعلام شود. بنابراین اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی تکنوهاوس شما دارای ده ها سال سابقه تعمیرات باشد، به هیچ وجه نمی تواند این دو عامل را با قطعات اعلام کند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در ابتدا برای عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوهاوس به مراکز مجاز و معتبر مراجعه کنید تا مشکل به بهترین شکل ممکن ریشه یابی شود. لازم به ذکر است که پس از اتمام پروسه عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوهاوس، ما هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوهاوس را به شما اعلام خواهیم کرد.

اما مبنای اعلام هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس بر چه اساس است؟ مبنای اعلام هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که کمترین هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوهاوس است. با این وجود در ادامه هزینه حدودی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس در آریابهکار را برای شما آورده ایم؛ هزینه دقیق تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوهاوس پس از عیب یابی دستگاه توسط کارشناس به شما اعلام خواهد گردید.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوسهزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس (تومان)
تعمیر برد ماشین لباسشویی تکنوهاوسعیب یابی دقیق
تعمیر تایمر ماشین لباسشویی تکنوهاوس۲۲۰.۰۰۰ الی ۵۸۰.۰۰۰
تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی تکنوهاوس۳۵۰.۰۰۰ الی ۵۷۵.۰۰۰
تعویض سنسور ماشین لباسشویی تکنوهاوس۴۴۵.۰۰۰ الی ۶۰۲.۰۰۰
تعمیر موتور ماشین لباسشویی تکنوهاوس۶۰۰.۰۰۰ الی ۸۱۱.۰۰۰
تعمیر پنل ماشین لباسشویی تکنوهاوس۵۵۰.۰۰۰ الی ۸۱۷.۰۰۰
تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی تکنوهاوس۴۶۰.۰۰۰ الی ۶۱۴.۰۰۰
تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی تکنوهاوس۶۹۰.۰۰۰ الی ۸۸۹.۰۰۰
تعویض خرطومی ماشین لباسشویی تکنوهاوس۴۰.۰۰۰ الی ۸۸.۰۰۰
تعویض دیگ ماشین لباسشویی تکنوهاوس۹۸۰.۰۰۰ الی ۱.۲۷۸.۰۰۰
تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی تکنوهاوس۴۰۰.۰۰۰ الی ۶۷۰.۰۰۰

کدام یک از مدل های ماشین لباسشویی تکنوهاوس قابل تعمیر هستند؟

تاکنون مدل های زیادی از ماشین لباسشویی تکنوهاوس به بازار عرضه نشده است؛ اما لازم به ذکر است که ما تمام مدل های ماشین لباسشویی تکنوهاوس را بدون هر گونه محدودیت بخصوصی تعمیر می کنیم و هیچ محدودیتی در این خصوص نداریم. بنابراین اگر ماشین لباسشویی تکنوهاوس در هر مدل دارید و با خرابی آن روبرو شده اید، جای نگرانی نیست؛ چرا که می توانید با خیالی آسوده پروسه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تکنوهاوس را به تکنسین های مجموعه ما بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214